TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2012 #10901 Skrevet 29. desember 2012 (endret) Denne synes jeg er kjempegod: Her har jeg brukt ørret da, men tipper laks gjør nøyaktig samme nytten. Oppskriften finner du på bloggen under asiatisk ørret;) storbjeff, skal gi den et shot den 3.! cuddlegirl: hvilken park i bergen er den fineste? Endret 29. desember 2012 av JackCrews
Gjest Skrevet 29. desember 2012 #10902 Skrevet 29. desember 2012 Calavi: Jobber du i romjulen? Jeg ble spurt om å jobbe i morgen, så det er eneste dagen jeg jobber i romjulen Cavali: tre ord som venene dine kunne sagt om deg? Hmm, tror nok de ville sagt jeg er omtenksom, snill og ikke redd for å si i fra om ting. Calavi: Hvilket land kunne du aldri tenkt deg å reise til? Ikke et land som automatisk popper opp her. En skal aldri si aldri, men jeg skjønner ikke helt når jeg skulle fått lyst til å dra til Usbekistan... Jeg innehar ikke nok kunnskap til å gjøre meg opp noen særlig mening sånn egentlig, men det var det jeg kom på i farten. Så ja, jeg vil ikke til Usbekistan Calavi: planer for nyttårsaften? Jeg er fortsatt litt usikker. Jeg har ikke vært helt i form i romjulen og kommer nok til å ta det litt som det kommer. Men, det står mellom å feire med familien, å ta det relativ rolig med ca 6 venner eller dra på fest. Dagsformen avgjør Calavi: Mulig det er blitt spurt før, men hva studerer du/jobber du med:)? Jeg har dette halvåret tatt opp fag fra vgs samtidig som jeg har jobbet ekstrahjelp i butikk. Butikken har jeg tidligere jobbet heltid i, så det har vært veldig greit å fortsette der og bestemme litt hvor mye jeg ville jobbe. Jeg hadde store planer om å starte på et stuide høsten 2013 men jeg har en "drøm" jeg ikke helt vil legge på hylla, så jeg undrer meg litt over hva jeg skal. Begynner å bli så stresset over at jeg enda ikke har kommet i gang med studiene... Men nå må jeg i hvertfall søke ny jobb slik at jeg kan jobbe hver dag frem til sommeren i hvertfall.. Noz: Planene for nyttår? Stjerner: Hva slags stil har du når det kommer til interiør? Lillesiren: Hvor mange ganger i løpet av en måned er du ute på byen? Adele: Liker du best å svare på spørsmål eller stille de? Da tenker jeg på her i tråden Jack: Har du smarttelefon? I såfall, hvilke tre apper er det du bruker mest?
Cuddlegirl Skrevet 29. desember 2012 #10903 Skrevet 29. desember 2012 storbjeff, skal gi den et shot den 3.! cuddlegirl: hvilken park i bergen er den fineste? helt klart Byparken. Calavi: Skal du noe spesielt på nyttårsaften? Jack: Har du gåavstand fra sentrum?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. desember 2012 #10904 Skrevet 29. desember 2012 Jack: Har du smarttelefon? I såfall, hvilke tre apper er det du bruker mest? spotify, ultimate guitar tools og wordfeud Jack: Har du gåavstand fra sentrum? hvis du tenker på Bergen sentrum, så kommer det til å bli en forbasket lang gåtur ^^ har flyttet til Narvik, her tar det en halvtime om jeg skal gå til byen. i Bergen har jeg sjelden bodd i gangavstand, men jeg og bestekompisen min gikk av en eller annen grunn hjemmefra meg på Paradis til Minde en gang når vi var unge og hadde for mye tid. Lillesiren: beste sangen til kent, bortsett fra Sundance Kid?
Gjest NozMonster Skrevet 29. desember 2012 #10905 Skrevet 29. desember 2012 Noz: etter giraffer - hva er det kuleste dyret? det er umulig å plukke ut ett dyr.. jeg liker så mange! egentlig alle... alle dyr er så fine uansett hvor stygge de er Hunden min får 2.plassen da Noz: Er det noe du gleder deg spesielt til i 2013:)? JEG GLEDER MEG HELT VANVITTIG TIL Å BLI TANTE FOR FØRSTE GANG jeg gleder meg til å oppleve mamma og pappa som besteforeldre for første gang. jeg gleder meg til å se øynene til storebroren min med barnet ditt i armene sin. jeg gleder meg til å lære mer på skolen. jeg gleder meg til å besøke bestekompisen min i Tromsø jeg gleder meg til å besøke bestevenninna mi i Kristiansand. Noz: Planene for nyttår? nå vet jeg ikke om du mener på nyttårsaften, eller iløpet av 2013, men siden jeg svarte litt på i løpet av 2013 over her, så velger jeg tolke dette som du spør etter nyttårsaften. Og da er svaret Nei cuddlegirl: hva gjør du som oftest de første timene etter at du har stått opp i frihelgene dine?
Adele Skrevet 29. desember 2012 #10906 Skrevet 29. desember 2012 Adele: skal du på KG julebord? EryMax: Har du hatt en fin jul? Og hvor mange timer har du brukt på spilling i jula? Jack: Er du skummel? Sakone: Ønsker du deg barn? Steve Cook: I hvilke situasjoner føler du deg virkelig ukomfortabel? Blir dessverre så jeg ikke får dratt Er i økonomisk minus i 1.5 uke til. Noz: Planene for nyttår? Stjerner: Hva slags stil har du når det kommer til interiør? Lillesiren: Hvor mange ganger i løpet av en måned er du ute på byen? Adele: Liker du best å svare på spørsmål eller stille de? Da tenker jeg på her i tråden Jack: Har du smarttelefon? I såfall, hvilke tre apper er det du bruker mest? Liker best å svare på spørsmål. Er så elendig på å finne på spørsmål + til hvilken bruker. Og da ender det opp med at jeg spør de samme gang på gang. Sakone: Er du spent på julebordet nå? 6 dager igjen, vet du..
Cuddlegirl Skrevet 29. desember 2012 #10907 Skrevet 29. desember 2012 cuddlegirl: hva gjør du som oftest de første timene etter at du har stått opp i frihelgene dine? Spiser, sjekker facebook/KG og glor litt på tv. Adele: Hva liker du best og minst ved deg selv?
Rainbow Skrevet 29. desember 2012 #10908 Skrevet 29. desember 2012 Hadde vært gøy å være på en resort av et slag, og svømme i varmt krystallklart vann, noe jeg aldri har gjort, men hadde ikke digget det uten å ha med en kjæreste. Drømereisemålet er ikke et sted, men vil ha en ferie der jeg drar fra Belgia gjennom tyskland, østrike og polen, for å se på de historiske slagmarkene fra Napoleons krigene. Spesielt, Waterloo, Eylau, Wagram, og Leipzig. Rainbow81: hva er i enden av deg? Fint svar! I enden av meg, sånn bortsett fra skoa? :gjeiper: Hmm, det var vanskelig å svare på, merker jeg. Jeg virker i alle fall supersosial fordi jeg er så skravlete og imøtekommende, og viker som jeg tør alt, men i enden....det dype, så er jeg egentlig veldig sjenert og usikker! Alle: country? ekte musikk eller bare fulle inn avla amerikanere som roper En person som betyr mye i livet mitt har introdusert meg for moderne country. Så der er det faktisk flere flinke folk, og til tider litt for følelsesladede historier for meg, blir jo helt trist av å høre på tekstene. Men har lært at country er veldig mye mer enn gamle folk med kassegitar og hatt. Det kan være unge folk med elgitar og hatt! Jeg har til og med blitt overtalt til å dra på Brad Paisley-konsert, og der var det publikum som var harry, ikke fyren på scenen! Men det er ikke noe jeg hører på for meg selv, da. Rainbow: Hva skal du gjøre i helgen? Jeg skal jobbe, men det syns jeg er superkoselig, så det gjør ingenting. Adele: Hva er din favorittfilm?
Gjest Lillesiren Skrevet 30. desember 2012 #10909 Skrevet 30. desember 2012 Lillesiren: Hvor mange ganger i løpet av en måned er du ute på byen? Ila en måned? 0-1:) Lillesiren: beste sangen til kent, bortsett fra Sundance Kid? Ai, vanskelig spørsmål! Går for Socker:) Stjerner og planeter: Hva er totalt no-go for deg angående menn?
Kosemose Skrevet 30. desember 2012 #10910 Skrevet 30. desember 2012 Singha: Chang med eller uten isbiter?
Cindi Skrevet 30. desember 2012 #10911 Skrevet 30. desember 2012 Cindi: tre ord som familien din kunne sagt om deg? Spørs helt hvem man spør, men: Pappa ville sagt gullungen, "Søsken 1" ville sagt flinkis og "Søsken 2" ville sagt drittkjærring. Alt etter hvem du spør (og i sistnevntes tilfelle, når du spør. Hadde du spurt henne for 4 uker siden ville drittkjærring vært byttet ut med omsorgsfull). cindi: hvilken nettside/nettsider liker du best å handle klær fra? De siste mnd har jeg handlet en del fra motehus.no. Fant en genser der som jeg likte så godt, så endte opp med å kjøpe 4 stk av den i forskjellige farger. Også gikk det to uker, også likte jeg ikke genseren mer, fordi magen min økte i takt med romjulen og jeg så ut som en vandrende kjøttrull. Men det var veldig god kvalitet på genserene, og de var supermyke. Kosemose: Hva er favorittrestauranten din, og hvor ligger den? Noz: Hvor ofte er du på byen/puben/fest? Adele: Er det noen du skulle spesielt ønske du kunne ha møtt på julebordet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. desember 2012 #10912 Skrevet 30. desember 2012 Stjerner og planeter: Har du noen piercinger? Nei, ingen Stjerner: Hva slags stil har du når det kommer til interiør? Eg likar at det er lyst, så eg har ikkje gardiner, ser rett ned på fjorden så ingen ser inn på meg. No har eg kvite veggar og små splæsjar med farge på puter, potter og teppe. Eg brukar lite peng på husting. Også er eg ikkje fan av denne "chabbt chic" som alle skal ha..... IStjerner og planeter: Hva er totalt no-go for deg angående menn? Boler!! Ein som trur han er Guds gåve til kvinna. Sjalu, usosial, frekk. Solariumsbrun, tangatruse, lange neglar, alltid i joggebukse, også ein som er veldig sjenert... Jacky: Nemn EIN positiv ting med Calibar? Eg var der i går og eg fann ein ting; utgangsdøra. Lillesiren: Har/gjer du faste ting på faste dagar i veka?
Kosemose Skrevet 30. desember 2012 #10913 Skrevet 30. desember 2012 Kosemose: Hva er favorittrestauranten din, og hvor ligger den? Et bittelite sted i pilestredet (midt mellom tunnelen og lyskrysset) der de serverer deilig DimSum (og Sushi) Noz: har du hatt nærkontakt med en giraff noen gang? Og er det noen dyr du kan styre din begeistring for?
Gjest Skrevet 30. desember 2012 #10914 Skrevet 30. desember 2012 helt klart Byparken. Calavi: Skal du noe spesielt på nyttårsaften? Jack: Har du gåavstand fra sentrum? Om du titter på innlegget over ditt så har jeg skrevet det der Cuddlegirl: Hva skal du på nyttprsaften da? Jack: Har du søsken? I så fall, har dere god kontakt?
Cuddlegirl Skrevet 30. desember 2012 #10915 Skrevet 30. desember 2012 Om du titter på innlegget over ditt så har jeg skrevet det der Cuddlegirl: Hva skal du på nyttprsaften da? Jack: Har du søsken? I så fall, har dere god kontakt? Sorry, ser det nå ja. Jeg skal ta på finkjolen, spise mye god mat, drikke vin og se på raketter når klokka nærmer seg 00:00. Cindi: Hvilke klær skal ha på i morgen?
Gjest NozMonster Skrevet 30. desember 2012 #10916 Skrevet 30. desember 2012 Noz: Hvor ofte er du på byen/puben/fest? et par ganger i måndten vil jeg si.. Noz: har du hatt nærkontakt med en giraff noen gang? Og er det noen dyr du kan styre din begeistring for? neeiii Ikke enda.. Njaaa, njooo... jeg liker alle dyr, men er ikke så veldig opptatt av katter, fugler og de dyrene som folk stort sett er redde for. planer for morgendagen kosemose?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2012 #10917 Skrevet 30. desember 2012 Jack: Har du søsken? I så fall, har dere god kontakt? har seks søsken, alle yngre enn meg (ene har bursdag idag, juhu) god kontakt med hele gjengen. cuddle: din største last her i verden?
TheHairyToothfairy Skrevet 30. desember 2012 #10918 Skrevet 30. desember 2012 Jacky: Nemn EIN positiv ting med Calibar? Eg var der i går og eg fann ein ting; utgangsdøra. Calibar er jo storbjeff! Byens beste bartendere, best musikk og god stemning. og ikke minst, rene toaletter!!! Og to av byens beste dørvakter, si hei til han store karen som står der fast - han er en kjernekar! (nei, det er ikke meg) Swarovski: hva er det ekleste du har fått servert på restaurant?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. desember 2012 #10919 Skrevet 30. desember 2012 Calibar er jo storbjeff! Byens beste bartendere, best musikk og god stemning. og ikke minst, rene toaletter!!! Og to av byens beste dørvakter, si hei til han store karen som står der fast - han er en kjernekar! (nei, det er ikke meg) eg spurte han kvifor han gadd og høyra på alle jentene som maste om det ein og det andre...han svarte ved å gni tommelen mot peike- og langfingaren og blunke....
Jellybean78 Skrevet 30. desember 2012 #10920 Skrevet 30. desember 2012 Ein som trur han er Guds gåve til kvinna. Sjalu, usosial, frekk. Solariumsbrun, tangatruse, lange neglar, alltid i joggebukse, også ein som er veldig sjenert... Farsken også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå