TheHairyToothfairy Skrevet 22. desember 2012 #10661 Skrevet 22. desember 2012 JackCrews: Hvor mye penger bruker du på klær i måneden?' Inte mycket. Jag hatar värkligen handla i affärer, och har nu och då "skippertak" på t.ex. amazon.com. I slika fall ryker det gärna några to-tre tusen. Ut över det handlar jag vid behov, trusor, tshirts, hossar, etc. Det ända fället som bryter mot dessa vanar, är när jag ska handla dress. Visa-korten har åndnöd redan jag sitter i bilen på veg mot stan. Men jag har verkligen begrensat mig. Rainbow: din favorit-scetch från Ylvis III-showen?
Gjest Steve Cook Skrevet 22. desember 2012 #10662 Skrevet 22. desember 2012 Yay :strix: Og Gratulerer så mye til dere begge! Jeg elsker førjulsromantikk. Dvs jeg elsker romantikk i luften hele året rundt Noz: Har du litt romatikk i luften? Frøken smilla: Er du en ordentlig frøken? Steve Cook: Når var første gang du forvillet deg inn på KG? Sommeren 06 Noz: Hva er det du absolutt ikke ønsker deg til jul, men som du garantert kommer til å få likevel?
Gjest NozMonster Skrevet 22. desember 2012 #10663 Skrevet 22. desember 2012 Noz: Har du litt romatikk i luften? nja, skeptisk! romantikk og romantikk- jeg er ihvertfall god på flørting Noz: Hva er det du absolutt ikke ønsker deg til jul, men som du garantert kommer til å få likevel? hvert år så får jeg noe som tanta mi har plukka meg seg fra sportsbutikken hun jobber i, og smaken hennes samsvarer ikke helt med min! Men i år skal jeg ta motet til meg å bytte det i stompeski! jeg er rå på stompeski! steve cook: hvilke brukernavn har du hatt før? Lillesiren: av de vanlige julekakene- hvilken er best, og hvilken liker du ikke?
Gjest Sakone Skrevet 22. desember 2012 #10664 Skrevet 22. desember 2012 Sakone: har du klart mange utspill fra brekk i 9-ball? Da jeg spilte aktivt skjedde det titt og ofte. Idag er det vel heller tvilsomt at jeg hadde klart det! ^^ Sakone: Nevn en person som imponerer deg. Magnus Carlsen. 1.plass på verdensrankingen i sjakk. Verdens største idrett! Helt sykt at en nordmann, og så ung klarer å prestere slik. Kan fort ende opp som tidenes beste sjakkspiller. Sakone: Hva er ditt mål her i livet, bortsett fra revisorjobben.. Jeg har gjerne lyst å møte en jente jeg kan dele et lykkelig liv med Sakone: hvor har du studert musikk? Jeg begynte å spille piano som liten, gjennom kommunal musikkskole, deretter gikk jeg musikklinja på Lillestrøm VGS, og deretter musikklinja på Toneheim folkehøgskole, hvor jeg hadde komposisjon som hovedinstrument. Jeg har også studert komposisjon privat hos norsk komponist^^ Sakone: Hvilken rett lager du aller best? Japansk curry rice! Sakky: Brukar du fuktigheitskrem? Jeg gjør det, men jeg er ikke så flink som jeg burde være. Sakko: Når lo du sist? I stad :D Sakone: Når skal du komme tilbake? Tja si det :O Neida, jeg er alltid her jeg vettu, er bare av og til jeg ikke er i like stort skrivehumør. Sakone: Gjemmer du deg fra Al Quida? Jepp! Og jeg er en jævel på det! Skyldes at jeg lekte gjemsel så utrolig ofte som liten! Sakone: Hvilken klesstil kjører du til hverdags? Stort sett går det i jeans, med enten skjorte til, eller en skjorte/t-skjorte med cardigans over. Sakone: Hvis du kunne blitt profesjonell i en hvilken som helst sport; hvem ville du valgt? Da ville jeg valgt kung fu(eller lignende). Må være sykt fett å være så godt trent og samtidig være god på kampsport ^^ Sakone: Noko du saknar med Japan? Jeg savner aller mest å snakke japansk hver dag. Deretter savner jeg maten. Den er bedre enn på lenge. Sakone: Hvor mange KG'ere har du møtt. Og var alle som "forventet"? Jeg har møtt to stykker. Og var vel omtrent som forventet vil jeg si. Har bare gode opplevelser Adele: Når på julaften åpner dere pakker. Og åpner dere en og en, eller åpner alle bare samtidig hver for seg? Dreamdrops: Har du blitt vant til din nye telefon? ^^ Stjerner: Er det mye juleforberedelser på gang hos dere? Gunfreak: Var jeg skummel?^^ Lillesiren: Hva pleier du å gjøre i romjulen? Swarovski: Har du møtt noen fra KG? Drue: Har du spilt 14 til 1 før?(biljard)
Adele Skrevet 22. desember 2012 #10665 Skrevet 22. desember 2012 Adele: Når på julaften åpner dere pakker. Og åpner dere en og en, eller åpner alle bare samtidig hver for seg? Dreamdrops: Har du blitt vant til din nye telefon? ^^ Stjerner: Er det mye juleforberedelser på gang hos dere? Gunfreak: Var jeg skummel?^^ Lillesiren: Hva pleier du å gjøre i romjulen? Swarovski: Har du møtt noen fra KG? Drue: Har du spilt 14 til 1 før?(biljard) Oh hello! Velkommen tilbake, får'n si! Jeg er mer fan av at en og en åpner. Da får alle sett hva man fikk, og av hvem. Samboer sin familie gjør det motsatt. Syntes det hele ble stressende, og virket som om det var om å gjøre å bli raskest ferdig med pakkene. Noz: King Kong eller Godzilla? Hvem ville du vært? Hvorfor?
Rainbow Skrevet 22. desember 2012 #10666 Skrevet 22. desember 2012 Rainbow: din favorit-scetch från Ylvis III-showen? Oooh, vanskelig! Mye morsomt der! Jeg så det aldri live (trodde jeg gjorde det fordi jeg huska dvden så godt, men det tror jeg ikke jeg gjorde). Liker godt Gangsta Babies, Peer Gynt (syns det er morsomt når de leker at det er improvisert og krangler) og trehusbegbyggelse-greia er veldig nerde-absurd. Og Sondre Lerche er jo veldig tatt på kornet. Det ble visst ikke bare én ting, nei...Vanskelig å velge en klar favoritt. Bård er veldig søt med den Oslo-folk-greia! Liker godt når de snakker østlandsk. Det blir lissom neesten perfekt, men r-ene blir litt for tydelige, l-ene blir innimellom litt feil og eh...hups, ikke kuppe tråden med Ylvis-pjatt! Adele: Hvilken gave gleder du deg mest til å åpne?
Gjest Skrevet 23. desember 2012 #10667 Skrevet 23. desember 2012 dreamdrops: hva er det du IKKE liker med/i jula? (for.eks en jule-fjernsynsprogram, en eller annen julekake, en eller annen julemat-slag-greie, en tradisjon...osv) Akkurat i år er det all jobbingen! Jobbet til sent på kveld flere kvelder denne i uka, i tillegg til å jobbe til halv 11 i går, 9 timer i dag også jobber jeg i morgen (søndag). Adventstiden gikk så altfor fort... Dreamdrops: Hvilken artist/band hører du mest på for tiden? Hører en del på The Beach Boys De har nemlig et julealbum også Dreamdrops: Har du blitt vant til din nye telefon? ^^ Jaa, også har jeg bestilt to nye deksler fra ebay Noz: Hva er det du ikke liker med jula? Stjerner og Planeter: Hva kostet den dyreste gaven du har kjøpt og hvem var den til?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10668 Skrevet 23. desember 2012 Jack; Er du fem år gammel siden du skriver (dårlig) svensk på trass? 3
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10669 Skrevet 23. desember 2012 Jack; Er du fem år gammel siden du skriver (dårlig) svensk på trass? nei, jeg er seks. darthoven: hvor nerd er du når du sitter oppe midt på natten kun for å skrive provoserende spørsmål i en idiotisk spørretråd? null roastbeef på baguetten i kveld?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10670 Skrevet 23. desember 2012 (endret) nei, jeg er seks. darthoven: hvor nerd er du når du sitter oppe midt på natten kun for å skrive provoserende spørsmål i en idiotisk spørretråd? null roastbeef på baguetten i kveld? Jag är inta sjuk, jag är bara Jackcrews.. På nattevakt vennen. Har ikke så mye annet å ta meg til. Du da? Alene med whiskyen? Men du må innrømme at det var et relevant spørsmål? For du skriver svensk på trass, ikke sant? Endret 23. desember 2012 av Darthoven
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10671 Skrevet 23. desember 2012 Jag är inta sjuk, jag är bara Jackcrews.. På nattevakt vennen. Har ikke så mye annet å ta meg til. Du da? Alene med whiskyen? Men du må innrømme at det var et relevant spørsmål? For du skriver svensk på trass, ikke sant? Jeg drikker ikke alkohol, og whisky lukter sjøtarm. fact is, det heter i disse ubetydelige reglene at man kan skrive morsmål, også dansk eller svensk. min mor er ikke norsk.. på trass, tja. i et forum som begynner bli styrt av berm og idioter, så er vel det like greit? eller hva?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10672 Skrevet 23. desember 2012 Jeg drikker ikke alkohol, og whisky lukter sjøtarm. fact is, det heter i disse ubetydelige reglene at man kan skrive morsmål, også dansk eller svensk. min mor er ikke norsk.. på trass, tja. i et forum som begynner bli styrt av berm og idioter, så er vel det like greit? eller hva? Ja, absolutt. Hvorfor ikke? Bare lurte jeg. Ingenting i veien for å være barnslig! Og det mener jeg oppriktig.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10673 Skrevet 23. desember 2012 Ja, absolutt. Hvorfor ikke? Bare lurte jeg. Ingenting i veien for å være barnslig! Og det mener jeg oppriktig. jeg har ingen planer om å være noe annet fremover. bermen vil ha brød, sirkus og pissprat? so be it! jeg lever jo for å levere. 1
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10674 Skrevet 23. desember 2012 jeg har ingen planer om å være noe annet fremover. bermen vil ha brød, sirkus og pissprat? so be it! jeg lever jo for å levere. I can be your new giacomo! Sorry ass man..jeg må ha fått i meg noen gluckenpiller eller noe. Mulig det er juleånden som kiler meg i rompa. Jeg vet ikke.
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10675 Skrevet 23. desember 2012 jeg trenger da ingen ny av ham, han raller i mailboksen min uansett. darthoven: blir du ofte kilt i rompa? er det litt deilig eller mest litt freaky?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10676 Skrevet 23. desember 2012 (endret) jeg trenger da ingen ny av ham, han raller i mailboksen min uansett. darthoven: blir du ofte kilt i rompa? er det litt deilig eller mest litt freaky? I can be your Guiseppe V!? Hmmm..alt for sjeldent, og da er det mest dei..freaky. Åja..også skal jeg stille deg et spørsmål; JackCrews..Hvilken side av "hullet" på dassen på Løten hadde du valgt om du måtte? Og jeg tror vi begge skjønner hvilken form for aktivitet det dreier seg om.. Endret 23. desember 2012 av Darthoven
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10677 Skrevet 23. desember 2012 I can be your Guiseppe V!? Hmmm..alt for sjeldent, og da er det mest dei..freaky. jeg trenger mer en guran. darthoven: kler du basteskjørt? skjulte bruker: er du naken?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10678 Skrevet 23. desember 2012 jeg trenger mer en guran. darthoven: kler du basteskjørt? Hmmm..aldri prøvd. Jeg ser imidlertid ganske heavy transe ut med vanlig skjørt..så det har jeg og min utkårede KVINNE utelukket fra sexlivet ganske permanent egentlig. Jackcrews; Har du noen gang tatt på deg kvinneklær "bare for å prøve"?
TheHairyToothfairy Skrevet 23. desember 2012 #10679 Skrevet 23. desember 2012 Jackcrews; Har du noen gang tatt på deg kvinneklær "bare for å prøve"? En gang hadde jeg en aprikosrosawhatnot Lacoste piquet. Det er jævlig femi. og, dette er ikke kødd en gang - men det finnes et jævla lugubert bilde av meg på bussen i rosa tutu med hvite tights og marsjstøvler. fy faen så sexxeh. (jeg burde få nevene i det bildet, forstørre det opp og henge over senga med teksten "I DAG SKAL IKKE DU VEDDE OM EN JÆVLA TING!" Darthoven: transer. livets krydder eller hårete ugunstige skrekkøgler?
Gjest Darthoven Skrevet 23. desember 2012 #10680 Skrevet 23. desember 2012 En gang hadde jeg en aprikosrosawhatnot Lacoste piquet. Det er jævlig femi. og, dette er ikke kødd en gang - men det finnes et jævla lugubert bilde av meg på bussen i rosa tutu med hvite tights og marsjstøvler. fy faen så sexxeh. (jeg burde få nevene i det bildet, forstørre det opp og henge over senga med teksten "I DAG SKAL IKKE DU VEDDE OM EN JÆVLA TING!" Darthoven: transer. livets krydder eller hårete ugunstige skrekkøgler? Hehe. Tja..Når det gjelder veddemål kommer man unna med det meste da. Livets krydder og livets krydder..Litt som Koriander. Passer til scampi. Som regel ugunstige skrekkøgler. I`m out of questions for now. Te eller kaffe? Jeg går for kaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå