Gjest loren Skrevet 24. januar 2013 #11541 Skrevet 24. januar 2013 Kan høre på det meste, men hvis jeg skal slappe skikkelig av blir det vel noe ambient/drone opplegg, eller klassisk. Loren: Hva med deg? Jeg hører som regel på Lars WInnerbäck når jeg slapper av Loren: favorittbutikk? Jeg er glad i sånne alt-mulig-butikker, som f.eks Søstrene Grene, men aller best liker jeg bruktbutikker, ligger en veldig fin bruktbutikk i nabokommunen min. Litt sånn utafor allfarvei, så der finner jeg oftere små skatter enn jeg gjør i byene Cindi: Har du lagt planer for sommerferien enda? Drue: Bortoverski eller nedoverski? Gunfreak: Har du hoppet i fallskjerm, hvis ikke, kunne du tenke deg å gjøre det? Guybrush : Har du noen forbilder, evt hvem? Jack: Hva er din største drøm? kristines1990: Hva er favorittdyret ditt? Noz: Hva kunne du aldri ha jobbet som? Sakone: Hvor ser du deg selv om 3 år? Semper: Hva er du mest takknemlig for akkurat i dag? Stjerner: Hvordan tilbringer du helst påska?
Gjest NozMonster Skrevet 24. januar 2013 #11542 Skrevet 24. januar 2013 NozMonster: Hva går du ikke ut av huset uten? jeg må nok svare mobilen min, for jeg glemmer den aldri med meningen hjemme, men om jeg plutselig glemmer den, så er egentlig det bare deilig.. nøkler, lepomade og sigaretter går jeg heller ikke ut uten.. adele: Når en venninne ber deg om råd, eller når hun forteller deg om noe kjipt som har skjedd- gir du henne råd som du allerede har tenkt igjennom som du garantert hadde fulgt selv? Eller sier du ting som helt sikkert virker som de beste løsningene, men innerst inne så vet du at du selv ikke hadde klart/ turt å gjøre det selv? Eller hvordan fungerer dette? Solsenga: samler du på noe? (hva?) Lillesiren: har du hørt noe fra de jobbintervjuene du var på?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. januar 2013 #11543 Skrevet 24. januar 2013 Stjerner: Hvordan tilbringer du helst påska? påska vert tilbrakt heima. langfredag er den store utedagen så då er det fullt liv. gler meg til påske! Cindi: sandaler eller flipflops? Drue: likar du teltturar? Gunfreak: svart eller grå dress? Guybrush: når hadde du sex sist?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2013 #11544 Skrevet 24. januar 2013 Jack: Har du fått deg dama? Jeg fikk henne ikke! Hun måtte sjarmeres i senk, mye arbeid skal jeg si deg! Men seriøst, jeg er ikke singel - men jeg er heller ikke i et forhold. Beklager om jeg er forvirrende, typisk meg serru. Jack: Vært i en bilulykke noen ganger? Fortell! Det har jeg. Den aller første var ganske brutal. Ung og dum som et brød i jævlig mye kilometer i timen mot Dovre. Midt på natten. Eid bilen i tolv timer når det smalt. Jeg så aldri svingen. Det er noe med meg og nye biler. Kjøpte en par år gammel S70 for noen år siden, hatt bilen i et par uker når den ble torpedert i fronten av en 18 år gammel fyllekjører med blodferskt førerkort, på Lysekloster. Ble påkjørt under en forbikjøring for en del år siden. rett utenfor Skien. Jeg hadde min mor og tre småsøsken i bilen, og var på veg til komfirmasjon. En Varebil dundrer inn i siden på oss og får meg nesten utenfor vegen. Og så stakk han av. Jeg er ikke tapt bak/i en Volvo, og satte etter. Fyren ble tiltalt, men FRIKJENT! Fordi han hadde følt seg truet av meg da jeg satte etter ham. Ikke spør. Blitt presset av veien av motkommende bil mens jeg kjørte semi. Var dønn sikker på at det var selvmords-forsøk, men viste seg å være en som hadde sovnet bak rattet. Blitt rear-ended av en annen 18-åring i 240. Jeg slapp gassen i motbakke inn i 30-sone, og han dundret i Gaupen-hengeren min som så ut som et åtte-tall etterpå. Og, senest for to år siden stod jeg i ro og ventet på møtende trafikk i Grimesvingene utenfor Nesttun. I bakspeilet så jeg en Merc E-klasse av litt eldre årgang som kom i merkelig høyt tempo mot meg. Jeg lurte litt på om han ikke skulle stoppe, men fikk egentlig ikke tenkt ferdig tanken. Føk en masse glass og plastbiter rundt meg til et sinnsykt høyt brak. Mercedesen var knust ganske langt frem mot a-stolpen. Min bil? Jeg har fremdeles litt bøy på støtfangeren bak. Også en fyr som duppet bak rattet. I sønnens bil. Så har man også tatt en og annen hjort, og senest i desember var man på elgjakt med lastebil. Høres ekstremt og mye ut, men husk at jeg tilbringer MYE tid bak rattet på diverse kjøretøy. For all del, det er en grunn til at du aldri ser meg bruke penger på handlevogner med hjul, som Golf, Civic og andre småknøtt. Jeg liker å ha litt passiv sikkerhet rundt meg. Jack: Hva er din største drøm? Et godt og trygt familieliv med 3-4 kids, et par gordon settere og en tålmodig og allikevel eventyrlysten kvinne som kan være min engel og mitt helvete på en gang. Og som er like pervo som meg. annemor30: hadde jeg rett når jeg tippet at du het anne? og fortell meg om ditt forhold til settere! stjerneplanet: kommer du på sommerfest anno mai 2013? åstedet er hytten til mine foreldre på voss, masse gale folk og sannsynligvis noen mengder med god drikke og mat. føler du deg litt fristet?
Gjest NozMonster Skrevet 24. januar 2013 #11545 Skrevet 24. januar 2013 Noz: Hva kunne du aldri ha jobbet som? jeg kunne aldri ha hatt en jobb hvor en ikke har noe med mennesker å gjøre. en jobb hvor en ikke ser eller prater med mennesker (gjelder telefonkontakt også). En stillesittende jobb virker også totalt umulig for meg... Økonomi-jobbgreier og andre kontorjobber trekker et langt strå ihvertffall.... og dyrlege!! Jeg får oppriktig vondt i hele meg av å se at dyrene har det vondt.. loren: hvilke andre jobber har du hatt, enn den du har nå? Niennas: hvilke billigprodukter pleier du å kjøpe?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. januar 2013 #11546 Skrevet 24. januar 2013 stjerneplanet: kommer du på sommerfest anno mai 2013? åstedet er hytten til mine foreldre på voss, masse gale folk og sannsynligvis noen mengder med god drikke og mat. føler du deg litt fristet? eg kjenner meg veldig frista! om du lover raudvin, god musikk, kjekke menn med skjegg!! Noz: har du type/dama?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2013 #11547 Skrevet 24. januar 2013 eg kjenner meg veldig frista! om du lover raudvin, god musikk, kjekke menn med skjegg!! jeg lover. NoZZ: fortell en sjokkerende fun fact om deg selv! loren: fortell en koselig fun fact om deg selv stjernen: fortell en kinky funfact om deg selv niennas: fortell en kjedelig funfact om deg selv jelly: fortell en karriere-relatert funfact om deg selv gunfunfreak: fortell en trist funfact om deg selv sirenen, den lille: fortell en teit funfact om deg selv kris.1990: fortell en flau funfact om deg selv semper: fortell en musikkrelatert funfact om deg selv
Gjest loren Skrevet 24. januar 2013 #11548 Skrevet 24. januar 2013 loren: hvilke andre jobber har du hatt, enn den du har nå? Oi, det begynner å bli noen.. Starta som avløser som 15-åring, sånn er det når man er oppvokst på landet Etter vgs jobbet jeg i diverse respsjons- og sekretærstillinger før jeg gikk ut i permisjon da jeg var 22. Etter permisjonen jobbet jeg 1,5 år som sekretær/mottaksvakt i NAV (startet på studiet mitt etter ca 8 mnd i den jobben), så begynte jeg i den ene jobben jeg har nå, hvor tittelen er miljøterapeut, har vekslet veldig i stillingsstørrelse i den jobben de siste tre årene, avhengig av skole. I tillegg til MT jobben har jeg jobbet frivillig og periodevis (avhengig av budsjetter) vært ansatt som prosjektmedarbeider i en brukerorganisasjon for arbeid med forebygging av psykiske problemer. I høst begynte jeg som assistent på en barneskole hvor jeg kun ble i et par mnd, mens jeg i månedsskiftet oktober/november startet i den jobben jeg har nå. Så jeg har vært med på litt diverse, i tillegg til dette har jeg vært 4 mnd i praksis på akuttpsyk, hvor jeg etterhvert følte meg like mye som en ansatt som en student. Niennas:Hva er det morsomste du gjør sammen med barnet ditt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. januar 2013 #11549 Skrevet 24. januar 2013 jeg lover. stjernen: fortell en kinky funfact om deg selv eg har "utstyr" for bortimot 6000 kr annemor30: vart du kalla "annemor" då du var lita?
Gjest annemor30 Skrevet 24. januar 2013 #11550 Skrevet 24. januar 2013 (endret) JackCrews: Nei,du hadde ikke rett,jeg heter ikke Anne;) Mitt forhold til settere: Jeg bor sammen med en setter dame;) Hun beriker livet mitt med deilige slafs over et tårevått ansikt når jeg trenger det som mest. Som belønning får hun to timer i skogen;) Brukes i jakt og er verdens beste kjælegris loren:Hva gjør deg glad? Stjerner og planeter: Stemmer Endret 24. januar 2013 av annemor30
Jellybean78 Skrevet 24. januar 2013 #11551 Skrevet 24. januar 2013 (endret) Gummibønna: beste og fæleste opplevelse som 80tallsbarn Hvem i alle dager er det som husker så langt tilbake i tid da? Hmm....beste må nesten være den tiden vi bodde i Trondheim til å begynne med tror jeg, for vi flytta ut på landet etter noen år.....dvs. like før jeg begynnte på skolen....husker jeg måtte forlate masse venner i Trondheim.... Det må kanskje regnes som den verste opplevelsen, å gi slipp på alle de.... Jellybean: Hvilke kriterier har du for en eventuell kjæreste? Kriterier? liker ikke ett slikt uttrykk egentlig jeg, høres litt ut som om jeg sitter med en smørbrødsliste over hva som er godkjent og hva som ikke er....noe jeg ikke har.... Det er jo enkelte grunnleggende ting da, (som alle forhåpentligvis har), dvs. at hun er den åpne, ærlige typen som sier ifra om ting hun føler må tas opp (men heller ikke overdriver), er 100% trofast (goes without saying) og at jeg er fysisk tiltrukket til henne.....skal ett forhold vare på sikt så er dette en nødvendighet.....at vi har noenlunde lik bakgrunn/interesser/holdninger er kanskje bittelitt viktig, slik at vi kan prate om/gjøre ting i lag utover bare "hverdagslige syssler" dette er jo med og styrker forholdet på sikt. Utover disse generelle retningslinjene så må det sies at jeg lyser opp som en sol om noen vil satse på å ha ett forhold med meg i det hele tatt, altså... Jelly: Kva drøymte du i natt? Event kva er den siste draumen du hugsar? At jeg lå i en hengekøye mellom 2 palmetrær på en strand nede i Karibien og drakk iskald Pina Colada ifra en halv kokosnøtt med små paraplyer oppi...uten en eneste bekymring i hele vide verden.... Jack: om du treffer en jente som er i ett forhold allerede, men som du føler deg veldig tiltrukket av, respekterer du dette? Eller velger du å prøve å vinne henne over likevel? Loren: Hva legger du i barneoppdragelse? Er dette noe du bevisst vektlegger ovenfor dine barn? Noz: Hva tiltrekkes du av generellt sett? Bad boys eller Good guys? (ikke lov å svare midt imellom, du må velge en) Begrunn svar..... Guybrush: 3 ting som du vil si er sentrale for din identitet? (interesser,verdier,syn, o.l) Endret 24. januar 2013 av Jellybean78
Gjest Gunfreak Skrevet 24. januar 2013 #11552 Skrevet 24. januar 2013 Gunfreak: The Simpsons eller Family Guy? Simpsons vinner lett om man bare tenker på de 9 første sesongene, etter det er det same shit, simpons blir alt for likt familiy guy for min smak. Gunfreak: Hvor går drømmeferien? Østkysten av USA Gunfreak: Har du hoppet i fallskjerm, hvis ikke, kunne du tenke deg å gjøre det? Siden jeg ikke ikke liker å være mer enn 2 meter over bakken, så nei, ikke hoppet og kommer ikke til å gjøre det med mindre flyet jeg er i begynner å brenne. Gunfreak: svart eller grå dress? Skal jeg rane en bank i stil, grå dress, skal jeg se rik og suksessfull ut, svart dress, skal jeg redde verden fra SPECTER smoking. Stjerner: blitt hekta på sons of anarchy nå? loren: ulv eller sau? kristines1990: er du 22-23 år, eller 1990 år? Nozzy: Viss man har to hunder, er det søtest med to hunder av samme rase eller to forskjellige?
Gjest NozMonster Skrevet 24. januar 2013 #11553 Skrevet 24. januar 2013 Noz: har du type/dama? nei, er fri og fransk.. NoZZ: fortell en sjokkerende fun fact om deg selv! jeg har tenkt og tenkt, men kommer ikke på noe når jeg må.. det mest "sjokkerende" jeg kommer på nå er at jeg helt fint klarer å leve på 1200 kroner i måndten (etter at husleie uten strøm, telefon, internett og busskort er betalt) Stjerner&Planeter: trodde du jeg var lesbisk eller? (hvorfor tror du det?)
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2013 #11554 Skrevet 24. januar 2013 Jack: om du treffer en jente som er i ett forhold allerede, men som du føler deg veldig tiltrukket av, respekterer du dette? Eller velger du å prøve å vinne henne over likevel? Jeg svarer med en sang. Første verset beskriver det meste. så lenge kvinnen faktisk viser interesse, så går jeg all in om det er dette/henne jeg vil ha. jeg tar såklart hensyn etter hvor alvorlig hennes andre forhold er, mtp barn, giftering etc etc. men det stopper meg ikke nødvendigvis... og. jeg fucker ikke opp en "fungerende" familiesituasjon, om jeg ikke er veldig tiltrukket og har tro på at jeg kan gi kvinnen noe varig. dog, man kan jo definere hva en "fungerende familiesituasjon" er om hun faktisk flørter tilbake med meg. all in. Dagbreak: er du god på luftgitar?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. januar 2013 #11555 Skrevet 24. januar 2013 Stjerner: blitt hekta på sons of anarchy nå? hekta på mannfolka, iallefall. Satan, dei er deilige, samtlige!! Såg nokre episodar i går og driv på no og.... Jack: Visste du at polarsirkelen er lengre nord enn den imaginære linja som går gjennom suvinirbutikken på Saltfjellet? Gunny: Korleis skjønte du at eg kom til å like SoA? Jelly: din beste eigenskap?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 24. januar 2013 #11556 Skrevet 24. januar 2013 Stjerner&Planeter: trodde du jeg var lesbisk eller? (hvorfor tror du det?) nei, men alltid greit å heilgradera seg.... annemor: er du frå vestlandet?
Daybreak Skrevet 24. januar 2013 #11557 Skrevet 24. januar 2013 Jeg svarer med en sang. Første verset beskriver det meste. så lenge kvinnen faktisk viser interesse, så går jeg all in om det er dette/henne jeg vil ha. jeg tar såklart hensyn etter hvor alvorlig hennes andre forhold er, mtp barn, giftering etc etc. men det stopper meg ikke nødvendigvis... og. jeg fucker ikke opp en "fungerende" familiesituasjon, om jeg ikke er veldig tiltrukket og har tro på at jeg kan gi kvinnen noe varig. dog, man kan jo definere hva en "fungerende familiesituasjon" er om hun faktisk flørter tilbake med meg. all in. Dagbreak: er du god på luftgitar? Awesome god^^ Betre enn på vanleg gitar i alle fall Noz: Kan godt vere du har fått dette spørsmålet før,men kvifor er du så glad i sjiraffar? Loren: Absolutt favorittmat og absolutt hat-mat?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2013 #11558 Skrevet 24. januar 2013 Jack: Visste du at polarsirkelen er lengre nord enn den imaginære linja som går gjennom suvinirbutikken på Saltfjellet? haha, kødder du? dette var nytt for meg! hen går den? sitter jeg på den as we speak? (a'well a'well tell me more, tell me moooore!) :D stjerneplante: vet du hvor sucker jeg er for slike lessons?
TheHairyToothfairy Skrevet 24. januar 2013 #11559 Skrevet 24. januar 2013 JackCrews: Nei,du hadde ikke rett,jeg heter ikke Anne;) Mitt forhold til settere: Jeg bor sammen med en setter dame;) Hun beriker livet mitt med deilige slafs over et tårevått ansikt når jeg trenger det som mest. Som belønning får hun to timer i skogen;) Brukes i jakt og er verdens beste kjælegris Du er forresten på helte-listen min denne uken! kvinner som elsker settere/har settere - HOT! lykke: hva gjør deg ulykkelig?
Gjest Gunfreak Skrevet 24. januar 2013 #11560 Skrevet 24. januar 2013 Gunny: Korleis skjønte du at eg kom til å like SoA? Jeg kjenner deg Stjerner: hvem av mannfolka liker du best da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå