Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg trives veldig godt med jobben min:-) Savner den masse!! Er sykemeldt i skrivende stund pga en ganske stor ryggoperasjon, må si jeg gleder meg til jeg blir friskmeldt igjen!! Men litt spent på hvordan det blir når nedre del av ryggen er stivet av......

Hunterlady;

Synes du det går greit å kombinere mammarollen og studier når du er alene med barnet ditt?

Videoannonse
Annonse
Gjest norah
Skrevet

Norah: Synes du selv at du har god moral?

Hehe....det var et ledende spørsmål, du.

Konservative mennesker vil si(og har sagt) at jeg ikke eier moral med tanke på all drikkingen, pulingen og banningen jeg bedriver med stor glede :nigo:

Men jeg har vel et ganske sterkt verdisett og relativt høy grad av medmenneskelighet, noe som gjenspeiler seg i livsvalg, karriere, fremtidsønsker og fritid(frivillighet).

Jeg tror nok det skal godt gjøres å peke på noe jeg har gjort - og si at det var et grunnleggende dårlig medmenneskelig valg/holdning.

Jeg er dog sjeldent 100% ekte altruistisk.

Cuntzilla: Hva er din beste kur for hangover?

Skrevet

at jeg ikke eier moral med tanke på all drikkingen, pulingen og banningen jeg bedriver med stor glede :nigo:

Kan du ikke ta slikt snakk på cupido eller nakenprat?

• Liker 1
Gjest norah
Skrevet

Kan du ikke ta slikt snakk på cupido eller nakenprat?

Retorikkbruken og timingen på det humoristiske innslaget er feilslått, fjasekråka :troest:

Men om jeg stiller gjentakende seksuelle spørsmål til samme(eller flere) brukere, eller poster eksplisitte nakenbilder av meg selv vil det være riktig bruk.

• Liker 4
Gjest Fasting Drue
Skrevet

Norah: hvor mye drikker du på fest?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz. Var du på byen i går?

jaaaaau- det var jeg, det ble en småspesiel kveld for å si det mildt ! Har begynt på`n igjen :) Liker by`n her i Kr.Sand!

Cuddlegirl: Hvor er det merkligste stedet du har tisset før? ( sansynligvis med alkohyler innabords :P )

• Liker 1
Skrevet

Cuddlegirl: Hvor er det merkligste stedet du har tisset før? ( sansynligvis med alkohyler innabords :P )

Hehe, har ikke noe ekstremt å komme med, men det må vel kanskje være bak en butikk da jeg skulle på festival en gang! Var ikke do i nærheten, og jeg var ekstremt tissetrengt.. Stod så klart noen å passa på at ingen kom, så det gikk fint det! :ninja:

Noz: Hva er det beste du kan drikke på fest?

Bandit: Pepsi max eller Coca Cola? :nigo:

Fasting Drue: Hva er den beste egenskapen ved samboeren din?

Skrevet

Ludovie: Er andre kvinner misunnelige på kroppen din?

Skrevet

BM2: Er du betatt av Ludovie?

(får ikke til å lage uthevet skrift)

Gjest Vampen
Skrevet

Vampebabe: om du var en smurf, hvilken smurf hadde du vært da?

Sinnasmurfen selvfølgelig! :nigo:

Det måtte ha blitt Raffen fra Portveien 2...

Jeg synes det hadde vært skikkelig stas å hatt en hemmelig sjiraff bak soffa`n :nigo:

Vampen: Jeg likte det spørsmålet ditt, så du får det samme i retur!

Hahah, bombe med Raffen! :fnise:

Jeg må gå for to, for jeg klarer fanden ikke å velge. Begge er for awesome til å velges bort.

Så det må bli Falkor the luckdragon fra The Neverending story og The Cheshire Cat fra Alice in Wonderland. :hjerter_rundt: Begge har vært høyt elsket i mange år, og gjør min indre geek happy.

Norah: hva er din favorittsang innenfor "dårlig" musikk? Type Guilty pleasure.

Skrevet (endret)

BM2: Er du betatt av Ludovie?

(får ikke til å lage uthevet skrift)

Nei, men jøss så betatt en er av avateren :opplyser: Frøken Binoche er i en klasse for seg...

Fresi: Er du redd for edderkopper?

Uthevet skrift får en ved hjelp av CTRL+B. Dog, nættbrætt å tællefoon har'itj sånj nei...

Endret av BM2
Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva er det beste du kan drikke på fest?

jeg drikker bare øl jeg:nigo: hadde jeg hatt bedre råd, hadde jeg kjøpt bacardi razzzzzzz..

Vampen: hva er det dyreste klesplagget du eier? ( og hva er det?)

Gjest Vampen
Skrevet

Vampen: hva er det dyreste klesplagget du eier? ( og hva er det?)

Hum, vanskelig spørsmål.. Jeg er ikke så glad i å kjøpe dyre klær, jeg legger heller mer penger i andre ting, f. eks sko. :nigo: Menneh, jeg tror det dyreste jeg har hengende i skapet nå er en kjole til rundt 3000.:klo: Det er en penkjole, som jeg kjøpte til en venninnes bryllup. :)

Noz: hva er din favorittparfyme?

Gunvald: hvilken film fikk deg til å gråte når du var barn?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit. Du får besøk av ei skuespillerinne crush. Hva serverer du til middag?

Andebryst i rødvinssaus er enkelt og veldig, veldig godt.

Bandit: Pepsi max eller Coca Cola? :nigo:

Hmmmm... Jeg drikker ingen av dem, men om jeg må velge en er det helt klart Coca Cola.

Cuddlegirl: Hvilken frukt er favoritten?

norah: Hvilken situasjon har gjort deg mest usikker så langt i ditt liv?

Skrevet

Ja, ja, nei.

Yvonne. Hvor liker du å dra ut om du drar ut på byen i byen du bor i?

Går sjelden eller aldri ut på byen, så det kan jeg ikke svare deg på. :)

Vampen: Er du vampete irl?

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Vampen
Skrevet

Går sjelden eller aldri ut på byen, så det kan jeg ikke svare deg på. :)

Vampen: Er du vampete irl?

Mvh Yvonne :heiajente:

Om jeg er a heartless, man-eating seductress?:lur:

Haha, tja, jeg har hatt mine øyeblikk, men jeg har blitt snillere med åra. :engel:

Bandit: forelsker du deg lett?

Skrevet

Nei, men jøss så betatt en er av avateren :opplyser: Frøken Binoche er i en klasse for seg...

Fresi: Er du redd for edderkopper?

Uthevet skrift får en ved hjelp av CTRL+B. Dog, nættbrætt å tællefoon har'itj sånj nei...

Jeg er irrasjonelt hysterisk redd for store edderkopper ( ikke små) og er skamfull og lei meg over at jeg aldri fikk svart på en utrolig snill og omsorgsfull melding jeg fikk fra en på KG i sakens anledning en gang.

Er det i mot reglene å stille spørsmål tilbake til samme bruker?

BM2: er du trønder?

Sikkerhetsspørsmål: Fasting Drue: Er DU betatt av Ludovie?

(helt umulig å lage uthevet skrift med iPad)

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: forelsker du deg lett?

Nei, men jeg kan fort bli betatt og fascinert. Hva med deg?

HunterLady: Hvorfor skiftet du skin på mobilen? Likte den du hadde.

maya76: Hvordan spiser du reker? Nå tenker jeg på hvilket tilbehør du har.

Gjest Vampen
Skrevet

(helt umulig å lage uthevet skrift med iPad)

Neida, bare skriv [b ]detduvilutheve[/b ], minus mellomrom på klammene.

• Liker 2
Skrevet

BM2: er du trønder?

Nei, jeg er multikulturell innen Norges grenser :nigo: Noen påstår at mine aner er fra Trøndelag, men det er, for å være ærlig, den nest kjedeligste landsdelen i kongeriket. Så det å ha genetisk arvegods fra den landsdelen er litt usj og æsj. Hjertet mitt er tapt for evig og alltid til Møre og Romsdal, selv om jeg aldri har bodd der heller... :sukk:

Vampen: Hvor mange tættiser har du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...