Daybreak Skrevet 21. januar 2013 #11421 Skrevet 21. januar 2013 Jeg var på intervju til en jobb som salgsingeniør med arbeidsoppgaver som videreutvikling av produkter og tjenester, delta i utforming av langsiktig strategi for produktlinjen og arbeide med tekniske løsninger for kunden:) Ikke spot on for den spesialiserte retningen jeg tar, men noelunde kvalifisert likevel:) Steve Cook: Hvor gammel er du? Daybreak: Hva studerer du? bachelor i sosialt arbeid - sosionom Steve Cook: Kva må temperaturen vere i sjøen/innsjøen før du bader?
Gjest Steve Cook Skrevet 21. januar 2013 #11422 Skrevet 21. januar 2013 Steve Cook: Hvor gammel er du? 37 Lillesiren: hadde du blitt med Kåre Magnus Bergh hjem om du hadde fått muligheten?
Gjest norah Skrevet 21. januar 2013 #11423 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Norah: har du det mest i kjeften, eller hender det at du har det morro med jenter? Jeg har det veldig ofte moro med jenter. Men jeg regner med du mente sex, og da er svaret følgende; Jeg har sex med den neste kvinnen jeg har oppriktig lyst til å ha sex med. Min erfaring til nå tilsier at det er veldig, veldig ekstremt få. Jeg er ikke interessert i noen som kjapt får følelser, jeg er virkelig virkelig ikke interessert i noen som har sex med samme kjønn for å imponere det andre kjønn eller være "trendy og vågal", og vi må jo åpenbart ha samme tenningsmønster. Og, hun må være åpen for å være med på litt andre ting og kanskje muligens. Wish me luck. Steve Cook: kan du ikke plis si hva ditt gamle brukernavn var? Om nei - så må du gjerne avsløre det på PM asså da jeg har lurt litt og ikke har den fjerneste anelse faktisk. Jeg lover å ikke lime inn svaret her Guybrush: Kunne du tenke deg og gifte deg - og - beskriv hva som ikke akkurat hadde vært drømmebryllupet. Endret 21. januar 2013 av norah
Gjest Steve Cook Skrevet 21. januar 2013 #11424 Skrevet 21. januar 2013 Steve Cook: kan du ikke plis si hva ditt gamle brukernavn var? Om nei - så må du gjerne avsløre det på PM asså da jeg har lurt litt og ikke har den fjerneste anelse faktisk. Jeg lover å ikke lime inn svaret her Som sagt, det er ingen av dere snikksnakkere som kjenner til den brukeren (i hvert fall ikke såvidt jeg vet). Men av personlige grunner ønsker jeg ikke å forbindes med den. Håper dere kan respektere det norah: hva går ABC-teorien din ut på?
Guybrush Skrevet 21. januar 2013 #11425 Skrevet 21. januar 2013 Guybrush: Hvilken tv-serie er den beste ever? Her blir det uavgjort - Band of brothers og Firefly! Guybrush: Kunne du tenke deg og gifte deg - og - beskriv hva som ikke akkurat hadde vært drømmebryllupet. Om bryllupet handlet mer om de andre enn oss. Masse inviterte gjester man ikke kjenner og kanskje ikke engang liker (altså jeg har ikke noe imot å ha endel gjester - ser bare ikke vitesen med kvantitet over kvalitet:) ), matretter jeg ikke liker, harry dansebandmusikk under selskapet, flaue taler fra drita folk som ikke eier sosiale antenner Norah: jeg vil også gjerne vite denne ABC teorien som drua har skrytt av Lillesiren: hvordan reagerer du når du er skikkelig stressa?
Gjest norah Skrevet 21. januar 2013 #11426 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Som sagt, det er ingen av dere snikksnakkere som kjenner til den brukeren (i hvert fall ikke såvidt jeg vet). Men av personlige grunner ønsker jeg ikke å forbindes med den. Håper dere kan respektere det norah: hva går ABC-teorien din ut på? Er jeg snikksnakker nå, bare fordi jeg har svart på noen få spørsmål i denne tråden her? Norah: jeg vil også gjerne vite denne ABC teorien som drua har skrytt av Eh......dette.....eh herregud da. Dette er Drue, som har brutt sin taushetsplikt og røpet hva vi har snakket om på drinkdate. Det kan han bare våge seg å gjøre igjen Kort fortalt: han mente det var en uting å måtte dusje som fast rutine før oralsex(jfr en diskusjon på et program). Jeg sa da at det er fint å alltid være forberedt på og ha mulighet til ABC dersom det er ønskelig. A er selve kvinnens/mannens der nede generelt, B er midt imellom før man er bak, og C er..... bak. Ergo; "ABC, it`s easy as one two three, come on you and me girl.....that's how easy love can be..I'm a going to teach how to sing it out! (shake it shake it)", hilsen Jackson 5. Huff. Må vente litt med spørsmål til jeg kommer på noen bra noen. Endret 21. januar 2013 av norah 2
Gjest Steve Cook Skrevet 21. januar 2013 #11427 Skrevet 21. januar 2013 Er jeg snikksnakker nå, bare fordi jeg har svart på noen få spørsmål i denne tråden her? Eh......dette.....eh herregud da. Dette er Drue, som har brutt sin taushetsplikt og røpet hva vi har snakket om på drinkdate. Det kan han bare våge seg å gjøre igjen Kort fortalt: han mente det var en uting å måtte dusje som fast rutine før oralsex(jfr en diskusjon på et program). Jeg sa da at det er fint å alltid være forberedt på og ha mulighet til ABC dersom det er ønskelig. A er selve kvinnens/mannens der nede generelt, B er midt imellom før man er bak, og C er..... bak. Ergo; "ABC, it`s easy as one two three, come on you and me girl.....that's how easy love can be..I'm a going to teach how to sing it out! (shake it shake it)", hilsen Jackson 5. Huff. Må vente litt med spørsmål til jeg kommer på noen bra noen. Men herregud, det er jo bare fjortiser som holder på sånn.
Gjest norah Skrevet 21. januar 2013 #11428 Skrevet 21. januar 2013 Men herregud, det er jo bare fjortiser som holder på sånn. Steve Cook; Var det et spørsmål eller påstand, eller brøt du bare reglene? Og hva er det fjortiser driver på med? Ikke slikking der bak, håper jeg 1
Gjest Steve Cook Skrevet 21. januar 2013 #11429 Skrevet 21. januar 2013 (endret) Steve Cook; Var det et spørsmål eller påstand, eller brøt du bare reglene? Og hva er det fjortiser driver på med? Ikke slikking der bak, håper jeg Nei, slikking der bak er for godt voksne Det jeg siktet til, var å måtte drive å gå i dusjen med en gang det blir stemning for sex. Det er fjortis. Lillesiren: fortell om sist gang du gråt Endret 22. januar 2013 av Steve Cook
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. januar 2013 #11430 Skrevet 22. januar 2013 (endret) "slikking der bak" heiter "rimming" Endret 22. januar 2013 av Stjerner og planeter
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11431 Skrevet 22. januar 2013 ja jeg gjorde det i blant på ungdomsskolen. Det var så altfor lett, men jeg er rimlig sikker på at det ikke hjalp stort på karakteren. Spiderpig: hva savner du mest med singellivet? Føler du at din ikke-single tilværelse hinder deg i noe som du egentlig kunne tenkt deg? (isåfall hva) Jack: hvor lang tid kan det gå imellom at noen ringer eller tekster deg på telefonen? (hvor lenge har telefonen din vært helt tyst i løpet av den siste tida som du husker...) Mynona: er du inne i tråden her? Jævelskapet piper fremdeles hele tiden. Var verre før, greit nok. Det er en grunn til at jeg har netcom xtra large, ringer mye selv også. som en kuriositet, for nøyaktig et år siden fikk jeg en regning på 2600,- FOR EN MÅNED og hovedsaklig til en person! Hun hadde like mye. Stjerneplanet: din lengste telefonsamtale?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. januar 2013 #11432 Skrevet 22. januar 2013 Stjerneplanet: din lengste telefonsamtale? 6:48:48 Jack: Hadde det vore feigt av meg å ikkje helst på deg sist onsdag? jf; facebook invit.
Cindi Skrevet 22. januar 2013 #11433 Skrevet 22. januar 2013 Cindi: Ser du har utdanning innen barnevern. I den grad du er involvert/har erfaring fra skolesektoren, på en skala fra 1-10, hvor forbannet kan du bli inni deg av foreldre som praktiserer unnfallenhet, unnvikenhet, slapphet og ignorans overfor egne barn? (1 er småirritert, 10 er lynforbainna) Det verste jeg har opplevd i samtlige av stedene jeg har vært utplassert i eller jobbet ved i forbindelse med utdannelsen min er foreldre. Jeg får så vondt inni meg av at mennesker kan være så ignorante ovenfor sine egne barn. Både ved å skade de direkte selv, og ved å la de blir skadet ved at de ikke ser hva barna sine egentlig blir utsatt for. Jeg har valgt å jobbe et sted der det ikke finnes foreldre, nettopp fordi foreldre er de eneste som kan få meg til å koke så innvendig at jeg kjenner at jeg sliter med å være profesjonell. Har lyst til å klappe til de og be de om å våkne opp. Så, jeg vil si 9 av 10. Fordi jeg aldri HAR klappet til de, bare hatt innmari lyst til det. Cindi: jeg ser du nevner taxi fra byen både her og både der.. Har du angst for nattbussen? (dette var et forsøk på å informere deg om at det går rimligere nattbusser også) Hva er denne nattbuss du snakker om? (dette var et forsøk på å slippe å forsvare hvorfor jeg er et miljøsvin som ikke bruker kollektiv trafikk.) Cindi: når var sist gang du slo noen, og hvorfor? Eksen min var utro. Cindi: har du feira soldagen i dag? I en svært begrenset grad. Jeg har ønsket meg en solbolle, også har jeg gratulert med dagen til de jeg kjenner som fremdeles bor oppi mørketid-dalen. Har ikke feiret siden jeg flyttet fra nord norge. Nienna: Hva lager du til middag når du skal imponere?
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11434 Skrevet 22. januar 2013 6:48:48 Jack: Hadde det vore feigt av meg å ikkje helst på deg sist onsdag? jf; facebook invit. yep, det er skikkelig pinglete! ^^ neida, men det er hyggelig når folk ramler innom ble jo veldig på røde rappen hele greia, men det ble veldig hyggelig allikevel. jeg er visst pålagt å ha sommerfest når jeg kommer nedover i mai. da blir det langt mer avansert planlegging! Lillesirenen: det mest håpløse frøkenen har funnet på i fylla? Cindi: den beste pottisen?
Cindi Skrevet 22. januar 2013 #11435 Skrevet 22. januar 2013 Cindi: den beste pottisen? Uten tvil nachochips!! Med mest mulig ostesmak. Spiste en hel pose helt alene på vei hjem i taxien på lørdag. Det er virkelig mitt svake punkt. Steve Cook: Favorittalbum? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11436 Skrevet 22. januar 2013 Uten tvil nachochips!! Med mest mulig ostesmak. Spiste en hel pose helt alene på vei hjem i taxien på lørdag. Det er virkelig mitt svake punkt. Steve Cook: Favorittalbum? vi to kan bli gode venner! eventuelt bitre fiender om det er lite igjen i posen.. 1
Cindi Skrevet 22. januar 2013 #11437 Skrevet 22. januar 2013 vi to kan bli gode venner! eventuelt bitre fiender om det er lite igjen i posen.. Haha! Da må vi ha hver vår pose. JackCrews: Nå kommer deal-breakern: Hva er din favorittbit i twist-posen?
Gjest Steve Cook Skrevet 22. januar 2013 #11438 Skrevet 22. januar 2013 (endret) Uten tvil nachochips!! Med mest mulig ostesmak. Spiste en hel pose helt alene på vei hjem i taxien på lørdag. Det er virkelig mitt svake punkt. Steve Cook: Favorittalbum? Prodigy - The fat of the land Stjerner og planeter: rimmer du? Endret 22. januar 2013 av Steve Cook
TheHairyToothfairy Skrevet 22. januar 2013 #11439 Skrevet 22. januar 2013 JackCrews: Hva jobber du med? ferskt bilde fra kontoret mitt. slike beist driver jeg med Haha! Da må vi ha hver vår pose. JackCrews: Nå kommer deal-breakern: Hva er din favorittbit i twist-posen? Caramel, heter den vel.. Overlever jeg? Cindi: fra menyen til Dolly Dimple.. Hva handler vi til lørdagsfilm-kosen? og ikke minst - hva film?
Niennas Skrevet 22. januar 2013 #11440 Skrevet 22. januar 2013 Det verste jeg har opplevd i samtlige av stedene jeg har vært utplassert i eller jobbet ved i forbindelse med utdannelsen min er foreldre. Jeg får så vondt inni meg av at mennesker kan være så ignorante ovenfor sine egne barn. Både ved å skade de direkte selv, og ved å la de blir skadet ved at de ikke ser hva barna sine egentlig blir utsatt for. Jeg har valgt å jobbe et sted der det ikke finnes foreldre, nettopp fordi foreldre er de eneste som kan få meg til å koke så innvendig at jeg kjenner at jeg sliter med å være profesjonell. Har lyst til å klappe til de og be de om å våkne opp. Så, jeg vil si 9 av 10. Fordi jeg aldri HAR klappet til de, bare hatt innmari lyst til det. Hva er denne nattbuss du snakker om? (dette var et forsøk på å slippe å forsvare hvorfor jeg er et miljøsvin som ikke bruker kollektiv trafikk.) Eksen min var utro. I en svært begrenset grad. Jeg har ønsket meg en solbolle, også har jeg gratulert med dagen til de jeg kjenner som fremdeles bor oppi mørketid-dalen. Har ikke feiret siden jeg flyttet fra nord norge. Nienna: Hva lager du til middag når du skal imponere? Hm. Kommer helt ann på hvem som kommer. Men det ultimate må vel være Ostesuffle. Overraskende få som har fått det vet hva det er, det er godt, er enkelt å lage, og skal stå en hel time i ovnen sånn at jeg kan dusje i mellomtiden . Cindi: hva liker du best ved deg selv? Guybrush: mest cheesy sjekketriks du har brukt som har funket? Steve Cook : hvor dro dere på bryllupsreise? Dreamdrops: hvilken peppespizza er best?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå