skruf Skrevet 26. januar 2013 #11661 Skrevet 26. januar 2013 Fordi då eg oppretta brukaren i 2003 budde eg på austlandet. Eg vart nok påverka av skriftspråket. Eg har søkt KG om eg kan få byta til nynorskversjonen, men dei nye reglane seier at nicket mitt er for langt..... No er det ikkje slik at om ein vert mor så er ein fri for fantasi, lyst og engasjement! Og den moralske peikefingaren som råder i samfunnet gjev eg katta i. Kvifor skal ikkje eg få ha eit seksualliv fordi eg er mor? Desssutan stilte eg spørsmålet på bakgrunn av ein kommentar frå deg tildlegare i tråden Nei, det kunne eg ikkje. Dei driv jo med rovdrift på folk. Hevn skal ikkje gjerast på den måten. Den beste hevnen er eit lykkeleg liv. Men fy faen, kor sexye dei er!!! Noz: Har du fingermerke på visakortet? Maya76: Bakar du kvar veke? Ja, baker grovbrød hver uke fast. Og i helgene så baker jentene og jeg ofte noe ekstra, som f.eks skillingsboller, horn, muffins.... Koselig å bake med jentene synes jeg:) Gunfreak; hva er det rareste plagget du har?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11662 Skrevet 26. januar 2013 Siden jeg var rundt 6 år, å Brio åpnet ny butikk der de solgte barneutstyr sammen med leketøy Grønnsakssuppe fordi den kan lages såpass stor og billig at man kan spise på den lenge. Jeg hadde valgt bedre lønn, jeg er ganske smart allerede og utseende har ingenting å si uansett. Å sån n som lønninga mi er nå, så er jeg ikke direkte noe holden dame. Veldig lyst på joggesko men aldri råd til det. Jeg vet ikke, kanskje aldri Adele:Har du spilt andre sims versjoner enn Sims 3? Maya76: Hva hadde du valgt da om du måtte leve på 100 kr i ei uke? Niennas: Synes du det er sært å være intressert i barneutstyr uten å ha unger? Tror 100kr for en familie på 4 ville blitt vanskelig.......men; mel og gjær (bakt brød), rimelige grønnsaker, ris, potet, bønner.......også hadde jeg satset på å stikke ut med fiskestanga og fått masse fisk:D Ery; Hvor mange barn ønsker du deg?
Gjest EryMax Skrevet 26. januar 2013 #11663 Skrevet 26. januar 2013 Ery; Hvor mange barn ønsker du deg? 2 gutter og kanskje ei jente Maya76:Hva er det slemmeste du har gjort i voksen alder? -lykke-:Hvilken matvare klarer du ikke å spise uansett hvordan den er tilberedt?
Gjest Lillesiren Skrevet 26. januar 2013 #11664 Skrevet 26. januar 2013 Lillesiren: sett at du og jeg sitter hjemme en helg og kjeder ræven av oss - hva ville vært et glimrende tiltak for sysselsetting i felleskap? Invitere folk over på tapaskveld=) Jeg elsker jo å lage mat, og synes det blir enda bedre i godt lag! Stjerner og planeter: Hva liker du best ved den nye flammen din;)?
Adele Skrevet 26. januar 2013 #11665 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Drue: Har du god kontakt med familien? Adele: Har du noen planer for sommeren? Mamma blir 50 år, så blir noe feiring av henne. Også prøver jeg å få til noe opplegg for pappa som blir 55 år. Sett bort i fra det, ingen planer. Selv om jeg gjerne kunne tenkt meg å tatt en ferietur til Frankrike, Italia og/eller Malta. Adele:Har du spilt andre sims versjoner enn Sims 3? Maya76: Hva hadde du valgt da om du måtte leve på 100 kr i ei uke? Niennas: Synes du det er sært å være intressert i barneutstyr uten å ha unger? Ok. Nå kommer jeg til å høres ut som verste nerden. Men har spilt mange versjoner av det spillet. Alt begynte med The Sims, deretter ble det noen utvidelser, før jeg til slutt kjøpte en komplett pakke av alle spillene (etter at TS2 kom ut). Kastet meg over The Sims 2, da jeg ble ganske lei av hvor simpelt det var, og hvor dårlig grafikken var. Hadde en venninne som hadde 2-ern, mens jeg fortsatt drev på 1-ern, så merket jo veldig forskjell. Lastet ned for det meste av utvidelsespakkene som kom til TS2. Piracy is a crime, I know. Men jeg var på den tiden uten jobb, så minimalt med penger. Så kom The Sims 3. Fikk den i tidlig julegave av pappa jula 2011. Januar kom, og store deler av utvidelsespakkene som var utgitt til da kom ut på salg. Sparte en del kroner på dette, da det var halv pris. Har kjøpt alt til TS3 unntatt den som kom ut på mandag eller noe, og "Katy Perry - Søtsaker". Føler ikke at jeg MÅ ha de asap. Venter heller til University kommer ut Det var på pc. Annet enn det har jeg prøvd på Playstation 2. På iPad. Og på mobil. Også spiller jeg The Sims Social på Facebook. Tror EA Games har tjent gode penger på meg, for å si det sånn. JC: Hva er det mest spennende du har gjort denne uken? Endret 26. januar 2013 av Adele
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11666 Skrevet 26. januar 2013 (endret) Stjerner og planeter: Hva liker du best ved den nye flammen din;)? lillesiren: beste tapasrett? gjerne med bacon... Endret 1. mars 2013 av Stjerner og planeter
-lykke- Skrevet 26. januar 2013 #11667 Skrevet 26. januar 2013 -lykke-:Hvilken matvare klarer du ikke å spise uansett hvordan den er tilberedt? Snegler og smalahove! Lillesiren: Har du noen gang opplevd kjærlighet ved første blikk?
Gjest Lillesiren Skrevet 26. januar 2013 #11668 Skrevet 26. januar 2013 WOW, i såfall er formene dine bare enda mer imponerende! Eh, skal vi se, viss vi overseer sikkelig middager jeg lager selv, så hadde jeg frossen pizza i går, hamburger og pomfritt på torsdag, sjokolade i går forigårs, onsdag og tirsdag. Så minst 2 ganger i uka ofte oftere. Siren: beste usunne maten da? Det må vel bli kebab det:) Gir meg en liten lykkerus å spise akkurat det På den søte siden så synes jeg vaniljeis med sjokoladefondant smaker helt fantastisk!!(Enda noe som burde vært added på det forrige spørsmålet ditt:P) . lillesiren: beste tapasrett? gjerne med bacon... Baconsurrede, ostefylte jalepenos=) Nam!! -lykke-: Hvor gammelt er barnet ditt:)?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11669 Skrevet 26. januar 2013 Det må vel bli kebab det:) Gir meg en liten lykkerus å spise akkurat det På den søte siden så synes jeg vaniljeis med sjokoladefondant smaker helt fantastisk!!(Enda noe som burde vært added på det forrige spørsmålet ditt:P) Baconsurrede, ostefylte jalepenos=) Nam!! -lykke-: Hvor gammelt er barnet ditt:)? kan du sende meg oppskrifta? vegen til mannen sitt hjarte går gjennom magen.....
-lykke- Skrevet 26. januar 2013 #11670 Skrevet 26. januar 2013 Det må vel bli kebab det:) Gir meg en liten lykkerus å spise akkurat det På den søte siden så synes jeg vaniljeis med sjokoladefondant smaker helt fantastisk!!(Enda noe som burde vært added på det forrige spørsmålet ditt:P) Baconsurrede, ostefylte jalepenos=) Nam!! -lykke-: Hvor gammelt er barnet ditt:)? 1 år Loren: Beste tv-serie?
Gjest Lillesiren Skrevet 26. januar 2013 #11671 Skrevet 26. januar 2013 kan du sende meg oppskrifta? vegen til mannen sitt hjarte går gjennom magen..... Den er så kort og enkel at kan like godt nevne den her: Gule syltede jalepenos skjæres i to på langs. Legg ostestav i hver av dem. Surr baconstrimle rundt og stek i forvarmet ovn på 180 C i tja, 10-15 min:)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11672 Skrevet 26. januar 2013 Den er så kort og enkel at kan like godt nevne den her: Gule syltede jalepenos skjæres i to på langs. Legg ostestav i hver av dem. Surr baconstrimle rundt og stek i forvarmet ovn på 180 C i tja, 10-15 min:) takk! satsar på suksess neste helg
Gjest loren Skrevet 26. januar 2013 #11673 Skrevet 26. januar 2013 loren: Hva er det rareste gutten din har sagt om deg/til deg? Hmm, han sier mye rart, men noe av de rareste jeg husker her og nå er da vi satt og kosa, han satt på fanget mitt og så sier han plutselig "Mamma, du er ganske arrogant." (Keep in mind, han er fem år, ikke mange femåringer jeg kjenner bruker ordet arrogant han brukte det forøvrig helt feil og bare huska det fra en sangtekst...) loren: Hvordan ser det ut i drømmene dine når du fantaserer om et nytt sted å bo? Hmm, jeg har vært så låst lenge nå på at vi skal tilbake til der pappaen hans bor, så jeg klarer bare å se for meg det..Det er et område som ligger litt for seg selv, sentralt med likevel midt i skogen, blandet bebyggelse av blokker, rekkehus og eneboliger. Barnehager og barneskole midt i området så det er gangavstand for alle, stille og rolig strøk loren: Mest praktiske du eier? Hmm, det må bli bilen. loren: Musikk du ikke tåler? Jeg hører på det aller meste, kikka litt gjennom spotifylista mi nå, og der er alt fra rock til metal til lovsang til opera til listepop til barnesanger representert. Så,jeg tror ikke det er noe jeg får helt mark av... loren: angående den serien...jaaa, du har nok superrett Jeg har ikke outa deg noe altså, bare spurt et par diskrete spørsmål uten å nevne KG loren: er du impulsiv? fortell om det mest impulsive du har gjort Ja, det er jeg, var mer før, nå begrenser det seg pga mini. Det mest impulsive jeg har gjort var sommeren 2005, møtte pappaen til mini 11. juni, dro hjem, sa opp jobben, jobba to uker oppsigelsestid og flytta fra der jeg bodde til Østlandet (8 timer) i starten av juli og bodde med han fra august. loren; Hvor mange har du lyst til å ha? Mange hva? Tenker du på barn så har Semper lovet meg et fotballag og påstår han er mann av sine ord... (Jeg håper vi snakker 7'er fotball ;P) Men, reellt sett ønsker jeg meg til sammen tre barn, altså to til. Guybrush: Hvilken konsert som du har vært på er du minst fornøyd med? Noz: Ønsker du deg noen dyr? (Sjiraff telles ikke ) Adele:Ville du valgt katt eller marsvin? Sakone: Har du hatt kjæledyr noen gang?
Gjest Lillesiren Skrevet 26. januar 2013 #11674 Skrevet 26. januar 2013 takk! satsar på suksess neste helg Si ifra om du vurderer og lage noe annet også, jeg har jo som kanskje kjent en hel blogg full av oppskrifter;)
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11675 Skrevet 26. januar 2013 2 gutter og kanskje ei jente Maya76:Hva er det slemmeste du har gjort i voksen alder? -lykke-:Hvilken matvare klarer du ikke å spise uansett hvordan den er tilberedt? Tror ikke jeg har gjort så veldig mye slemme ting i voksen alder.......men jeg var skikkelig irritert på venninna mi, så da hun ringte for å få oppskrift på kakemenner så doblet jeg oppskriften... Er ei stor oppskrift i utgangspunktet, og hun og mannen hadde bakt kakemenner til den sene kveld -lykke-; Hva gjør deg mest stressa?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11676 Skrevet 26. januar 2013 Hmm, han sier mye rart, men noe av de rareste jeg husker her og nå er da vi satt og kosa, han satt på fanget mitt og så sier han plutselig "Mamma, du er ganske arrogant." (Keep in mind, han er fem år, ikke mange femåringer jeg kjenner bruker ordet arrogant han brukte det forøvrig helt feil og bare huska det fra en sangtekst...) Hmm, jeg har vært så låst lenge nå på at vi skal tilbake til der pappaen hans bor, så jeg klarer bare å se for meg det..Det er et område som ligger litt for seg selv, sentralt med likevel midt i skogen, blandet bebyggelse av blokker, rekkehus og eneboliger. Barnehager og barneskole midt i området så det er gangavstand for alle, stille og rolig strøk Hmm, det må bli bilen. Jeg hører på det aller meste, kikka litt gjennom spotifylista mi nå, og der er alt fra rock til metal til lovsang til opera til listepop til barnesanger representert. Så,jeg tror ikke det er noe jeg får helt mark av... Jeg har ikke outa deg noe altså, bare spurt et par diskrete spørsmål uten å nevne KG Ja, det er jeg, var mer før, nå begrenser det seg pga mini. Det mest impulsive jeg har gjort var sommeren 2005, møtte pappaen til mini 11. juni, dro hjem, sa opp jobben, jobba to uker oppsigelsestid og flytta fra der jeg bodde til Østlandet (8 timer) i starten av juli og bodde med han fra august. Mange hva? Tenker du på barn så har Semper lovet meg et fotballag og påstår han er mann av sine ord... (Jeg håper vi snakker 7'er fotball ;P) Men, reellt sett ønsker jeg meg til sammen tre barn, altså to til. Guybrush: Hvilken konsert som du har vært på er du minst fornøyd med? Noz: Ønsker du deg noen dyr? (Sjiraff telles ikke ) Adele:Ville du valgt katt eller marsvin? Sakone: Har du hatt kjæledyr noen gang? HaHa; mente barn ja:) Gikk litt fort i svingene!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 26. januar 2013 #11677 Skrevet 26. januar 2013 Si ifra om du vurderer og lage noe annet også, jeg har jo som kanskje kjent en hel blogg full av oppskrifter;) takk! send link på pm? eg lagar ostebollar, baconsurra dadler, salat, foccatia, kjøttboller... nokre nye ting hadde vore bra. daten elskar bacon og sterk mat....
KristineS Skrevet 26. januar 2013 #11678 Skrevet 26. januar 2013 kristines1990; hva er den koseligste daten du har vært på? Tror faktisk ikke jeg kan si at jeg har vært på noe som jeg ville karakterisert som en ordentlig date. Men det er vel resultatet av at jeg ble sammen med kjæresten som 16-åring og at vi fortsatt er sammen. Men vi har hatt flere koselige turer ut for spise sammen ^^, En av de jeg husker best var første helga jeg skulle vært hos ham hele helga(Vi startet forholdet med å bo tre timer fra hverandre og så hverandre hver 3-4 helg). Kom med bussen på fredagskvelden og han diska opp med en herlig treretters middag og en koselig film. Må si jeg omtrent ble sjarmert i senk igjen Lillesiren: Har du noen spesielle fritidsaktiviteter? Maya76: Behersker du noen typer håndarbeid?
skruf Skrevet 26. januar 2013 #11679 Skrevet 26. januar 2013 Tror faktisk ikke jeg kan si at jeg har vært på noe som jeg ville karakterisert som en ordentlig date. Men det er vel resultatet av at jeg ble sammen med kjæresten som 16-åring og at vi fortsatt er sammen. Men vi har hatt flere koselige turer ut for spise sammen ^^, En av de jeg husker best var første helga jeg skulle vært hos ham hele helga(Vi startet forholdet med å bo tre timer fra hverandre og så hverandre hver 3-4 helg). Kom med bussen på fredagskvelden og han diska opp med en herlig treretters middag og en koselig film. Må si jeg omtrent ble sjarmert i senk igjen Lillesiren: Har du noen spesielle fritidsaktiviteter? Maya76: Behersker du noen typer håndarbeid? Jeg kan å strikke (men ikke hvis det er superavansert!), utover det er jeg ikke så flink. Var flinkest i sløyd da jeg gikk på barne og ungdomskole.. Hvis å male går under håndarbeid, så kan jeg det:) Likedan har jeg tidligere holdt på endel med keramikk. loren; drømmer du om å flytte sammen med drømmemannen og bli en familie på tre? Eller tror du det blir litt rart når du er fra før av vant med å bo i tosomhet med guttungen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå