Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. desember 2012 #10921 Skrevet 30. desember 2012 Farsken også.... du kan jo tru du er det, men ikkje vise det til meg.... trur du er eit varp eg!
Jellybean78 Skrevet 30. desember 2012 #10922 Skrevet 30. desember 2012 du kan jo tru du er det, men ikkje vise det til meg.... trur du er eit varp eg! Wooohooo!..........River i ett glass vin til deg her på tampen av 2012!
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2012 #10923 Skrevet 30. desember 2012 (endret) eg spurte han kvifor han gadd og høyra på alle jentene som maste om det ein og det andre...han svarte ved å gni tommelen mot peike- og langfingaren og blunke.... ...om det har skjedd, så ler jeg rått. mannen er skeiv. Endret 30. desember 2012 av JackCrews
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. desember 2012 #10924 Skrevet 30. desember 2012 Wooohooo!..........River i ett glass vin til deg her på tampen av 2012! tek imot og takkar! (ikkje meir avsporing no!)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. desember 2012 #10925 Skrevet 30. desember 2012 ...om det har skjedd, så ler jeg rått. mannen er skeiv. eg lyg ikkje, men eg trur han meinte "mykje peng..."
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2012 #10926 Skrevet 30. desember 2012 eg lyg ikkje, men eg trur han meinte "mykje peng..." åja, haha. vel, den eneste grunnen til at vi gidder høre på fulle masete og klengete mennesker, uansett kjønn - er såklart penger. hvorfor i all verden tror du jeg gadd å jobbe i en dør så lenge selv? det ble klart bedre når jeg kom inn på gulvet, men selve maset og smiskingen og den forbannede selvfølgen at det nytter vise pupp for å få freebies - den ble egentlig bare større. og la oss ikke glemme all kranglingen og slossingen. baah. trust me, den eneste grunnen til at jeg gadd etter så mange år, var nettopp penger. Siren Den Lille: klarer du snakke bergensk?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 30. desember 2012 #10927 Skrevet 30. desember 2012 NSM: Gleder du deg ikke til KG julebordet? Blir det slips eller sløyfe? Dukker nok ikke opp på KG julebord. Cuddle: Fineste sangen du vet om? Kosemose: Du får tre ønsker av ånden i lampen. Hva ønsker du deg?
Cindi Skrevet 31. desember 2012 #10928 Skrevet 31. desember 2012 Sorry, ser det nå ja. Jeg skal ta på finkjolen, spise mye god mat, drikke vin og se på raketter når klokka nærmer seg 00:00. Cindi: Hvilke klær skal ha på i morgen? En kort gul/gull kjole. Den har samme stoff på brystpartier som kjolen i tre nøtter til askepott, bare at den er gul med litt sånn gullglitrende tråder. Rart forklare. Har blitt så oppblåst og svær etter jula at jeg helst ikke vil vise meg blant folk, men den kjolen har ballongskjørt., så kanskje jeg klarer å lure noen. JackCrews: har du noengang prøvd dameklær?
Jellybean78 Skrevet 31. desember 2012 #10929 Skrevet 31. desember 2012 JackCrews: har du noengang prøvd dameklær? Du har ikke fått med deg fetisjen hans for dameundertøy med andre ord? Røpa det for oss andre i uinterressant-tråden forrige dagen, æresord!
TheHairyToothfairy Skrevet 31. desember 2012 #10930 Skrevet 31. desember 2012 JackCrews: har du noengang prøvd dameklær? Som sagt, det finnes et bilde av meg på bussen i rosa tutu, hvite tights og sorte marsj-støvler med god skjeggvekst. Som jeg nevnte, og la dette bli et av mine nyttårsforsetter, jeg skal slutte å ta imot veddemål eller utfordringer uten å tenke meg om fem ganger. Jelly, din syke mann, kan du levende forestille deg hvor ille det skulle ha sett ut? ^^ Cindi; har du tenkt mye på dette? Bandit: hvor mye pleier du bruke på fyrverkeri?:
Gjest hedgepig Skrevet 31. desember 2012 #10931 Skrevet 31. desember 2012 Jack: Trives du i Narvik? Likte bedre at du var nærmere;)
TheHairyToothfairy Skrevet 31. desember 2012 #10932 Skrevet 31. desember 2012 Jack: Trives du i Narvik? Likte bedre at du var nærmere;) trives veldig godt! men nå er det ikke sånn at jeg har flyttet for godt, I will be back. må bare få ting til å gå på egne ben her oppe, så jeg sover godt om natten. Jellybean: meg og deg på 14 dagers heisatur i USA - hva kjører vi, hvor drar vi, og hvordan forløper turen seg?
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #10933 Skrevet 1. januar 2013 Du har ikke fått med deg fetisjen hans for dameundertøy med andre ord? Røpa det for oss andre i uinterressant-tråden forrige dagen, æresord! Hahaha! Nei, det var faktisk et helt random question. :-P
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #10934 Skrevet 1. januar 2013 Som sagt, det finnes et bilde av meg på bussen i rosa tutu, hvite tights og sorte marsj-støvler med god skjeggvekst. Som jeg nevnte, og la dette bli et av mine nyttårsforsetter, jeg skal slutte å ta imot veddemål eller utfordringer uten å tenke meg om fem ganger. Jelly, din syke mann, kan du levende forestille deg hvor ille det skulle ha sett ut? ^^ Cindi; har du tenkt mye på dette? Bandit: hvor mye pleier du bruke på fyrverkeri?: Nå klarer jeg i alle fall ikke å tenke på noe annet :-P Jellybean: Har du også en gåmeddameundertøyfetish? (dette vil vi vel egentlig kanskje ikke vite?) 1
Jellybean78 Skrevet 1. januar 2013 #10935 Skrevet 1. januar 2013 Jellybean: meg og deg på 14 dagers heisatur i USA - hva kjører vi, hvor drar vi, og hvordan forløper turen seg? Tjaaa.....en av bucketlist-to-do drømmene mine er vel å kjøre Route 66 må jeg medgi, på en Harley selvfølgelig, du protesterer vel ikke om jeg kanskje foreslår en Cadillac eller no for deg? Roadtrip tvers over USA, noe å fortelle barnebarna om senere... Om jeg ikke tar helt feil ligger vel Cadillac Ranch langs veien, det er vel sikkert en må-se-plass for deg? (tror Springsteen skrev en låt engang om den) Nå klarer jeg i alle fall ikke å tenke på noe annet :-P Jellybean: Har du også en gåmeddameundertøyfetish? (dette vil vi vel egentlig kanskje ikke vite?) Hehehe, nei, må medgi at jeg er mer fascinert med hva som befinner seg bak undertøyet enn selve plagget i seg selv (tror Brad Pitt nevnte dette med dameundetøy i en replikk i filmen Seven, derfra jeg stjal det) Cindi: likhetstrekk mellom deg og avataren din? Jack: Hva syns du om Afghanistan? folket,kulturen, landet? Noz: Beskriv din personlighet?
Cindi Skrevet 1. januar 2013 #10936 Skrevet 1. januar 2013 Hehehe, nei, må medgi at jeg er mer fascinert med hva som befinner seg bak undertøyet enn selve plagget i seg selv (tror Brad Pitt nevnte dette med dameundetøy i en replikk i filmen Seven, derfra jeg stjal det) Cindi: likhetstrekk mellom deg og avataren din? Hehe! Man må jo spørre Likhetstrekk: Jeg er blond (har litt mer striper enn avataren, så jeg er litt mørkere blond), puppene er ikke så veldig langt unna mine, jeg sminker meg slik hun gjør med sotete øyne når jeg skal ut på byen, øyenbrynene og ansiktsformen er ganske lik, også er hun litt rocka/tøff og det er selvsagt jeg også Også synger jeg i samme toneart som henne, og liker å synge i samme stil. (Nei, jeg sa ikke at jeg synger like fint. Hehe!) Gunfreak: Hva gleder du deg mest til akkurat nå?
Gjest NozMonster Skrevet 1. januar 2013 #10937 Skrevet 1. januar 2013 Noz: Beskriv din personlighet? Jeg er veldig omtenksom og oppmerksom (bryr meg mer om andre enn meg selv), jeg er også veldig ærlig (noe som ikke bestandig er verken lurt eller positivt). Jeg har en helt vanvittig dårlig tolmodighet og når jeg mister tolmodigheten så har jeg store problemer med hissigheten og i blant med å holde tilbake frekkheter. Jeg lar meg ikke pirke på nesa, og samtidig har jeg altfor mye samvittighet til en hver tid. Jeg er vanvittig viljesterk! Jeg er utrolig omgjengelig og kommer lett i prat med ukjente folk i butikken, på gata, på bussen eller i køer ihvertfall et par-tre ganger i uka. Jeg er en evig opptimist og mener at alt årdner seg.. det gjør nemlig det!! Når er det det ikke årdna seg liksom? Jelly: hvordan er denne beskrivelsen min i forhold til det inntrykket du har av meg? (bare vær ærlig nå ) hunter: hvordan ble nyttårsfeiringa? ble det noe action?
Cindi Skrevet 2. januar 2013 #10938 Skrevet 2. januar 2013 Jeg er veldig omtenksom og oppmerksom (bryr meg mer om andre enn meg selv), jeg er også veldig ærlig (noe som ikke bestandig er verken lurt eller positivt). Jeg har en helt vanvittig dårlig tolmodighet og når jeg mister tolmodigheten så har jeg store problemer med hissigheten og i blant med å holde tilbake frekkheter. Jeg lar meg ikke pirke på nesa, og samtidig har jeg altfor mye samvittighet til en hver tid. Jeg er vanvittig viljesterk! Jeg er utrolig omgjengelig og kommer lett i prat med ukjente folk i butikken, på gata, på bussen eller i køer ihvertfall et par-tre ganger i uka. Jeg er en evig opptimist og mener at alt årdner seg.. det gjør nemlig det!! Når er det det ikke årdna seg liksom? Jelly: hvordan er denne beskrivelsen min i forhold til det inntrykket du har av meg? (bare vær ærlig nå ) hunter: hvordan ble nyttårsfeiringa? ble det noe action? Mye av det der kunne jeg skrevet selv. Bortsett fra at jeg finnes ikke optimist. Jeg er en som ser for seg alle mulige negative utfall, for å være forberedt. :-P Det er kronisk, kan ikke rasjonaliseres bort.
Cindi Skrevet 2. januar 2013 #10939 Skrevet 2. januar 2013 Loren: Hvor stressa på en skala fra en til ti er du i dag?
Gjest Lillesiren Skrevet 2. januar 2013 #10940 Skrevet 2. januar 2013 Siren Den Lille: klarer du snakke bergensk? Tja, jeg forsøker tappert hvertfall:D Så langt har ikke responsen vært...overveldende akkurat:P Cindi: Anser du deg selv som ekstrovert eller introvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå