Guybrush Skrevet 6. januar 2013 #11121 Skrevet 6. januar 2013 Drue: du som har vært så opptatt av sveisen min - hva syntes du om min eminente boyband sveis fra 1999 ? dreamdrops: oppsummering av helga med 3 ord
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11122 Skrevet 6. januar 2013 Gunfreak: Liker du lakris eller mintsjokolade best? Lakris, elsker lakris, best thing ever, noen ganger spiser jeg så mye av det at blodtrykker blir littforhøyet, og jeg må stoppe å spise det en ukes tid. Gunfreak: Har du bilder på veggene hjemme? I så fall, hva slags bilder da? Bilder på veggen, nei, hadde noe posters, men de har falt ned, nå loren: fikk du napp på julebordet? Calavi: Morsomste youtube klippet du vet om akurrat no?
Gjest Lillesiren Skrevet 6. januar 2013 #11123 Skrevet 6. januar 2013 lillesiren: yndlingsskoene dine? Jeg kjøpte nylig noen sort, røde og beige pumps fra Zara som jeg simpelthen elsker:D Lillesiren: hvilke ting elsket du tidligere å spise/drikke men styrer unna nå? Hm..Ingenting jeg kommer på som jeg har boikottet totalt egentlig..Boller & bakst er vel kanskje det jeg spiser minst av nå? Dvs, hvis jeg likevel skal skeie ut gjør jeg det med noe annet enn noen boller liksom:P Lillesiren: Tror du på nyttårsforsett, og om du gjør, har du egne i år? Til en viss grad, så lenge man setter seg noen realistiske mål:) Ja, jeg skal bli litt flinkere til å oppdatere bloggen og få kostholdet mer på rett kjøl igjen, da det har sklidd litt ut siste halvåret:) Og det tror jeg egentlig skal gå helt fint å få til, er liksom ikke de enorme omveltningene som skal til:) Lillesiren: Kva matrett er du best på? Jeg har en kremet biff- og rødvinsgryte som jeg har fått veldig gode tilbakemeldinger på Calavi: Hva har du liggende på nattbordet ditt? Daybreak: Hvilken dialekt snakker du? Dreamdrops: Har du noen nyttårsforsetter? loren: Hvillke utflukter var dere på ila ferien deres i Egypt:)?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11124 Skrevet 6. januar 2013 loren: hvilke norsk(e) programleder(e) liker du best? Oi, jeg ser nesten ikke norsk TV, men jeg er ganske sjarmert av Ylvisbrødrene, teller det? Loren: Hva var det du og sønnen din gjorde på lørdag? Var vel en stund siden du hadde sett han sist da? Åh, ja det var alt for lenge! Først var vi og besøkte ei venninne av meg med barn på hans alder i noen timer, før vi dro videre til middag hos tanta mi :-) Da vi kom hjem hadde vi det vi kaller "late-kino", dvs satt i senga hans med lyset av og så film og spiste popcorn Niennas: Hva skjer i februar? (Nysgjerrigheten lenge leve )
Niennas Skrevet 6. januar 2013 #11125 Skrevet 6. januar 2013 Drue: Hva synes du om Sirkus Eliassen? Gunfreak: Vurderte du å gå i noe annet enn dress på julebordet?
Kosemose Skrevet 6. januar 2013 #11126 Skrevet 6. januar 2013 Det skal godt gjøres å bruke de, da de er størrelse 1 år. Det er Fies ben, jeg har ikke mange valker på anklene Hehe, når du sier det så ser jeg at det kanskje er en småttis sine ben ja... hehe, du får henge de i øret eller noe i stedenfor
Daybreak Skrevet 6. januar 2013 #11127 Skrevet 6. januar 2013 ... Daybreak: Hvilken dialekt snakker du? Sunnmørsk (og nei,ikkje slik Ålesunderane snakkar,den er dritstygg,men eg snakkar den tradisjonelle sunnmørsk-dialekta) Guybrush: Kvifor det nicknamnet?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11128 Skrevet 6. januar 2013 loren: fikk du napp på julebordet? Jeg fikk iallefall med meg mannfolk hjem loren: Hvillke utflukter var dere på ila ferien deres i Egypt:)? Den ene dagen var vi et par timer ute i en sånn båt med glassbunn, dagen etter var vi ute med båt hele dagen, da fikk vi prøve dykking med instruktør, og også snorkle litt rundt Den siste utflukten var dagstur som startet med jeepsafari i ørkenen med stopp hos beduiner, snorkling i Blue Hole i Dahab og kamelriding Resten av tiden tilbrakte vi i stor grad på stranden :D Drue: Hvilken film har du lovet deg selv å aldri se igjen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11129 Skrevet 6. januar 2013 Stjerner: hva skjer om du tar noen trillioner på trilioner med tonn med hydrogengass og bare lar det ligge? Etter som hydrogengass er SVÆRT antennleg vil det naturleg nok oppstå ein brann. Det tricky her er at ein ikkje ser brannen/flammane ... Stjerner og planetar: Ditt yndlings nynorskord? draumar og kjærleik Gunny: Hadde eg rett? Lillesiren: Det beste med Bergen? Guybrush: Kunne du tenkt deg meir hår på brystet?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11130 Skrevet 6. januar 2013 Gunny: Hadde eg rett? Nja, tenk trillioner på trillioner på trillioner med tonn gass, ikke på jorda, hva skjer med så mye hydrogen på så liten plass, hva kaller vi det? Niennas: Marsipan eller sex?
Gjest Skrevet 6. januar 2013 #11131 Skrevet 6. januar 2013 Calavi: Hvorfor heter du det du heter? Det er egentlig ganske så tilfeldig... Inspirert fra Cavalli etter som jeg akkurat hadde sett på bilder fra en motevisning... Calavi: Morsomste youtube klippet du vet om akurrat no? Jeg er ikke veldig aktiv på youtube, og om jeg bruker det er det ofte pga musikkinnslag. Og det er også det eneste jeg kommer på i farten... Så da må det bli dette. Ikke sånn at du faller av stolen i latterkrampe, men god stemning! Calavi: Hva har du liggende på nattbordet ditt? Her måtte jeg jammen gå å sjekke, og det var ikke lite heller... Akkurat nå har jeg en lampe, et smykkeskrin i sølv, Sult av Knut Hamsun, sminkepungen min, neglelakkfjerner, perleøredobber og en håndkrem... Skjønner jeg må rydde litt Hva er det morsomste klippet du har sett da, Gunfreak? Lillesiren: Hva er favorittfilmen din? Sakone: Noen du gjerne skulle ha snakket litt mer med på julebordet, som du ikke fikk mulighet/tid til?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11132 Skrevet 6. januar 2013 Nja, tenk trillioner på trillioner på trillioner med tonn gass, ikke på jorda, hva skjer med så mye hydrogen på så liten plass, hva kaller vi det? Stjerne eller supernova rett? Gunny: Kva er spesielt med kvalen sine auge?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11133 Skrevet 6. januar 2013 Hva er det morsomste klippet du har sett da, Gunfreak? Calavi: var den morsom? Nozzy: ville du barbert hode ditt for 100 000? 1 000 000? eller 50 000 000? kr`?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11134 Skrevet 6. januar 2013 Stjerne eller supernova rett? Gunny: Kva er spesielt med kvalen sine auge? Stjerne er riktig! At de er laget for å se under vann? Stjerner: rikig? loren: ble det for rolig og hyggelig på julebordet? hadde du håper på mer fyll, festing og sex?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11135 Skrevet 6. januar 2013 Stjerne er riktig! Stjerner: rikig? Tenkte på kva som er spesielt med dei. Kvalen må snu heile kroppen sin for å sjå..... Arabella: Er du høgskule/universiteteutdanna?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11136 Skrevet 6. januar 2013 loren: ble det for rolig og hyggelig på julebordet? hadde du håper på mer fyll, festing og sex? Nei, jeg synes det var kjempekoselig at vi fikk sitte litt for oss selv og prate og bli bedre kjent, egentlig akkurat sånn jeg hadde håpet at det ble! På det siste kan jeg vel bare si at alle mine behov var tilfredsstilt før kvelden var omme Arabella: Hvilket fagfelt er du mest interessert i å lese og lære mer om, hvis du ser bort i fra det du selv jobber med (ikke at jeg vet hva du jobber med, men altså som ikke er jobbrelatert )
Gjest Drue Skrevet 6. januar 2013 #11137 Skrevet 6. januar 2013 Drue: Vin. Rød, hvit eller musserende? Jeg er egentlig sånn semi-avholds, vettu. Men jeg svarer nok hvit her Drue: Hva synes du om Sirkus Eliassen? Ikke så verst, faktisk. Det er jo cheesy, men det vet de. De har en del kule vokalharmonier. Dessuten har "Æ ha fådd nok av intelektuelle samtarla om ka som burde vært gjort ainnerledes..." blitt et partynummer hos meg. Jeg har faktisk brukt låta i undervisningssammenheng. Drue: Hvilken film har du lovet deg selv å aldri se igjen? "Three movies of people walking to a fuckin' volcano". Du veit hva jeg snakker om. Gun: topp tre michael jackson-låter?
Niennas Skrevet 6. januar 2013 #11138 Skrevet 6. januar 2013 Niennas: Hva skjer i februar? (Nysgjerrigheten lenge leve ) Moddehelg Niennas: Marsipan eller sex? Tja, vanskelig valg. men siden jeg la om livstilen min i midten av desember, så får jeg si sex. Jeg forbrenner heller kalorier, enn å ta de inn Drue: Hva synes du om jenter med tatoveringer?
Gjest Skrevet 6. januar 2013 #11139 Skrevet 6. januar 2013 Calavi: var den morsom? Da du først linket til den trodde jeg ikke at jeg kom til å synes det, men jeg lo en del, så ja den var morsom! Niennas: Er det noe du angrer på du gjorde/ikke gjorde i 2012? Drue: Hva var drømmeyrke da du var barn? Noz: Er du flink til å synge?
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2013 #11140 Skrevet 6. januar 2013 (endret) Nozzy: ville du barbert hode ditt for 100 000? 1 000 000? eller 50 000 000? kr`? ja, det hadde jeg vel.. hadde ikke trengt 100 000 for det heller men jeg takker absolutt ikke nei til det heller. ( bare vi ikke snakker glattbarbert) kosemose: hva skjer i februar (ang niennas tøfler) ? skal dere på modde-treff? edit: Loren spurte visst også om det.. men da vil jeg gjerne vite hva som skjer i denne modde-helgen? Endret 6. januar 2013 av NozMonster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå