Gjest Drue Skrevet 11. januar 2013 #11241 Skrevet 11. januar 2013 Drue: Hvordan takler du kritikk? Det spørs hva slags kritikk det er. Usaklig kritikk takler jeg ikke særlig bra. Men konstruktiv kritikk, og da særlig fra folk som vet hva de snakker om, takler jeg veldig bra. Jeg elsker å lære like mye som jeg elsker å lære bort. Lillesiren: kan du bake brød? Hva slags type brød liker du å bake?
Gjest funky_monkey Skrevet 11. januar 2013 #11242 Skrevet 11. januar 2013 monkey: hvilken ape-rase er den tøffeste? Jeg synes Gibbonapene er de kuleste! De er så stygge at de blir fine Funkey_monkey: Kan du fortelje oss tre fakta om deg sjølv? Er opprinnelig fra Telemark. Skulle fått stryk i norsk på VK2, men besto (med gode karakterer) etter å ha ligget med læreren min. Har enda ikke opplevd å ikke bli påspandert drikke når jeg er på byen. funky monky: du virker som en morsom og sprudlene pike- du må jo bli med på neste KG-treff.. hva er dine tanker om et sånt treff? Jeg er ikke så flink til å planlegge, og spare penger åsån, men jeg skal prøve ja! Da kan vi danse, Noz Funky: hvis du skal lære en annen person å gi verdens beste blow-job, hvilke fem tips vil du komme med? Bruk god tid. Start med å kysse helt andre steder enn pikken, og jobb deg sakte mot den. Bruk tunga og hendene flittig Hold øyenkontakt fra tid til annen Ikke bare ha en teknikk Funky. Hva/hvem skremte deg sist? Jeg holdt på å bli påkjørt på onsdag. Da ble jeg redd. Fra nå av går jeg med masse refleks! Calavi: Beste sexopplevelse? Drue: Hvilket sjekketriks bruker du for "å få snøret i bånn"? Jack: Singel? ( For du var kjekk )
Cindi Skrevet 11. januar 2013 #11243 Skrevet 11. januar 2013 jeg elsker øl jeg trives utrolig godt i sandvika jeg liker deg .........du kan jo legge sammen dette og regne ut selv jeg har faktisk tenkt noen ganger nå at jeg sjal sende pm til deg og dreamdrops om akkuratt dette her.. kjedelig svar, men det er helt sant: familien min- spesielt mamma, bror og pappa. jeg tror vi har litt over gjennomsnittlig bra forhold vi nærmeste i familien, i forhold til en vanlig etnisk norsk familie jeg skriver etnisk norsk, fordi familien er ikke så viktig for etniske nordmenn i forhold til i mange andre kulturer. cindi: hvordan helge-turnuser har du? calavi: hvor gammel er du? Den pm'en tror jeg både jeg og dreamdrops ville syntes var helt ok. :-) Jeg jobber kun hver 6 helg. Det er i uke 6, nå er vi i uke 2. Så det er en mnd til neste gang. Dreamdrops: Hva synes du om å bli inkludert i planene til Noz og meg?
Guybrush Skrevet 11. januar 2013 #11244 Skrevet 11. januar 2013 Guybrush: Hvorfor later du som om du ikke er en ladiesman på KG? Du har jo til og med din egen fantråd. Heey! Det er da vel ikke min feil En ladiesman er en som aktivt oppsøker masse damer Calavi: hva tenker du når du ser deg selv i speilet på morran? Daybreak: A eller Bmenneske? Drue: hva synes du om apekattens teknikk? Har du noen pointers til henne ?
Gjest Drue Skrevet 11. januar 2013 #11245 Skrevet 11. januar 2013 Drue: hva synes du om apekattens teknikk? Har du noen pointers til henne ? Hun fikk ståkarakter bortsett fra at den "ikke start på pikken og jobb deg sakte mot den" er litt forutsigbar. Det berører hun delvis i punkt fem. Hva sier du? Cindi: hvilken sang hadde du valgt å synge på idolaudition?
Jellybean78 Skrevet 11. januar 2013 #11246 Skrevet 11. januar 2013 Jellybean78: har du noen fæle bilder av deg selv iført slengbukser/cordløyel/rusjeskjorte og tilsvarende. Altså fra da du var liten ? Jepp,mamma har ett innrammet bilde av meg iført cordfløyelsbukse,gummistøvler, 2 nummer for stor boblejakke, blå Suzuki motorsykkelcaps og kledelig hockeysveis.... Jellybean: Hvis du skulle tatt med en kg-er ut på date, hvem ville du valgt? Hmm.....litt tricky spørsmål, er flere her inne jeg kunne valgt, det var særlig en bruker jeg likte veldig godt nesten ifra første stund, prøvde mitt beste å vise interesse for henne, men ettersom tiden gikk så innså jeg mer og mer at den ikke var gjensidig Men siden du spørr Siren, så hadde jeg sikkert følt meg som en lottovinner om du foreks. hadde sagt deg villig......(så kunne jeg ha kryssforhørt deg i matte og fysikk) Jeg syns en jente som viser at hun har ett mål og en innsatsvilje til å greie noe, (krevende utdanning foreks) er utrolig mye mer interessant og fascinerende, enn de som ikke bryr seg...(uansett hvor fotomodellpen de måtte være) Utseende forfaller jo sakte men sikkert under tidens tann, hva du har i hjertet og hodet varer (nesten) evig Jelly: Kva damer tiltrekkas du av? Hmm.....for å være helt ærlig så finner jeg damer som er litt "feminine og myke" nesten til å være uimotståelige av en eller annen grunn, dvs. jenter som ikke er redde for å vise at de er KVINNER og er stolte av det....jeg er en tildels veldig maskulin "mannemann" selv og det som virkelig tenner meg er kvinner som er motstykket mitt, tenk litt Ying/Yang, Ild/Is om du skjønner....(og jeg må kanskje nevne at jeg er en sucker for blondiner) Jelly; hvilken ac/dc-sang kunne like gjerne handlet om deg? Eller meg? Hehehe......jeg har den perfekte låta om deg Jack.....på sangen Boogie Man ifra Ballbreaker plata så synger Brian (kan alle tekstene deres på rams omtrentlig) om at han er oppe hele natta, kjører rundt i en Cadillac og får ett "kick" ut av å komme med sexprat/slibrigheter til kvinner han møter Den låta kunne jo seriøst ha vært skrevet om deg....... Daybreak: Hva syns du om Møre? Fremtidig blivende plass for deg? Stjerner: Kan du tenke deg flere barn en dag, eller ikke? Jack: 3 gitarister som er forbilder/kilder til inspirasjon for deg (og hvorfor) Guybrush: Hva er det du studerer/holder på med om dagene?
Cindi Skrevet 11. januar 2013 #11247 Skrevet 11. januar 2013 Hun fikk ståkarakter bortsett fra at den "ikke start på pikken og jobb deg sakte mot den" er litt forutsigbar. Det berører hun delvis i punkt fem. Hva sier du? Cindi: hvilken sang hadde du valgt å synge på idolaudition? Vaaanskelig spørsmål... Er mange sanger jeg liker å synge og som jeg er god på, men som er alt for gammeldagse for Idol. Så måtte jo valgt noe relativt nytt... Eller kanskje jeg rett og slett hadde gått for noe så uventet som halvdan sivertsens versjon av "twisted little star", fordi jeg elsker den. Skal tenke på det, og komme med et bedre svar. Jellybean: hvor i landet holder du til?
Guybrush Skrevet 11. januar 2013 #11248 Skrevet 11. januar 2013 Hun fikk ståkarakter bortsett fra at den "ikke start på pikken og jobb deg sakte mot den" er litt forutsigbar. Det berører hun delvis i punkt fem. Hva sier du? Mangler ett viktig moment, ingen tenner og ikke tørr munn:P Guybrush: Hva er det du studerer/holder på med om dagene? Jeg har bakgrunn fra ingeniørhøgskole (data) samt slengte meg på noen mediafag på NTNU for gøy mens jeg jobbet fullt etterpå. De siste 2 åra har jeg jobbet med å etablere 3 forskjellige AS innen vidt forskjellige markeder. På dagene driver jeg mest på med ideutvikling, markedsføring og design. Cindi: Virker jeg som en skikkelig ladiesman altså ?
Cindi Skrevet 11. januar 2013 #11249 Skrevet 11. januar 2013 Mangler ett viktig moment, ingen tenner og ikke tørr munn:P Jeg har bakgrunn fra ingeniørhøgskole (data) samt slengte meg på noen mediafag på NTNU for gøy mens jeg jobbet fullt etterpå. De siste 2 åra har jeg jobbet med å etablere 3 forskjellige AS innen vidt forskjellige markeder. På dagene driver jeg mest på med ideutvikling, markedsføring og design. Cindi: Virker jeg som en skikkelig ladiesman altså ? Populær blant damene på kg og pen å se på i alle fall Drue: hvem er den heiteste dama/mannen på kg?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. januar 2013 #11250 Skrevet 11. januar 2013 (endret) JackCrews: Hva føler du er den største "tabben" kvinner generelt gjør i forhold? Den der krever så mye svar at den må jeg komme tilbake til Minn meg gjerne på det! Deal? Jack: Singel? ( For du var kjekk ) Tusen takk for at du berget dagen min, nå smiler jeg fra øre til øre. Jeg lar meg lett smigre! Men jeg må nok beklage, jeg er kanskje ikke akkurat helt i et forhold - men jeg er ikke singel heller. Spør meg igjen om en uke eller to Hehehe......jeg har den perfekte låta om deg Jack.....på sangen Boogie Man ifra Ballbreaker plata så synger Brian (kan alle tekstene deres på rams omtrentlig) om at han er oppe hele natta, kjører rundt i en Cadillac og får ett "kick" ut av å komme med sexprat/slibrigheter til kvinner han møter Den låta kunne jo seriøst ha vært skrevet om deg....... Jack: 3 gitarister som er forbilder/kilder til inspirasjon for deg (og hvorfor) KNEGG! Tenkte iaffal du skulle si Big Jack eller noe sånt ^^ Men Boogie Man er jo bra! ^^ Pimp-sangen! Kan leve med den, hehe Steve Earle helt klart! Hele musikk-stilen min er gjennomsyret av Earle. Måten jeg skriver på, spiller på og fremfører på. Dernest Angus Young. Jeg har lært å ha det grisegøy når jeg spiller. Tar ikke meg selv høytidelig på en flekk. Og, så Jimmy Page. Den endeløse metodiske øvingen er jo nettopp fordi jeg ville mestre Zeppelin-låter. Jelly: burde jeg skifte nick til BoogieMan nå? Endret 11. januar 2013 av JackCrews
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. januar 2013 #11251 Skrevet 11. januar 2013 Stjerner: Hva er planene for helgen? I kveld skal eg på date med ein hunk eg sjekka opp på facebook Imorgon blir det å tilbringe tid med mini. Gå tur og spele litt spel. Søndag blir roleg Stjerner: Kan du tenke deg flere barn en dag, eller ikke? Ja, eg vil hafleire born. Mange! Drue: Når var du såra sist? Jack: Veit du om din sårbarheit?
Gjest Lillesiren Skrevet 11. januar 2013 #11252 Skrevet 11. januar 2013 Lillesiren: kan du bake brød? Hva slags type brød liker du å bake? Hm..Har egentlig kun ètt brød jeg baker, et grovt brød med mye frø og noe nøtter i, med kefir og youghurt i, som gjør brødet ekstra saftig:) Hmm.....litt tricky spørsmål, er flere her inne jeg kunne valgt, det var særlig en bruker jeg likte veldig godt nesten ifra første stund, prøvde mitt beste å vise interesse for henne, men ettersom tiden gikk så innså jeg mer og mer at den ikke var gjensidig Men siden du spørr Siren, så hadde jeg sikkert følt meg som en lottovinner om du foreks. hadde sagt deg villig......(så kunne jeg ha kryssforhørt deg i matte og fysikk) Jeg syns en jente som viser at hun har ett mål og en innsatsvilje til å greie noe, (krevende utdanning foreks) er utrolig mye mer interessant og fascinerende, enn de som ikke bryr seg...(uansett hvor fotomodellpen de måtte være) Utseende forfaller jo sakte men sikkert under tidens tann, hva du har i hjertet og hodet varer (nesten) evig Tusen takk for et så fint komplement Jelly ! Cindi: Hva liker du å gjøre dersom du vet at du skal være helt alene hjemme en kveld:)?
Gjest Drue Skrevet 11. januar 2013 #11253 Skrevet 11. januar 2013 Drue: hvem er den heiteste dama/mannen på kg? Guybrush. Drue: Når var du såra sist? Ca. fem år sida, i forbindelse med bruddet mellom meg og ekskjæresten min. Mangler ett viktig moment, ingen tenner og ikke tørr munn:P Er ikke det ganske grunnleggende? Viktig å ikke ha tørr munn, ja. Greit å ha pastiller på nattbordet, sånn i tilfelle. Jelly: hva er i følge deg selv det laveste du har synki for å imponere ei dame?
Gjest funky_monkey Skrevet 11. januar 2013 #11254 Skrevet 11. januar 2013 Slapp av, gutta spørsmålet var "verdens beste blowjob". Ikke en ordinær en. Masse spytt og null tenner er en selvfølge. 1
Daybreak Skrevet 11. januar 2013 #11255 Skrevet 11. januar 2013 Siden du skriver yndlingsferie så går jeg utifra at du tenker på favorittferie og ikke drømmeferie. Jeg har ikke reist utenfor Europas grenser, og jeg vedder på at det er himla mange steder jeg hadde likt utrolig godt, men av de stedene jeg har vært så blir det den franske riviera, på sommeren. Varmt og godt, strandliv samtidig som du har bylivet. Jeg liker å ha mulighet til å gjøre det jeg vil, og kan bli litt smågal av å være på et lite sted uten noe å gjøre... Ligge på stranden på formiddagen, deretter shoppe eller tusle rundt for å så gå ut å spise på kvelden og ta et glass vin eller to Det skal litt til for at en tråd virkelig skal provosere meg, men jeg kan vel finne en eller to inne på skåblikk og generaliseringer, spesielt om jeg da tilhører gruppen som "blir generalisert". Men jeg har en tendens til å heller le av det enn å bli direkte irritert. Jeg gidder liksom ikke legge så mye energi i folk som ikke har noe belegg for det de sier. Den her har jeg tenkt på en liten stund nå, men jeg kommer ikke på noe spesielt. Jeg har jo sagt ting i krangler som jeg vet har såret motparten noe enormt, så det må eventuelt bli det.. Jeg er veldig glad for at det ikke popper noe automatisk opp i hodet da Jeg kommer tilbake til den her om det skulle dukke opp noe. Jeg er 22. Blir 23 i løpet av januar JackCrews: Hva føler du er den største "tabben" kvinner generelt gjør i forhold? Stjerner: Hva er planene for helgen? Adele: Kan du fortelle litt om vennegjengen din? Om du har en da så klart Daybreak: Hvilke mål har du satt for deg selv i livet? Drue: Hvordan takler du kritikk? Eg har eigentleg meir kortsiktige mål, ikkje for heile livet,men nokre år fram i tid. Og dei er: Håper på å få jobb, ikkje naudsyntvis fast stilling innanfor yrket mitt frå hausten av som eg kjem til å trivast i. Skal få teke billappen før eg er 25 år. Lyst å kjøpe hest om ikkje så altfor mange år. Sjølvsagt lyst på mann og barn, kor vidt det er eit mål kan diskuterast. Vil ha det,men det er ikkje direkte eit mål. Har nokre delmål innanfor riding,men det er nok minoriten interessert i,så det droppar eg Og det var det eg kom på no. Heey! Det er da vel ikke min feil En ladiesman er en som aktivt oppsøker masse damer Calavi: hva tenker du når du ser deg selv i speilet på morran? Daybreak: A eller Bmenneske? Drue: hva synes du om apekattens teknikk? Har du noen pointers til henne ? Er strengt teke ingen av delne,likar å leggje meg før midnatt og sove til kl 10 dagen etter, så er ei god blanding,men må eg velje så vert d B-menneske. Jepp,mamma har ett innrammet bilde av meg iført cordfløyelsbukse,gummistøvler, 2 nummer for stor boblejakke, blå Suzuki motorsykkelcaps og kledelig hockeysveis.... Hmm.....litt tricky spørsmål, er flere her inne jeg kunne valgt, det var særlig en bruker jeg likte veldig godt nesten ifra første stund, prøvde mitt beste å vise interesse for henne, men ettersom tiden gikk så innså jeg mer og mer at den ikke var gjensidig Men siden du spørr Siren, så hadde jeg sikkert følt meg som en lottovinner om du foreks. hadde sagt deg villig......(så kunne jeg ha kryssforhørt deg i matte og fysikk) Jeg syns en jente som viser at hun har ett mål og en innsatsvilje til å greie noe, (krevende utdanning foreks) er utrolig mye mer interessant og fascinerende, enn de som ikke bryr seg...(uansett hvor fotomodellpen de måtte være) Utseende forfaller jo sakte men sikkert under tidens tann, hva du har i hjertet og hodet varer (nesten) evig Hmm.....for å være helt ærlig så finner jeg damer som er litt "feminine og myke" nesten til å være uimotståelige av en eller annen grunn, dvs. jenter som ikke er redde for å vise at de er KVINNER og er stolte av det....jeg er en tildels veldig maskulin "mannemann" selv og det som virkelig tenner meg er kvinner som er motstykket mitt, tenk litt Ying/Yang, Ild/Is om du skjønner....(og jeg må kanskje nevne at jeg er en sucker for blondiner) Hehehe......jeg har den perfekte låta om deg Jack.....på sangen Boogie Man ifra Ballbreaker plata så synger Brian (kan alle tekstene deres på rams omtrentlig) om at han er oppe hele natta, kjører rundt i en Cadillac og får ett "kick" ut av å komme med sexprat/slibrigheter til kvinner han møter Den låta kunne jo seriøst ha vært skrevet om deg....... Daybreak: Hva syns du om Møre? Fremtidig blivende plass for deg? Stjerner: Kan du tenke deg flere barn en dag, eller ikke? Jack: 3 gitarister som er forbilder/kilder til inspirasjon for deg (og hvorfor) Guybrush: Hva er det du studerer/holder på med om dagene? Møre som i Sunnmøre eller Nordmøre? Sidan eg aldri har budd på Nordmøre,så snakkar eg for Sunnmøre,og har absolutt lyst å busette meg her ein stad. Men det kjem sjølvsagt an på faktorar som jobb og framtidleg familie.Men kunne dog tenkt å busetje meg i heile fylket,så vi får sjå FruN: Kan du fortelje oss korleis du møtte HerrN?
Cindi Skrevet 11. januar 2013 #11256 Skrevet 11. januar 2013 Cindi: Hva liker du å gjøre dersom du vet at du skal være helt alene hjemme en kveld:)? Da tenner jeg telys overalt, tar på meg behagelige klær, finner frem pelspleddet og en stor kopp te også ser jeg på jentefilmer/serier som er guilty pleasures. Guybrush. Guybrush: hvordan føltes det at du fikk nok en bekreftelse på hvor heit du blir oppfattet? (ler godt nå)
Gjest Drue Skrevet 12. januar 2013 #11257 Skrevet 12. januar 2013 (endret) Funky: synes du jeg er rar som liker sånn bittebittelitt svettelukt på damer? Endret 12. januar 2013 av Drue
Jellybean78 Skrevet 12. januar 2013 #11258 Skrevet 12. januar 2013 Jelly: du er på date og kvinnen gir antydning om at det blir hanky panky allerede første kvelden. A) sier du ja? B) har du sikret deg og har med kondom? C) forventer du action på 2nd date også? A) Faktisk så hadde svaret blitt nei, selv om jeg kanskje må medgi at dette hadde sittet langt inne om jeg hadde vært veldig tiltrukket av henne, Jeg er ute etter en likesinnet person som jeg kan ha ett potensiellt seriøst forhold med som varer..... En jente som gjør slikt forteller meg at hun har en temmelig løssluppen holdning til seksuelle relasjoner, en safe bet er at hun sikkert har gjort slikt før, og ikke har store betenkelighetene med å gjøre det igjen....handlinger taler høyere enn ord mange ganger. Hvordan kan jeg føle meg trygg på henne etter dette? B) Hehehe....Nei, det har jeg heller ikke, temmelig lavmåls å gå rundt med kondom i "lommeboka" syns jeg... C) Stor sannsynlighet for at det ikke hadde blitt noen ny date etter den første, så svaret er nok nei...... Jellybean: hvor i landet holder du til? Holder til oppe på Nordmøre i forbindelse med skolegang disse dager, utover det har jeg stort sett bodd oppe i Sør-Trøndelag.... KNEGG! Tenkte iaffal du skulle si Big Jack eller noe sånt ^^ Men Boogie Man er jo bra! ^^ Pimp-sangen! Kan leve med den, hehe Jelly: burde jeg skifte nick til BoogieMan nå? Faen, glemte helt av Big Jack i farta, du har jo rett, den passer jo om mulig enda bedre.... Eller The Jack kanskje? Handler jo om kjønnssykdommer den låta, er kanskje ikke så dum heller? Om du skal bytte, bruk Big Jack, lettere å holde styr på nickene...... Jelly: hva er i følge deg selv det laveste du har synki for å imponere ei dame? Hehehe......husker for maaange år tilbake at jeg skulle på en date, og lånte bilen til pappa for å hente henne (bilen til pappa er/var en myyye bedre bil enn den jeg hadde selv). Sånn at hun ikke skulle tro at jeg var en fattiglus liksom.....typisk dum ungdomsting, ble avslørt rimelig kjappt dessverre Noz: Fortell om den peneste/favoritt kjolen din? Hvorfor er den det? Drue: 3 ting du er stolt av med deg selv? Cindi: Om du fikk innfridd ett ønske, hva hadde du valgt?
Cindi Skrevet 12. januar 2013 #11259 Skrevet 12. januar 2013 A) Faktisk så hadde svaret blitt nei, selv om jeg kanskje må medgi at dette hadde sittet langt inne om jeg hadde vært veldig tiltrukket av henne, Jeg er ute etter en likesinnet person som jeg kan ha ett potensiellt seriøst forhold med som varer..... En jente som gjør slikt forteller meg at hun har en temmelig løssluppen holdning til seksuelle relasjoner, en safe bet er at hun sikkert har gjort slikt før, og ikke har store betenkelighetene med å gjøre det igjen....handlinger taler høyere enn ord mange ganger. Hvordan kan jeg føle meg trygg på henne etter dette? B) Hehehe....Nei, det har jeg heller ikke, temmelig lavmåls å gå rundt med kondom i "lommeboka" syns jeg... C) Stor sannsynlighet for at det ikke hadde blitt noen ny date etter den første, så svaret er nok nei...... Holder til oppe på Nordmøre i forbindelse med skolegang disse dager, utover det har jeg stort sett bodd oppe i Sør-Trøndelag.... Faen, glemte helt av Big Jack i farta, du har jo rett, den passer jo om mulig enda bedre.... Eller The Jack kanskje? Handler jo om kjønnssykdommer den låta, er kanskje ikke så dum heller? Om du skal bytte, bruk Big Jack, lettere å holde styr på nickene...... Hehehe......husker for maaange år tilbake at jeg skulle på en date, og lånte bilen til pappa for å hente henne (bilen til pappa er/var en myyye bedre bil enn den jeg hadde selv). Sånn at hun ikke skulle tro at jeg var en fattiglus liksom.....typisk dum ungdomsting, ble avslørt rimelig kjappt dessverre Noz: Fortell om den peneste/favoritt kjolen din? Hvorfor er den det? Drue: 3 ting du er stolt av med deg selv? Cindi: Om du fikk innfridd ett ønske, hva hadde du valgt? Det klassiske svaret er vel fred på jord. Men om jeg kun skal tenke et ønske for meg personlig så tror jeg at jeg ville ønsket meg at jeg kunne ha en "dimmer" på følelsene mine. Slik at når jeg opplevde noe positivt så kunne jeg skru på full styrke, men hvis jeg ble såret så kunne jeg skru ned, slik at jeg egentlig ikke ble noe særlig lei meg. Hadde vært deilig å brydd seg litt mindre av og til. Menneskelige følelser kan jammen være slitsomt. Stjernerogplaneter: Hvordan har du tilbragt lørdagen din?
Cindi Skrevet 12. januar 2013 #11260 Skrevet 12. januar 2013 Noz: ble det tur på deg i dag, drammen eller hjemme? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå