Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

HedvigR: Favorittfilm?

Ringenes Herre-trilogien. Så kommer vel Gone With The Wind, Trainspotting, Star Wars, Tangled... hmm..

HedvigR: Er det noen kjendiser du ofte får høre du ligner på?

Hører mye forskjellig rart, men den som har gått mest igjen er vel Demi Lovato.

Hedvig: Jeg drar til deg for en helg. Ka gjør vi?

Først drar vi og ser Hobbiten igjen! Også skal jeg lage noe godt til middag, men ikke pepperbiff, for det spises så ofte uansett. Hva med biffgryte? En av kveldene må brukes på å stappe i oss godteri og chips, mens vi ser filmer, og senere skal vi lage hverandre på Sims.

Også skal du få en liten omvisning i Trondheim hvis været ikke er for ille.

EryMax: Er du virkelig en grinch i jula?

Skrevet (endret)

Tja, jeg forsøker tappert hvertfall:D Så langt har ikke responsen vært...overveldende akkurat:P

Cindi: Anser du deg selv som ekstrovert eller introvert?

Letteste spørsmålet hittil. Jeg er ekstrovert. Noe så hinsides. Av og til så mye at det ikke er bra for meg. Kan ha fylleangst "dagen derpå" uten å ha drukket. Sånn typ "Cindiiiii, trengte du virkelig dele det?"

Jeg er et sosialt og utadvendt menneske, og har nok derfor bare hatt arbeid som krever de egenskapene.

Drue: Gleder du deg til å komme sist til julebordet når alle er rimelig pussa? Hihi!

Endret av Cindi
Skrevet

Hedvig: hvor irriterende er det å stå og vente i telefonkø ? :P

Skrevet (endret)

Jelly: hvordan er denne beskrivelsen min i forhold til det inntrykket du har av meg? (bare vær ærlig nå :P )

Jaaa......skal vi se, som du sikkert forstår så er det vanskelig (umulig) å gi en oppfatning

av noen kunn basert på det aspektet som tilkjennegir seg gjennom hva vedkommende

skriver på ett forum, du får kanskje ett 40-50% - aktig inntrykk (gjetter bare her) av vedkommende,

er jo umulig å svare på slikt før du har møtt og tilbrakt litt tid ilag med vedkommende

som en kommer med en fremstilling av......

Ok, men med det sagt....mitt inntrykk av deg sånn ut ifra den tiden vi har tilbrakt sammen her inne,vil jeg med hånda på hjertet si, stemmer godt overens med det du skriver som kan "merkes" om du vil, via innleggene postet her inne....spesiellt da den omtenksom,oppmerksom og utadvendt biten....

Når en er ny her inne, så er det jo en kjent sak at mange av de som har lang fartstid

kommer til å ignorere deg til en viss grad, pga. at du er ukjent, liksom bare en bruker blant 100'vis

av andre, det er ikke før det har gått en viss tid at folk liksom får øynene litt opp for DEG,

(noe du sikkert har opplevd selv til å begynne med).....men merkelig nok så var du en av de få

eldre brukerene her inne som la merke til meg og brydde deg med å kommentere innleggene

mine helt i starten av, (og ikke bare slenge dritt som maaaange andre gjør).....noe som gjorde

at jeg fikk også ett veldig positivt inntrykk av deg med en gang...dvs. "behandle andre som du vil

bli behandlet selv" prinsippet med andre ord, *puuuh!* det var det :)

Alle jenter: Når dere er her inne, har dere noengang sånne øyeblikk hvor dere

unngår å kommentere innleggene til medlemmer av det motsatte kjønn, rett og

slett fordi dere ikke vil gi de inntrykk av at dere er "interesserte" liksom? :ler:

(selv om dette mange ganger overhodet ikke er tilfelle)

Endret av Jellybean78
Skrevet

Dukker nok ikke opp på KG julebord.

Cuddle: Fineste sangen du vet om?

Kosemose: Du får tre ønsker av ånden i lampen. Hva ønsker du deg?

Tja, de obligatoriske Fred på jord, at ingen la seg sultne.... Det siste ønsket er egoistiks og på grensen til så pinlig at jeg ikke tør skrive det her. :sjenert:

Jellybean: Er det hunden din du har bilde av?

Skrevet

kosemose: blir du med i klubben min mot menn som tisser i vannet sånn at det bobler (og spruter)?

Skrevet

kosemose: blir du med i klubben min mot menn som tisser i vannet sånn at det bobler (og spruter)?

Dette er en problemstilling jeg aldri har reflektert over før, men - hell yes, I'm in!

Må avklare: Skal vi gå med buttons?

(bare så jeg vet hva vi kjemper mot: Mener du menn som tisser i boblebadet slik at det blir ekstra bobler, eller tenker du på menn som tisser så hardt nedi doen at det spruter vann ut av doen? Og hva kan gjøres med det siste problemet? Obligatorisk kateteroperasjon kanskje? )

Guybrush: Favorittsovestilling?

• Liker 1
Skrevet

Loren: Hvor stressa på en skala fra en til ti er du i dag?

Jeg har vært oppe på syv :fnise: men, nå har jeg kontroll på alt, til og med på bacheloroppgaven min, iallefall inntil videre ;P Såe, nå er jeg på en helt vanlig treer, som er der jeg normalt sett er, og sikkert kommer til å være til jeg har levert oppgaven min og har bare en arbeidsgiver å forholde meg til og møte kravene til ;)

kosemose: synes du det er like teit som meg at Lasse ikke har lagt ut noen turneliste for 2013 enda?

Skrevet

Dette er en problemstilling jeg aldri har reflektert over før, men - hell yes, I'm in!

Må avklare: Skal vi gå med buttons?

(bare så jeg vet hva vi kjemper mot: Mener du menn som tisser i boblebadet slik at det blir ekstra bobler, eller tenker du på menn som tisser så hardt nedi doen at det spruter vann ut av doen? Og hva kan gjøres med det siste problemet? Obligatorisk kateteroperasjon kanskje? )

Guybrush: Favorittsovestilling?

Buttons, bannere, hele pakka. Nei, tissing i boblebadet er ikke hjertesaken min. Det er de som tisser hardt i vannet, ja. Det er en primitiv barbarisk handling. Vi har alltid slått ned på det hos familien min. Husker faren min konfronterte en snekker som jobba i huset vårt og lånte doen. Det vi kan gjøre, er å informere neandertalerne om at de kan sikte strålen i ca 70 graders vinkel inn mot "doveggen" for å unngå sprut. Det, eller å sitte. Da kan du til og med lese. Som komiidolet mitt sier: "Hey buddy, when your peeing all over your shoe, I'm learning something."

Lillesiren: kan du beskrive guybrushs navle?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært oppe på syv :fnise: men, nå har jeg kontroll på alt, til og med på bacheloroppgaven min, iallefall inntil videre ;P Såe, nå er jeg på en helt vanlig treer, som er der jeg normalt sett er, og sikkert kommer til å være til jeg har levert oppgaven min og har bare en arbeidsgiver å forholde meg til og møte kravene til ;)

kosemose: synes du det er like teit som meg at Lasse ikke har lagt ut noen turneliste for 2013 enda?

Ikke teit men leit :( Og veldig upraktisk. Det begynner så smått å bli spørsmål om sommerferien, men jeg aner jo ikke når jeg kan reise på ferie, eller når jeg vet når jeg kan dra... Følelsen kan best beskrives slik: Det kallas tvivel det där som stör, det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör en obehaglig distans en konstig känsla nånstans det känns tomt, eller hur?

Loren: Hvilke Lasse sang liker du best for tiden?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: kan du beskrive guybrushs navle?

Tsk, tsk, same question, different wrapping;) Kan ikke Guybrush heller få noen snart:P?

Kosemose: Har du noen fellestrekk med din nåværende avatar:)?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

(Jelly: jeg ble glad for å lese innlegget ditt over her)

Guybrush: Kan du beskrive Lillesiren sin navle? :laugh:

Endret av NozMonster
Skrevet

:laugh:

Drue: Gleder du deg til å komme sist til julebordet når alle er rimelig pussa? Hihi!

Nå er det sånn ca. 5 % sjanse for at jeg kommer, men ja, selvfølgelig gleder jeg meg.

Adele: hvem av mennene på KG som du ikke har sett, tror du har best klesstil? Og hva slags stil tror du vedkommende har?

Skrevet

Tsk, tsk, same question, different wrapping;) Kan ikke Guybrush heller få noen snart:P?

Kosemose: Har du noen fellestrekk med din nåværende avatar:)?

Tja, jeg digger henne; digger stilen hennes og musikken hennes, og imaget hennes, så regner med vi har det til felles, om ikke annet ;)

Noz: Hva ser du mest fram til med julebordet?

Skrevet

Kosemose: Hvilken film ler du ordentlig godt av?

Cindi: Du skal på julebordet? Bestemt deg for hva du skal ha på deg?

Annonse
Gjest funky_monkey
Skrevet

Drue : drikker du vin? Iså fall, hvilken farge foretrekker du?

Skrevet

Drue : drikker du vin? Iså fall, hvilken farge foretrekker du?

Drekker vin, ja, men ikke så mye av gangen. Foretrekker hvit.

funky: når var sist du dansa, og hvordan vil du beskrive den dansen?

Calavi: Jobbe i smultringbod annhver helg til du pensjonerer deg, eller kun ha muligheten til å få orgasme én gang i måneden for resten av ditt liv? Begrunn svaret ditt.

Skrevet

(Jelly: jeg ble glad for å lese innlegget ditt over her)

Hmm, veltrent innovernavle ? :P

Drue: hvor stor glede får du av å prøve gjøre andre brukere flaue ;)

Skrevet

Calavi: Jobbe i smultringbod annhver helg til du pensjonerer deg, eller kun ha muligheten til å få orgasme én gang i måneden for resten av ditt liv? Begrunn svaret ditt.

Det må bli sistnevnte. Jeg hater helgejobbing, og hadde aldri klart å jobbe hver helg frem til jeg pensjonerte meg. I hvertfall ikke i en smultringbod :fnise: For meg hadde det blitt totalt meningsløst. Skulle jeg jobbet helg måtte jeg i det minste gjort en liten forskjell. Ikke bare det at folk ikke fikk smultringene sine...

Sex kan fortsatt være digg om man ikke får orgamse, det er ikke et absolutt must. Det hadde sikkert vært frustrerende til tider, men det hadde vært å foretrekke ;)

Drue: har du en favorittartist eller band?

Guybrush:Røyker eller snuser du?

Skrevet

Kosemose: Hvilken film ler du ordentlig godt av?

i allefall ikke sånne "dum, dummere-filmer" men mer f.eks napoleon dynamite og Clovn. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...