TheHairyToothfairy Skrevet 18. januar 2013 #11361 Skrevet 18. januar 2013 Jack: Din drømmebil? Mine drømmebiler skifter i hytt og pine. Jada, jeg drømmer om Lamborghinier og Ferrarier, og ikke minst Aston Martin. Men de er i grunn ikke spennende nok for meg. Akkurat nå drømmer jeg om noe sånt som denne: eller den her. men, det får bli med drømmene - jeg må få ferdig den dungen jeg har. kan ikke få alt her i verden, sies det. alkasil: får du lett kontakt med barn?
alkasil Skrevet 18. januar 2013 #11362 Skrevet 18. januar 2013 alkasil: får du lett kontakt med barn? Det spørs egentlig litt hvor små de er.. Men under et år og ca tre og opp, ja. Solsenga: din favoritt-tvserie?
Cindi Skrevet 18. januar 2013 #11363 Skrevet 18. januar 2013 Cindi: Beste "mafia" film Jeg angrer!!! Jeg kom på favorittmafiafilmen min nå!!! Taken! Selvfølgelig! Pjuh! Det der gikk nesten galt.
Cindi Skrevet 18. januar 2013 #11364 Skrevet 18. januar 2013 (endret) JackCrews: Hvis du måtte velge mellom å ha masse hår stikkende ut av ørene, eller tykk pels på ryggen din, hva ville valget falt på? Noz: Hva er ditt forhold til singstar? Endret 18. januar 2013 av Cindi
TheHairyToothfairy Skrevet 18. januar 2013 #11365 Skrevet 18. januar 2013 JackCrews: Hvis du måtte velge mellom å ha masse hår stikkende ut av ørene, eller tykk pels på ryggen din, hva ville valget falt på? jeg, som knapt har kroppshår, velger såklart de ørehårene. hår på ryggen høres noe nasty ut. cindi: hvis du skulle leve med meg, ville du foretrukket meg med tykk pels på ryggen eller ørehår?
Gjest Euforia Skrevet 18. januar 2013 #11366 Skrevet 18. januar 2013 Euforia: Jeg ser at du har vært her i noen år, men jeg har ikke sett brukernavnet ditt før enn i går.. har du natt et annet nick tidligere? .. hvor i landet bor du? Nei, jeg var litt aktiv i 2008, og tok en pause til nå nylig. Jeg bor i Oslo. Nozmonster: Hvor gammel er du?
Guybrush Skrevet 18. januar 2013 #11367 Skrevet 18. januar 2013 Guybrush: Blir du bittelitt høy av å være så poppis? Hahaha, jeg tar det der med et stort smil også tror jeg at det hele er 10 høns fra 1 fjær alkasil: noen gang vært skikkelig redd?
Yme Skrevet 19. januar 2013 #11368 Skrevet 19. januar 2013 JackCrews: Are you going to scarborough fair?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. januar 2013 #11369 Skrevet 19. januar 2013 JackCrews: Are you going to scarborough fair? Only if ye make me a cambric shirt Yme: kjenner du mrs Robinson godt? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. januar 2013 #11370 Skrevet 19. januar 2013 Stjerner og planeter: Kun én drikke livet ut, hvilken? Pepsi max euforia: Kva vert du euforisk av?
alkasil Skrevet 19. januar 2013 #11371 Skrevet 19. januar 2013 Hahaha, jeg tar det der med et stort smil også tror jeg at det hele er 10 høns fra 1 fjær alkasil: noen gang vært skikkelig redd? Det har jeg nok, men jeg kan ikke komme på noe nå. Cindi: Sett Taken 2? Ville du sett Taken etter å ha sett den? Jeg spør fordi jeg så Taken 2 forrige helg, men hadde ikke sett 1'ern.
Cindi Skrevet 20. januar 2013 #11372 Skrevet 20. januar 2013 Det har jeg nok, men jeg kan ikke komme på noe nå. Cindi: Sett Taken 2? Ville du sett Taken etter å ha sett den? Jeg spør fordi jeg så Taken 2 forrige helg, men hadde ikke sett 1'ern. Ja, har sett begge. Vil anbefale deg å se Taken også. Den er vilt spennende. Drue: Beste komedien du har sett?
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2013 #11373 Skrevet 20. januar 2013 Noz: Hva er ditt forhold til singstar? det er ikke så veldig eksisterende.. har ikke spilt det eller hva man sier (sunget det? ) på mange år. jeg synes det er sånn som med Buzz og gitar hero- det er gøy i 10 minutter og så blir jeg veldig lei. Nozmonster: Hvor gammel er du? 26 år Cindi;: hvordan var det ute i går? fortell forteeeell
Niennas Skrevet 20. januar 2013 #11374 Skrevet 20. januar 2013 Hmm. Jeg tror kanskje jeg har skremt bort Drue . Fortalte ham at ei venninne visste veldig mye om han etter å kun ha lest på KG, og han fikk litt noia. Han har så og si ikke vært på KG etter det . Får håpe han kommer tilbake etterhvert 2
Cindi Skrevet 20. januar 2013 #11375 Skrevet 20. januar 2013 det er ikke så veldig eksisterende.. har ikke spilt det eller hva man sier (sunget det? ) på mange år. jeg synes det er sånn som med Buzz og gitar hero- det er gøy i 10 minutter og så blir jeg veldig lei. 26 år Cindi;: hvordan var det ute i går? fortell forteeeell Det var veldig gøy. Men jeg ble nok litt i farta. Tok den klassiske "hvor er kortet mitt???!!!" for å finne ut at det lå i bhn hele tida. Flaaaaaaut. Men vi hadde det gøy. :-) Noz: hvordan var kvelden din i går? Drue: har du forlatt oss?
Gjest Drue Skrevet 20. januar 2013 #11376 Skrevet 20. januar 2013 Drue: har du forlatt oss? Nei, jeg har faktisk ikke det Niennas: gidder du å følge retningslinjene? Sjakalen: fått noe respons på PM etter at du la ut rumpa?
Daybreak Skrevet 20. januar 2013 #11377 Skrevet 20. januar 2013 Drue Og for ikkje å bryte trådreglane: Drue: Kva har du gjort denne stunda du har vore vekke frå KG? Musekatt: Kva linje valde du å gå på vidaregåande skule?
Gjest NozMonster Skrevet 20. januar 2013 #11378 Skrevet 20. januar 2013 Det var veldig gøy. Men jeg ble nok litt i farta. Tok den klassiske "hvor er kortet mitt???!!!" for å finne ut at det lå i bhn hele tida. Flaaaaaaut. Men vi hadde det gøy. :-) Noz: hvordan var kvelden din i går? kvelden min var helt ok.. kunne ha vært en del bedre! den var i det minste varm temperert Cindi: hvor dro dere ut hen da? daybreak;: har du noe i nærmeste fremtid som du gleder deg til? Niennas: hva synes du om varm melk med honning? norah: hva spiser du oftest til middag for tiden?
Gjest Nica. Skrevet 20. januar 2013 #11379 Skrevet 20. januar 2013 Nica: Favorittfilm? Hmmm... Kanskje Schindlers liste? Er generelt glad i triste og deprimerende filmer Andre filmer jeg ser igjen og igjen er Forrest Gump og The Notebook. Alkasil: Drømmereisemål?
Daybreak Skrevet 20. januar 2013 #11380 Skrevet 20. januar 2013 kvelden min var helt ok.. kunne ha vært en del bedre! den var i det minste varm temperert Cindi: hvor dro dere ut hen da? daybreak;: har du noe i nærmeste fremtid som du gleder deg til? Niennas: hva synes du om varm melk med honning? norah: hva spiser du oftest til middag for tiden? Ja,faktisk,skal på fjelltur i morgon saman med ei venninne for vi har studiedag Kristines1990: Var det du som var hesteinteressert? I tilfelle, har du hatt hest og kva rase?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå