Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10201 Skrevet 4. desember 2012 noen: hvorfor funker ikke multisitat, og hvorfor kutter kg ut gjerne flere linjer når jeg poster? nokon som driv trolling med deg, MOHAHAHAHAH!
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10202 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har siste eksamen 20.desember! Sent, men akkurat nå er jeg glad for det, ellers hadde jeg ikke hatt sjans til å være forberedt til eksamen! ^^ Cindi: Hva synes du om ikke-norske tradisjoner som sniker seg inn, ala Valentine's day og Halloween? adele.bethune: Når sluttet du å få påskeegg som du måtte jakte på? melly666: Er du og Satan venner? Det tror jeg ble slutt på da vi ikke dro til Røros lenger. Da begynte jeg å gjemme egget mitt selv. Alltid spennende, fordi jeg glemte hvor jeg hadde lagt det. Distre, sa du? Cindi: Flinkeste sanger?
Gjest Nikki09 Skrevet 4. desember 2012 #10203 Skrevet 4. desember 2012 Nikki09: Har du opplevd noe som forandret deg som person, bortsett fra å bli mor? Hva? Min lillebror havnet på barnehjem når jeg var 15, og det forandret meg på veldig mange forskjellige måter. Jeg hadde flyttet hjemmefra like før det skjedde og plutselig satt jeg med tanken om at jeg hadde forlatt han. Vi har alltid hatt et fantastisk forhold og heldigvis fikk jeg være med han de første døgnene for å gjøre det litt enklere for han. Det værste jeg noengang har vært med på er å dra fra han mens han gråt og vite at han hverken hadde mamma, pappa eller meg der til å ta vare på han! Jeg tror jeg ble voksen den natta, når jeg satt hjemme og visste at det var ingenting jeg kunne gjøre! Det var riktignok kanskje det beste som kunne skje men det kunne absolutt vært gjort på en helt annen måte! Arabella: hva jobber du med? Og er det det du ønsker å gjøre resten av livet? Stjerner og planeter: hva har vært årets høydepunkt?
Anoia Skrevet 4. desember 2012 #10204 Skrevet 4. desember 2012 Anoia: Siste spel du kjøpte? Kjøpte nettopp en pakke med Trine 1 og 2 på Steam Anoia: din mest dyrebare eiendel? Hmmm... Sett bort ifra katten min (ser ikke egentlig på henne som en eiendel, men hun er jo min, og er dyrebar for meg), så har jeg et par kosebamser som jeg har fått av nære og kjære og hatt siden jeg var veldig liten. Jeg hadde blitt forferdelig lei meg om jeg hadde mistet dem, loslitte som de er... Boksamlingen min står også høyt oppe på listen; er et par uerstattelige dinosaurer der Anoia: Liker du Twilight? Jeg synes Twilight er rimelig teit, men veldig underholdende å se på! Alkasil: Hva slags musikk setter du på når du har en dårlig dag? Adele: Liker du best å bo stort og luftig eller lite og lunt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10205 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Stjerner og planeter: hva har vært årets høydepunkt? Dette året har vore eit møkka år. Håpar 2013 vert betrakteleg betre. Ny leiligheit og fast jobb er årets høgdepunkt. Sakky: Kjekkaste emnet innan matematikk? Geupardy: 100 mill eller ei/ein livslang kjæraste? Alkasil: katt eller hund? JackCrews: Kan du forklara kor kardangen set? og kva nytte den gjer? Er veldig nyfiken på det! CathyXX: kva vil du bli når du vert stor? Cindi: Det verste med nynorsk? Endret 4. desember 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Nikki09 Skrevet 4. desember 2012 #10206 Skrevet 4. desember 2012 Nikki09: Hvilken mat er du flinkest på å lage? Tja, wok eller pasta av noe slag kanskje? Jeg liker ikke å lage mat i det hele tatt så hadde det ikke vært for mannen i huset så hadde jeg sikkert levd på brød og nudler
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10207 Skrevet 4. desember 2012 Kjøpte nettopp en pakke med Trine 1 og 2 på Steam Hmmm... Sett bort ifra katten min (ser ikke egentlig på henne som en eiendel, men hun er jo min, og er dyrebar for meg), så har jeg et par kosebamser som jeg har fått av nære og kjære og hatt siden jeg var veldig liten. Jeg hadde blitt forferdelig lei meg om jeg hadde mistet dem, loslitte som de er... Boksamlingen min står også høyt oppe på listen; er et par uerstattelige dinosaurer der Jeg synes Twilight er rimelig teit, men veldig underholdende å se på! Alkasil: Hva slags musikk setter du på når du har en dårlig dag? Adele: Liker du best å bo stort og luftig eller lite og lunt? Stua her er stor og luftig. Virker som om det aldri blir varmt. I dag gikk jeg det store spranget med å flytte sofaen nærmere peisen. Ser ut til å funke. Men, ville nok valgt en mellomting. Liker det ikke om det blir for lite. Føler at veggene faller ned på meg CathyXX: Har du noe husdyr? Hvis ja, hvilke(t)?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10208 Skrevet 4. desember 2012 Dette året har vore eit møkka år. Håpar 2013 vert betrakteleg betre. Ny leiligheit og fast jobb er årets høgdepunkt. Sakky: Kjekkaste emnet innan matematikk? Geupardy: 100 mill eller ei/ein livslang kjæraste? Alkasil: katt eller hund? JackCrews: Kan du forklara kor kardangen set? Er veldig nyfiken på det! CathyXX: kva vil du bli når du vert stor? Cindi: Det verste med nynorsk? mellom girkasse og bakaksel, evt mellom fordelingskasse og foraksel om du har god/ordentlig firehjulstrekk. kardang er det som også heter mellomaksel, og er kraftoverføringen fra motor/gir til drivaksel. det var denne som røk på min kjøre Bronco, 2 1/2 time etter at jeg hadde kjøpt bilen. den sorte "stangen" til venstre på bildet, med gummi-mansjetten rundt. kardang. eller, mellomaksel, som jeg synes er et langt bedre ord - siden det forklarer hva den gjør. ordet kardang kommer av at i hver ende av akselen sitter det kardanske ledd - eller bedre kalt universale ledd. (ja, jeg vet bilen min må sandblåses under, kom tilbake og se neste sommer) Cindi: det beste banneordet du vet?
Gjest Gunfreak Skrevet 4. desember 2012 #10209 Skrevet 4. desember 2012 Gunfreak: Beste tv-serie? StarGate SG-1 Gunfreak: Kommer din elskede og tilbringer julen med deg? Nei, hadde elsket å ha henne her i jula, spesielt når det er så få igjen å feire jula med, men hun har jo sin egen familie. Gunfreak: Kor mange bein har eit tusenbein på kvart ledd? Om jeg husker har skolpoendre 2 bein, mens tusenbein har 4, altså 2 par. Stjerner: hadde jeg rett? Adele: drept noen i det siste med hælene dine? Sakone: Hvem gleder du deg mest til å møte på julebordet? Jack: Værste bil merke(bortsett fra østeuropeiske komunist merker) kristines: Beste tv-serier Dreamdrops: Et type tv serie du ikke tåler å se på?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10210 Skrevet 4. desember 2012 StarGate SG-1 Nei, hadde elsket å ha henne her i jula, spesielt når det er så få igjen å feire jula med, men hun har jo sin egen familie. Om jeg husker har skolpoendre 2 bein, mens tusenbein har 4, altså 2 par. Stjerner: hadde jeg rett? Adele: drept noen i det siste med hælene dine? Sakone: Hvem gleder du deg mest til å møte på julebordet? Jack: Værste bil merke(bortsett fra østeuropeiske komunist merker) kristines: Beste tv-serier Dreamdrops: Et type tv serie du ikke tåler å se på? Tja. Var en dame som så sine siste dager her i dag. Ringte på feil dør. Neida. Har så vidt vært utenfor døra de siste dagene. Hater kulda ute! Stjerner og planeter: hvor mange stjernebilder kan du utenat?
Gjest HunterLady Skrevet 4. desember 2012 #10211 Skrevet 4. desember 2012 Jeg synes det er et litt rart fenomen. Hunterlady: Har du sikra jobb etter endte studier, eller vil du prøve å ta videreutdanning som helsesøster med en gang? Man kan ikke begynne på videreutdanning umiddelbart etter endte studier. Man må jobbe som vanlig sykepleier i minst 2 år. Jeg har ikke søkt etter jobber ennå, men regner med jeg starter søkinga på nyåret. Det er jo litt vanskelig for meg som er alene med en liten gutt, så sykehuset er dessverre uaktuelt pga tredelt turnussystem de fleste avdelinger der benytter. Blir nok sykehjem, hjemmesykepleie eller psykiatri på meg i første omgang med mindre jeg har superflaks og får meg jobb på poliklinikk! adele.bethune: Hvem er drømmemannen? hvordan ser han ut og hvordan oppfører han seg?
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10212 Skrevet 4. desember 2012 Kjøpte nettopp en pakke med Trine 1 og 2 på Steam Hmmm... Sett bort ifra katten min (ser ikke egentlig på henne som en eiendel, men hun er jo min, og er dyrebar for meg), så har jeg et par kosebamser som jeg har fått av nære og kjære og hatt siden jeg var veldig liten. Jeg hadde blitt forferdelig lei meg om jeg hadde mistet dem, loslitte som de er... Boksamlingen min står også høyt oppe på listen; er et par uerstattelige dinosaurer der Jeg synes Twilight er rimelig teit, men veldig underholdende å se på! Alkasil: Hva slags musikk setter du på når du har en dårlig dag? Adele: Liker du best å bo stort og luftig eller lite og lunt? Bonnie Tyler, helst "Holding out for a hero" eller Abba med egentlig alt men helst "Does your mother know eller "Lay all your love on me" og Buggles "Video killed the radiostar". Den typen ting. Stjerner og planeter: hva ønsker du deg til jul?
alkasil Skrevet 4. desember 2012 #10213 Skrevet 4. desember 2012 Dette året har vore eit møkka år. Håpar 2013 vert betrakteleg betre. Ny leiligheit og fast jobb er årets høgdepunkt. Sakky: Kjekkaste emnet innan matematikk? Geupardy: 100 mill eller ei/ein livslang kjæraste? Alkasil: katt eller hund? JackCrews: Kan du forklara kor kardangen set? og kva nytte den gjer? Er veldig nyfiken på det! CathyXX: kva vil du bli når du vert stor? Cindi: Det verste med nynorsk? Hund, absolutt. Jeg er ikke så glad i katter :/ Cindi: feirer du jul sammen med mannen, og hva spiser du på julaften?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. desember 2012 #10214 Skrevet 4. desember 2012 Jack: Værste bil merke(bortsett fra østeuropeiske komunist merker) kristines: Beste tv-serier Soleklart Audi. De beste bevisene på at pent innpakket piss er fremdeles piss. Deretter kommer alt fransk hakk i hæl. Mannskjit på boks. Fashionistaen: hvor viktig er partnerens religiøse og politiske standpunkt i et forhold?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10215 Skrevet 4. desember 2012 Om jeg husker har skolpoendre 2 bein, mens tusenbein har 4, altså 2 par. Stjerner: hadde jeg rett? Jepp, du hadde rett! Gunny: Kva er spesielt med munnen til klovdyr? Fashionistaen: Kva har du shoppa i dag? Anoia: Kor mange timar brukar du på PC i veka?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. desember 2012 #10216 Skrevet 4. desember 2012 Stjerner og planeter: hvor mange stjernebilder kan du utenat? Fisk, Tvilling, Jomfru, Skorpion og vannmann. Kun pga at nokon i familien er i eit av dei teikna. Eg bryr meg katta i stjerneteikn. Stjerner og planeter: hva ønsker du deg til jul? Respekt Gunny: Finns det tigre i Afrika? Adele: Kor mange språk kan du? Alkasil: finaste ord?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10217 Skrevet 4. desember 2012 Man kan ikke begynne på videreutdanning umiddelbart etter endte studier. Man må jobbe som vanlig sykepleier i minst 2 år. Jeg har ikke søkt etter jobber ennå, men regner med jeg starter søkinga på nyåret. Det er jo litt vanskelig for meg som er alene med en liten gutt, så sykehuset er dessverre uaktuelt pga tredelt turnussystem de fleste avdelinger der benytter. Blir nok sykehjem, hjemmesykepleie eller psykiatri på meg i første omgang med mindre jeg har superflaks og får meg jobb på poliklinikk! adele.bethune: Hvem er drømmemannen? hvordan ser han ut og hvordan oppfører han seg? Her har du et lite utvalg utseendemessig. Personlighetsmessig er de snille, vet å ta vare på en kvinne, og alltid være der for meg. Vi må være på samme bølgelengde også, da kommunikasjon er veldig viktig. Lillesiren: hva er den morsomste barnefilmen du vet om?
Adele Skrevet 4. desember 2012 #10218 Skrevet 4. desember 2012 Fisk, Tvilling, Jomfru, Skorpion og vannmann. Kun pga at nokon i familien er i eit av dei teikna. Eg bryr meg katta i stjerneteikn. Respekt Gunny: Finns det tigre i Afrika? Adele: Kor mange språk kan du? Alkasil: finaste ord? Kan ikke så veldig mange. De nordiske, og engelsk. Også kan jeg ett og annet ord på fransk. Ønsker å lære meg mer av det språket etter hvert. C'est si romantique! Gunfreak: Flotteste kjendisdama?
Gjest Sakone Skrevet 4. desember 2012 #10219 Skrevet 4. desember 2012 Sakky: Kjekkaste emnet innan matematikk? Jeg er glad i tallteori, rekker og lignende. Men synes det er mye spennende matematikk der ute, men jeg har desverre for begrensede kunnskaper om det. Sakone: Hvem gleder du deg mest til å møte på julebordet? Hemmelig! ^^ Neida, men jeg gleder meg til å møte alle jeg Og særlig de jeg har sett mest til her på KG gjennom ulike tråder Gunfreak: Har du tenkt å bli så drita full at vi kan le litt av deg på forumet i ettertid?^^
Anoia Skrevet 4. desember 2012 #10220 Skrevet 4. desember 2012 Anoia: Kor mange timar brukar du på PC i veka? Huff, ikke spør sånn! Rundt 20-30 timer i uka, kanskje...? Forsvarer meg med at jeg ikke er helt frisk og tilbringer veldig mye tid alene hjemme Calavi: Matpakke eller kiosk/kantine på jobben/skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå