Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10061 Skrevet 3. desember 2012 Jeg elsker masse typer desserter - iskrem, riskrem, panna cotta..... Mørkhåret. 3 dagers skjegg. Litt hår så jeg kan rufse/ta tak. Snill. Omtenksom. Også må det være et emne for videre liv sammen. Calavi: Beste pålegg til brødskiva? Ost og skinke eller egg med tomat Dreamdrops: Hvor mage gode og nære venner har du? Kristine: Hva var det ved kjæresten din som gjorde at du falt for han?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10062 Skrevet 3. desember 2012 Puma er ganske kjedelige dyr, kjedelig brun pels, ikke så pene i ansiktet, de skal ha litt pluss for at de spiser amerikanske jegere nå og da. Tigere derimot er flotte vakre dyr, men desverre alt for få av dem igjen, så det blir nok tiger. Calavi: Pizza eller taco? Definitivt taco! Er ikke særlig glad i pizza, mens taco kan jeg spise stort sett når som helst. Gunfreak: Hva skal du i morgen?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10063 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Jeg er egentlig en veldig lite sjalu person, men en ting som "frustrerer" meg litt er at lillesøstra mi kan spise omtrent det hun vil og fortsatt være slank som bare det, mens jeg legger på omtrent bare av å se på en sjokolade Det er vel å være misunnelig, tror jeg Tenkte mer på sjalu relatert til forhold. Dreamdrops; hva sang bør jeg synge om jeg skal forsøke sjarmere deg i senk? Buddy Holly - True Love Ways. Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love eller en du finner av Mr. Orbison Jeg har ikke barn, så har sjeldent juletre her hjemme. Men tradisjonen tro, skal det gjøres lille juleaften. Jeg har heller ikke barn, men i år skal jeg kjøpe meg et lite juletre som skal stå i hjørne på rommet, hoho Og lille julaften er jo altfor sent! Synes den tradisjonen er så kjip Calavi: Ditt lengste forhold? Endret 3. desember 2012 av Dreamdrops
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10064 Skrevet 3. desember 2012 Mr Orbison er lett. Går for blue angel eller in dreams da
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10065 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Det er vel å være misunnelig, tror jeg Tenkte mer på sjalu relatert til forhold. Ahh. Da kan jeg vel si at jeg omtrent aldri har vært noe særlig sjalu. Stoler såpass på kjæresten min at jeg aldri har følt noen grunn til det. Kristine: Hva var det ved kjæresten din som gjorde at du falt for han? Tror det må være at vi snakket så bra sammen. Fra første gang jeg møtte har vi omtrent aldri hatt noen kleine stillheter. Vi ble kjent via ei venninne av meg som var sammen med en kompis av ham, og da vi bodde litt over fire timer fra hverandre ble det mye prating via msn de første månedene vi kjente hverandre. På det meste var det 5-6 timer dagen med chatting. Var ikke selv klar over at jeg begynte å bli forelska i ham før jeg (via en misforståelse) trodde han var blitt sammen med noen andre. Følte meg temmelig knust den dagen, og utrolig letta når det viste seg å ikke stemme. Dreamdrops: Hva blir årets julemiddag? Endret 3. desember 2012 av kristines1990
Gjest Gunfreak Skrevet 3. desember 2012 #10066 Skrevet 3. desember 2012 Gunfreak: Hva skal du i morgen? Kjøpe hatt, og sko, samt poste noe for bestemoren min. Calavi: Hest eller Esel? Adele: Du vet du har undervanns kamerar! Sakone: Beste bruce willis film?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10067 Skrevet 3. desember 2012 Det er vel å være misunnelig, tror jeg Tenkte mer på sjalu relatert til forhold. Buddy Holly - True Love Ways. Frankie Goes To Hollywood - The Power of Love eller en du finner av Mr. Orbison Jeg har heller ikke barn, men i år skal jeg kjøpe meg et lite juletre som skal stå i hjørne på rommet, hoho Og lille julaften er jo altfor sent! Synes den tradisjonen er så kjip Calavi: Ditt lengste forhold? I underkant av seks år. Jack: Hvilken sang minner deg om din far?
Gjest Sakone Skrevet 3. desember 2012 #10068 Skrevet 3. desember 2012 Sakone: Beste bruce willis film? The fifth element!!! Er så SYKT kul film! adele.bethune: Skal du lese 50 shades of grey? Lillesiren: Er det noe du "burde" kunne, men som du ikke kan. (f.eks jeg kan ikke svømme)
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10069 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Kjøpe hatt, og sko, samt poste noe for bestemoren min. Calavi: Hest eller Esel? Adele: Du vet du har undervanns kamerar! Sakone: Beste bruce willis film? Dette må jeg vurdere! Ellers kan det være at dere er så heldige at dere får en live performance den 4. ..Om dere er heldige. The fifth element!!! Er så SYKT kul film! adele.bethune: Skal du lese 50 shades of grey? Lillesiren: Er det noe du "burde" kunne, men som du ikke kan. (f.eks jeg kan ikke svømme) Jeg har faktisk vurdert veldig å lese den bokserien. Men jeg har ikke råd til bøkene nå, og det er grusom lang ventetid på de på biblioteket. Alle: Hva gjør dere oppe nå? Endret 3. desember 2012 av adele.bethune
Gjest Lillesiren Skrevet 3. desember 2012 #10070 Skrevet 3. desember 2012 Lillesiren: Hva er det mest behagelige klesplagget du har i skapet? En rose fløyelsbukse det står juicy bakpå... Hoho! Neida, mitt mest behagelige plagg er mine litt for store puma joggebukser, bor i de nå om dagene;) Link? Gepardieu: Du fant ikke et brukernavn det var vanskeligere å stave? Lillesiren: Hvilke serier følger du med på for tiden? Akkurat nuh, ingen faktisk. Litt av og på med gossip girl og vampire diaries, men begynner å gå lei. Har du noen til anbefaling:)? Lillesiren: Hva synes du om tegneserien Pusur? Jeg kan/kunne overraskende mye om den tegneserien faktisk, da jeg skrev oppgave om han i norsken en gang på barneskolen Så jo, liker pusur=) Calavi: Når var sist du var med på en real jentekveld, med is, brownies og chickflicks på menyen? 1
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10071 Skrevet 3. desember 2012 Akkurat nuh, ingen faktisk. Litt av og på med gossip girl og vampire diaries, men begynner å gå lei. Har du noen til anbefaling:)? Alltid! Grey's Anatomy om du ikke har sett det, Castle, CSI Las Vegas og Modern Family:) Har flere på lager også, om du er interessert! JackCrews: Beste Orbisonalbum?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10072 Skrevet 3. desember 2012 Jack: Hvilken sang minner deg om din far? hva som helst av busserulls. storyen er at han var på et arbeidslag som ble værfast ved et hotell hvor busserulls spilte. de fikk se konserten og var med på middag med dem også. greia er at min far ble tatt for å være med i bandet da folk skulle ha signerte plater, så han signerte sammen med bandet. når han ble spurt hva hans rolle i bandet var, så svarte han at han var trommisen. ..busserulls hadde aldri noen trommis. calavi: hva frisyrer er turnoff på en mann?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10073 Skrevet 3. desember 2012 Alltid! Grey's Anatomy om du ikke har sett det, Castle, CSI Las Vegas og Modern Family:) Har flere på lager også, om du er interessert! JackCrews: Beste Orbisonalbum? konsertopptaket fra A Black And White Night. Skaff DVDen. det er legenfuckingsdarisk. jeg får gåsehud av den hver eneste gang. Sakone: hvilken sport ville du vært proff i?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10074 Skrevet 3. desember 2012 Kjøpe hatt, og sko, samt poste noe for bestemoren min. Calavi: Hest eller Esel? Adele: Du vet du har undervanns kamerar! Sakone: Beste bruce willis film? Tror nok det må bli hest.. Jeg har alltid hatt lyst til å prøve å ri, men har aldri fått rotet meg til å få gjort det. Esler har jeg null forhold til... Alle: Hva gjør dere oppe nå? Bare surrer på kg og hører på musikk.. Burde sove.. Calavi: Når var sist du var med på en real jentekveld, med is, brownies og chickflicks på menyen? Det var for tre eller fire helger siden. Vi så twilight, noe jeg ser på som ordentlig jentefilm, spiste is og popcorn. Ikke samtidig da, så klart... Jentekvelder er superkos! Lillesiren: Hvilken barnefilm er favoritten?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10075 Skrevet 3. desember 2012 Alle: Hva gjør dere oppe nå? Surrer på kg og spiller et spill jeg fant igjen som jeg spilte for en del år siden. Burde vel egentlig kommet meg i seng slik at jeg får begynt lesinga i fornuftig tid i morgen. Calavi: Maks alder +/- i forhold til din egen for noen du kunne tenkt deg å være i et forhold med?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10076 Skrevet 3. desember 2012 hva som helst av busserulls. storyen er at han var på et arbeidslag som ble værfast ved et hotell hvor busserulls spilte. de fikk se konserten og var med på middag med dem også. greia er at min far ble tatt for å være med i bandet da folk skulle ha signerte plater, så han signerte sammen med bandet. når han ble spurt hva hans rolle i bandet var, så svarte han at han var trommisen. ..busserulls hadde aldri noen trommis. calavi: hva frisyrer er turnoff på en mann? Dreds, rastafletter eller veldig langt hår.... Kristine: Din verste uvane?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10077 Skrevet 3. desember 2012 Kristine: Din verste uvane? Altfor flink å utsette ting. Akkurat nå er det leggetida som stadig forskyves. Var egentlig klar til å finne senga i tolvtida. adele: Har du noen gang møtt en kjendis og blitt "starstruck"?
Gjest Sakone Skrevet 3. desember 2012 #10078 Skrevet 3. desember 2012 Sakone: hvilken sport ville du vært proff i? Kung fu! Hadde vært gøy å kunne kampsport og vært topptrent! adele.bethune: Hva er en romantisk kveld for deg? Calavi: Er du teknisk flink av deg?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. desember 2012 #10079 Skrevet 3. desember 2012 Surrer på kg og spiller et spill jeg fant igjen som jeg spilte for en del år siden. Burde vel egentlig kommet meg i seng slik at jeg får begynt lesinga i fornuftig tid i morgen. Calavi: Maks alder +/- i forhold til din egen for noen du kunne tenkt deg å være i et forhold med? 11 år eldre og to år yngre. .. Kung fu! Hadde vært gøy å kunne kampsport og vært topptrent! adele.bethune: Hva er en romantisk kveld for deg? Calavi: Er du teknisk flink av deg? Nei, så absolutt ikke. Jeg eier ikke tålmodighet når det kommer til slike ting heller... Sakone: En kvinnelig artist du liker?
Gjest Sakone Skrevet 3. desember 2012 #10080 Skrevet 3. desember 2012 Sakone: En kvinnelig artist du liker? Katie Melua :D kristines1990: Hva er favoritten blant smågodt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå