TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #11221 Skrevet 10. januar 2013 Jack. Kan du bake? Jeg er ikke tapt på et kjøkken, for all del. Men bake er absolutt ikke min greie. Blir mye svineri og jævlig mye banning. Cindi; tror du at du hadde kommet videre i idol?
Gjest Drue Skrevet 10. januar 2013 #11222 Skrevet 10. januar 2013 Drue: Hva er den mest hårete drømmen du har for fremtiden? (ikke ubarberte legger hårete, men typ ganske muligens urealistisk) Å gå i spagaten. Har så lyst til å kunne det. Mitt inntrykk av deg Drue: En ressurssterk person som kanskje er litt nøye av seg, med godt øye for detaljer. Jeg har inntrykk av at du kanskje ikke er aaltfor glad i visse forpliktelser og savner enkelte elementer fra singeltilværelsen:) Glad i sex, og glad i å spore samtaler inn på nettopp dette temaet;) (Hvertfall her inne) Du er stort sett alltid hyggelig og høflig, men kan finne på å bite tilbake dersom du blir "angrepet" først. I sosiale sammenhenger så ser jeg for meg at du kan være av den litt mer reserverte typen, ihvertfall i starten. Det stemmer at jeg savner enkelte element i singeltilværelsen, men forpliktelser har jeg ingen problem med. Jeg er glad i sex, ja. (antakelig ikke over snittet glad i å ha det, men i hvert fall over snittet glad i å prate om det ) I sosiale sammenhenger er jeg ikke den reserverte typen nei. Jeg er ganske frampå. Alt i alt synes jeg du var flink. Badabing: hvor f*** er du?
Cindi Skrevet 10. januar 2013 #11223 Skrevet 10. januar 2013 Jeg er ikke tapt på et kjøkken, for all del. Men bake er absolutt ikke min greie. Blir mye svineri og jævlig mye banning. Cindi; tror du at du hadde kommet videre i idol? Hahahahaha!!! For et herlig spørsmål. Vel... Jeg har sunget siden jeg var seks år, spilt i band i mange år og gått musikklinjen. Så jeg ville nok ikke vært blant bloopersene, men jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde taklet konkurransepresset. Så mitt svar er nei, jeg ville blitt for nervøs og hatt null utstråling på scena. Da hjelper det ikke om du synger litt pent engang. Jack: Hvilket talent ville du meldt deg på med hvis du MÅTTE være med i norske talenter? Swarovski: Vaske en fremmed mann i rompa med hånda di hver dag resten av livet, eller blitt døv, hva ville du valgt?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #11224 Skrevet 10. januar 2013 Jack: Hvilket talent ville du meldt deg på med hvis du MÅTTE være med i norske talenter? Jeg hadde glatt stilt opp med mandolin og fremført Copperhead Road med sang! Vunne heila dride! Swarovski: gleder du deg til neste uke?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2013 #11225 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Ingenting. En klem, om det er deg. Lillepus: fem ord som beskriver deg positivt? Klemmen får du uansett, så fort jeg får deg innenfor klemmerekkevidde 5 ord:realtenkendefordomsfrihandlingskraftigleken Jeg skulle ønske at det hadde falt naturlig for meg å si nå at "Psh, ingenting, jeg gjorde bare hva som var rett", men jeg hadde nok likt all oppmerksomheten i avisen, kostbar gave, blomster og klemmer. Niennas: Godt forsøk, men du kan ikke få alle tre, du får bare en av dem og må velge den av dem som vil gi deg den største og ekte følelsen av å virkelig ha betydd noe.Rosende ord i avisen,En kostbar gave og blomster Klem Daybreak: Ditt finest minne. Edit: Ryddet opp i kjempeblemme..... Endret 10. januar 2013 av Lille-pus
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. januar 2013 #11226 Skrevet 10. januar 2013 Stjerner: vet du hvor google kommer fra? Eit amerikansk dataselskap Ordet "google" er ein versjon av "googol", 10100,meir enn antalet atomar i universet... Takker,takker for rosen Stjerner, blir rent rørt og forlegen her jeg sitter! Jeg er jo så heldig at jeg har fått blitt litt bedre kjent med deg da, noe jeg setter stor pris på! Stjerner og Planeter: Syns du at elevene dine kan være litt ville og ustyrlige av seg av og til i så ung alder? Takk det same! Eg tvilar på at alderen har mykje å sei...men eg har satt meg i respekt. Dei går ikkje av hengslene når eg undervisar. Jelly: Kva damer tiltrekkas du av? Kosemose: Hår på ryggen eller hår på rumpa? Jack: Peugeot i eitt år eller Lada i eitt år? Gunny: Trur du Hitler hadde eit seksuelt forhald til Ewa Braun? og har du lest noko om profilering av Hitler?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #11227 Skrevet 10. januar 2013 Eit amerikansk dataselskap Ordet "google" er ein versjon av "googol", 10100,meir enn antalet atomar i universet... Takk det same! Eg tvilar på at alderen har mykje å sei...men eg har satt meg i respekt. Dei går ikkje av hengslene når eg undervisar. Jelly: Kva damer tiltrekkas du av? Kosemose: Hår på ryggen eller hår på rumpa? Jack: Peugeot i eitt år eller Lada i eitt år? Gunny: Trur du Hitler hadde eit seksuelt forhald til Ewa Braun? og har du lest noko om profilering av Hitler? Lada. Helst Lada Niva, den er tøff! Letteste valget i verden, velge mellom skrot eller kultbil ^^ Hadde sett enormt phett ut med en Lada sammen med Cadillacen! ^^ Jelly; hvilken ac/dc-sang kunne like gjerne handlet om deg? Eller meg?
Niennas Skrevet 10. januar 2013 #11228 Skrevet 10. januar 2013 Niennas: Hva er den lengste reisen du noen gang har reist? Og var det verdt reisen? Hm. Hvis du mener den lengste som i den som har tatt lengst tid så var det på en biltur ned til Gibraltar, og opp igjen. Besøkte masse land, og var borte tre uker. Hvis den lengste reisen er den som er lengst unna, så var det jentetur til Tyrkia. Begge reisene var verdt det Niennas: Godt forsøk, men du kan ikke få alle tre, du får bare en av dem og må velge den av dem som vil gi deg den største og ekte følelsen av å virkelig ha betydd noe.Rosende ord i avisen,En kostbar gave og blomster Klem Avisa Gud: Er du rettferdig?
Daybreak Skrevet 10. januar 2013 #11229 Skrevet 10. januar 2013 Lille-pus: Er det meg du kalla Daydream eller er her ein ny brukar kalla det?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #11230 Skrevet 10. januar 2013 jack: liker du noen fjernsynsprogram / filmer som du er for flau til å innrømme at du liker å se på? isåfall, hvilkne? altså.. dette, noz, det får du aldri si til noen! okai, here it goes. Extreme Makeover: Home Edition. Jeg kunne klart meg uten all kuttingen etc, og dramatiske øyeblikk, men det er en syk jævel inni meg som liker programmet.. sukk. Jack/Gunny: nemn tre negative ting om deg sjølv - langsint - kan være en smule del overkjørende - forbannet rastløs Jack: Blir du aldri lut lei av å kjøre bil, time etter time sånn i jobbsammenheng? Skal jeg sjokke litt? Jeg er drita lei av å kjøre lastebil, egentlig! Lovte meg selv en gang at aldri aldri fuckings aldri mer skulle jeg røre sånne dieseldyr igjen. Så skaffet jeg meg en fort og farlig i fjor og tenkte det var greit nok å ha gående med andre bak rattet. Og, her jeg sitter nå? Det bare skjedde. Men det ville vært komplett idioti å si nei til det jeg har fått nå, dog jeg har ikke tenkt å kjøre lengre enn nødvendig, selv. Straks dette går av seg selv, så skal jeg leke med andre ting enn ratt. Noz: hvilket playstation-spill hadde du banket alle på KG i?
Gjest Lille-pus Skrevet 10. januar 2013 #11231 Skrevet 10. januar 2013 Lille-pus: Er det meg du kalla Daydream eller er her ein ny brukar kalla det? Ja... Jeg er redd for det er deg mente ja... Daybreak: Er det mulig å bli tilgitt for å virkelig ha dummet seg ut nå ?
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2013 #11232 Skrevet 10. januar 2013 Noz: Hvor lett er du å overbevise om å være "koselig-ølsted-i-sandvika-guide"? jeg elsker øl jeg trives utrolig godt i sandvika jeg liker deg .........du kan jo legge sammen dette og regne ut selv jeg har faktisk tenkt noen ganger nå at jeg sjal sende pm til deg og dreamdrops om akkuratt dette her.. Noz. Hva er det du setter størst pris på? kjedelig svar, men det er helt sant: familien min- spesielt mamma, bror og pappa. jeg tror vi har litt over gjennomsnittlig bra forhold vi nærmeste i familien, i forhold til en vanlig etnisk norsk familie jeg skriver etnisk norsk, fordi familien er ikke så viktig for etniske nordmenn i forhold til i mange andre kulturer. cindi: hvordan helge-turnuser har du? calavi: hvor gammel er du?
Daybreak Skrevet 10. januar 2013 #11233 Skrevet 10. januar 2013 Klemmen får du uansett, så fort jeg får deg innenfor klemmerekkevidde 5 ord:realtenkendefordomsfrihandlingskraftigleken Niennas: Godt forsøk, men du kan ikke få alle tre, du får bare en av dem og må velge den av dem som vil gi deg den største og ekte følelsen av å virkelig ha betydd noe.Rosende ord i avisen,En kostbar gave og blomster Klem Daydream: Ditt finest minne. Har svart på denne før,men kan gjere det igjenn: Har mange finer minner,men jula er alltid noko særskilt for meg,og med heile familien min samla heime med på julekvelden er noko spesielt og eit fint minne frå alle julene eg har hatt til no Ja... Jeg er redd for det er deg mente ja... Daybreak: Er det mulig å bli tilgitt for å virkelig ha dummet seg ut nå ? Haha,du er tilgjeven ja Jack: Skjer det noko spanande i helga i din kalender?
Gjest NozMonster Skrevet 10. januar 2013 #11234 Skrevet 10. januar 2013 altså.. dette, noz, det får du aldri si til noen! okai, here it goes. Extreme Makeover: Home Edition. Jeg kunne klart meg uten all kuttingen etc, og dramatiske øyeblikk, men det er en syk jævel inni meg som liker programmet.. sukk. Noz: hvilket playstation-spill hadde du banket alle på KG i? (heheheeee ) Jeg er god i SSX Tricky! og tildels god i GTA- San Andreas, men om jeg hadde banket alle de 40 000 medlemmene i det, det tviler jeg på.. Er også god i call of duty men liker best å være på lag i sånne type spill, så vi kan knuse mannen inni playstationen/X-boxen sammen jack: beste michael jackson sang er...?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. januar 2013 #11235 Skrevet 10. januar 2013 jack: beste michael jackson sang er...? denne! elsker den! *shake assen* Arabella: den beste norske kjærlighetsangen?
Gjest Drue Skrevet 10. januar 2013 #11236 Skrevet 10. januar 2013 CadillacJake: pleier du å ta på deg innebukse når du kommer inn døra? hvis nei, hvorfor ikke, og hva synes du om at andre gjør det?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. januar 2013 #11237 Skrevet 11. januar 2013 CadillacJake: pleier du å ta på deg innebukse når du kommer inn døra? hvis nei, hvorfor ikke, og hva synes du om at andre gjør det? Har nok null sånt. Trives ikke med det. Jeans er casual nok for meg. Hva andre gjør får være deres sak, det orker ikke jeg bry meg så mye om. Ok, onepieces må såklart brennes. Jelly: du er på date og kvinnen gir antydning om at det blir hanky panky allerede første kvelden. A) sier du ja? B) har du sikret deg og har med kondom? C) forventer du action på 2nd date også?
Gjest Drue Skrevet 11. januar 2013 #11238 Skrevet 11. januar 2013 Har nok null sånt. Trives ikke med det. Jeans er casual nok for meg. Hva andre gjør får være deres sak, det orker ikke jeg bry meg så mye om. Ok, onepieces må såklart brennes. Men tenker du ikke på all skiten du drar med deg inn gjennom buksa di da? Sakone: hvem av damene på julebordet hadde den diggeste kløfta?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. januar 2013 #11239 Skrevet 11. januar 2013 Men tenker du ikke på all skiten du drar med deg inn gjennom buksa di da? Neh, går jo ikke hjemme i arbeidstøy. Og, har man hund og katt og andre pelskledde drog, så blir man vant til en vaskerutine.
Gjest Skrevet 11. januar 2013 #11240 Skrevet 11. januar 2013 Calavi : Beskriv din yndlingsferie Siden du skriver yndlingsferie så går jeg utifra at du tenker på favorittferie og ikke drømmeferie. Jeg har ikke reist utenfor Europas grenser, og jeg vedder på at det er himla mange steder jeg hadde likt utrolig godt, men av de stedene jeg har vært så blir det den franske riviera, på sommeren. Varmt og godt, strandliv samtidig som du har bylivet. Jeg liker å ha mulighet til å gjøre det jeg vil, og kan bli litt smågal av å være på et lite sted uten noe å gjøre... Ligge på stranden på formiddagen, deretter shoppe eller tusle rundt for å så gå ut å spise på kvelden og ta et glass vin eller to Calavi: Hvilke type tråder provoserer deg mest her på kg? Det skal litt til for at en tråd virkelig skal provosere meg, men jeg kan vel finne en eller to inne på skåblikk og generaliseringer, spesielt om jeg da tilhører gruppen som "blir generalisert". Men jeg har en tendens til å heller le av det enn å bli direkte irritert. Jeg gidder liksom ikke legge så mye energi i folk som ikke har noe belegg for det de sier. . Calavi: Kva er det verste du har gjort mot eit medmenneske? Den her har jeg tenkt på en liten stund nå, men jeg kommer ikke på noe spesielt. Jeg har jo sagt ting i krangler som jeg vet har såret motparten noe enormt, så det må eventuelt bli det.. Jeg er veldig glad for at det ikke popper noe automatisk opp i hodet da Jeg kommer tilbake til den her om det skulle dukke opp noe. calavi: hvor gammel er du? Jeg er 22. Blir 23 i løpet av januar JackCrews: Hva føler du er den største "tabben" kvinner generelt gjør i forhold? Stjerner: Hva er planene for helgen? Adele: Kan du fortelle litt om vennegjengen din? Om du har en da så klart Daybreak: Hvilke mål har du satt for deg selv i livet? Drue: Hvordan takler du kritikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå