Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Norah: hadde du fått lov av mannen din å komme på middag alene hos en annen mann som også hadde kjæreste? :laugh:

Det har du spurt om før :P

norah: med hvilke tre menn på KG kunne du tenkt deg en helaften ala det guybrush beskriver? (hvis du ikke er singel, så får du late som på akkurat dette spørsmålet)

Jeg hadde ikke gjennomført en sånn aften til punkt og prikke som Guybrush legger opp til. Så ingen.

Hvis vi kan droppe romantikken, salsadansingen og muligens gocartgreiene(selv om det er gøy) og bytte ut med konsert eller "la oss spille gjennom en haug av låter i samlinga" så sier jeg "de med rockemusikk i samlinga som er over 30 år". Jeg må ligge med dem også ja? Samtidig også da, eller :nigo:

Jeg vet Fitteparykken har det, Guybrush har vel også rockemusikk, og.......tredje.....nevn 5 plater du har i samlinga så skal jeg ta en vurdering på deg.

Om jeg må ha med romantikk og vi antar singel tilværelse så sier jeg bare "den jeg måtte bli forelsket i som hadde gjensidige følelser for meg" - og - som villig gjør alt mulig jeg synes er frekt. Han måtte oppfylt det musikk og alderskravet, altså.

Norah: Hva gjør deg skikkelig forbanna?

Tybring Gjeddis.

Norah: Øl eller vin?

Kvalitetsflaskeøl(eller god øl på fat, ikke vanlig fylleøl), eller en god rosèvin/ett glass rødvin. Hvitvin er ikke like smakfullt, så da kan vi godt ta to.

Steve Cook; nevn så disse 5 beste platene dine i samlinga

Drue: Om du får det som du vil, og dama di blir på tjukken snart - kommer du til å lage all babymaten selv, hvor mye permisjonstid kunne du tenke deg om du kunne velge fritt, og hva skal du gjøre i pappapermisjonen?

Guybrush: Hva slags sider ved deg håper du at kidden din ikke får?

Kisskissbangbang: Favoritthobbyen din?

prikkete_kjole: Hva slags underforum er du mest på her, og hvorfor?

Skrevet

Noz: Hvor ofte faller du på isen?

Skrevet

norah: Hva er en forskjellsfeminist?

Les i ukens utgave av Morgenbladet.

Likhetsfeminisme: Politisk rettet, hevdet kjønnenes likhet for å oppnå rettigheter. Søkt tradisjonell samfunnsmakt. Var ofte realpolitisk skolerte; lobbyarbeid for stemmerett, arverett, eiendomsrett, barnelover osv.

Forskjellsfeminisme: Biologisk rettet, kvinner og menn har naturlige, medfødte forskjeller som gjerne kompletterer hverandre. Ville lage et mer "ekte kvinnelig samfunn", eks mindre krig og mer omsorg. Var ofte kunstnere eller fritenkere.

Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Norah: Hvilke fem album er de beste du eier?

Evilposelos: Beste middagsmåltidet du kan diske opp?

Guybrush: Favorittkarakter i Firefly?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Lillesiren: mener å huske du har fått endel av slike spørsmål selv, så hva er så din drømmedate ;)

Vi starter med å møtes litt tidlig på dagen og finner oss en liten cafe. Varmer oss på en god kaffe mens vi prater løst og fast og vips har et par timer flydd avsted. Kanskje stikke bort og ta noen runder med gocart, der jeg selvsagt gruser han totalt :nigo: . Tusle hjem til en av oss mens man tyvtitter litt på den andre og kjenner det kile litt i magen, praten går i ett hele tiden, latteren sitter løst :) Vi lager en deilig middag, type indrefilet med rødvinssaus og sellerirotpurè, etterfulgt av dessert i sofaen. Sitte helt inntil, praten går fremdeles, kjenne følelsen av spenningen i rommet. Jeg drar han ut på gulvet for å lære han noen salsatrinn og deretter litt intim bachata. Kjenne varmen fra kroppen hans tett inntil min, kjenner han lar fingrene gli gjennom håret mitt, mens den andre er plassert godt rundt livet..

Avsluttes ved at man går hjem med verdens største smil og som at alt av verdens problemer er forsvunnet som ved et trylleslag :)

(klarte ikke å dy meg :fnise: )

LilleSiren: Hvor stor vekt legger du på utdanningsnivået til en potensiell kjæreste? litt/mye/ikke?

Hm..I utgangspunktet så går man jo ofte etter prinsippet like barn leker best(til en viss grad) når man ser etter en potensiell kjæreste. Samtidig, mitt livs største forelskelse jobbet som vekter og dørvakt, så utdanningsnivå er absolutt ikke avgjørende:) Det viktigste for meg er at vi klaffer, at han er reflektert og oppegående=)

Tjuagutten: Hvor gammel er du?

Dreamdrops: Hvordan var ditt første kyss?

Endret av Lillesiren
  • Liker 1
Skrevet

Tjuagutten: Hvor gammel er du?

25år

Lillesiren: Er du veldig liten?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er dine planer da? Jeg har skjønt du skal ut av byen?

ut av byen? :klo: neei... jeg skal ut ja, på det stedet som vi snakket om sist helg.

så ta deg gjerne en tur..

Noz: Du nevnte en gang at du ikke kom til å bo samme sted neste år/vinter, har du konkrete flytteplaner eller med diffuse?

ja, de er veldig konkrete!! jeg har fått så nok nå....

vet ikke helt hvor jeg skal flytte enda da... må se hvor det er ledig til sommeren., men

forhåpentligvis forblir jeg her i nærheten.

Nozzy: Vurderer du å slutte å røyke?

nei, det er så lite her i verden som jeg noen gang under meg at den her gleden vil jeg gjerne beholde så lenge jeg ikke er gravid. Jeg røyker såpass lite at det går så bra så..

Noz: Hvor ofte faller du på isen?

hehee... det var da et finurlig spørsmål :laugh:

Jeg er ganske klønete og sklir ofte mens jeg kaver med armene i vildens sky, men

heldigvis så er balansen såpass til stedet at jeg som oftest klarer å berge meg selv!

Tjuagutten: hva har du drevet med i det siste? hva har vært viktigere enn KG?

Drua: kunne du tenkt deg denne jobben? http://m.finn.no/job/parttime/ad.html?finnkode=35378818 hvorfor/ hvorfor ikke? og hvem fra KG ville du hatt som din kollega i jobben?

Skrevet

Loren: hadde du tatt dykkerkurs før ferieturen? :)

Nei, det ble det dessverre hverken tid eller råd til, så vi dykket med instruktør. Men det står på lista over ting jeg ønsker å få gjort :)

loren: Hva er du mest fornøyd med utseendemessig?

Øynene mine og munnen min. Resten er sånn så-som-så :fnise:

loren: Hva vil du jeg skal spørre deg om?

Hva som helst du lurer på, jeg biter ikke, iallefall ikke hardt, så det er ikke farlig å spørre :lur:

Loren: Trur du på overnaturlege ting? Kvifor/kvifor ikkje?

Ja det gjør jeg. Det er vanskelig å si noe om hvorfor, jeg bare har den følelsen av at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet om.

Men for å ta et par eksempel:

- Jeg har ei nær venninne som kan sende meg en melding eller ringe og spørre om jeg er lei meg. i 9 av 10 tilfeller har det stemt. Noen vil si det er tilfeldig, jeg tror ikke det.

- Vi var i kirka på dåpssamtale for sønnen vår, mens vi satt der fikk jeg en følelse som minte meg om oldemor, husker jeg tenkte på henne og gledet meg til å ta med sønnen vår på besøk til henne noen uker senere. Da vi kom hjem et par timer senere så jeg at mamma hadde ringt. Ringte henne tilbake og hun fortalte at oldemor døde mens vi var i kirken.

NMS: Hva slags musikk hører du på når du slapper av?

Skrevet

hehee... det var da et finurlig spørsmål :laugh:

Jeg er ganske klønete og sklir ofte mens jeg kaver med armene i vildens sky, men

heldigvis så er balansen såpass til stedet at jeg som oftest klarer å berge meg selv!

Tjuagutten: hva har du drevet med i det siste? hva har vært viktigere enn KG?

Jeg er en finurlig person! :P

Nja ingen unnskyldning er vel god nok for deg, men jeg må jo titte innom innimellom all jobbingen og det sosiale! Har vurdert å sitte på KG på jobb, men nekter å bli mobbet for å være her inne, så det går ikke :P

Norah: Når har du det mest gøy?

Gjest Spiderpig
Skrevet

Spiderpig: hvorfor valgte du dette brukernavnet? er du fan av simpsons the movie?

Nei, filmen er grei nok det. Men spiderpig er dritkul. Harry Plopper også.

64159572-451e-4e36-af2d-d91f973d5608.jpg?rnd=0.1011469

Tjuagutten: Hva ville du bli når du var yngre, og hva endte du opp med?

Loren: Beste film du noen gang har sett, og hvorfor?

Skrevet (endret)

Norah: Hvilke fem album er de beste du eier?

Evilposelos: Beste middagsmåltidet du kan diske opp?

Guybrush: Favorittkarakter i Firefly?

Jeg kan diske opp med hva som helst jeg, bare jeg får 12 timer på meg :fnise:

NerdMedSverd: Fortell hvordan du skulle kommet ut av en snøstorm om du var blind og døv og ikke visste hva som var opp og ned.

Nora: Hvor blir ditt neste reisemål?

Endret av Evilposelos
Skrevet

Eg er 34 år

Alkasil: Kva ville du valgt: mann utan bein eller mann utan armar?

Tror det måtte vært uten bein.

Du da, Stjerner og planeter?

Spiderpig: Favorittartisten din?

Skrevet

Tjuagutten: Hva ville du bli når du var yngre, og hva endte du opp med?

Jeg ville bli autopilot eller brannmann når jeg var liten. Når jeg fant ut at autopilot ikke var et yrke, falt verden i grus til jeg var ca 18, da jeg fant ut at jeg vil jobbe innenfor sikkerhet. Så jobber idag som sikkerhetsvakt i Oslo, hvor vil jeg ikke si.

Spiderpig: Hvor i verden ville du helst bodd utenom Norge?

Gjest Spiderpig
Skrevet

Tror det måtte vært uten bein.

Spiderpig: Favorittartisten din?

Dæven, vanskelig spørsmål.. Aner ikke, liker så mange, og liker som regel to sanger der og en sang der :ler:

Akkurat NÅ vil jeg si Skrillex.

Jeg ville bli autopilot eller brannmann når jeg var liten. Når jeg fant ut at autopilot ikke var et yrke, falt verden i grus til jeg var ca 18, da jeg fant ut at jeg vil jobbe innenfor sikkerhet. Så jobber idag som sikkerhetsvakt i Oslo, hvor vil jeg ikke si.

Spiderpig: Hvor i verden ville du helst bodd utenom Norge?

Sverige :ler:

Alkasil: Hvorfor nicket ditt?

Skrevet

Spider og Tjua. Dere må lese retningslinjene.

norah: kom på middag da! :nigo:

Jack: hva skal man passe seg for når man kjøper bruktbil?

Annonse
Gjest Spiderpig
Skrevet

Spider og Tjua. Dere må lese retningslinjene.

norah: kom på middag da! :nigo:

Jack: hva skal man passe seg for når man kjøper bruktbil?

Det har jeg gjort, men det er da lov å glemme seg, er det ikke? :)

• Liker 1
Skrevet

Lillesiren og Guybrush: Hvorfor blir dere ikke bare sammen? Dere kommer jo til å få veldig pene barn.

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Utan bein her og

Spiderpig: ASL?

Skrevet

Alkasil: Hvorfor nicket ditt?

Jeg bare lekte med ord fordi jeg ikke ville bruke nicket jeg bruker andre steder her også, og så poppet det opp.

Evilposelos: Hvorfor nicket ditt?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: apropos rumpesnakk på forrige side, etter at du la ut sprettrumpa di, er det mange som har sendt deg PM og forespurt å ta en bit av den? (da mener jeg en ordentlig bit)

Nei, det er det ingen som har gjort. Merkelige greier.

:klem: Du kan komme hit, så skal jeg finne frem browniesen, vaniljeisen og

chickflicksene :jepp:

Jaaa!

:sjenert: Pass deg, jeg kan nettopp gjøre det altså!

Dreamdrops: Hvordan var ditt første kyss?

Nøtt eller sannhet i 7. klasse :ler:

kristines1990: Den eiendelen du eier som er mest vintage?

Lillesiren: Hender det at du ikke vet hvilken vin du skal kjøpe, og derfor ender opp med å kjøpe flasken med kulest navn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...