KristineS Skrevet 6. januar 2013 #11101 Skrevet 6. januar 2013 Kristines1990:Hatt ei fin jul? Hatt ei kjempefin jul ^^, Først ei uke hjemme hos foreldrene mine med flere koselige juleselskaper og romjulskonsert med koret jeg var med i tidligere. Deretter ei uke hos kjæresten med blant annet nyttårsfeiring med familien hans. kristines'90: hvilket boyband var/er best? og hvem av gutta siklet du mest på? Var nok Backstreet Boys som var de store "heltene" når jeg var lita. Var ganske mange plakater av dem på rommet mitt en periode. Det var nok Nick som var det største småjentecrushet. NozMonster: Har du noen form for bodymods? Drue: Vin. Rød, hvit eller musserende?
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2013 #11102 Skrevet 6. januar 2013 Noz: Har du nyttårsforsettar og i tilfelle,kva er dei? nei, det er det tåpligste jeg vet om.. om noen begynner å fortelle om sine nyttårsforsetter til meg, så gidder jeg ikke høre på en gang. såååå troverdig er disse nyttårsforsettene ja.. Adele: klikker du deg tilbake til innleggene dine i en diskusjonstråd for å se om du har fått noen plusser? og gjør du deg igjen om en liten stund for å se om du har fått noen til?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11103 Skrevet 6. januar 2013 S&P: Ditt yndlingsalbum, og hvorfor? Soundtracket til Pulp Fiction med favoritten "Flowers on the wall" av Statler brothers Loren: Beste matplass i Lørenskog? Jack: Har du "fjuskeapp" til WF? Yme: Store kunstprosjekt på gong?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #11104 Skrevet 6. januar 2013 Soundtracket til Pulp Fiction med favoritten "Flowers on the wall" av Statler brothers Loren: Beste matplass i Lørenskog? Jack: Har du "fjuskeapp" til WF? Yme: Store kunstprosjekt på gong? Hah, får du inntrykk av det når jeg kommer med ord som "pakkis" etc? ^^ Mortem; beste tegnefilm ever?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11105 Skrevet 6. januar 2013 Loren: Beste matplass i Lørenskog? Å, det er sjelden jeg spiser i Lørenskog, spiser som regel ute på Strømmen eller i Lillestrøm fordi jeg synes utvalget er lite her i kommunen utenom på sentrene (og i grunn på sentrene også ) Men om jeg skal velge et sted i Lørenskog er jeg glad i Roma, Pizzeriaen ved Metro. Rimelig og god mat med ålreite folk som jobber der Noz: Har du noen reiseplaner i år? Stjerner: Hvem var din helt i barndommen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11106 Skrevet 6. januar 2013 Hah, får du inntrykk av det når jeg kommer med ord som "pakkis" etc? ^^ Det er mykje pakkis på nordpolen.... Gunny: Har du hatt flonso?
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2013 #11107 Skrevet 6. januar 2013 Noz: Har du noen reiseplaner i år? hvis tromsø og kristiansand tells, så ja reiser til tromsø i starten av februar! skal besøke en kompis, så jeg gleder meg så mye at jeg nesten ikke klarer å vente!! gorgonzola: hvilke brukere her inne kunne du tenkt deg å møte her? (og hvorfor?)
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11108 Skrevet 6. januar 2013 Det er mykje pakkis på nordpolen.... Gunny: Har du hatt flonso? Saaaay WHAAAAT!? Nozzy: dro du med deg sakone hjem etter julebordet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11109 Skrevet 6. januar 2013 Stjerner: Hvem var din helt i barndommen? pappa Saaaay WHAAAAT!? Gunny: Har du fått influensa? Niennas: Beste bok?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11110 Skrevet 6. januar 2013 Gunny: Har du fått influensa? Er ikke sikker på hva det er jeg, det var vedlig intenst, men varte hovedsaklig bare 4 dager. selv om jeg merker det litt enda. Stjerner: hvit, melk eller mørk sjokolade? Jack: beste spesial episode av top gear?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11111 Skrevet 6. januar 2013 Stjerner: hvit, melk eller mørk sjokolade? mjølke og mørk Loren: Beste etestad i Lillestrøm?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11112 Skrevet 6. januar 2013 mjølke og mørk Loren: Beste etestad i Lillestrøm? Casa Mia i Storgata <3 Fantastisk mat og snille priser :D Jack: Hva synes du om norske versjoner/oversettinger av irsk musikk? (Sånn som f.eks Stauts Vallersbrur som er en versjon/oversetting av Galway Girl)
Kosemose Skrevet 6. januar 2013 #11113 Skrevet 6. januar 2013 mjølke og mørk Loren: Beste etestad i Lillestrøm? Beklager, jeg heter ikke Loren, men jeg må bare skyte inn at Lille Thai er det beste spisestedet i Lillestrøm. På tro og ære, mor&far i døden og alt det der Niennas: Ja selvsagt gleder jeg meg til februar! Eneste dumme er at veldig mye skjer samtidig. Men jeg er en mester i multitasking, så det skal gå greit Loren: Hva er din favorittartist bortsett fra vår felles helt?
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11114 Skrevet 6. januar 2013 Beklager, jeg heter ikke Loren, men jeg må bare skyte inn at Lille Thai er det beste spisestedet i Lillestrøm. På tro og ære, mor&far i døden og alt det der Niennas: Ja selvsagt gleder jeg meg til februar! Eneste dumme er at veldig mye skjer samtidig. Men jeg er en mester i multitasking, så det skal gå greit Loren: Hva er din favorittartist bortsett fra vår felles helt? Akkurat nå er det Oslo Ess, starter dagene for tiden med Bislett Stadion, Alt Jeg Trenger og God Morgen, da er jeg klar for det meste Ellers blir jeg aldri lei Jokke <3 Kosemose: Er signaturen din nå fra en LWsang? Jeg pleier å kjenne igjen det du har stående der, og det virket så Winnerbäcksk, men jeg klarer ikke å plassere det, og det forvirrer meg Gunfreak: Liker du lakris eller mintsjokolade best?
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2013 #11115 Skrevet 6. januar 2013 Nozzy: dro du med deg sakone hjem etter julebordet? nei, jeg tviler på at noen vil væme meg hjem til min iskalde celle iglo Gunfreak: er du egentlig forelsket i sakone, siden du nevner han så ofte? daybreak: har du noen i kikkerten for tiden? loren: hvilke norsk(e) programleder(e) liker du best? drua: var det noe eller noen som overrasket deg på julebordet? i såfall hva/hvordan?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11116 Skrevet 6. januar 2013 Gunfreak: er du egentlig forelsket i sakone, siden du nevner han så ofte? Hva er det ikke å elske, vi skal åpne en blomsterbutikk sammen, der vi går i korte ola shorts og rosa forkler. Stjerner: hva skjer om du tar noen trillioner på trilioner med tonn med hydrogengass og bare lar det ligge?
Kosemose Skrevet 6. januar 2013 #11117 Skrevet 6. januar 2013 Akkurat nå er det Oslo Ess, starter dagene for tiden med Bislett Stadion, Alt Jeg Trenger og God Morgen, da er jeg klar for det meste Ellers blir jeg aldri lei Jokke <3 Kosemose: Er signaturen din nå fra en LWsang? Jeg pleier å kjenne igjen det du har stående der, og det virket så Winnerbäcksk, men jeg klarer ikke å plassere det, og det forvirrer meg Gunfreak: Liker du lakris eller mintsjokolade best? Oslo Ess er flinke, jeg liker dem jeg og! Og gleder meg at du spør, som den LW-nerden jeg er, blir jeg så glad når andre er minst like nerdete Og du har helt rett i din forvirring, det er IKKE et sitat hentet fra noen sang. Men det er nydelig sagt for det, syns jeg Niennas: Er det dine tøfler på bildet? Du har fått med deg at du må troppe opp i dem i februar? Hva har du tenkt å ha til dem?
Daybreak Skrevet 6. januar 2013 #11118 Skrevet 6. januar 2013 daybreak: har du noen i kikkerten for tiden? Nei,eigentleg ikkje. Stjerner og planetar: Ditt yndlings nynorskord?
Gjest Skrevet 6. januar 2013 #11119 Skrevet 6. januar 2013 Dere er så himla effektive, orker ikke lese mange sider så still eventuelle spm igjen. Loren: Hva var det du og sønnen din gjorde på lørdag? Var vel en stund siden du hadde sett han sist da? Cindi: Jeg glemte på fredag å spørre deg hvor du har vært på tv tidligere? (Ja, jeg er nysgjerrig)¨ Gunfreak: Har du bilder på veggene hjemme? I så fall, hva slags bilder da? Adele: Hvem i familien din er du mest lik?
Niennas Skrevet 6. januar 2013 #11120 Skrevet 6. januar 2013 Niennas: Beste bok? Hørte Hodejegerne av Jo Nesbø på lydbok (Thorbjørn Harr som leste, viktig detalj!) og den var utrolig spennende og morsom på samme tid. Niennas: Er det dine tøfler på bildet? Du har fått med deg at du må troppe opp i dem i februar? Hva har du tenkt å ha til dem? Det skal godt gjøres å bruke de, da de er størrelse 1 år. Det er Fies ben, jeg har ikke mange valker på anklene Calavi: Hvorfor heter du det du heter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå