Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Noz: Hva ser du mest fram til med julebordet?

å være sosial! Det begynner å bli en stund siden sist.

Jeg gleder meg selvfølgelig til å treffe alle sammen- og mulignes spesielt til å se Loren igjen siden vi egentlig

skulle møtes før jul men det rakk vi ikke.

Hmm, veltrent innovernavle ? :P

jasså? Guybrush: du vet at et sånt svar tydeliggjør noen mistanker her? :laugh:

Funky: hvor i landet holder du til?

kosemose? hvorfor kommer ikke du på julebordet? :/ (... du bor kanskje langt vekk du?)

Jelly: hvordan trives du som student nå? føler du deg "med" når det gjelder disse vanlige tingene i studentlivet, som for.eks festingen og flørtingen?

Endret av NozMonster
Skrevet

Guybrush:Røyker eller snuser du?

Nope :)

Kosemose: har man hengt for mye her inne når man begynner å vite svarene på spørsmål andre får ? :P

Lillesiren: plager Drue deg ? ;)

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: plager Drue deg ? ;)

Neida, jeg er flink til å vri meg unna :nigo:

Viernes: Du er ny for meg, asl:)?

• Liker 1
Skrevet

kosemose? hvorfor kommer ikke du på julebordet? :/ (... du bor kanskje langt vekk du?)

Bor i rimelig nærhet, men tror ikke jeg kjenner eller "kjenner" noen som skal dit, så har egentlig ikke vurdert det, men håper dere får en kjempefin kveld! :D

Kosemose: har man hengt for mye her inne når man begynner å vite svarene på spørsmål andre får ? :P

Neida, tipper du bare har massevis av Snåsamann-evner? Evnt god hukommelse ;)

Guybrush: hvilke spørsmål visste du svaret på?

Gjest funky_monkey
Skrevet

Drekker vin, ja, men ikke så mye av gangen. Foretrekker hvit.

funky: når var sist du dansa, og hvordan vil du beskrive den dansen?

Dansa sist på nyttårsaften. Jeg vil beskrive dansen som ganske vill, jeg liker å slenge håret rundt omkring og virkelig shake :laugh: Har blant annet et dancemove der jeg står på alle fire og uler :danse:

Funky: hvor i landet holder du til?

Hører til på østlandet, det flotteste stedet på Norges jord ;).

Kosemose: Siste film du så på kino?

Noz: Hvilken skuespiller var du forelsket i når du var liten?

Guybrush: glad i dataspill?

Skrevet

Kosemose: Hvilken film ler du ordentlig godt av?

Cindi: Du skal på julebordet? Bestemt deg for hva du skal ha på deg?

Ja, jeg skal på julebordet, men har ikke bestemt meg enda. Hva har man på seg på fridays liksom? :-P Vil ikke være overpyntet. Vurderer faktisk skinnbukse pga kulde. Hehe!

Calavi: hva skal du ha på deg?

Til alle som skal på julebordet: hva skal dere ha på dere på julebordet? (redd for å komme feil kledd her...)

Skrevet

Har blant annet et dancemove der jeg står på alle fire og uler :danse:

:skratte:

Funky: når var sist du dansa roligdans? Sank henda til gutten ned på rumpa di i løpet av sangen?

Noz: hvem er det du er mest nysgjerrig på å møte på julebordet? (bortsett fra Are)

Skrevet

Bor i rimelig nærhet, men tror ikke jeg kjenner eller "kjenner" noen som skal dit, så har egentlig ikke vurdert det, men håper dere får en kjempefin kveld! :D

Neida, tipper du bare har massevis av Snåsamann-evner? Evnt god hukommelse ;)

Guybrush: hvilke spørsmål visste du svaret på?

De fleste kjenner vel ingen. Jeg kjenner ingen i alle fall, og har vært lite aktiv på forumet inntil nylig.

Gjest funky_monkey
Skrevet (endret)

:skratte:

Funky: når var sist du dansa roligdans? Sank henda til gutten ned på rumpa di i løpet av sangen?

Noz: hvem er det du er mest nysgjerrig på å møte på julebordet? (bortsett fra Are)

Nææh, her er det motsatt. Danser ikke roligdans med noen med mindre jeg ønsker å grab some ass ;)

Også nyttårsaften, forresten ;)

Drue: Hører du til på østlandet, og isåfall ja: Klar for en roligdans? ;)

Cindi: Hva er det verste som kan skje på julebordet? Ikke generelt, men for din del, altså ;)

Endret av funky_monkey
Skrevet

Nææh, her er det motsatt. Danser ikke roligdans med noen med mindre jeg ønsker å grab some ass ;)

Også nyttårsaften, forresten ;)

Cindi: Hva er det verste som kan skje på julebordet? Ikke generelt, men for din del, altså ;)

At jeg møter noen jeg egentlig kjenner som jeg helst ikke ville møte.

Lillesiren: Hva er ditt favorittplagg i klesskapet ditt?

Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Cindi
Skrevet

Jeg er alltid - ALLTID - klar for roligdans. Men i og med at begge er rumpetafsere, så tror jeg ikke vi er match.

funky: careless whisper, my heart will go on eller hello? (på hello er det gitarsoloen som er ass-grab-øyeblikket)

BusteMartePinn: hva er det drøyeste noen har gjort for å sjarmere deg?

Gjest funky_monkey
Skrevet

Jeg er alltid - ALLTID - klar for roligdans. Men i og med at begge er rumpetafsere, så tror jeg ikke vi er match.

funky: careless whisper, my heart will go on eller hello? (på hello er det gitarsoloen som er ass-grab-øyeblikket)

BusteMartePinn: hva er det drøyeste noen har gjort for å sjarmere deg?

Baby, ikke si sånt. Jeg kan forandre meg, bare gi meg en sjangs - jeg elsker deg jo!

;)

Jeg må nok gå for careless whisper. Det er 5 minutter med masse ass-grab!

Drue: Blondiner eller brunetter?

Lillesiren: Hva er avataren din for noe?

Skrevet

Baby, ikke si sånt. Jeg kan forandre meg, bare gi meg en sjangs - jeg elsker deg jo!

;)

Jeg må nok gå for careless whisper. Det er 5 minutter med masse ass-grab!

Drue: Blondiner eller brunetter?

Ikke at du ga meg alternativet, men: Rødtopper er på første plass. Jeg har egentlig ingen bevisst preferanse mellom blondine og brunette, men jeg har aldri "vært med" en blondine...eller, når jeg tenker meg om nå, så klina jeg med ei blondine bakfra i russetida. Men bortsett fra det: Aldri. Men igjen, det er ikke en bevisst greie. Kanskje saken er den at jeg kun tiltrekker meg brunetter.

Guybrush: skal vi arrangere en KG-rusbrus-aften med bare oss menn eller?

Gjest NozMonster
Skrevet

Hører til på østlandet, det flotteste stedet på Norges jord ;).

Noz: Hvilken skuespiller var du forelsket i når du var liten?

Leonardo DiCaprio!

stakar mannen- han hang overalt på rommet mitt! ...

egentlig deg! men jeg har en sterk følelse av at du ikke kommer!

Svaret mitt må nok bli Dreamdrops og Cindi :P

FunkyDansePunky: Østlandet her også- vil du være litt mer spesifik? :hoppe:

Annonse
Skrevet

Adele: Hva liker du best og minst ved deg selv?

Best: Er så veldig sympatisk for andre mennesker. Hvilket gjør at noen venninner kommer til meg med sine problemer, noe jeg ser på som tillit.

Minst: Når jeg ikke har snakket med andre mennesker på en stund, blir jeg så overivrig på å snakke at ordene faller sammen. Kan virke som om jeg stammer, og folk ser på meg som en freak :fnise: Velger jeg å tro!

Adele: Hva er din favorittfilm?

Det er ikke The Notebook, men en som ligner veldig. Dessverre husker jeg ikke tittelen på filmen akkurat nå!

Brainfreeeeze! :pasha:

Sakone, hjelp meg litt her! Jeg har snakket om denne filmen til deg!!!!

Kosemose: Hva er favorittrestauranten din, og hvor ligger den?

Noz: Hvor ofte er du på byen/puben/fest?

Adele: Er det noen du skulle spesielt ønske du kunne ha møtt på julebordet?

Alle sammen!

Skulle gjerne ha kommet, men har som nevnt litt skrall økonomi nå. I tillegg fikk jeg et jobbintervju på fredag, føler at det faktisk er litt viktigere enn julebordet. Unnskyld.

Adele: hvem av mennene på KG som du ikke har sett, tror du har best klesstil? Og hva slags stil tror du vedkommende har?

Good news; jeg har ikke sett noen av dere!

Men om jeg må tippe, så tror jeg faktisk deg, Drue!

Så var det spørsmålene da!

Cindi: Har du et mellomnavn?

Noz: Hvor mange kjæledyr har du hatt?

Guybrush: Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?

Skrevet

Leonardo DiCaprio!

stakar mannen- han hang overalt på rommet mitt! ...

egentlig deg! men jeg har en sterk følelse av at du ikke kommer!

Svaret mitt må nok bli Dreamdrops og Cindi :P

FunkyDansePunky: Østlandet her også- vil du være litt mer spesifik? :hoppe:

Jejjj!! :-D Nå ble jeg glad!

Leonardo var posterboy på mitt rom også. Eller nærmere bestemt: tapet-boy. Hadde ikke en cm på veggen uten et bilde eller en artikkel om han. *psycho*

Drue: Hva kan få overbevist deg om å komme på fredag?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva er ditt favorittplagg i klesskapet ditt?

Et par Tiger of Sweden jeans, elsker passformen og synes de er superbehagelige på:)

Lillesiren: Hva er avataren din for noe?

Det er bare en silhuett:)

Cindi: Hvordan vil du definere stilen din?

Skrevet (endret)

Drue: Hva kan få overbevist deg om å komme på fredag?

Til å starte med kan du love å ha på deg skinnbuksa, særlig hvis du har digg rumpe, sånn at jeg kan spanke deg med aioli og BBQ-chickenwingsdelen av fridays-menyen.

Hallo, er du sikker? Jeg bruker truse.

Stjerner: fortell om den drøyeste PM'en du har fått.

Endret av Drue
  • Liker 2
Skrevet

Best: Er så veldig sympatisk for andre mennesker. Hvilket gjør at noen venninner kommer til meg med sine problemer, noe jeg ser på som tillit.

Minst: Når jeg ikke har snakket med andre mennesker på en stund, blir jeg så overivrig på å snakke at ordene faller sammen. Kan virke som om jeg stammer, og folk ser på meg som en freak :fnise: Velger jeg å tro!

Det er ikke The Notebook, men en som ligner veldig. Dessverre husker jeg ikke tittelen på filmen akkurat nå!

Brainfreeeeze! :pasha:

Sakone, hjelp meg litt her! Jeg har snakket om denne filmen til deg!!!!

Alle sammen!

Skulle gjerne ha kommet, men har som nevnt litt skrall økonomi nå. I tillegg fikk jeg et jobbintervju på fredag, føler at det faktisk er litt viktigere enn julebordet. Unnskyld.

Så var det spørsmålene da!

Cindi: Har du et mellomnavn?

Noz: Hvor mange kjæledyr har du hatt?

Guybrush: Hva tiltrekkes du av i det motsatte kjønn?

Ja, jeg fikk pikenavnet mitt (etternavn) som mellomnavn da jeg giftet meg. Men hadde ikke noe fra før av.

Funkymonkey: Asl? (unnskyld hvis du nettopp har svart på dette. Sitter på mobilen og ser litt dårlig her.)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...