Rainbow Skrevet 28. desember 2012 #10861 Skrevet 28. desember 2012 Rainbow: Hvor lang tid bruker du på badet om morgenen? Kommer an på om jeg har dusja kvelden i forveien eller skal det på morran. Hvis jeg skal det på morran trenger jeg ca én time fra jeg står opp til jeg er klar, men da blir det ingen frokost. Så da er det vel egentlig mesteparten av den timen på badet + finne klær. Hvis jeg har dusja kvelden før trenger jeg vel egentlig bare 15-20 min på å fikse hår, linser og sminke. Rainbow: Hva hadde du håpet på å finne om du fant enden på en regnbue? Hmm, siden vi er i et slags fantasiland med den tanken der...en tidsmaskin! Da kunne jeg sett veldig mye spennende! Singha: Hva skal du gjøre første nyttårsdag?
Singha Skrevet 28. desember 2012 #10862 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Singha: Liker du å drikke Singha? Det finnes bedre øl. Singha: Hva skal du gjøre første nyttårsdag? På starten av deres første nyttårsdag skal jeg feire nyttår. Magic! Rainbow81: Hender det at du går ut uten å sminke deg? Endret 28. desember 2012 av Singha
Gjest NozMonster Skrevet 28. desember 2012 #10863 Skrevet 28. desember 2012 (endret) Nozzy: liker du fyrverkeri? ja, så absolutt.. det var faktisk fyrverkeri for et par-tre minutter siden rett borti høgda her nå. og det er det skikkelig ofte(et par kvelder i mnd), så jeg lurer så veldig på hvorfor og hva greia er.. man kan jo ikke bare skyte opp fyrverkeri sånn når man vil Gunfreak: hvorfor angrer du på at du spiste slange? adele; har du møtt noen fra KG? (Hvem? ) cindi: hvilken nettside/nettsider liker du best å handle klær fra? Endret 28. desember 2012 av NozMonster
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10864 Skrevet 28. desember 2012 Gunfreak: hvorfor angrer du på at du spiste slange? Fordi dem dreper slangen når man bestiller den, altså var jeg direkte årsak til at den ble drept, noe som for meg er anderledes enn biff som ligger i kjøledisken og vært død i flere dager før jeg kjøper den. Syns synd på slangen, men jeg var ung og ute med venner i et fremed land, så på en måte er det et fint minne og jeg har bilder fra hele greia med slange blod osv, men minnet har da en bismak av anger, fordi slangen måtte dø. Nozzy: er jeg er rar nå? Adele: vurderer du å kjøpe strippe stang?
Rainbow Skrevet 28. desember 2012 #10865 Skrevet 28. desember 2012 Rainbow81: Hender det at du går ut uten å sminke deg? Nei, det skal mye til, altså. Hvis jeg sover over hos foreldrene mine og skal bare kjapt ut i stallen tidlig om morran går det bra, men hvis jeg vet jeg kan risikere å møte noen (som når jeg skal ut av blokka her jeg bor) sminker jeg meg alltid. Altså, det er ikke sånn lag-på-lag-jålete. Men må ha noe, ellers føles det litt som å gå uten ordentlige klær eller noe. Føler meg veldig lite fin uten noe sminke. Gunfreak: Hva er ditt drømmereisemål?
Pepperbiff Skrevet 28. desember 2012 #10866 Skrevet 28. desember 2012 Pepperbiff: Bakgrunnen for brukernavnet? Liker biff? Ikke så mer mystisk enn det. pepperbiff: beste bifftilbehøret? Biff er fantastisk i seg selv, men en god potet er ganske så bra. Pepperbiff: ASL? Snart 21, jente fra Bergen. Folk har lagt til en vane å ikke svare på spørsmålene mine, så her kommer et av de om igjen Hedvig: Jeg drar til deg for en helg. Ka gjør vi? Guybrush: Har du hatt et fint år? Calavi: planer for nyttårsaften?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10867 Skrevet 28. desember 2012 Den korte versjonen: Kjører lastebil. En mye finere en enn Jack sin. Jack in a box: Holder du hviletiden hellig? noe annet blir fort jævlig dyrt, og jeg har ikke denne sykdommen som gjør at man driter penger Planetstjerne: hva er den verste biten med jobben din?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10868 Skrevet 28. desember 2012 Jacky: Sto bilen til forventninga? Den er nydelig, og jeg sitter som en konge i den! For den prisen er det faen meg en pokkers genial bil, jeg kan ikke fatte og begripe annet enn at den vil selge veldig bra. Nå får jeg ikke prøve den før den 17. januar, siden den offisielt ikke er lansert enda. Jeg prøver å besinne meg, det er jo bare en helt vanlig familiebil - men jeg innrømmer glatt at den på mange vis fenger like mye som de mest fantastiske fartsvidunderene jeg har eid EryMax: beste stedet for varm lunsj i Bodø?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10869 Skrevet 28. desember 2012 Gunfreak: Hva er ditt drømmereisemål? Hadde vært gøy å være på en resort av et slag, og svømme i varmt krystallklart vann, noe jeg aldri har gjort, men hadde ikke digget det uten å ha med en kjæreste. Drømereisemålet er ikke et sted, men vil ha en ferie der jeg drar fra Belgia gjennom tyskland, østrike og polen, for å se på de historiske slagmarkene fra Napoleons krigene. Spesielt, Waterloo, Eylau, Wagram, og Leipzig. Rainbow81: hva er i enden av deg? Jack: AC Cobra? eller Ford GT40(orginaler ikke replica eller moderne varianter)
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2012 #10870 Skrevet 28. desember 2012 Planetstjerne: hva er den verste biten med jobben din? Foreldre som trur at læraren skal oppdra alle sider ved ungen sin. Budsom: Vil du joine? JackySmacky: klarar du å vente til 17. januar? P.biff: Beste uteplass i di aldersgruppe i Bergen?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10871 Skrevet 28. desember 2012 Jack: AC Cobra? eller Ford GT40(orginaler ikke replica eller moderne varianter) GT40, helt klart! Jeg har mye respekt for Shelby og hans kreasjoner, men 427cid nedi et AC-body er for mye. Rått, tøft og alt det der - men GT40 har den essensen jeg liker best - det bare funker. Fun Fact - Visste du at i Norge er det registrert fler '66 AC Cobra 429 enn det noensinne ble produsert? Verdens mest forfalskede bil. Pepperbiff: Biff chop shuey? fælt eller yumyum?
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10872 Skrevet 28. desember 2012 JackySmacky: klarar du å vente til 17. januar? Pent nødt til det. Får opp Broncosaurusen (og kanskje Volvoen) min før den tid, så har ikke mangel på ting å leke med inntil videre. Gunfreak: beste serie fra barndommen?
Gjest Vampen Skrevet 28. desember 2012 #10873 Skrevet 28. desember 2012 Så utrolig kjipt å ikke ha tid! Å gjøre Narvik utrygt og det andre høres imidlertid veldig moro ut! Heldiggris! Oh wow! Jeg savner det sørlige Afrika (Namibia og Sør-Afrika) veldig, hadde vært supert å dra dit, gjerne på flere dyrereservater og hjelpe til/jobbe der. Det å være nær afrikanske dyr og ha mulighet til å hjelpe og rehablitere dem er noe jeg veldig gjerne vil gjøre mer av, og med ubegrensede ressurser hadde jeg hatt flere muligheter til det. Det er så fantastisk å være nær dem! Fikk en bok til jul om drømmereiser og der var det veldig mange fine lange turer, som på kryss av USA og Canada. Det hadde jeg gjerne villet gjort. Har kun vært i NY, og det er så mange flotte landskap der. (på det kontinentet) Mye spennende å se! Åh, jeg vil reise masse! Kommer sikkert på mye mer når klokka ikke er to om natta. Vampen: Hva har vært det beste som har hendt deg i 2012? Afrika høres spennende ut! Det ser ut til at alle som drar dit vil tilbake, så jeg begynner å føle at jeg går glipp av noe. Min bror jobbet som lærer i Afrika i sommer, og begynte vel å drømme om å dra tilbake før han kom hjem. Hmh, det beste i 2012 har ikke vært hva, men hvem. Mennesker jeg er ufattelig glad for å ha i livet mitt, og som har gjort 2012 til et bra år. Gunny: Østerrike er fantastisk! Spesielt om sommeren. Noen spesielle steder der du vil besøke?
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10874 Skrevet 28. desember 2012 Gunfreak: beste serie fra barndommen? Live action= A-TEAM Tegnet: Ducktales. Jack: 9mm? for svak for det den ofte brukes til i dag? Alle: country? ekte musikk eller bare fulle inn avla amerikanere som roper
Gjest Gunfreak Skrevet 28. desember 2012 #10875 Skrevet 28. desember 2012 Gunny: Østerrike er fantastisk! Spesielt om sommeren. Noen spesielle steder der du vil besøke? Wagram, som er en landsby på de åpne slettene utenfor Wien, hvor slaget ved wagram ble utskjempet, over 300 000 østrikere, franskmenn, polakker, div tyskere osv. kjempet i 2 dager. Vil også bare oppleve Wien. Vampen: hatt det bra i jula? Stjerner: er det noen foreldre til barna i klassen din, du rett og slett ikke liker.
TheHairyToothfairy Skrevet 28. desember 2012 #10876 Skrevet 28. desember 2012 Jack: 9mm? for svak for det den ofte brukes til i dag? Alle: country? ekte musikk eller bare fulle inn avla amerikanere som roper 9mm dreper godt nok. Trenger du sterkere enn det, så har du svære og spesielle behov. Country med innavla ropende halleluja-gutter fra Nashville er ikke country. Det er et rhinestone-glitrende piss av et mareritt. Country er folkemusikk som handler om enkle kår, skal spilles på enkle kår og forteller noe om samtidens vansker og problemer. Country handler om alt som går til helvete og hvor sint man er på alle som fikk det til å gå dit. Country er Steve Earle, Johnny Cash, Gary Allan og ikke minst Flying Burito Brothers. Sukkergutta med hvite smil - snakkes. et ypperlig emne av dagens krem: Cuddlegirl: den rareste butikken, den rareste puben og den rareste personen i Bergen?
Gjest NozMonster Skrevet 28. desember 2012 #10877 Skrevet 28. desember 2012 Fordi dem dreper slangen når man bestiller den, altså var jeg direkte årsak til at den ble drept, noe som for meg er anderledes enn biff som ligger i kjøledisken og vært død i flere dager før jeg kjøper den. Syns synd på slangen, men jeg var ung og ute med venner i et fremed land, så på en måte er det et fint minne og jeg har bilder fra hele greia med slange blod osv, men minnet har da en bismak av anger, fordi slangen måtte dø. Nozzy: er jeg er rar nå? nei, jeg synes ikke det. Jeg skal ikke nekte for at jeg har noen snodige tanker om noe alla dette selv så.. Vampen: fikk du deg kjæreste i år 2012?
Gjest EryMax Skrevet 28. desember 2012 #10878 Skrevet 28. desember 2012 EryMax: beste stedet for varm lunsj i Bodø? Det spørs hva du vil ha Mon Ami i glasshuset har en veldig god kyllingpita med hjemmelaget karridressing. Gunfreak: Spiller du spill på PC eller konsoll?
Cuddlegirl Skrevet 28. desember 2012 #10879 Skrevet 28. desember 2012 Nå vet jeg ikke hvordan man siterer ett innlegg når man søker på den søketingen, så limer bare inn spørsmålet, som var fra Noz. Cuddlegirl: har du en venn/venninne som du er venn med bare fordi du ikke har samvittighet til noe annet? Tja, på en måte. Har ei veninne som ikke har vært så veldig grei mot meg, men som jeg alikevell ikke har samvittighet til å ditche. Grunnen er at hun ikke har så mange å gå til, og itillegg sliter psykisk. Budsom: ASL?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 28. desember 2012 #10880 Skrevet 28. desember 2012 Stjerner: er det noen foreldre til barna i klassen din, du rett og slett ikke liker. Ja Jacky: Kunne du tenkt deg å deltatt i Gumball? Budsom: Blir du med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå