Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guybrush: Hva skal til for at ei jente virkelig skal sjarmere deg? (Da tenker jeg en spesiell handling kombinert med retsen av jenta, ikke bare væremåte :) )

Tja si det. At hun byr på seg selv, inviterer på en god hjemmelagd middag for eksempel? Overrasker og drar meg med på noe nytt - lærer meg noe:) At vi blir sittende og snakke som om vi aldri har gjort noe annet - at hun åpner seg og lar meg bli kjent med henne - og at hun vil bli kjent med meg. At timene flyr uten at vi merker det :rodmer:

Tonje!: har du noe som stjeler alt for mye tid?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Beskriv en perfekt helg for deg.

Gode vener, god mat, raudvin og lange timar i senga...

Jack: gledar du deg til i kveld?

Skrevet

Jack: gledar du deg til i kveld?

haha, jah - kan bli galskap. spesielt musikalsk galskap. regner med at frøkenen kommer?

Jelly: beste led zep-låt?

Skrevet

haha, jah - kan bli galskap. spesielt musikalsk galskap. regner med at frøkenen kommer?

Har diverre ikkje bv....Det hadde vore grådig kjekt!!

Skrevet

Har diverre ikkje bv....Det hadde vore grådig kjekt!!

enda ikke for sent, jeg driver og rigger gitaren for kvelden! ^^

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Kan du beskrive dagen i dag med en sangtittel eller del av en sang?

Christina Aguilera- Save Me From Myself! :laugh: ... den passer godt til dagens opplevelser!

Tonje: har du en fin bursdag i dag? :)

Loren: hva slags bil kjører du?

Cindi: skal du følge med på årets sesong med idol?

Calavi: hva irriterer deg ved en av dine nære venner/venninner? vet vedkommende om dette?

pene sko: har du noen gang vært betatt/forelsket i en jente fra en annen kultur?

Skrevet

Loren: hva slags bil kjører du?

En sånn som på bildet, Renault Scenic Megane fra 2003. Veldig glad i den, den starter i all slags vær (iallefall ned til -19 :P ), jeg sitter godt i den og det er utrolig mye plass inni den til å ikke være sånn kjempestor utvendig, så jeg håper den ikke har tenkt å gi meg store overraskelser i april når det er EU-kontrolltid...

Jack: Din drømmebil?

post-10530-0-28346300-1358363487_thumb.j

Skrevet

En sånn som på bildet, Renault Scenic Megane fra 2003. Veldig glad i den, den starter i all slags vær (iallefall ned til -19 :P ), jeg sitter godt i den og det er utrolig mye plass inni den til å ikke være sånn kjempestor utvendig, så jeg håper den ikke har tenkt å gi meg store overraskelser i april når det er EU-kontrolltid...

Jack: Din drømmebil?

:D sånn bil har vi! Til og med fargen er lik :fnise:

Skrevet

:D sånn bil har vi! Til og med fargen er lik :fnise:

:fnise: Jeg tror min er litt mørkere, men den er så skitten at jeg vet egentlig ikke, og jeg tør ikke å vaske den nå når det er minus mange...

Drue: Hadde du moped/scooter da du var yngre?

Skrevet

Jelly: Hva har du gjort i dag?

Vært på skole, ligget og døset på sofaen (standard meg på denne tiden av året),

og sittet og kastet bort verdifull tid her foran pc skjermen, (har matte prøve i morra

som jeg skulle studert til)....

Jelly: hvilken jellybean farge er best?

John Daniels og cola smaken! (legg merke til at jeg skriver John, pga. at jeg kjenner han bedre

enn de fleste andre) ;) Favoritten til meg og Lemmy von Motörhead! :ler:

Nei, seriøst tror det er flere hundre ulike smaker/farger, hvem i alle

dager har oversikt over alle da? :ler:

Jelly: beste led zep-låt?

Vanskeligere spørsmål å svare på enn forventet, de har jo så mange utrolige låter...

det opplagte svaret for mange kommer jo til å være monsterhiten Stairway to Heaven.....

(den mest etterpurte rocklåta på radioen borti USA, forresten) og det er faktisk ikke så borti natta

svar som mange skulle tro, den sangen har et helt magisk sampill mellom gitarriff/solo,

tekst/vokalleveranse av Plant og utrolig tromming av Bonham.....

Men jeg personlig heller mest til låta Nobody's Fault But Mine nesten utelukkende pga. den

fullstendig orgasmiske trommingen til Bonham på låta, mannen er en GUD......gjentar GUD

slagverk, teknikken hans, den instiktive grooven, måten han holder tempoet på er i en klasse

fullstendig for seg selv.....nesten alt av trommeslagere som har kommet i ettertid hyller mannen

som det ytterste en kan aspirere til. Han er like stor innen tromming som Page er stor innen

gitarspill, desverre lett glemt av mange pga. at han døde i så ung alder....Dette er jo skjønnheten

med Led Zep. at de faktisk hadde ikke 1, men 2 av de aller beste musikerene som noensinne

har plukket opp ett instrument i bandet....

Adele: Favoritthobby?

Gunfreak: 5 plater du ville tatt med deg til en øde øy?

Jack: Største konsertopplevelse? (og hvorfor)

Stjerneplanet: Har du funnet kjærligheten på nytt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

gorgonzola: hvilke brukere her inne kunne du tenkt deg å møte her? (og hvorfor?)

Akkurat der er jeg litt vinglete. Noen ganger tenker jeg at det hadde vært kult å møte noen fra KG, andre ganger tenker jeg stikk motsatt.

Fordi: Jeg har mitt nettverk allerede og selv om jeg nå lever alene må jeg innrømme at KG på ingen måte er noe sjekkested, slik jeg ser det.

Men - for å svare konkret og helt sånn "tenk deg at": Det er selvsagt flere brukere som fremstår som spennende rent intellektuelt, folk jeg garantert ville hatt morsomme, lærerike, interessante, provoserende, spennende og hyggelige samtaler med. Gjerne de som ikke er dønn enige med meg (det betyr vel alle? :fnise:)

Som for eksempel:

norah, Vampen, Larsern, Tirkes, Tabris, Waco, Sebastianen, Cuntzilla, Stefan (er han her lenger?), Jalp, Cathrine88, Tigress og Antlers. Så har jeg garantert glemt en hel haug.

Skulle jeg møtt noen for god mat, god vin og god sex (siden jeg deltar :sjarmor:) så ville det blitt

Zaphireh, Raindrops, Cuntzilla, Rosmarin, Caramela, LilleSiren og Cuntzilla :nigo:

KaDust: Hvem er avbildet på avataren din?

Skrevet

På ny? Det har vel aldri vore nokon første gong...

Nei, eg datar ein sexy hunk, så me får sjå kva som skjer.

Calvari: Hadde du skinna deg for 50 mill?

Guybrush: Kva er megaturn off med jenter?

Skrevet

Det er selvsagt flere brukere som fremstår som spennende rent intellektuelt, folk jeg garantert ville hatt morsomme, lærerike, interessante, provoserende, spennende og hyggelige samtaler med. Gjerne de som ikke er dønn enige med meg (det betyr vel alle? :fnise:)

Som for eksempel:

norah, Vampen, Larsern, Tirkes, Tabris, Waco, Sebastianen, Cuntzilla, Stefan (er han her lenger?), Jalp, Cathrine88, Tigress og Antlers. Så har jeg garantert glemt en hel haug.

Skulle jeg møtt noen for god mat, god vin og god sex (siden jeg deltar :sjarmor:) så ville det blitt

Zaphireh, Raindrops, Cuntzilla, Rosmarin, Caramela, LilleSiren og Cuntzilla :nigo:

KaDust: Hvem er avbildet på avataren din?

Gorgon:

Før var jeg ikke bare på "intellektuell" lista di, men også på "middag, pule, trekant" lista.

Hvorfor er jeg ikke på pulelista di lengre? Har jeg kjeftet for mye på deg? :ler:

• Liker 1
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Gorgon:

Før var jeg ikke bare på "intellektuell" lista di, men også på "middag, pule, trekant" lista.

Hvorfor er jeg ikke på pulelista di lengre? Har jeg kjeftet for mye på deg? :ler:

Deilige norah! Du er gift. Hva har KG lært oss om dårlig skjulte hentydninger til folk som er gift??? :lol:

Mellom oss er du selvsagt (en av få) som figurerer på både "intelekt" og "mat/vin/sex" lista mi :blomst:

Dessuten kjefter du ikke på meg, du irettesetter/korrigerer meg på en måte som gir meg "naughty secretary/naughty teacher" bilder i hodet umiddelbart :sjarmor:

Du er fair and square - det står det respekt av.

Vampen: Tror du på likestillingsprosjektet i Norge? Kommer vi i mål?

Endret av Gorgonzola
Skrevet (endret)

pene sko: har du noen gang vært betatt/forelsket i en jente fra en annen kultur?

Det er vel ingen jeg har rukket å bli veldig forelsket i, men har vel vært småbetatt i all hemmelighet av enkelte.

NozMonster:

Det første som faller deg inn er ditt endelige svar. Svar impulsivt:

Would you rather ride a train, dance in the rain or feel no pain?

Endret av Pene sko...
Annonse
Skrevet

Lillesiren: for å fyre opp drue og co - hvor skulle bryllupet stått? ;)

Adele: har du noen planer for sommeren 2013?

Cindi: del en flau opplevelse med oss:)

Tja. Det er mye jeg vil gjøre i sommer, men blir litt begrenset pga knapp økonomi nå.

Prøver å spare så godt jeg kan. Lagt Ebay-handlingen min mer eller mindre dødt, syr om plagg jeg allerede har osv. Alt for å ikke bruke penger :fnise:

MEN, over til spørsmålet ditt; Jeg vil gjerne reise til Malta igjen denne sommeren. Også vil jeg reise til Paris.

C'est la vie, monsieur!

Lillesiren: hva er det mest vågale du har turt å gjøre med håret ditt?

adele: hva foretrekker du å drikke på kafè?

Tja. Kommer ann på hva slags kafé det er. Men tipper vel kakao eller chai te.

Adele: Favoritthobby?

Gunfreak: 5 plater du ville tatt med deg til en øde øy?

Jack: Største konsertopplevelse? (og hvorfor)

Veldig glad i å fotografere! Ellers begynner jeg å få sansen for redesign, men er elendig på symaskin. Ødelagt to stk. Ene var veldig dårlig, men den andre fikk mormoren min reparert, fikset og smurt. I tillegg var det en god maskin. Men så fort jeg fikk den? Joda, da begynte den å tulle. Nå har jeg fått låne mamma sin. Spennende å se om jeg må betale for reparasjon for den også..

Lillesiren: Forstår jeg rett at du skal stå brud? :) Når?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster:

Det første som faller deg inn er ditt endelige svar. Svar impulsivt:

Would you rather ride a train, dance in the rain or feel no pain?

jeg leste først "feel the pain", og det ville ha blitt svaret mitt! :lur:

meeen nå blir det ikke like impulsivt da, men jeg rider a train! ...

norah: fortell om en gang som du ble dypt skuffet over en venn/veninne/kjæreste/familiemedlem?

Skrevet

Tonje!: Hva har du lyst å bli når du blir stor(og frisk:))?

Hvis jeg skal sikte litt høyt, så kanskje lege eller sivilingeniør?

Tonje!: har du noe som stjeler alt for mye tid?

Egentlig ikke.

Jeg sitter en del på laptopen, men det er fordi jeg er mye hjemme grunnet sykdom og kjeder meg litt, ikke fordi jeg absolutt må holde på med ditt og datt. Klapper sammen laptopen så fort noe mer spennende skjer som jeg orker å være med på.

Tonje: har du en fin bursdag i dag? :)

Jaaa, kjempefin!! Har feiret hjemme hos mamma, med pølser, kaker, latter og sang :) Også blir det vennefest til helgen. Juhuu!

Lurifix: Hvis du er nødt til å karakterisere deg selv som enten en innadvendt eller en utadvendt person, hvilket av de to velger du?

Skrevet

Calavi: 3 ting som du syns selv du er bedre på enn de fleste andre?

Ahh, jeg synes sånne spørsmål er så himla vanskelige å svare på... Jeg vet nok mer om maling enn mange andre, jeg er god på å lage ostekake og jeg er himla flink til å slappe av. Litt userøs på slutten der, men kom ikke på noe. Hadde du spurt meg om hve jeg var flink til så kunne jeg sikkert kommet med mye mer...

Calavi: skinn jakke på menn hot?

Det kan det absolutt være ja.

Calavi: Hva er din guilty pleasure i matveien?

Vet du, jeg har ikke noen guilty pleasure når det kommer til mat tror jeg. Har prøvd å tenke på den her en stund nå, men kommer liksom ikke med noe. Før hadde jeg barnemat, altså slike på glass. Synes det var så himla godt, men dette har jeg ikke spist på flere år, selv om jeg sikkert fint kunne gjort det :fnise: Så det må bli svaret mitt altså. Ellers spiser jeg det meste uten å være særlig flau :)

Calavi: hva irriterer deg ved en av dine nære venner/venninner? vet vedkommende om dette?

Har en venninne som er usedvanlig treg. Kommer som regel alltid for sent, og da er det ikke bare snakk om to minutter heller. Dette er utrolig irriterende, og hun er absolutt klar over dette. Hun har blitt bedre med tiden, men allikevel så henger hun alltid litt etter. Var på ferie med hun i fjor, og tror aldri jeg har ventet så mye på noen i hele mitt liv, ei heller så irritert...

Calvari: Hadde du skinna deg for 50 mill?

Jeg er glad i håret mitt, men for 50 mill hadde jeg absolutt skinnet meg ja! Uten å nøle.

Norah: Favorittartist?

Gorgonzola: Er det en kjendis i Norge du kunne tenkt deg å møte?

Jack: Hadde du en fin kveld i går?

Adele: Driver du med noen vintersport?

Skrevet

Cindi: Favorittparfyme/duft?

Valentina av Valentino. (har ganske mange parfymer, og bytter på, men denne er favoritten nå.)

Cindi: Bør norge invadere sverige?

Nei. Erter på jord.

Cindi: del en flau opplevelse med oss:)

Jeg jobbet i utelivsbransjen før, og en kveld kom mamma og pappa på besøk i baren for å hilse på. Kollegaen min syntes de så så søte og forelsket ut, og jeg skrøt av de at "ja, de er ganske søte sammen, og har holdt sammen i 30 år" også gikk de hånd i hånd mot solnedgangen, mamma med 15 meter dorull hengende fast i stiletthelen. Idyllen brast litt da.

Cindi: skal du følge med på årets sesong med idol?

Nei. Kanskje jeg ser en episode, eller kanskje to, men jeg følger ikke med på noen ting på tv mer. Jeg orker ikke binde meg til å se på tv til et fast tidspunkt. Også er jeg ganske mettet på talentprogrammer. Det har jo tatt helt av, og når de er 4 program i året 10 år i strekk, da kjenner jeg det skal mye til for at jeg klarer å engasjere meg.

Også har jeg netflix. <3 Hvem trenger tv da? ;)

Calavi: Tror du at du kommer til å bli med på kg-treff igjen?

Gunfreak: Hva er planene dine for helga?

Noz: Hvor langt inn i uka er du kommet før du begynner å tenke på helg?

Adele: Fineste vesken du vet om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...