Guybrush Skrevet 18. desember 2012 #10621 Skrevet 18. desember 2012 Du må jo sitere spm, ellers er det jo kanskje noen som ikke får med seg hva du svarer på ... Hahaha, hør på hu'a Drue: av alle jentene her inne - om du var fri og frank, hvem er mest "tafsbar" mentalt / fysisk ? :D
Gjest Drue Skrevet 18. desember 2012 #10622 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hahaha, hør på hu'a Drue: av alle jentene her inne - om du var fri og frank, hvem er mest "tafsbar" mentalt / fysisk ? :D Wait a minute. Reeeeeeeewind. Er det puppen til lillesiren (a.k.a. lille-lillesiren) du har tatt på? Tror jeg svarer Badabing på spørsmålet ditt. Hadde lett tafsa på henne både mentalt og fysisk. Guybrush: hvilke to personer hadde du tatt med på en KG-trekant? Du må tenke på kjemien mellom de to andre også. SemperFi: hva hadde familien din sagt om du erklærte at du skulle stå for julemiddagen, hvorpå du hadde servert lutefisk med baconfett og brunost? Endret 18. desember 2012 av Drue
Cindi Skrevet 18. desember 2012 #10623 Skrevet 18. desember 2012 cindi: hvordan liker du best og tilbrede laks? (og hva med tilbehør?) (om du ikke liker laks, så velg en annen fisk du liker) Jeg liker best laksen min som sushi, helst i makirull egentlig, med spicy dressing. Har spist så sykt mye laksefilet på jobb at jeg er drittlei. Før var jeg veldig glad i tandoorimarinert laks og pestomarinert laks. Guybrush: når var du sist syk, og hva feilet deg da? Får du skikkelig manflu når du blir syk?
Gjest Lillesiren Skrevet 18. desember 2012 #10624 Skrevet 18. desember 2012 Lillesiren: Hva var det siste du bestilte på nettet? Decleor Essential Balm:) Lillesiren: Favorittdrikke? (Vann er ikke "tillat" å svare ^^) Pepsi Max! Solsenga: Bytter du inn julegaver du ikke er fornøyd med? Stjerner og Planeter: Hva kunne gjort dagen idag enda bedre?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 18. desember 2012 #10625 Skrevet 18. desember 2012 Stjerner og Planeter: Hva kunne gjort dagen idag enda bedre? litt meir hjelp i klassa og betre lunsj.. filleting, for eg har hatt ein flott dag! Drue: kor mange kgar har du tafsa på?
Gjest NozMonster Skrevet 18. desember 2012 #10626 Skrevet 18. desember 2012 NozMonster: synes du Are har digg stemme? hadde du tappa that? det har jeg vel egentlig absolutt ingen formening om. har aldri tenkt over det, så jeg kan vel kanskje konkludere med at den ikke var særlig spesiell siden den ikke fanget min oppmerksomhet kråkesaks: er du her? cindi: ble det hæla i taket og full ståhai på nyttårsaften?
Gjest Gunfreak Skrevet 18. desember 2012 #10627 Skrevet 18. desember 2012 Gunfreak: hva er dine synspunkter vedrørende våpendebatten som igjen har blusset opp nå? Bør denne baseres på fakta eller følelser ? Altså Våpen i usa er bare et lite problem, ja det er ektremt tragisk når 20 små barn blir drept, men usa har over 10 000 drap hvert år med skytevåpen, av de 10 000 kan jeg garantere at det er mer enn 20 små barn som blir drept. De prøver å forby div våpen, når de først og fremst må forandre holdingen til våpen, i usa blir våpen sett på som et vanlig verktøy på samme linje med hammer eller sag, har du et problem, bruk våpen, for ikke lenge siden ble en dame skutt og drept av en sikkerhetsvakt fordi hun løpr fra en butikk hvor hun prøve å stjele noen ola bukser, han som skøyt sier han skøyt fordi hun prøvde å rygge over han, men ikke noe av dette hadde skjedd om ikke denne sikkerhetsvakten(som var politi som jobbet som vakt som ektra jobb) hadde jaget denne dama over noe olabukser. Så for hver av disse enorme tragediene, er det hundrevis av mindre trageider som vi i norge ikke hører om med mindre man følger mye med på amerikanske nyheter. Alle snakker om å forby automat våpen, angreps rifler osv, men faktum er at så godt som alle våpen, kan bli like bra brukt i masse mord, og de som har fått lisens for automat våpen, bruker dem ikke til masse mord, så først må de forandre hele mentaliteten til våpen i usa, så registere ALLE våpen, innføre sikkerhets kurs krav før kjøp av våpen, men det vil aldri skje, fordi det teknisk sett stider i mot grunnloven, og grunnloven er viktigere enn å redde 10 000 liv i året, Løsingen er ikke å forbi det og det våpenet, men å fikse hele systemet, det største problemet er at i USA har du LOV til å bruke dødlig makt for forsvare eiendomen din, selv om en innbruds tyv ikke har en kniv en gang, kan en 13 år gammel jente dra frem hagla og tømme magasinet i tyven helt lovlig, når eiendom er sett på somm viktigere enn liv er det noe feil. Hunter lady: favoritt drink? Guybrush; hvilken kjendis dame, får deg til å være usikker på om du er hetro eller om det bare er best å holde seg til menn så man slipper slike kvinnfolk?
Gjest Lillesiren Skrevet 18. desember 2012 #10628 Skrevet 18. desember 2012 Swarovski: Hvor i landet holder du til? Sakone: Hvilken klesstil kjører du til hverdags?
TheHairyToothfairy Skrevet 18. desember 2012 #10629 Skrevet 18. desember 2012 Swarovski: på en skala fra 1 til 10. hvor varmt er det hos deg akkurat NÅ?
Gjest Swarovski Skrevet 18. desember 2012 #10630 Skrevet 18. desember 2012 En uke uten nett, og en periode med litt for mye å gjøre, og vips er denne tråden veeldig lang. Får lese gjennom den etterhvert Swarovski: Hvor i landet holder du til? Vestfold. Lillesiren: Tar KG for mye tid? Sakone: Hvis du kunne blitt profesjonell i en hvilken som helst sport; hvem ville du valgt? Yme: Gleder du deg til jul?
Gjest Swarovski Skrevet 18. desember 2012 #10631 Skrevet 18. desember 2012 Swarovski: på en skala fra 1 til 10. hvor varmt er det hos deg akkurat NÅ? 10. Jeg har vært litt heftig med fyringa i kveld. JackCrews: På en skala fra 1 til 10. Hvor mye hår har du på kroppen? Stjerner og planeter: Hvorfor ville du bytte nick?
TheHairyToothfairy Skrevet 19. desember 2012 #10632 Skrevet 19. desember 2012 JackCrews: På en skala fra 1 til 10. Hvor mye hår har du på kroppen? dette vet du jo. bildet bakfra er representativt for resten. noe tjafs vokser på brystkassen. det lille irriterende greiene jeg får under armene, fjerner jeg. på hodet gror det fortere enn jeg liker. jeg har gitt opp å kjempe for smooth face, og akseptert at jeg er blitt gammel. JompeJusk: når frøkenen er på byen, da drikker du helst..?
Gjest Steve Cook Skrevet 19. desember 2012 #10634 Skrevet 19. desember 2012 Guybrush. Er du lettlurt? Kunsten å være bitch.
Cindi Skrevet 19. desember 2012 #10635 Skrevet 19. desember 2012 cindi: ble det hæla i taket og full ståhai på nyttårsaften? Nei, jeg skal jobbe 1. Nyttårsdag. Gjorde det i fjor også. Har aldri brydd meg så mye om nyttårsaften. Er en pessimist ut av like akkurat der. Jeg tenker mer over alt som gikk til h****** året før, enn hvor flott det nye året blir. Og 2013 klinger ikke bra i mine ører. Av 27 års levetid kommer jeg på 1 nyttårsaften som var ganske ok. Statistikken sier meg da at det lønner seg å jobbe. Drue: har du lagt ut bilde her før? Jeg ble innmari nysgjerrig på hvordan du ser ut?
Rainbow Skrevet 19. desember 2012 #10636 Skrevet 19. desember 2012 Rainbow: bygd eller storby? hvor er det mest sannsynlig at du blir boende? Liker det godt som jeg har det nå, bor i Oslo, men godt utenfor sentrum. Så jeg har kort vei til skogen og stillheten samtidig som jeg kan sette meg på banen i et kvarter og nå konserter og andre morsomme ting som foregår i byen. I korte perioder liker jeg kontrastene, og har har trivdes godt både midt i New York og langt ute i bushen i Namibia! Lillesiren: Hva er den beste gaven du noengang har fått? Calavi: Hva er yndlignsretten din?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 19. desember 2012 #10637 Skrevet 19. desember 2012 Stjerner og planeter: Hvorfor ville du bytte nick? fordi eg har fått mange mld om at eg må skifta til "stjerner og planetAr". alle hankjønsord skal skrivast med -ar ending. då eg laga nicket budde eg på austlandet og beklaglegvis vart eg påverka. Sidan dei nye reglane er nick mellom 3-15 bokstavar (?) fekk eg ikkje byte til det eg ville.mao nicket mitt er unikt Sakone: Noko du saknar med Japan?
Gjest Drue Skrevet 21. desember 2012 #10638 Skrevet 21. desember 2012 Drue: har du lagt ut bilde her før? Jeg ble innmari nysgjerrig på hvordan du ser ut? Ja, jeg har det. Det kommer nok aldri til å skje igjen. Norah: hva skal du ha på deg på kg-julebordet?
Cindi Skrevet 21. desember 2012 #10639 Skrevet 21. desember 2012 Ja, jeg har det. Det kommer nok aldri til å skje igjen. Drue: Var responsen så overveldende at du ikke takler å stå i rampelyset igjen?
TheHairyToothfairy Skrevet 21. desember 2012 #10640 Skrevet 21. desember 2012 Drue; jorden går jo åt hälvete i kväll anyhow. Live a little! Lägg ut en bild för vi är borta allihop
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå