Gjest NozMonster Skrevet 15. desember 2012 #10581 Skrevet 15. desember 2012 Noz: Kva farge har du på håret no? det er rødt enda og jeg er så møkklei at jeg ikke helt vet mine arme råd! jeg var på vei til å farge det i en dyp lillafarge men plutselig hadde venninna mi gjort det siden hun også hadde planer om det, selvom ingen av oss hadde nevnt det for den andre. så nå står jeg på bar bakke igjen med tanke på hvilken farge jeg kan ha.. Nozzy: Din lykeliste dag? hmm.. dette her er ikke til deg Gunfreak, men jeg synes disse spørsmålene kommer så ofte "din største flause", "ditt morsomte øyeblikk" osv....... og jeg har alltid bare hoppa over de spørsmålene fordi de er umulige å svare på.. tror liksom ingen gidder å lese om det jeg legger ut om om det, fordi det er jo ikke bare kun èn flaueste ting, èn morsomte ting osv.. og det jeg opplever i dag som er skikkelig pinlig-flaut eller hysterisk morsomt er ikke sikkert jeg tenker på om noen spør meg disse spørsmålene om 4 uker. Så mitt svar er rett og slett at jeg ikke helt vet. Jeg er glad hele tiden jeg, så min lykkeligste dag blir litt som å spørre om "hvilken dag synes du biff er litt bedre enn andre dager" (beklager om jeg virket sur eller kjeftet eller noe sånt, for det er ihvertfall ikke meningen ) cindi: hvordan liker du best og tilbrede laks? (og hva med tilbehør?) (om du ikke liker laks, så velg en annen fisk du liker)
Gjest NozMonster Skrevet 15. desember 2012 #10582 Skrevet 15. desember 2012 Nozmonster: har du en spesiell fyr i tankene nå? neeeh- ...det ender (endte) ihverfall ikke positivt nattjenta: liker du bedre å stille spørsmål fremfor å svare på andre sine? (synes bare jeg har lagt merke til at du oftere kommer med spørsmål-remser fremfor å svare på de du har fått ) gorgon: du virker som litt at et kupp å få med seg til sengs .. er det no action på deg for tida? ( det var ikke ment som et hint, men bare noe jeg er oppriktig nyskjerrig på )
Gjest Bobler Skrevet 15. desember 2012 #10583 Skrevet 15. desember 2012 Mynona: Hva er det snilleste noen har gjort for deg? Noz; Hva er din naturlige hårfarge? Brutal_Mann: Er du brutal, eller bare later du som?
Nattjenta Skrevet 15. desember 2012 #10584 Skrevet 15. desember 2012 neeeh- ...det ender (endte) ihverfall ikke positivt nattjenta: liker du bedre å stille spørsmål fremfor å svare på andre sine? (synes bare jeg har lagt merke til at du oftere kommer med spørsmål-remser fremfor å svare på de du har fått ) jepp, det gjør jeg. Tråden går jo så fort så om jeg har fått noen spørsmål så har jeg som regel ikke tålmodighet til å sitte å lete.. men skal prøve så godt jeg kan:) Musekatt: hvorfor er ikke du og Cuddlegirl like aktiv lenger?
Gjest Musekatt Skrevet 15. desember 2012 #10585 Skrevet 15. desember 2012 Musekatt: hvorfor er ikke du og Cuddlegirl like aktiv lenger? Jeg er som oftest innen KG hver dag. Problemet er at jeg er ganske dårlig til å svare på spørsmål jeg får. Synes det er kjedelig å bla mange sider tilbake, bare fordi jeg ikke finner spørsmålet mitt. Derfor blir det til at jeg ikke svarer heller, men skal prøve å bli flinkere. Brutal_mann: Hva gjør du akkurat nå?
Nattjenta Skrevet 15. desember 2012 #10586 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Bladde gjennom litt i tråden, og fant noen spørsmål jeg ikke har svart på; Nattjenta: din dyreste sedvanlige regning? Det må være husleieregninga. Nattjenta: hva gjør du om dagen? jeg går på skole. Nattjenta: Hva liker du best ved deg selv? hmm.. personlighetsmessig så er det at jeg er snill og ingen dramajente.. Utseendemessig så er det vel kanskje øynene. Nattjenta: Hva er du avhengig av her i verden? Mobilen, familie, venner og sjokolade.. Bobler: er du gift? Endret 15. desember 2012 av Nattjenta
Gjest Bobler Skrevet 15. desember 2012 #10587 Skrevet 15. desember 2012 Bobler: er du gift? Nei, jeg er ikke ikke gift. Nattijenta: Er du gift? Musekatt: Hvordan kom du på brukernavnet ditt. Stjerner og Planeter: Er du litt opptatt av universet ogsånt, eller er nicket tilfeldig?
Adele Skrevet 15. desember 2012 #10588 Skrevet 15. desember 2012 Send et bilde, gjerne med lite klær, så skal jeg fortelle deg hva jeg synes Det verste/beste (kommer ann på øyet som ser), så finnes det slike bilder her inne på KG NMS: Hvilke superheltkrefter ville du hatt om du fritt kunne velge, og hvorfor?
Gjest Musekatt Skrevet 15. desember 2012 #10589 Skrevet 15. desember 2012 Musekatt: Hvordan kom du på brukernavnet ditt. Aner ikke. Var bare noe som dukka oppi hodet mitt når jeg skulle lage bruker. :gjeiper: Gunfreak: Hva skal du spise på julaften?
Gjest NozMonster Skrevet 15. desember 2012 #10590 Skrevet 15. desember 2012 Noz; Hva er din naturlige hårfarge? jeg er usikker, men jeg tror den likner på mørk blond. arabella: hva liker du å bruke helgene til/på? brutal mann: nevnt ett eller fler aspekter ved livet syns du er vanskelig..
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 15. desember 2012 #10591 Skrevet 15. desember 2012 Stjerner og Planeter: Er du litt opptatt av universet ogsånt, eller er nicket tilfeldig? Nei, er ikkje opptatt av universet meir enn andre. Nicket er heilt tilfeldig. Eg huskar ikkje kvifor eg valde det... Viernes: Har du ein særeigenheit?
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. desember 2012 #10592 Skrevet 15. desember 2012 gorgon: du virker som litt at et kupp å få med seg til sengs .. er det no action på deg for tida? ( det var ikke ment som et hint, men bare noe jeg er oppriktig nyskjerrig på ) Takk! Joda, jeg er et kupp, ingen tvil om det, målt i antall multiorgasmer damer opplever når de er så heldige å få oppleve min nærhet og tilstedeværelse........ *sa han i all beskjedenhet* Action for tida? Herregud menneske, det er lørdag kveld og jeg skriver vås og fjas på KG lizzm, svaret er vel gitt??? adele.bethune: Sorry for dustesvar i stad. Jeg synes filmen var god. Spørsmål: hvordan i granskauen fant du på det nicket?
Kosemose Skrevet 15. desember 2012 #10593 Skrevet 15. desember 2012 Aner ikke? Helst en magisk dings som gjør at jeg slipper å forholde meg til hele julen vil jeg tro Aha, den lille tingen finnes, og kalles "en flybillett" Kosemose: Trondheim eller Ålesund? Jeg har jo aldri vært i Ålesund, og kan vel ikke velge bort et sted jeg aldri har vært? Men hvis jeg må så sier jeg Trondheim Ide-tørke, må komme tilbake til nytt spørsmål.
Gjest Lillesiren Skrevet 15. desember 2012 #10594 Skrevet 15. desember 2012 Siren: hvorfor kommer du ikke på julebordet? Dette har jeg jo forsåvidt gitt et svar på, men kan jo gjenta her at jeg har ikke avskåret tanken helt enda:) Siren: er du ofte ute på byen i bergen? Nei, ikke spesielt ofte. Siren: favoritt uteplass i Bergen? Hm, siden Bocca er den eneste plassen jeg har vært så langt, så må det bli den LillesireN: Hvorfor valgte du nicket ditt? (mener å huske du har sagt at du ikke heter Siren) Egentlig ganske random. Prøvde først et annet, men det var tatt, så da ble det Lillesiren:) Lillesiren: hvilke hårprodukter bruker du? Som i type stylingprodukter? Jeg bruker dust it og ellers hårspray dersom jeg skal noe litt mer spesielt. Shampoo/Balsam: Redken Curls-et-eller-annet. Lillesiren: Ønsketur - hvor og hvorfor? Rundreise i USA. Etter å ha bodd et halvår i Sør-Øst Asia har jeg liksom fått døyvet trangen til det eksotiske, så nå er det storbyliv i New York, sjarmerende San Francisco og route 66 som står på ønskelista=) Gorgonzola: asl? Gunfreak: Hva er det siste du gjør før du legger deg? Guybrush: Har du noengang gått noen pm'er du rett og slett fikk litt hakeslep av? Hva inneholdt den/de såfall?
Gjest Raindrops Skrevet 16. desember 2012 #10595 Skrevet 16. desember 2012 Send et bilde, gjerne med lite klær, så skal jeg fortelle deg hva jeg synes Raindrops: Hvilken aktivitet er foretrukket i forbindelse med "akten", velg én: A) Suge tærne dine og bestemte klask på rumpa B) Håndjern, fiker til deg i ansiktet, dirty talk C) Tunge, finger og deretter junior i toer'n Bare én? Ser du bort i fra suging av tær (jeg er sykt kilen) så synes jeg alt høres veldig hyggelig ut. Men greit, jeg velger alternativ B, fordi det ligger implisitt teasing der
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 16. desember 2012 #10596 Skrevet 16. desember 2012 NMS: Hva har du gjort i helgen? Feiret at jeg var ferdig med semesteret på torsdag, så store deler av fredag ble tilbrakt i fosterstilling før jeg krøp bort til noen kompiser og lagde enchiladas. I går var jeg hos venner og drakk vin. Har ingen planer i dag, men blir nok til at jeg bare blir her hjemme og snurrer plater. Kanskje jeg skal starte å lese en ny bok. NMS: Hvilke superheltkrefter ville du hatt om du fritt kunne velge, og hvorfor? Hm, leve evig tror jeg. Hunter: Hva har du gjort? Musekatt: Har du noen spesielle juletradisjoner? Nattjenta: Hva er du mest stolt av?
Noorgie Skrevet 16. desember 2012 #10597 Skrevet 16. desember 2012 Goggen: Inspirert av HC? Vel, jeg er nok en av de få som kan skryte av å aldri å ha sett en eneste episode av HC. Dette var et kallenavn jeg hadde for 25 år siden, gitt av noen kolleger.... Karpuzi: får du ikke julegaver i år?
Gjest brutal mann Skrevet 16. desember 2012 #10598 Skrevet 16. desember 2012 Har ingen nye spørsmål, så i følge reglene kan dere ikke få svar.
Gjest Gunfreak Skrevet 16. desember 2012 #10599 Skrevet 16. desember 2012 Gunfreak: om du måtte velge, ville du valgt ei jente på 1.80 eller ei på 1.60(høyde)? Spiller absolutt ingen rolle, de på 160 kan være like sexy som de 180 og de på 180 kan være like feminine som de på 160 osv. Jeg bryr meg heller ikke om hun blir høyere enn meg når hun har på seg hæler osv. Gunfreak: Hva skal du spise på julaften? RIBBE! Gunfreak: Hva er det siste du gjør før du legger deg? Tenker på deg Nei jeg tar en siste titt på mobilen for å sjekke om jeg har fått en mail. Siren: hvor høy er du? Muskat: liker du muskatnøtt? NMS: Eldre eller yngre kjæreste? Hva ville du foretrukket?
Adele Skrevet 16. desember 2012 #10600 Skrevet 16. desember 2012 adele.bethune: Sorry for dustesvar i stad. Jeg synes filmen var god. Spørsmål: hvordan i granskauen fant du på det nicket? Hehe, du er tilgitt! Kjedet meg litt en kveld i 2009. Googlet franske navn, og bestemte meg for å trolle folk på Facebook. Initialene mine er A.B. Get it? Kattemus/Musekatt/Whatever it is: Tilgi meg for det der foran kolon. Men, noe nevneverdig du har gjort i helgen som du vil dele med meg/oss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå