Gjest funky_monkey Skrevet 3. januar 2013 #11001 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Er jeg kosmiske? I såfall: åja! Hehe, med autocorrect så ble du visst det Endret 3. januar 2013 av funky_monkey 1
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #11002 Skrevet 3. januar 2013 Ikke teit men leit Og veldig upraktisk. Det begynner så smått å bli spørsmål om sommerferien, men jeg aner jo ikke når jeg kan reise på ferie, eller når jeg vet når jeg kan dra... Følelsen kan best beskrives slik: Det kallas tvivel det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör en obehaglig distans en konstig känsla nånstans det känns tomt, eller hur? Loren: Hvilke Lasse sang liker du best for tiden? Ååå, jeg elsker at du bruker Lasse-sitat til å svare :D Det er noe med sangen Elegi for meg, den er liksom mitt hjerte nærmest uansett. Teksten har blitt ekstra nær for meg på flere måter i høst, både på grunn av ting jeg har opplevd, og at jeg igjen befinner meg i et avstandsforhold, denne delen liker jeg spesielt godt; Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig Och alldeles nyss fick jag lyssna till ditt skratt Och du berätta' att du saknar mig i natt, det gör jag med Det är så tyst nerifrån gatan som det aldrig annars är Det är som om natten här har sett allting och stilla sjunger med *Elsk* som rosabloggerne ville sagt ^^ Liker forresten den i signaturen din godt og Drue: Jobber du noen type skift, eller jobber du overtid siden du jobber sent i morgen? 1
Gjest Lillesiren Skrevet 3. januar 2013 #11003 Skrevet 3. januar 2013 Lillesiren: Har du billappen? Nope! Begynte engang i tiden, men hoppet av, da jeg skulle være så seriøs på skolen det året..*gjett om jeg angrer nå som lappen har doblet seg i pris* Swarovski: Hva jobber du med/studerer:)? Pene sko: Hvor lenge har du kjørt den stilen du gjør nå? Yme: Har du noen kunstprosjekt på gang? JackCrews: Har dagen idag vært bittelitt kjekkere enn andre:)?
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #11004 Skrevet 3. januar 2013 Ja, jeg skal på julebordet, men har ikke bestemt meg enda. Hva har man på seg på fridays liksom? :-P Vil ikke være overpyntet. Vurderer faktisk skinnbukse pga kulde. Hehe! Calavi: hva skal du ha på deg? Til alle som skal på julebordet: hva skal dere ha på dere på julebordet? (redd for å komme feil kledd her...) Jeg er jammen ikke sikker. Ser ut til at det skal være forholdsvis mildt i morgen også så mulig jeg tar et skjørt Mer konkret kan jeg dessverre ikke være, jeg pleier å se an dagsformen litt... Kristine: Favorittartist?
Jellybean78 Skrevet 3. januar 2013 #11005 Skrevet 3. januar 2013 Jellybean: hva har du mest lån på? Må nesten være studielånet det, har nesten intet utenom det da heldigvis..... Cindi: favorittgodis? Lillesiren: Hvordan er fordelingen av kjønnene på studiet ditt?, mest gutter/jenter eller jevnt fordelt? Kristines1990: Anbefal en kul plass i Kristiansund for meg? (restaurant,uteplass o.l)
Cindi Skrevet 3. januar 2013 #11006 Skrevet 3. januar 2013 Må nesten være studielånet det, har nesten intet utenom det da heldigvis..... Cindi: favorittgodis? Lillesiren: Hvordan er fordelingen av kjønnene på studiet ditt?, mest gutter/jenter eller jevnt fordelt? Kristines1990: Anbefal en kul plass i Kristiansund for meg? (restaurant,uteplass o.l) Salte skum-måner!! :-D FunkyMonkey: Vi er like gamle og bor i nabobyer :-) (nyinnflytta jeg da) Skal du på julebordet i morgen?
Cindi Skrevet 3. januar 2013 #11007 Skrevet 3. januar 2013 Jeg er jammen ikke sikker. Ser ut til at det skal være forholdsvis mildt i morgen også så mulig jeg tar et skjørt Mer konkret kan jeg dessverre ikke være, jeg pleier å se an dagsformen litt... Kristine: Favorittartist? Forstår deg der, er på samme nivå. Aner enda ikke hva jeg skal ha på meg, må ta det på humøret.. Du blir først til å se meg da :-) hehe!
Gjest Drue Skrevet 3. januar 2013 #11008 Skrevet 3. januar 2013 Drue: Jobber du noen type skift, eller jobber du overtid siden du jobber sent i morgen? Næææ, jeg er selvstendig næringsdrivende, og har et skummelt oppdrag nå i helga. Fra der vi to "er fra", faktisk monkey: beskriv hvordan du ser ut!
KristineS Skrevet 3. januar 2013 #11009 Skrevet 3. januar 2013 Kristine: Favorittartist? Jeg er egentlig tilnærmet altetende når det kommer til musikk, men blant de som spilles mest og som jeg ikke går lei av er Queen, Bruce Springsteen og Beatles =) Kristines1990: Anbefal en kul plass i Kristiansund for meg? (restaurant,uteplass o.l) Hmm... Kule plasser i Kristiansund? Må si jeg ikke har noen gode svar der. Har aldri vært noe særlig utelivsperson og i tillegg er det noen år siden sist jeg var ute der. Men sist jeg var hjemme var det The Famous som falt i smak. Koselig "irskinspirert" pub som ikke spiller så grasalt høy musikk som andre plasser. Passer meg ypperlig da jeg foretrekker å sitte og prate framfor å danse. Ellers er det dårlig med gode spiseplasser i byen. I hovedsak kebabsjapper i drøssevis og et par dyre sjømatrestauranter Funky_monkey: Hva studerer/har du studert?
Pene sko... Skrevet 3. januar 2013 #11010 Skrevet 3. januar 2013 (endret) Pene sko: Hvor lenge har du kjørt den stilen du gjør nå ? Mine interesse for klær og mote begynte så smått da jeg var 18 år. Ble alltid tatt for å være yngre enn jeg faktisk er. Dette var noe jeg mislikte. En stilendring passet da godt også, siden jeg snart skulle ut å studere og derfor følte at jeg godt kunne etablere enn mer moden klesstil. Min søken var kortvarig. Klassisk mote var det jeg raskt fikk sansen for. Den er elegant, den er sofistikert og ikke minst tidløs. Du behøver ikke å fornye garderoben hvert år. Jeg har nå sko, gensere, skjorter, bukser, jakker osv som er flere år gamle, men som holder seg like godt siden jeg da kjøper kvalitet. På universitetet ble jeg påvirket av miljøet. Golfmiljøet og tennismiljøet, samt venner og bekjente har også vært med å påvirke. Det begynte i det små her. Lærte meg litt her og der. Så hva andre gjorde og kopierte dette i den grad jeg følte det så bra ut. Flere hadde god peiling og jeg lærte mer enn gjerne. Mennesket har alltid vært et forfengelig vesen. Startskuddet begynte for alvor da jeg ved en rekke tilfeldigheter ble kjent med en ung baron. Jeg digget stilen hans. Vi diskuterte i hovedsak kunst, og jeg fikk tidvis ta del i hans investeringer, men praten ble mer og mer vinklet mot mote etterhvert. Han hadde mye kunnskap, og var ikke vond å be når jeg spurte om hans råd og meninger. Der av lærte jeg litt der. Da jeg bodde i Trondheim kom jeg i kontakt med en skredder og butikkeier. Jeg ble en stamkunde og han delte sin kunnskap underveis. Han lærte meg i grunnen mest. Klesregler hovedsaklig. Hvor lang ermene skal være, hvordan jakken skal sitte, hvordan se at den faktisk passer deg teknisk sett, ulike skjortetyper, ulike jakketyper, lærmatching, de ulike skotypene og deres formalitetsnivåer, slips, sløyfe, bukselengder, stofftyper, osv. Nå er jeg 23 år, har hatt stilen i sammenhengende fem år og mote (kun herremote. Damemote følger jeg minimalt med på) har med tiden blitt en liten interesse jeg har ved siden av alt annet. Leser bøker, ser på nettet og tester ut. Mote er som å skrive en bok. Du kan si at du er ferdig, men det er du aldri. Det er alltid noe du føler at du kan endre på. Yme: Har du blitt intervjuet på tv noen gang? Endret 3. januar 2013 av Pene sko...
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #11011 Skrevet 3. januar 2013 Yme: Vet du hvem du deler bursdag med? det vet jeg .... oss 2 (unnskyld for at jeg ikke klarte å dy meg) vampen: hvordan liker du pannekakene dine? 1
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #11012 Skrevet 3. januar 2013 Forstår deg der, er på samme nivå. Aner enda ikke hva jeg skal ha på meg, må ta det på humøret.. Du blir først til å se meg da :-) hehe! Nei, er ikke så lett det der alltid.. Jeg finner vel noe i panikk fem minutter før jeg skal dra i morgen Ja, men det er jo superkos da! Blir hyggelig å hilse på dere alle altså. Drue: Hvordan er sofaen din? Farge, størrelse,form..? Er du fornøyd med den eller skulle du gjerne ha byttet den ut? Hvis ja, hva slags sofa da? Guybrush: Hva slags is er din favoritt? Loren: Glad i å gå på teather?
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #11013 Skrevet 3. januar 2013 Loren: Glad i å gå på teather? Elsker det Er nok spesielt glad i musikaler, men elsker å ha med meg femåringen på ymse teaterforestllinger, tror vi var på fem barneforestillinger i fjor, pluss at jeg var på to teater- og tre musikalforestillinger uten han Calavi: Hvilken is fra Ben& Jerrys er din favoritt? Noz: Hvor lenge vil det ta, statistisk sett, før du farger håret igjen nå?
Gjest Skrevet 3. januar 2013 #11014 Skrevet 3. januar 2013 Calavi: Hvilken is fra Ben& Jerrys er din favoritt? Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg har smakt så himla mange, men jeg liker best cookie dough. Jeg er litt dårlig på å prøve nye ting noen ganger, holder meg litt til ting jeg vet jeg liker... Loren: Om du skulle tatt meg med på en teather- eller musikalforestilling nå, hvilken ville det vært? Kaffemor: Er du glad i svart-hvitt filmer?
Gjest Gunfreak Skrevet 3. januar 2013 #11015 Skrevet 3. januar 2013 Til Alle!: Hvem skal gi meg munn til munn, på julebordet i mårra om jeg faller om og slutter å puste?
Gjest Drue Skrevet 3. januar 2013 #11016 Skrevet 3. januar 2013 her på KG? "du høyres digg ut. vil du sparke meg i balla?" Drue: har du snakka med Are? og skal han på julebordet? Har sendt ham ei melding, men han svarer så treigt. Drue: Hvordan er sofaen din? Farge, størrelse,form..? Er du fornøyd med den eller skulle du gjerne ha byttet den ut? Hvis ja, hva slags sofa da? Svart skinn-sofa, hunterlady style. Samboeren min hater den. Jeg synes den er helt grei, men jeg skulle ønske den var litt bredere. Den er litt for smal. Til Alle!: Hvem skal gi meg munn til munn, på julebordet i mårra om jeg faller om og slutter å puste? Ikke jeg, ass! (til-alle-spørsmål er forresten ikke lov) Cindi: tilfredstiller mannen din deg seksuelt?
Gjest NozMonster Skrevet 3. januar 2013 #11017 Skrevet 3. januar 2013 Noz: Hvor lenge vil det ta, statistisk sett, før du farger håret igjen nå? tja....4 uker vil jeg tro. Du så kanskje jeg skrev at jeg farget håret i går, men jeg satt med farge i håret da jeg skrev innlegget og det ble egentlig ganske langt fra det jeg hadde tenkt Jeg bruker frisørfarger og nå var det til og med en frisør som plukket ut fargen til meg så jeg ble ganske skuffa over at fargen ikke ble bedre. Så nå farger jeg det nok igjen til uka tenker jeg Loren: jeg blir så rørt over alle disse herlige sitatene fra sønnen din. Har han kommet med noen artige som du vil dele med oss etter at dere kom hjem fra egypt? Bandit: er du her i tråden?
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #11018 Skrevet 3. januar 2013 Loren: Om du skulle tatt meg med på en teather- eller musikalforestilling nå, hvilken ville det vært? We will rock you på Dominion Theatre i London, den bør ALLE se en gang i løpet av livet mener nå jeg Drue: Om du skulle valgt en helt annen utdannelse enn den du har, hva ville du valgt?
Gjest Drue Skrevet 3. januar 2013 #11019 Skrevet 3. januar 2013 We will rock you på Dominion Theatre i London, den bør ALLE se en gang i løpet av livet mener nå jeg Drue: Om du skulle valgt en helt annen utdannelse enn den du har, hva ville du valgt? Jeg ville ha blitt baker, og starta mitt eget bakeri. Det yrket er så utrolig romantisk. Gun: du er hjemme hos ei dame du har flørta med...hvordan går du fram for å ta forholdet deres et steg videre?
Gjest loren Skrevet 3. januar 2013 #11020 Skrevet 3. januar 2013 tja....4 uker vil jeg tro. Du så kanskje jeg skrev at jeg farget håret i går, men jeg satt med farge i håret da jeg skrev innlegget og det ble egentlig ganske langt fra det jeg hadde tenkt Jeg bruker frisørfarger og nå var det til og med en frisør som plukket ut fargen til meg så jeg ble ganske skuffa over at fargen ikke ble bedre. Så nå farger jeg det nok igjen til uka tenker jeg Loren: jeg blir så rørt over alle disse herlige sitatene fra sønnen din. Har han kommet med noen artige som du vil dele med oss etter at dere kom hjem fra egypt? Spent på å se resultatet, jeg er så pingle på farge selv, så det er moro når noen tør litt andre ting enn meg Jeg har ikke sett han siden 20. desember, så jeg har ikke snakket så mye med han etter at vi kom hjem, men hadde en samtale med han på nyttårsaften hvor han lurte på om jeg og skulle se på "frimerkeriene" Snakket også med han på lillejulaften, da ble han brått veldig veslevoksen og sa noe sånt som "Du mamma, du må ikke bli lei deg hvis ikke nissen finner degimorgen, for det er din egen feil hvis du ikke har sagt fra hvor du er." Jeg fikk ingen nisse heller, synes i grunn Semper kunne stilt opp som nisse kaffemor: hvilken vin er favoritten din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå