Gjest Lillesiren Skrevet 3. januar 2013 #11021 Skrevet 3. januar 2013 Lillesiren: Hvordan er fordelingen av kjønnene på studiet ditt?, mest gutter/jenter eller jevnt fordelt? Hm..Tror det er ca 30 % jenter hvis jeg ikke husker feil? Klassen delte seg i tre etter andre året, så har helt ærlig ikke oversikten, men er hvertfall en viss overvekt av gutter:) Jellybean: Hva er drømmejobben når du er ferdig med utdannelsen din:)? Dreamdrops: Har du lagt noen spesifikke planer for 2013?
Kosemose Skrevet 4. januar 2013 #11022 Skrevet 4. januar 2013 det vet jeg .... oss 2 (unnskyld for at jeg ikke klarte å dy meg) Næ er det sant, du og? Så moro trillinger!
TheHairyToothfairy Skrevet 4. januar 2013 #11023 Skrevet 4. januar 2013 JackCrews: Har dagen idag vært bittelitt kjekkere enn andre:)? Jo'a, den har jo vært det. tror dog morgendagen blir enda bedre! Lillesiren: har du like fucked up døgnrytme som meg? hvor mye sover du egentlig? kaffemor: wienerbrød eller kjeks til kaffen?
Gjest funky_monkey Skrevet 4. januar 2013 #11024 Skrevet 4. januar 2013 FunkyMonkey: Vi er like gamle og bor i nabobyer :-) (nyinnflytta jeg da) Skal du på julebordet i morgen? Kult! Jeg er fortsatt litt usikker, tror jeg må sjekke kontoen først, og sette opp et lite budsjett monkey: beskriv hvordan du ser ut! Og, synes sånt er vanskelig! Jeg er 172 cm, normalvektig, blondt hår til livet med mørkere striper i, brune øyne. Har piercing i nesa, og noen tatoveringer Funky_monkey: Hva studerer/har du studert? Har kun utdannelse fra VGS, hjelpepleier. Vurderer å starte å studere, men er alt for glad i å bruke penger Drue: hvordan ser DU ut? Cindi: yndlingsrett? Kristines1990: hvilken sport liker du best? loren: verste fylleopplevelse?
Cindi Skrevet 4. januar 2013 #11025 Skrevet 4. januar 2013 Får ikke til å sitere, så får bare svare dere uten sitat. Drue: Fy! Sånt spør man da ikke om. O_o Funky_monkey: Yndlingsretten min eeeeer... Cæsarsalat, og makiruller, oooog rød thai karri. Klarer ikke bestemme meg! kristines1990: Hva har du under senga di?
Gjest Drue Skrevet 4. januar 2013 #11026 Skrevet 4. januar 2013 Og, synes sånt er vanskelig! Jeg er 172 cm, normalvektig, blondt hår til livet med mørkere striper i, brune øyne. Har piercing i nesa, og noen tatoveringer Drue: hvordan ser DU ut? Er du litt sånn bad chick eller? Jeg er ca. 175. Mørk. Helskjegg. PeneSko: kan man ha bra stil uten å være rik, vanke i tennis- og golfmiljøer, og være venn med en baron?
KristineS Skrevet 4. januar 2013 #11027 Skrevet 4. januar 2013 Kristines1990: hvilken sport liker du best? Som innbarka hestejente må jeg nok si diverse ridesport. Både dressur, sprang og feltritt fenger når det går på tven. Men i det siste har nok maratonkjøring toppet lista. kristines1990:Hva har du under senga di? Under senga mi er det ei kasse med sengetøy, ei med håndklær, ei med masse hobbysaker og en tursekk. Sånn er det å bo trangt Drue: Drømmebosted i Norge? Om du ser bort fra der du bor nå.
Gjest Drue Skrevet 4. januar 2013 #11028 Skrevet 4. januar 2013 Som innbarka hestejente må jeg nok si diverse ridesport. Både dressur, sprang og feltritt fenger når det går på tven. Men i det siste har nok maratonkjøring toppet lista. Under senga mi er det ei kasse med sengetøy, ei med håndklær, ei med masse hobbysaker og en tursekk. Sånn er det å bo trangt Drue: Drømmebosted i Norge? Om du ser bort fra der du bor nå. Sånn veldig rasjonelt sett, så blir det Kolbotn. Men tenker jeg litt mer romantisk, så blir det Vinje i Telemark. Lillesiren: har du trykkoker?
Gjest Lillesiren Skrevet 4. januar 2013 #11029 Skrevet 4. januar 2013 Lillesiren: har du like fucked up døgnrytme som meg? hvor mye sover du egentlig? Ja, den gikk helt i krøll etter prosjektinnleveringen like før jul..Sover alt fra 3-15 timer, alt etter hva omstendighetene tillater:P Er tilbake på jobb/skole, så nå må jeg få orden på den! Lillesiren: har du trykkoker? Nei, har ganske beskjedent med kjøkkenutstyr egentlig..Har pr nå et kjøkken på hele 1,2 kvm, så det begrenser hva jeg rett og slett orker å trykke inn:P Drue: Hvilke(t) instrument(er) spiller du:)? Guybrush: Hvis du slapp å lage mat i helga, og fikk velge fritt, hva ville du aller helst blitt servert?
Gjest Drue Skrevet 4. januar 2013 #11030 Skrevet 4. januar 2013 Drue: Hvilke(t) instrument(er) spiller du:)? Trompet og gitar, men også litt piano (om jeg må ) og generelt det jeg kommer over. Kan spille enkle ting på fiolin, fløyte +++. Du må jo ha trykkoker! Det er perfekt for studenter Tar ikke mer plass enn en kaserolle. Jeg bruker min flere ganger i uka. Funky: hva synes du om menn med litt grått hår og skjegg? (se avataren min)
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 4. januar 2013 #11031 Skrevet 4. januar 2013 Nms: hvilket bilmerke liker du? Aner ikke, finner bil og andre motorgreier totalt uinteressant. Zzz Drue: Skal du på julebordet? Må du drikke deg til mot før du møter opp?
Gjest funky_monkey Skrevet 4. januar 2013 #11032 Skrevet 4. januar 2013 Er du litt sånn bad chick eller? Jeg er ca. 175. Mørk. Helskjegg. PeneSko: kan man ha bra stil uten å være rik, vanke i tennis- og golfmiljøer, og være venn med en baron? Tror ikke moren din hadde blitt begeistret over å se meg for å si det sånn Trompet og gitar, men også litt piano (om jeg må ) og generelt det jeg kommer over. Kan spille enkle ting på fiolin, fløyte +++. Du må jo ha trykkoker! Det er perfekt for studenter Tar ikke mer plass enn en kaserolle. Jeg bruker min flere ganger i uka. Funky: hva synes du om menn med litt grått hår og skjegg? (se avataren min) Menn med skjegg er heit grått hår kan også være pluss! Noz: yndlingsdyr? Du kan ikke velge giraffer!
Gjest Drue Skrevet 4. januar 2013 #11033 Skrevet 4. januar 2013 Aner ikke, finner bil og andre motorgreier totalt uinteressant. Zzz Drue: Skal du på julebordet? Må du drikke deg til mot før du møter opp? Jeg trodde det var i morgen. (Og jeg kunne uansett ikke). Mest sannsynlig ikke, men vi får se hva kvelden bringer. Nei, jeg trenger ikke å drikke meg til mot, jeg vettu. Skal du ned eller? Nerd: fornøyd med eksamen? Kristine: favoritt sit-com og favoritt sit-com karakter fra 90-tallet?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 4. januar 2013 #11034 Skrevet 4. januar 2013 Nerd: fornøyd med eksamen? Har ikke sjekket resultatene enda jeg, hm. Bra du minte meg på det. Nei, jobber grytidlig i morgen, så legger meg i ti ish om dagene. Vet ikke om det hadde blitt julebord på meg uansett, og ja. Jeg måtte drukket meg veldig til mot for å møte opp på noe sånt. Har vært på "forumfest" før (annet forum) og det endte med nachspiel i leiligheten min med en gjeng ukjente. En spydde ned teppet mitt også Funky: Hvilke motiver har du på tatoveringene dine?
Gjest Drue Skrevet 4. januar 2013 #11035 Skrevet 4. januar 2013 Har ikke sjekket resultatene enda jeg, hm. Bra du minte meg på det. Nei, jobber grytidlig i morgen, så legger meg i ti ish om dagene. Vet ikke om det hadde blitt julebord på meg uansett, og ja. Jeg måtte drukket meg veldig til mot for å møte opp på noe sånt. Har vært på "forumfest" før (annet forum) og det endte med nachspiel i leiligheten min med en gjeng ukjente. En spydde ned teppet mitt også Funky: Hvilke motiver har du på tatoveringene dine? Senusren kommer den 14. elns. Tenkte mer om du var fornøyd eller ikke. Det gikk bedre enn jeg hadde trodd her. Funky: skjørt, kjole, vid bukse, eller trang bukse?
KristineS Skrevet 4. januar 2013 #11036 Skrevet 4. januar 2013 Kristine: favoritt sit-com og favoritt sit-com karakter fra 90-tallet? Her er det nok diverste animerte varianter som kommer lengst opp. Med Simpsons på toppen. Men både South Park, Futurama og Family guy faller i smak. Ellers går det vel mest i The Big Bang Theory. Ellers kan jeg ikke si jeg har noen spesiele karakterer som har blitt noen favoritter. Spesielt ikke fra 90-tallet. Kan ikke si det var helt i min bane på den tida NerdMedSverd: Hva er det du har hatt eksamen i? Lillesiren: Hvilken matrett føler du selv du er flinkest til å lage?
Gjest NozMonster Skrevet 5. januar 2013 #11037 Skrevet 5. januar 2013 Noz: yndlingsdyr? Du kan ikke velge giraffer! hunder kanskjeem? Jeg trodde det var i morgen. (Og jeg kunne uansett ikke). Mest sannsynlig ikke, men vi får se hva kvelden bringer. Nei, jeg trenger ikke å drikke meg til mot, jeg vettu. Skal du ned eller? men dukka opp, det gjorde du! Cindi: Hvordan utartet kvelden din seg etter at....alle stakk? :/
Guybrush Skrevet 5. januar 2013 #11038 Skrevet 5. januar 2013 Guybrush: Hvis du slapp å lage mat i helga, og fikk velge fritt, hva ville du aller helst blitt servert? Ahh jeg har veldig lyst på en deilig biff med soppstuing og smørstekte grønnsaker Guybrush: Hva slags is er din favoritt? Jeg lagde en hjemmelagd fløteis med cognac og villbingebær en gang. Den ble himla god Guybrush: hvilken utgave av singstar skal vi synge på guttekvelden? 80s! Fus på Poison Kosemose: hmm hvor ble det av den gamle kjerringa ? Drue: har du forslag til andre guttekveldsaktiviteter :D Lillesiren: utfordring, gi en skikkelig saftig beskrivelse av en 3 retters du tror jeg ville likt slik at jeg får vann i munnen
Cindi Skrevet 5. januar 2013 #11039 Skrevet 5. januar 2013 hunder kanskjeem? men dukka opp, det gjorde du! Cindi: Hvordan utartet kvelden din seg etter at....alle stakk? :/ Den utartet seg veldig bra. :-D Jeg ble med til et nytt utested jeg aldri har vært på før, som var kjempekoselig! Også fikk jeg gratis jack og cola resten av kvelden. Og taxisjåføren var råhyggelig og ga meg halv pris på taxien hjem. Pur lykke! Haha! Niennas: Hvordan er formen, på en skala fra en til ti?
Niennas Skrevet 5. januar 2013 #11040 Skrevet 5. januar 2013 Hvis 10 er bra, så er formen en 9 etter en flott hotellfrokost, og sen utsjekking så merker jeg så og si ikke at jeg drakk vin igår Hva med deg, Cindi? Drue: Selv om du kom sent, hadde du det fint? Veldig hyggelig å møte deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå