SemperFi Skrevet 6. januar 2013 #11061 Skrevet 6. januar 2013 Semper: hvilken del av verden er drømme-reisemålet? Påskeøya, machu picchu i Peru, lake victoria i Tanzania, Fiji og great barrier reef Australia. Sistnevnte får jeg besøkt når jeg skal ta et semester i Australia. Vanskelig og holde seg til et sted i verden, men om jeg må bestemme, så er Sør-Amerika øverst på listen. JackCrews. Hva er noe av det rareste du har opplevet på veiene i Norge? Niennas. Liker du å ha makt over andre?. Hvilken ty Pene Sko. Hvilken type advokat ønsker du å bli? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11062 Skrevet 6. januar 2013 Stjerner og planeter: Hva er du mest fornøyd med utseendemessig:)? Eg har ei killer-ass, pene augo og eit flott smil! Pene sko: Byter du sko etter årstida? Drue: Nokon du sakna på julebordet? Gutbrush: Flørtar du med nokon no? Gunny: Kor er du vorten av?!
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #11063 Skrevet 6. januar 2013 JackCrews. Hva er noe av det rareste du har opplevet på veiene i Norge? det er ganske mye, egentlig. folk er faen meg klin gærne, feks - risikoen driter man i, bare man kommer forbi vogntoget de måtte ha foran seg. men la oss ta en litt artig/koselig greie. denne ølboksen lå på festene på lufttanken, slik du ser på bildet. den lå der da jeg startet turneen med ylvisbrødrene i oktober, og i løpet av tre måneder på kryss og tvers av hele norge den ligger ikke fast på noe vis, den har til og med ti cm med momentmulighet i fra høyre til venstre. den lå der hele veien til siste get in, ved Grieghallen i Bergen. jeg aner ikke hvor lenge den har ligget der før vi dro avgårde. og da har vi også vært en tur av veien før Sogndal. Swarovksi: hvilke tiltak må jeg forvente når Lady Gaga - Alejandro går for 40ende gang på stereoen i stuen?
Jellybean78 Skrevet 6. januar 2013 #11064 Skrevet 6. januar 2013 Jellybean: Hva er drømmejobben når du er ferdig med utdannelsen din:)? Hmm.....er faktisk fullt fornøyd med stilling som prosessoperatør jeg, er ikke så veldig kravstor av meg, selv om jeg er kvalifisert for mye høyere med papirene jeg kommer til å få.... Har en liten drøm om offshore, noe innen olje/gass kanskje, men det er jo en kjent sak at ALLE vil jo ha en slik jobb pga. god lønn og fin turnus.... Niennas: Om jeg poster som anonym her inne, så kan du "spore" meg opp etterpå, ikke sant?
Gjest Lillesiren Skrevet 6. januar 2013 #11065 Skrevet 6. januar 2013 flott. klar for heisatur til påske da? Bare om jeg får sitte bak rattet Gunfreak: Er formen din bedre:)?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #11066 Skrevet 6. januar 2013 Bare om jeg får sitte bak rattet deal! jelly: hvis du skulle la deg friste av The Standard Of The World, hva Cadillac måtte til for at du skulle åpnet lommeboken? gammel eller ny, toppløs eller hardtop?
Gjest Lillesiren Skrevet 6. januar 2013 #11067 Skrevet 6. januar 2013 deal! Den der tror jeg du kan komme til å angre på, jeg har ikke lappen, remember ? Men hey, jeg skal ikke henge meg opp i detaljer om ikke du gjør det;) Niennas: Hvor gammel er du:)?
Niennas Skrevet 6. januar 2013 #11068 Skrevet 6. januar 2013 Ja, det var hyggelig. Vi får ta det igjen annen gang - jeg kom jo seint og dro tidlig, så ja, det er vanskelig å få prata med alle. Niennas: kan moderatorer finne navna til de ulike brukerene? Er litt usikker på hva du spør om. Om jeg kan finne ut at du heter Ola Nordmann? I så fall, nei. Niennas. Liker du å ha makt over andre?. Hvilken ty Tja, synes ikke dette er et enkelt svar, men jeg liker å lede, ja. Jeg liker å være der det skjer, og jeg liker å ha overblikk Niennas: Om jeg poster som anonym her inne, så kan du "spore" meg opp etterpå, ikke sant? Både ja og nei. Jeg kan hvis jeg vil, men gjør det aldri med mindre du bryter noen regler. Da blir du sjekket, for å se hvem som gjorde det, og om du driver ofte med sånt. Lurer dere på noe mer modde-spørsmål, så send meg en PM. Det er viktig å skille mellom rollene, og her i denne tråden er jeg bruker ( men jeg svarer gjerne på mer ) lillesiren: yndlingsskoene dine? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2013 #11069 Skrevet 6. januar 2013 Den der tror jeg du kan komme til å angre på, jeg har ikke lappen, remember ? Men hey, jeg skal ikke henge meg opp i detaljer om ikke du gjør det;) altså, det er få ting her i verden jeg gjør så ofte som nettopp det å henge meg opp i detaljer. men ingen fare, de har rød L på statoil, og jeg er utrolig pedagogisk anlagt. tålmodig til og med. bulker du, så skal vi jaggu meg lære karosseriarbeid også. loren: det pinligste bildet du har på facebook?
Niennas Skrevet 6. januar 2013 #11070 Skrevet 6. januar 2013 Niennas: Hvor gammel er du:)? Oj, så deg ikke jeg er hele 23 år gammel! Jack: hvilken brus foretrekker du?
Jellybean78 Skrevet 6. januar 2013 #11071 Skrevet 6. januar 2013 jelly: hvis du skulle la deg friste av The Standard Of The World, hva Cadillac måtte til for at du skulle åpnet lommeboken? gammel eller ny, toppløs eller hardtop? Hmmm.....min kunnskap om cadillac er nok pinlig liten må jeg tilstå, meeen med det sagt, om du kunne disket opp denne en vakker dag hadde jeg nok ikke vært tungbedt: 1968 Cadillac Coupe de Ville hardtop lowrider , V8 motor og servo...... Nok til å gi en voksen kar "blod i bamsen" skulle jeg tro Som Billy Gibbons i ZZ Top synger: Easin' down the highway in a new Cadillac, I had a fine fox in front, I had three more in the back. They sportin' short dresses, wearin' spike-heel shoes, They smokin' Lucky Strikes, and wearing nylons too. I'm bad, I'm nationwide..... Jack: Er du istand til å lære deg en låt på gitar (alle grepene) bare ved å høre den mange nok ganger, eller er du avhengig av tabulator? (vet at noen er lettere å spille enn andre,men tenker på generell basis) 1
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11072 Skrevet 6. januar 2013 loren: det pinligste bildet du har på facebook? Tror ikke jeg har så mange pinlige bilder på face, i så fall er jeg ikke tagget i dem, så da eksisterer de ikke for meg Eller har du funnet noe jeg burde anse som pinlig? En video en kamerat la ut en dag her som viser forskjellen i hvor sterke vi er derimot, den er litt pinlig Niennas: Hvilken tidsepoke ville du levd i om du ikke skulle leve her og nå? (Du kan velge om du nevner et spesielt tiår eller om du er mindre spesifikk ) JackCrews: Har du tatoveringer?
Guybrush Skrevet 6. januar 2013 #11073 Skrevet 6. januar 2013 Gutbrush: Flørtar du med nokon no? Fisker du? Det at jeg svarer på denne tiden av døgnet sier vel sitt;) Alt for mye..mat? Som i altfor mektig? Neida, at jeg ble alt for sulten av å lese det. var ikke det innlysende? Drue: for å øke testostoronnivået litt på denne guttekvelden, hvilket øl får håret til å vokse på brystkassa Niennas: Av småting i hverdagen, hva irriterer du deg mest over? Lillesiren: hvilke ting elsket du tidligere å spise/drikke men styrer unna nå?
Gjest Drue Skrevet 6. januar 2013 #11074 Skrevet 6. januar 2013 Nienn-ass: hvordan ser mannen din ut?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11075 Skrevet 6. januar 2013 Nienn-ass: hvordan ser mannen din ut? du må snart bli utestengd frå din eigen tråd!! Du bryt reglane,DRUÆ!!
Gjest Drue Skrevet 6. januar 2013 #11076 Skrevet 6. januar 2013 (endret) du må snart bli utestengd frå din eigen tråd!! Du bryt reglane,DRUÆ!! Det er du som ikke har forstått reglene hvis du tror jeg bryter noe som helst her. Les retningslinjene igjen og "stop breaking my balls" (og begynn å følge retningslinjene selv, forresten) Drue: for å øke testostoronnivået litt på denne guttekvelden, hvilket øl får håret til å vokse på brystkassa Minst mulig testosteron, takk. Tenker vi sier en eller annen jordbærøl. loren: abonnerer du på RB? Endret 6. januar 2013 av Drue 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11077 Skrevet 6. januar 2013 (endret) edit: Drue og SnP har ordna opp! Endret 6. januar 2013 av Stjerner og planeter
Gjest loren Skrevet 6. januar 2013 #11078 Skrevet 6. januar 2013 loren: abonnerer du på RB? Nei, men har gjort. Abonnerer ikke på noen aviser pr dags dato. Drue: Hvilket sted i kommunen "vår" er minst sjarmerende? Stjerner: Hva er ditt beste minne fra jula som gikk? Lillesiren: Tror du på nyttårsforsett, og om du gjør, har du egne i år?
Gjest Gunfreak Skrevet 6. januar 2013 #11079 Skrevet 6. januar 2013 Gunny: Kor er du vorten av?! Jeg døde og møtte krabbe ut av Hades tok en stund Gunfreak: Er formen din bedre:)? Ja, oppgradert fra heldau. til zombie. Siren: angrer du på at du ikke fikk vært med på julebordet? Stjerner: favoritt type stjerne? Niennas: sett noen morosme youtube videoer?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 6. januar 2013 #11080 Skrevet 6. januar 2013 Drue: Hvilket sted i kommunen "vår" er minst sjarmerende? Stjerner: Hva er ditt beste minne fra jula som gikk? Lia og Løvenstad... (kunne ikkje dy meg...) Det beste minnet er vel då mini opna pakka frå meg og oppdaga det var ei bilbane. Like kjekt å sjå kor glad onkelen på 31 år vart! Stjerner: favoritt type stjerne? Dei eg får etter ein god runde i senga....( hey, det er søndag) Niennas: Er du nett vorten adm? Gunny: Er du nokelunde frisk? Loren: Fristar det å returnera til sist besøkte reisemål?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå