Guybrush Skrevet 16. desember 2012 #10601 Skrevet 16. desember 2012 Guybrush: Har du noengang gått noen pm'er du rett og slett fikk litt hakeslep av? Hva inneholdt den/de såfall? Hehe igrunn ja. Vel detaljerte beskrivelser/ønsker/bilder av *kremt* "voksen" karakter Lillesiren: har du fått noen henvendelser enten her eller ellers i livet som du har fått hakeslepp av? og hva inneholdt den/de isåfall? Adele: "hvem" var du på ungdomsskolen? Den glupe/klassens klovn/kverulanten/idrettshelten/osv ?
Gjest Lille-pus Skrevet 16. desember 2012 #10602 Skrevet 16. desember 2012 Lille-Pus: Er du glad du "leverte" i den andre tråden? Tja ? Resultatet var (ikke overraskende) interessant og kanskje verd det hele; 1. Tråden 'døde', - komplett. 2. 'Fanklubben' som over litt tid hadde oppstått, bestående av stort sett altfor unge menn hvorav noen med andre tanker enn resten, den ble umiddelbart 'lagt ned'. Ha'kke vært så stille i PM-boksen på flere måneder Kun en eneste PM, type supprt. 3. Jeg håper jeg fikk noen til å tenke, - da var det verd det. 4. Stor takknemlighet overfor dem som gav sine (forhåpentligvis) ærlige meninger i retur. Jeg har ikke noen enkelteperson jeg brenner inne med spørsmål overfor, men til neste bruker i tråden; Hva er i dine øyne det viktigste verdispørmålet som ikke er løst i dagens samfunn ? 2
Gjest Musekatt Skrevet 16. desember 2012 #10603 Skrevet 16. desember 2012 Musekatt: Har du noen spesielle juletradisjoner? Før så var det alltid en tradisjon å reise til mormor før middag. Men nå som tiden har endra seg, så er ikke det noe vi gjør lengre. Det eneste som må være med for at det skal være jul for meg er pinnekjøtt, og riskrem til dessert. Etter det så åpner vi gaver og spiser kaker, nøtter, u name it. Jeg tar heller ikke på noen vekkerklokke for å gå i kirka den dagen. Å reise i kirka er ikke jul for meg. Veldig deilig! Muskat: liker du muskatnøtt? Jeg bruker muskat i kjøttkaker, men utenom det så er det ikke noe jeg spiser til vanlig. Så vet ikke jeg? Kattemus/Musekatt/Whatever it is: Tilgi meg for det der foran kolon. Men, noe nevneverdig du har gjort i helgen som du vil dele med meg/oss? Jeg kan remse opp hva jeg har gjort i helgen med 3 ord. Brownies, tv og sofa. Om det er nevneverdig får du/dere vurdere selv. Adele.bethune: Hva har du gjort på i dag?
Guybrush Skrevet 16. desember 2012 #10604 Skrevet 16. desember 2012 til neste bruker i tråden; Hva er i dine øyne det viktigste verdispørmålet som ikke er løst i dagens samfunn ? Spørs hva du mener med verdispørsmål. For meg bunner alt uansett tema i frihet, personlig frihet. Og med stadig flere angrep mot denne friheten fra regjeringer, politikere, diverse organisasjoner og lobbyister er dette fokuset viktigere enn noensinne. Problemene folk flest opplever er stort sett symptomer relatert til dette. Ett slikt symptom føler jeg er mobbing i grunnskolen. Med tanke på hvordan det blir oversett, bagatellisert og hvor horribelt det er å vite at tusenvis av barn hver dag blir utsatt for terror som varer i årevis..... Jeg har selv opplevd å måtte delta i en begravelse hvor en jevnaldrende jeg kjente hadde tatt livet sitt som 11-åring. Musekatt: har du sett eller skal du se Hobbitten?
Adele Skrevet 16. desember 2012 #10605 Skrevet 16. desember 2012 Adele: "hvem" var du på ungdomsskolen? Den glupe/klassens klovn/kverulanten/idrettshelten/osv ? Jeg var den som strevde etter å bli likt. Det var også på ungdomsskolen jeg fant ut hvor sta jeg er. Adele.bethune: Hva har du gjort på i dag? Jeg er dårlig, så stort sett egentlig ligget som slakt på sofaen. Fått sett en god del med tv-serier og filmer. Gunfreak: Hva skal du på nyttårsaften?
Gjest Gunfreak Skrevet 16. desember 2012 #10606 Skrevet 16. desember 2012 J Gunfreak: Hva skal du på nyttårsaften? Med mindre jeg blir invitert et sted av noen snille folk, blir jeg vel bare dachs passer for foreldrene mine, og har en ensom kveld Adele: Taco eller pizza? Nozzy: bortsett fra puddel, hva slags hunderase kunne du tenke deg å ha?
Adele Skrevet 16. desember 2012 #10607 Skrevet 16. desember 2012 Adele: Taco eller pizza? Nozzy: bortsett fra puddel, hva slags hunderase kunne du tenke deg å ha? Kommer ann på pizzaen. Jeg er kresen. Den må være fullkorn! Musekatt: Antar at du er katteperson utifra brukernavnet ditt. Kan du poste et bilde av de kattene du liker best?
Gjest Musekatt Skrevet 16. desember 2012 #10608 Skrevet 16. desember 2012 Musekatt: har du sett eller skal du se Hobbitten? Nei har ikke sett den, og kommer vel heller aldri til å se den. Om noen tvinger meg med på kino, så kanskje. :gjeiper: Brutal mann: Er det noe du ser frem til?
Gjest Lillesiren Skrevet 16. desember 2012 #10609 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Siren: hvor høy er du? 167 cm. Har fått dette spørsmålet flere ganger nå. Lurer på om jeg bare skal skrive høyden min i signaturen. Dèt, og at jeg ikke heter Siren;) Hehe igrunn ja. Vel detaljerte beskrivelser/ønsker/bilder av *kremt* "voksen" karakter Lillesiren: har du fått noen henvendelser enten her eller ellers i livet som du har fått hakeslepp av? og hva inneholdt den/de isåfall? Hm..Etter å ha tenkt vel og lenge, så..Nei. Kommer ikke på et eneste tilfelle faktisk,hehe! Ingen av det slibrige slaget hvertfall;) Drue: Hvilke tre kvaliteter verdsetter du mest ved din kjæreste? Endret 16. desember 2012 av Lillesiren 1
Gjest NozMonster Skrevet 16. desember 2012 #10610 Skrevet 16. desember 2012 Nozzy: bortsett fra puddel, hva slags hunderase kunne du tenke deg å ha? labrador! det var egentlig det jeg ville ha i stedenfor puddel (jeg er oppvokst med en labrador og vi ble bedre og bedre venner for hver dag som gikk. Jeg ble faktisk like glad i den som min egen storebror, og selvom den døde for 10 år siden så går det ikke en eneste dag uten at jeg tenker på den) drua: føler du deg god i senga? isåfall, hva gjør deg god,/ hvorfor tror du du er god?
Gjest Musekatt Skrevet 16. desember 2012 #10611 Skrevet 16. desember 2012 Musekatt: Antar at du er katteperson utifra brukernavnet ditt. Kan du poste et bilde av de kattene du liker best? Haha! Jeg liker katter, men det er ikke favorittdyret mitt. Verdens beste dyr er rotte, uten tvil. Hadde en rotte for en del år tilbake, og han levde i mange år. Sov i samme seng gjorde vi også. Sikkert kjempe ekkelt for noen, men det får bare være. Isåfall, her kommer bilder av katter jeg liker best: Guybrush: Nevn 5 ting som gjør deg irritert.
Cuddlegirl Skrevet 16. desember 2012 #10612 Skrevet 16. desember 2012 Cuddlegirl: hvor er du? Er her jeg, men har blitt ganske sjelden av en eller annen grunn. Adele.Bethune: Går du i kirken på julaften?
Gjest Drue Skrevet 16. desember 2012 #10613 Skrevet 16. desember 2012 Drue: Hvilke tre kvaliteter verdsetter du mest ved din kjæreste? Hun liker meg for den jeg er, og prøver ikke å forandre meg på noen som helst måte. Hun synes jeg er tøff: Etter mange år sammen blir hun fortsatt imponert når jeg lukeparkerer bilen. Og til slutt: Hun er alltid myk og varm å krype inntil. drua: føler du deg god i senga? isåfall, hva gjør deg god,/ hvorfor tror du du er god? Ja, seff! 1. Jeg får den andre til å slappe av. 2. Jeg er en jævel på dirty talk. 3. Jeg har en utrolig vakker penis. Musekatt: er det deg på bildet?
Gjest Musekatt Skrevet 16. desember 2012 #10614 Skrevet 16. desember 2012 Musekatt: er det deg på bildet? Nei, det er nok vakre Adriana Lima. Lillesiren: Hva var det siste du bestilte på nettet?
Adele Skrevet 17. desember 2012 #10615 Skrevet 17. desember 2012 (endret) Er her jeg, men har blitt ganske sjelden av en eller annen grunn. Adele.Bethune: Går du i kirken på julaften? Jeg er ikke kristen. Da jeg gikk på skolen, var det alltid en kamp for å få sendt meg til kirka. Fikk takk og lov fritak fra å gå til kirka en gang på u.skolen fordi jeg humpet rundt på krykker. Men allikevel så er jeg på kirkegården på juleaften, men da for å tenne lys på graven til mine kjære avdøde Nei, det er nok vakre Adriana Lima. Jeg har alltid trodd det har vært deg Drue: Hva skal du i dag? Endret 17. desember 2012 av adele.bethune
Gjest Drue Skrevet 17. desember 2012 #10616 Skrevet 17. desember 2012 Drue: Hva skal du i dag? I dag har jeg jobba litt med ei oppgave, også har jeg trent, også har jeg spist, også har jeg handla noen smågreier, også har jeg vært hjemme hos foreldra mine Guybrush: har du tatt en KG-bruker på puppen? NozMonster: synes du Are har digg stemme? hadde du tappa that? 1
Gjest Summers Skrevet 18. desember 2012 #10617 Skrevet 18. desember 2012 Spørs hva du mener med verdispørsmål. For meg bunner alt uansett tema i frihet, personlig frihet. Og med stadig flere angrep mot denne friheten fra regjeringer, politikere, diverse organisasjoner og lobbyister er dette fokuset viktigere enn noensinne. Problemene folk flest opplever er stort sett symptomer relatert til dette. Ett slikt symptom føler jeg er mobbing i grunnskolen. Med tanke på hvordan det blir oversett, bagatellisert og hvor horribelt det er å vite at tusenvis av barn hver dag blir utsatt for terror som varer i årevis..... Jeg har selv opplevd å måtte delta i en begravelse hvor en jevnaldrende jeg kjente hadde tatt livet sitt som 11-åring. Men hvordan er mobbing i grunnskolen et symtom på dette?
Guybrush Skrevet 18. desember 2012 #10618 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Men hvordan er mobbing i grunnskolen et symtom på dette? Man blir tvunget til å gå på skoler hvor barnet blir mobbet og få gjør noe med det som følge av at foreldre og mobbofferet ikke har noe valg. I tillegg ser man at mange barn misstrives pga manglende tilpassning - siden "alle skal med" og A4-skolen er mantraet. Det kan til nøds snakkes om å tilpasse undervisningen for de som sliter - mens de som er skoleflinke stort sett blir understimulert og oversett. Ofte er dette de samme elevene som er mobboffere, evt kan de også utvikle seg til mobbere for å få oppmerksomhet. Personlig frihet er retten til å kunne styre ditt eget liv og ta egne valg uten innblanding fra andre såfremt du ikke bryter loven. Den norske enhetsskolen er som en kjøttkvern som tar lite eller intet hensyn til individet. Drue: haha, ja faktisk Gunfreak: hva er dine synspunkter vedrørende våpendebatten som igjen har blusset opp nå? Bør denne baseres på fakta eller følelser ? Endret 18. desember 2012 av Guybrush
Gjest Lillesiren Skrevet 18. desember 2012 #10619 Skrevet 18. desember 2012 Drue: haha, ja faktisk Gunfreak: hva er dine synspunkter vedrørende våpendebatten som igjen har blusset opp nå? Bør denne baseres på fakta eller følelser ? Du må jo sitere spm, ellers er det jo kanskje noen som ikke får med seg hva du svarer på ...
SubHuman Skrevet 18. desember 2012 #10620 Skrevet 18. desember 2012 (endret) Subhuman: Hvilken type humor har du? Vanskelig spørsmål frøken. Hmmm. Har en veldig simpel humor, samtidig som at den også kan være avansert. Som jeg kan synes denne er morsom: Til mer avansert.. og mørk og satirisk humor som spiller på politikk og sosiale problemer i verden. SubHuman: Gleder du deg til til blir 18 og kan smake den førse øl Ja.. Min første øl, det kommer til å bli så spennende! (sitter her etter å ha ervervet meg en sixpack med øl, 3 Newcastle Brown Ale og 3 Guiness) Submann: hvordan kan en jente sjarmere deg på best mulig måte? Hun må være seg selv, ha bra humor (altså jeg kan få henne til å le og hun kan få meg til å le) og hun må vise tydelig hva hun vil og ha høy selvtillit, men er litt søtt og sjarmerende hvis hun også er litt sjenert. Men hun skal være tydelig på hva hun vil og må også være litt "leken". ------ Lillesiren: Favorittdrikke? (Vann er ikke "tillat" å svare ^^) Endret 18. desember 2012 av SubHuman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå