Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke si jeg savner selve byen så kjempemye. Mer folket. Generelt sett kan en vel si at jeg savner det å bo å Nordmøre. Trondheim blir litt for stort og "urbant" for meg. Trives bedre mer landlig. Så når jeg er ferdig med studiene blir vel jeg og typen å flytte på Smøla, og da evt. pendle inn til Kristiansund.

alkasil: Hva hører du på akkurat nå? Evt. siste du hørte på.

Jeg har Asbjørn Brekke på tv, siste jeg hørte på av musikk var garantert Lady Gaga, skal på konserten hennes på torsdag.

Gunfreak: Hvor i Norge bor du?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

HunterLady: Ville du vært surrugat mor for 500 000kr?

For meg så er 500.000 kroner lite penger rent generelt. Og for å være noe så massivt som en surrogatmor, så er det iallefall altfor lite. Aldri i verden, så nei! :)

HL: Beste bilmerke?

Jeg er veldig glad i Volvo og BMW.. :) Kjører selv en VW, men det er bare fordi jeg ikke har råd til noe bedre for øyeblikket.

Gunfreak: Tar du med deg kjæresten på julebordet?

Skrevet

HedvigR: Hva leser du nå? (Utenom skolerelatert lesing)

Jeg leser Harry Potter and the Deathly Hallows, for det jeg tror er den 12. gangen :D

HedvigR: Hvilken politiker liker du best og hvem liker du minst?

Egentlig et artig spørsmål, men har bestemt meg for at jeg ikke vil ha det skriftlig hva jeg synes om forskjellige parti og politikere her. Det trenger jo ikke nødvendigvis høre sammen med hvem jeg stemmer på, men likevel :P

alkasil: Planer om å få deg avatarbilde snart? :D

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: Skal du lage conga linje på julebordet?

nei du det har jeg ingen planer om :P

Noz: Har du lagt planer for neste sommerferie?

nei, men det burde jeg fikse snart.. har ikke vært på noe ferie siden 2007 med untak av noen altfor få og kjappe turer til kr.sand og tromsø for å besøke besteveninne og bestevenn.

Bandit: hvilke first price (eller andre billigmerker) produkter kjøper du?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Har du noen gang funnet en firkløver?

Nei, jeg har så uflask jeg har ikke en gang funnet en trekløver, alle mine kløvere er toklløver

Gunfreak: Hvor i Norge bor du?

Bislett!

Gunfreak: Tar du med deg kjæresten på julebordet?

Jeg prøver å prøver å overtale henne, men hun er en viktig og opptatt dame.!

HL: Så jeg må altså gi deg minst 500 001kr for å få unge med deg?

alkasil: hvor er du fra?

dreamdrops: hvis østfold ikke er beste fylke i norge, hvilket er det da?

Skrevet

Jeg leser Harry Potter and the Deathly Hallows, for det jeg tror er den 12. gangen :D

Egentlig et artig spørsmål, men har bestemt meg for at jeg ikke vil ha det skriftlig hva jeg synes om forskjellige parti og politikere her. Det trenger jo ikke nødvendigvis høre sammen med hvem jeg stemmer på, men likevel :P

alkasil: Planer om å få deg avatarbilde snart? :D

Jeg burde vel prøve på det, ja! Skal finne noe som passer.

Nei, jeg har så uflask jeg har ikke en gang funnet en trekløver, alle mine kløvere er toklløver

Bislett!

Jeg prøver å prøver å overtale henne, men hun er en viktig og opptatt dame.!

alkasil: hvor er du fra?

dreamdrops: hvis østfold ikke er beste fylke i norge, hvilket er det da?

Er fra Stavanger, men bor i Oslo.

HedvigR: Har du billetter til Hobbiten?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

For meg så er 500.000 kroner lite penger rent generelt. Og for å være noe så massivt som en surrogatmor, så er det iallefall altfor lite. Aldri i verden, så nei! :)

Unnskyld avsporing, men 500 000 lite rent generelt???

Endret av Arabella
Gjest HunterLady
Skrevet

Bislett!

;) Ja, nå er jeg solgt gitt!

Unnskyld avsporing, men 500 000 lite???

Når det kommer til å kjøpe kjoler og sko, så er det kanskje mye penger. De kan også være behjelpelige dersom man har svært dårlig råd fra før. Men jeg synes 500.000 er en liten sum når det kommer til hva de faktisk kan brukes til. Man får ikke mye av "de store tingene" for 500k.

Det kommer vel litt an på hvilke muligheter man har fra før.

Skrevet

Solsenga: Hva synes du om menn i badebukse? (sorry, kom ikke på et bedre spørsmål. haha!)

Det kommer ann på badebuksa og ikke minst mannen! Noen kler til og med en liten speedo :laugh:

Solsenga: funnet ut om du kan komme på julebord?

Jeg prøver å få det til! Men usikker på hvordan jeg skal komme meg hjem, også skal jeg egentlig reise bort tidlig dagen etter. Er jo ikke kult å måtte rekke siste toget kl 00 (regner med det er etter midnatt villdyrene i dere slippes løs!)

HunterLady: Hva er det verste med å være singel?

Arabella: Hva ville du gjort med 50 000?

Hedvig: Du får velge bare to typer pålegg resten av livet, hva tar du?

kristines1990: Har du handlet på en spesiell butikk pga en ansatt?

Stjerner og planeter: Fikk du 6-er i nynorsk? ;)

Guybrush: Har du noen i kikkerten for tiden? ;)

Dreamdrops: Det verste med jula?

Drue: Har du troll i trompeten?

Cindi: Snømenn eller nisser?

alkasil: Hva plager deg skikkelig? (Tolk det som du vil)

Skrevet

Det har jeg faktisk ikke. Ikke etter hva jeg kan komme på ihvertfall.

Gunfreak: Beste tv-serie?

Gjest Eurodice
Skrevet

Det kommer ann på badebuksa og ikke minst mannen! Noen kler til og med en liten speedo :laugh:

Jeg prøver å få det til! Men usikker på hvordan jeg skal komme meg hjem, også skal jeg egentlig reise bort tidlig dagen etter. Er jo ikke kult å måtte rekke siste toget kl 00 (regner med det er etter midnatt villdyrene i dere slippes løs!)

Arabella: Hva ville du gjort med 50 000?

Hedvig: Du får velge bare to typer pålegg resten av livet, hva tar du?

Stjerner og planeter: Fikk du 6-er i nynorsk? ;)

Guybrush: Har du noen i kikkerten for tiden? ;)

Dreamdrops: Det verste med jula?

Drue: Har du troll i trompeten?

alkasil: Hva plager deg skikkelig? (Tolk det som du vil)

Jeg ville ha kvittet meg med klattegjeld først og fremst, og hvis det ble noe til overs, lagt det til på julegavekontoen :).

Gunfreak: Kommer din elskede og tilbringer julen med deg?

Skrevet

Hahaha. Det er nok ikke mange beilere utenfor døra mi skal du tro. Det faktum at jeg har barn skremmer nok de aller fleste og de tør ikke komme på besøk fordi jeg har gjort det klinkende klart at besøk til meg skjer på mine premisser.

Jeg har kun hatt et mannebesøk dette året. ;)

Goggen: Hvordan går det med kjærligheten?

Jeg er rystet over tafattheten til nord norske menn nå for tiden, men de skjønner tydeligvis ikke hva de går glipp av...... :vetikke:

Jeg har det aldeles utmerket med min kjære. Var gift i over 20 år, men ble skilt som så mange andre, Har hatt ei ny flott Kvinne i over fem år og vi passer veldig godt sammen.

kristines1990: Hva er drømmejobben?

Skrevet

Oh, den var vanskelig. Jeg liker både snømenn og nisser... Men det må bli snømenn. Kanskje snømenn med nisseluer? ;)

loren: Hva er det første du gjør når du kommer på jobb om morgenen? Har du en fast rutine?

Skrevet (endret)

Loren: Hvilken lukt er den beste innen duftlys?

Jeg liker Durance sin Lavendellukt veldig godt :)

Loren: pleier du å synge høyt for deg selv når du kjører bil? Hvis ja, hva synger du?

Ja, som regel er det Jokke som står på CD i bilen, så jeg er den direkte årsaken til at ungene i barnehagen til mini har lært opptil flere Jokkesanger fra han. Noe noen av foreldrene ikke var så happy for, men hey, når deres unger lærer ungen min Justin Biebersanger, så ser jeg det som min plikt å lære dem noe om ordentlig musikk.

Jeg er overbevist om at jeg hadde vært perfekt til å jobbe som radiovert/programleder! Jeg tror jeg hadde storkost meg med å bable drit, fortelle dårlige vitser og spille musikk for folket. NRK burde leie meg inn med en eneste gang, de ville tjent grovt på meg!

Loren: hadde du hørt på?

Selvfølgelig ;)

loren: Hva er det første du gjør når du kommer på jobb om morgenen? Har du en fast rutine?

Jeg henter meg noe varmt å drikke, som regel te, mens daten skrus på, åpner posten og sorterer den, så tar jeg en surferunde på KG og et annet forum før jeg er i gang med resten av dagen.

Spørsmål til andre kommer ved lunsjtider, jeg må i et møte (haha, nå følte jeg meg viktig :fnise: )

Endret av loren
  • Liker 1
Skrevet

Ja, som regel er det Jokke som står på CD i bilen, så jeg er den direkte årsaken til at ungene i barnehagen til mini har lært opptil flere Jokkesanger fra han. Noe noen av foreldrene ikke var så happy for, men hey, når deres unger lærer ungen min Justin Biebersanger, så ser jeg det som min plikt å lære dem noe om ordentlig musikk.

Jeg elsker deg. <3

Haha!

Gjest HunterLady
Skrevet

Det åpenbare. At en er alene. Jeg har alltid vært ganske antisosial og trivdes godt alene. Jeg tror de supersosiale vesenene hadde tatt sitt eget liv dersom de var i min hverdag. Likevel savner jeg til tider å ha noen der. Noen ganger når jeg sitter i sofaen om kveldene og har tent lys, og rigget opp til kosekveld for meg selv, så innser jeg hvor forferdelig tragisk det er at jeg ikke har noen å kose meg sammen med.

Sex og sånt savner jeg ikke, fordi det er ikke et problem å få tak i. Det er mye vanskeligere å finne noen som vil være med meg på andre måter.

Jeg er rystet over tafattheten til nord norske menn nå for tiden, men de skjønner tydeligvis ikke hva de går glipp av...... :vetikke:

Tja, ikke vet jeg med de nordnorske mennene. Kan godt være de er tafatte. Siden jeg ikke bor i Nord-Norge i det hele tatt og ikke har gjort det på snart 6 år, så er det litt vanskelig å kunne si om du har rett.. ;)

Alkasil: Snuser eller røyker du?

Cindi: Hvilket kjønnsorgan synes du er finest? Mannens eller kvinnens?

Solsenga: Hvilken hårmanke ville du valgt hvis du fikk velge en eller annens kjendis sitt hår?

Lillesiren: Har du noen tatoveringer?

Sakone: Har du julekalender?

Lurifix: Hvilket brødsmør bruker du?

Gjest Nikki09
Skrevet

nikki09: Favorittdrikk?

Kommer an på om du mener med eller uten alkohol?

Til vanlig drikker jeg stort sett bare vann, hender jeg glimter til med et glass cola men det er sjeldent :-)

Av alkohol så går det mest i whiskey og hvitvin. Er riktignok snart et år siden jeg drakk noen av delene iom at jeg fikk barn for 8 uker siden :-)

Kristines1990: hva skal du i julen?

Gjest Nikki09
Skrevet (endret)

Nikki09: Favorittsnop?

Wow, hm... Jeg spiser aldri snop omtrent jeg :-O sjokolade kanskje?

Daybreak: beste barndomsminne?

Lillesiren: hvordan oppdaget du KG og hva er det beste med å være her?

Fikk ikke multisitat til å fungere jeg...

Endret av nikki09
Skrevet

Cindi: Hvilket kjønnsorgan synes du er finest? Mannens eller kvinnens?

Mannens! Helt klart.

HunterLady: Du har sikkert svart på dette før, men jeg har ikke lest hele tråden. Hva jobber du med?/Hva bruker du dagene dine til, dersom du ikke jobber?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Hehe, jeg soser igjennom, for å være ærlig. Prøver å finne noen som er verre enn Sakone og meg :fnise: Siden dere klager så fælt på oss..

Lillesiren: Hva har du gjort i dag?

Stresset med noen søknader jeg må få sendt, tatt noen telefoner, og nuh skal jeg lese til min eksamen, som er imorgen!

Jeg kjøper oftest tomatsuppe og spiser oftest risengrynsgrøt.

Lillesiren: eier du egen leilighet?

Nei, foreløpig leier jeg.

Lillesiren: Har du noen tatoveringer?

Nei, men blir kanskje en med tid og stunder, får se:)

Hunterlady: Hvor kommer du fra?(Sånn ca.)

nikki09: Hva er din største frykt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...