Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

wups, feil tråd:P

Endret av Lillesiren
Skrevet

Drue: Hvilket sted i kommunen "vår" er minst sjarmerende?

Det må bli Løkenåsen og området rundt høyblokka der.

Lia og Løvenstad... (kunne ikkje dy meg...)

Er ikke begge deler Rælingen?

Guybrush: har du fortsatt kontakt med Wed?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Det må bli Løkenåsen og området rundt høyblokka der.

Er ikke begge deler Rælingen?

Det har du rett i. Eg budde på Kurland eg. Då måtte eg jo gjennom Rælingen for å ta bussen....Ok, dei verste plassane i Rælingen er Lia og Løvenstad....

Lillesiren: Kva matrett er du best på?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Lia og Løvenstad... (kunne ikkje dy meg...)

Det beste minnet er vel då mini opna pakka frå meg og oppdaga det var ei bilbane. Like kjekt å sjå kor glad onkelen på 31 år vart!

Dei eg får etter ein god runde i senga....( hey, det er søndag)

Niennas: Er du nett vorten adm?

Gunny: Er du nokelunde frisk?

Loren: Fristar det å returnera til sist besøkte reisemål?

Lia og løvenstad ligger jo i nabokommunen ;) forøvrig veldig uenig med deg ang Lia, har blitt et fint sted for barnefamilier ;)

Ja, det frister veldig, men det frister også veldig å oppleve andre, nye steder, jeg vil nemlig se ca hele verden, så når et sted er opplevd er det mer fristende å se et nytt enn å oppleve det samme igjen :-) Håper på muligheten til å reise til Australia når Semper er der ned, men tid og økonomi må bestemme :-)

Drue: hvilken film så du sist, og anbefaler du den?

Stjerner: hva er ditt neste ønske i ft reisemål?

Skrevet

Drue: hvilken film så du sist, og anbefaler du den?

Hater å se nye filmer. Den siste filmen jeg så, var Alene hjemme 2. Den anbefaler jeg. Før det var det "Se, han snakker". Sånne filmer liker jeg.

Bandit: tror du spurs tar tredjeplassen i år?

Skrevet

Jack: Er du istand til å lære deg en låt på gitar (alle grepene) bare

ved å høre den mange nok ganger, eller er du avhengig av tabulator?

(vet at noen er lettere å spille enn andre,men tenker på generell basis)

det varierer helt på melodien. feks setter du på en green day-sang så har jeg den på et par halvtimer. :P

skal du bli avansert, så må det mye mer til. tabs/chords og gjerne en sving innom youtube for å se hva pokker som skjedde her og der. zz top er et veldig godt eksempel, du vil ikke vite hvor lang tid det tok meg å beherske La Grange.

men hardingfelefaen, DEN spiller jeg på gehør!!! verden er urettferdig.

nydelig bilvalg, forøvrig, si fra når vi skal bygge!

tenker jo automatisk på denne krembollen av en sang.

loren: snorker Semper?

Skrevet

Hater å se nye filmer. Den siste filmen jeg så, var Alene hjemme 2. Den anbefaler jeg. Før det var det "Se, han snakker". Sånne filmer liker jeg.

Åh, sånne liker jeg og å se, vil du ha filmdate med meg? :fnise:

Alice123: spiderman eller batman?

Skrevet

JackCrews: Har du tatoveringer?

nah, clean skinned.

Stjerneplanet: på fb-siden min - forekommer det for mye/akkurat passe/sjarmerende nok/"jesus, skjer det ikke annet i hans verden?"-mengde med bilprat?

Skrevet

loren: snorker Semper?

Av og til, men det gjør visst jeg og, så da er vi like gode :fnise:

Semper: når kommer du på legobyggedate?

• Liker 1
Skrevet

Eg likte ikkje Lia....kvar sin smak...

Stjerner: hva er ditt neste ønske i ft reisemål?

eg draumen om Island, Edinbourgh og Dublin

Stjerneplanet: på fb-siden min - forekommer det for mye/akkurat passe/sjarmerende nok/"jesus, skjer det ikke annet i hans verden?"-mengde med bilprat?

Det er mange bilete av bilar som ploppar opp ja, men eg lære mykje av deg. Du har di interessa og all honnør til det. Du erskikkeleg gira det er det ingenting å sei på! "Sjarmerande nok", vil eg sei ;) Min vegg er jo dau som ei sild, så.....(akkurat no håpar eg å slå deg i WF)

Drue: Når hadde du sex sist?

Semperfi: Er du opprinneleg frå G? Eller berre på skule der?

Skrevet

(akkurat no håpar eg å slå deg i WF)

knegg! lykke til med den ;D

Skrevet

Niennas: Hvilken tidsepoke ville du levd i om du ikke skulle leve her og nå? (Du kan velge om du nevner et spesielt tiår eller om du er mindre spesifikk :) )

Oh, vanskelig. 1930tallet tror jeg! Mye bra musikk, mange bra stiler. (Liker meg forresten godt i 2013 også :fnise: )

Niennas: Av småting i hverdagen, hva irriterer du deg mest over?

Folk som ikke bruker refleks. Og at sålen i skoen min alltid bretter seg.

First-World-Problems.jpg

Nienn-ass: hvordan ser mannen din ut?

Ikke like bra som deg. Høhø. Neida. Høh.

.... Han er 30 cm høyere enn meg, stor fyr med rødbrunt skjegg og krøllete kort hår. Ser ut som en barsking, barn gråter ofte når de ser ham fordi han ser litt skummel ut, men er snill som en engel.

Niennas: sett noen morosme youtube videoer?

Har sett over gjennomsnittet mange morsomme youtubevideoer i det siste, ja ;)

Niennas: Er du nett vorten adm?

Aldri vært admin, men ble moderator få dager før de fant Sigrid i august. Det var heftige saker å få opplæring på, kan du si.

___

Kosemose: Gleder du deg til februar?

S&P: Ditt yndlingsalbum, og hvorfor?

Drue: Du skal imponere ei jente ved å lage en matrett (Og hvis du ikke kan lage mat, så kan du det i dette spørsmålet ;) ). Hva lager du?

Skrevet

knegg! lykke til med den ;D

BLÆH!!

Skrevet

Drue. Porter, porter, porter skal du si. Og ikke noe annet!

Semper: når kommer du på legobyggedate?

Neste gang jeg er på Østlandet?

Semperfi: Er du opprinneleg frå G? Eller berre på skule der?

Opprinnelig fra Iran. Studerer i Grimstad.

Jack. Beste fyllesang?

Skrevet

Jack. Beste fyllesang?

Nå drikker jo ikke jeg alkohyler, da - men som jeg nevnte tidligere her.. Noen år som vaktsjef på Finnegan's Irish Pub har satt sine spor.

denne funker! forøvrig det meste fra dropkick funker.

LittDiva: hvorfor ikke gå all in og bli HeltDiva?

• Liker 1
Skrevet

Drue. Porter, porter, porter skal du si. Og ikke noe annet!

Neste gang jeg er på Østlandet?

Jeg elsker at du er så konkret ;)

BTW; Skulle ikke du forberede deg til semesterstart? :fnise:

Sakone: Er du klar til din semesterstart?

Skrevet

Nå drikker jo ikke jeg alkohyler, da - men som jeg nevnte tidligere her.. Noen år som vaktsjef på Finnegan's Irish Pub har satt sine spor.

denne funker! forøvrig det meste fra dropkick funker.

Var akkurat den slags musikk jeg håpte du kom til å henvise til. :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

Drue: Du skal imponere ei jente ved å lage en matrett (Og hvis du ikke kan lage mat, så kan du det i dette spørsmålet ;) ). Hva lager du?

Hmmmm. Én matrett? Da må jeg velge den mest sexy matretten jeg veit om, nemlig bacalao. Dessuten: Jeg mener at hvis man skal imponere ei dame på middagsdate, så må man vie dama oppmerksomhet. Hvis man står og svetter på kjøkkenet mens dama sitter i stua og koper, så er det vanskelig å vise fram ens gode kvaliteter, uansett hvor god mat man til slutt disker opp. (Ovnsstekt) Bacalao er enkelt, og som kan stå i ovnen og godgjøre seg. Hvis man absolutt skal briefe med kjøkkenskills, så hadde jeg forberedt en pastadeig med safran og et enkelt reke-, sitronskall- og vårløkfyll på forhånd, som jeg hadde fylt som ravioli foran trynet hennes, og servert som en enkel snack før hovedretten. Hvis ikke det hadde blitt snøret i bånn da, så veit jeg ikke.

Niennas: hvis du skal avhøre en person, går du for utpsyking på en indirekte måte, eller går du rett på sak?

Yme: har du noen vært med ei dame som er i et forhold? (som altså er utro sammen med deg)

• Liker 1
Skrevet

...

Daybreak: Kva lo du av sist?

No måtte eg tenkje her, men trur det var i går kveld då eg såg filmen Mamma Mia.

...

Daybreak: Kvinnehåndball - er det skikkelig toppidrett og ordentlig spennende?

Eg tykkjer det er ganske spanande og ser gjerne på det,men følg absolutt ikkje alle kampar.

Daybreak: Hva ligger bak valg av brukernavn?

Eg har brukt daybreak så lenge eg kan hugse, men trur det kjem faktisk av ei rørande hestehistorie eg las som lita og likte namnet på hesten i historia, den heitte nemleg Daybreak.

Noz: Har du nyttårsforsettar og i tilfelle,kva er dei?

Kristines1990:Hatt ei fin jul?

Skrevet

Jack: hvilken brus foretrekker du?

Dr Pepper! mmmmmmmmmmmm

Daybreak: siste CDen du kjøpte? god/dårlig?

kristines'90: hvilket boyband var/er best? og hvem av gutta siklet du mest på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...