Cindi Skrevet 4. desember 2012 #10221 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Cindi: Hva synes du om ikke-norske tradisjoner som sniker seg inn, ala Valentine's day og Halloween? Synes det er litt dumt at barn i dag vet hva det er "å gå halloween" (??), men ikke har noe forhold til det å gå julebukk. Det jeg synes er mest dumt med at ikke-norske tradisjoner sniker seg inn, er at de norske ser ut til å forsvinne. Sakone: Når kranglet du sist med noen? Calavi: Sommer eller vinter? Endret 4. desember 2012 av Cindi
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10222 Skrevet 4. desember 2012 Tilbragt så mye av den tiden som mulig med datter, og forsøkt gjøre henne mest mulig klar over at hennes gamle ubrukelige far ikke har vært borte fordi hun ikke er ønsket, uansett hva moren måtte forsøke å si. gjort ferdig et par av de melodiene som ligger og brenner inni meg. skrevet ferdig noe annet som ligger og brenner. Gjort ferdig DeVillen, øremerket for småen sånn at hun har en av mine juveler. burde være en grei plass å "finne tilbake" til meg. Og, selvfølgelig tasset opp på fjellene jeg elsker for å få se faenskapet en siste gang. kan godt få lov å dø der også. Få sagt ordentlig unnskyld til ex for et par ting jeg ikke er så veldig stolt av. Calavi: la oss snakke om sommer og grilling! hva er den aller beste grillmaten? Jaa, la oss gjøre det... Jeg har nå pakket meg inn i dyna etter jeg mistet tre(!) busser og t-baner rett etter hverandre som resulterte i at jeg måtte stå å fryse i tre kvarter sammenlagt. He%##&¤ drittdag! Phuu, godt med en utblåsning.. Nei, men sommer ja... Beste grillmaten er sommerkoteletter eller annet kjøtt på grillen, tzatziki, salat og gjerne ovnsbakte poteter... Mmmmmm... Daybreak: Var du populær på ungdomsskolen?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10223 Skrevet 4. desember 2012 Huff, ikke spør sånn! Rundt 20-30 timer i uka, kanskje...? Forsvarer meg med at jeg ikke er helt frisk og tilbringer veldig mye tid alene hjemme Calavi: Matpakke eller kiosk/kantine på jobben/skolen? Har omtrent aldri spist matpakke. Husker både mamma og pappa og lærere bekymret seg for dette på barneskolen, men jeg har aldri syntes noe om det.. Jeg har startet å lage med meg salater å sånn, og det går ned, men ikke vanlig brødmat... Så blir mye i kantine/kiosk.. Loren: Er det noe i år du angrer på at du har gjort/ikke gjort?
Daybreak Skrevet 4. desember 2012 #10224 Skrevet 4. desember 2012 Daybreak: Var du populær på ungdomsskolen? Nei,ikkje i det heile tatt. Noz: Kor gamal er du? (trur eg har spurt før,men hugsar ingenting )
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10225 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: Når kranglet du sist med noen? For å være ærlig, så husker jeg ikke. Jeg er veldig lite konfliktskapende av meg. Jeg liker å kommunisere, og går ikke det veien, ja da lar jeg være. Calavi: Hvem ville du vært i Ringenes Herre?
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10226 Skrevet 4. desember 2012 Fisk, Tvilling, Jomfru, Skorpion og vannmann. Kun pga at nokon i familien er i eit av dei teikna. Eg bryr meg katta i stjerneteikn. Respekt Gunny: Finns det tigre i Afrika? Adele: Kor mange språk kan du? Alkasil: finaste ord? Synes prokrastinere er et veldig fint ord. Calavi: favoritt-tvserie?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. desember 2012 #10227 Skrevet 4. desember 2012 For å være ærlig, så husker jeg ikke. Jeg er veldig lite konfliktskapende av meg. Jeg liker å kommunisere, og går ikke det veien, ja da lar jeg være. Calavi: Hvem ville du vært i Ringenes Herre? Jeg husker omtrent ingenting av Ringenes Herre, så føler ikke jeg kan gi noe ordentlig svar. Jeg var ganske så ung da filmene kom ut, og fikk streng beskjed av storebror at jeg MÅTTE se de.. Men jeg var lite engsjert og falt ut midt i film nr to... Men har store planer om å få sett alle filmene i nærmeste fremtid da. Synes prokrastinere er et veldig fint ord. Calavi: favoritt-tvserie? Det må nok bli Dexter, Greys anatomy eller Mad Men. Sistnevnte har jeg nesten akkurat startet på, men den er så langt en av favorittene! adele: Har du noen skjulte talenter?
Gjest Lillesiren Skrevet 4. desember 2012 #10228 Skrevet 4. desember 2012 Lillesiren: hva er den morsomste barnefilmen du vet om? Istid? (Teller det som barnefilm?) Lillesiren: Brukar du å hogge juletreet sjølv eller kjøpe? Hehe, det kjøpes, som oftest sammen med min far=) Lillesiren: Hva gjør du om dagene? Jeg studerer jeg også, i tillegg har jeg en deltidsjobb ved siden av:) Lillesiren: Hvis du tar tatovering, hva har du tenkt til å ta og hvor? Det blir såfall et sitat, hvor jeg har tenkt å ha den har jeg ikke bestemt meg for enda, sannsynligvis en noe diskret plass:) Cindi: Hva liker du best med deg selv, personlighetsmessig?
Gjest loren Skrevet 4. desember 2012 #10229 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Har omtrent aldri spist matpakke. Husker både mamma og pappa og lærere bekymret seg for dette på barneskolen, men jeg har aldri syntes noe om det.. Jeg har startet å lage med meg salater å sånn, og det går ned, men ikke vanlig brødmat... Så blir mye i kantine/kiosk.. Loren: Er det noe i år du angrer på at du har gjort/ikke gjort? i Jeg angrer av og til på at jeg ikke tok sjansen og dro da jeg kom inn på universitet i Australia i 2005, men lot forelskelsen velge at jeg skulle flytte til Østlandet istedet. Samtidig vet jeg at om jeg hadde dratt hadde jeg ikke hatt det livet jeg har nå, og selv om det er sykt slitsomt til tider så elsker jeg livet mitt og menneskene jeg har rundt meg. Så, nja, jeg angrer, men kun i korte øyeblikk EDIT: Jeg leste denne litt fort, overså at det sto i år. I år angrer jeg på at jeg lot et forhold pågå for lenge, så jeg ble unødvendig såret og ting ble mye mer komplisert enn det hadde behøvd å bli. alkasil: Spiser du mye frukt? Hvilken er favoritten? Sakone: Hvilken historisk person kunne du tenke deg å leve livet til? Endret 4. desember 2012 av loren
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10230 Skrevet 4. desember 2012 Gunny: Kva er spesielt med munnen til klovdyr? Hm vet ikke, kanskje at de har harde munner for kunne spise løv og grønt fra planter med torner og slikt? Gunny: Finns det tigre i Afrika? Har ikke oversikt over alle dyreparker i afrika, men de finnes ikke vilt. Derimot finnes det løver i India. Gunfreak: Flotteste kjendisdama? Jennifer Aniston! Gunfreak: Har du tenkt å bli så drita full at vi kan le litt av deg på forumet i ettertid?^^ Trenger ikke bli drita for det, kommer sikker gjøre masse teit som dere kan le av meg av etterpå. Sakone: Saying alive eller YMCA? Stjerner: Største ville art i Slekten Canis?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10231 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: Hvilken historisk person kunne du tenke deg å leve livet til? Tja si det... Før i tiden så var det jo ikke akkurat så god kvalitet på livet. Men jeg ville kanskje vært Frans Liszt, kun av den grunn at han regnes som tidenes beste pianist! Sakone: Saying alive eller YMCA? Staying Alive. Men det er kun fordi Bee Gees generelt har mye god musikk, bortsett fra discoperioden! loren: Hvis du kunne vært en ekte prinsesse, ville du vært det? adele.bethune: Har du bifile tendenser?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10232 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Stjerner: Største ville art i Slekten Canis? Canis lupus, grå ulv Gunny: Rett? JackyDrew: Kvifor er det lite lurt å fylle bensin på ein dieselbil? Endret 4. desember 2012 av Stjerner og planeter
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10233 Skrevet 4. desember 2012 Tja si det... Før i tiden så var det jo ikke akkurat så god kvalitet på livet. Men jeg ville kanskje vært Frans Liszt, kun av den grunn at han regnes som tidenes beste pianist! Staying Alive. Men det er kun fordi Bee Gees generelt har mye god musikk, bortsett fra discoperioden! loren: Hvis du kunne vært en ekte prinsesse, ville du vært det? adele.bethune: Har du bifile tendenser? Jeg hadde det før. Kysset gjerne jenter, men ikke noe mer enn det. Gepardieu: Hvordan skal man uttale brukernavnet ditt? Som Jeopardy (tv-programmet som gikk før) eller Gepardy?
Cindi Skrevet 4. desember 2012 #10234 Skrevet 4. desember 2012 Min lillebror havnet på barnehjem når jeg var 15, og det forandret meg på veldig mange forskjellige måter. Jeg hadde flyttet hjemmefra like før det skjedde og plutselig satt jeg med tanken om at jeg hadde forlatt han. Vi har alltid hatt et fantastisk forhold og heldigvis fikk jeg være med han de første døgnene for å gjøre det litt enklere for han. Det værste jeg noengang har vært med på er å dra fra han mens han gråt og vite at han hverken hadde mamma, pappa eller meg der til å ta vare på han! Jeg tror jeg ble voksen den natta, når jeg satt hjemme og visste at det var ingenting jeg kunne gjøre! Det var riktignok kanskje det beste som kunne skje men det kunne absolutt vært gjort på en helt annen måte! :/ Håper det går bra med deg og broren din i dag. Har forståelse for hvor ekstrem en sånn situasjon kan oppleves, har opplevd det nært selv. Unner ingen å oppleve det, men samtidig, som du sier, så er det noen ganger slik at det er det eneste rette. til deg. Cindi: Flinkeste sanger? Sivert Høyem. Sist gang jeg grinte på en konsert var avslutningskonserten til Madrugada, forøvrig min 5 madrugada-konsert. Hele "this old house" gjør at jeg får frysninger inn i sjelen. Han rører virkelig noe inni meg som få andre vokalister klarer. OG: Eva Cassidy. Klarer ikke holde meg når jeg hører "songbird" heller. Cindi: Det verste med nynorsk? At folk sutrer sånn over å måtte ha det på skolen. Jeg hadde 5 i nynorsk, så skjønte ikke helt problemstillingen. (^_^) Cindi: det beste banneordet du vet? Næpskreill! Vanskelig å forkare hvordan det uttalles Jeg bruker det ganske ofte, når jeg blir irritert over folk som ikke bruker hodet. "Ditt førrbainna næpskreill!" (nepeskrell på bokmål) Cindi: feirer du jul sammen med mannen, og hva spiser du på julaften? Ja. Det ville føltes helt feil å ikke gjøre det, han er familien min nå. Så jeg er der han er, og i år kommer det til å være sammen med min mor og far. VI spiser pinnekjøtt på julaften, og masse godteri! Sakone: Liker du tegneserier? Har du i så fall en favoritt?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10235 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: Liker du tegneserier? Har du i så fall en favoritt? Ja leser en del. Jeg synes Lunch er drit kul! Rogert er jo bare helt sykt. Kollektivet, Billy, Zits, Pondus. Er vel i hovedsak det jeg leser. Cindi: Hva med deg? adele.bethune: Hva synes du generelt om Marihuana/hasj? Jack/Stjerner: Har dere noe på gang eller? Skikkelig på flørtern dere to!
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10236 Skrevet 4. desember 2012 Ja leser en del. Jeg synes Lunch er drit kul! Rogert er jo bare helt sykt. Kollektivet, Billy, Zits, Pondus. Er vel i hovedsak det jeg leser. Cindi: Hva med deg? adele.bethune: Hva synes du generelt om Marihuana/hasj? Jack/Stjerner: Har dere noe på gang eller? Skikkelig på flørtern dere to! For å være ærlig, ser jeg ikke poenget med det. Men, jeg har opplevd at en i familien har ødelagt hele livet sitt pga doping. Så jeg velger automatisk det vekk. Da jeg var på byen sist i Oslo, var vi med en som drev å kjøpte marihuana. Jeg ble så sint da jeg fant det ut. Verste er jo at han spurte om han kunne få lov til å legge noe greier i veska mi. Tåpelig type. Loren: Hvordan går det med din nye pc? Blir dere venner?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10237 Skrevet 4. desember 2012 Canis lupus, grå ulv Gunny: Rett? Riktig, grå ulv elller bare ulv som den heter her. Finnes vel ville individer i sibir som veier opp mot 85kg, selv om de norske ofte er langt mindre. Hunder er jo en underart av ulv og kan bli mye større, mastifer og st bernarder kan jo bli 120kg lett og noen mye mer også. Men de er jo ikke ville. Sakone: liker du tim minchin? Stjerner: Kuleste pattedyr, kuleste fugle, kuleste reptil, og kuleste amfibie. Jack: har du eid en alfa?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10238 Skrevet 4. desember 2012 Sakone: liker du tim minchin? Må ærlig si jeg aldri har hørt om han ^^ loren: Er du sterk i håndbak?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10239 Skrevet 4. desember 2012 Jack: har du eid en alfa? Nei, har blakket meg på en italiensk bil. Det får holde. loren: blir kid'en din fornærmet om du ikke alltid ser hva'n har tegnet?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10240 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Jack/Stjerner: Har dere noe på gang eller? Skikkelig på flørtern dere to! nei. jeg er flørtete av natur (også kalt nordlending). når jeg faktisk flørter, da er det derimot veldig tydelig. det snodige her er at ingen her har sett/skjønt det når det faktisk skjer. gunfreak: sykle eller gå tur? Endret 4. desember 2012 av JackCrews
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå