Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sakone: Gleder du deg til Gangster Squad?

Ja håper det blir en kul film hvertfall!!

Sakone: De jobbene du kan få etter endt utdanning relatert til studiet ditt; går man ta med dress, pensko og minikoffert (i svart) på jobb?

Ja må gå i dress som regel :)

Sakone: Dine 3 yndlingsskuespillere og skuespillerinner?

Natalie Portman, Meg Ryan, Audrey Tautou.(kate winslet) ++

Tom Hanks, Bruce Willis, Nicolas Cage, Johnny Depp ++

Lydia: Søteste dyret?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

:O :O ! Last den ned nå! Jeg kommer og sjekker!

Nei, det gjør jeg aldri. Og det er fordi at en hadde fortalt til pappa en gang at det kan gå utover karmaen din om pengene du gir, blir brukt til noe dårlig.

Siden da har jeg ikke gitt dem en krone. Tenk om det er sant :sjenert:

Calavi: Den diggeste frokosten?

Jeg spiser nesten aldri frokost. Trenger noen timer på meg før jeg kan spise ordentlig.. Da heter det vel heller lunch :fnise: Jeg orker i hvertfall ikke noe veldig voldsomt.. Hjemmebakt brød er digg, da kun med smør... mmm.. Også gjerne en fruktsalat etterpå.

Kristines: Taco eller pizza?

adele: Hva er en perfekt søndag for deg?

sakone: Hva skal til for å gjøre deg flau?

Skrevet

Gunfreak/Sakone: Nevn en klesstil på kvinner som plager deg?

Sånn slaskete jobbebukse stil.... Det er så sykt mange som går rundt i det hele tiden.... Det er så stygt.

Sakone: Ei dame har pynta seg og skal ut. Hva foretrekker du å se mest av? Pupper eller bein?

Det kommer an på. Har hun fine pupper, så har jeg ikke noe imot at de er pent fremstilt. Har hun pene bein, har jeg ikke noe imot å se de! Så kommer veldig an på kvinnen, og hvilket plagg hun har på seg.

Det bør uansett ikke bli vulgært.

adele.bethune: Hva bør en mann ikke ha på seg?

kristines1990: Hva liker du å vise frem når du pynter deg?

Skrevet (endret)

Taco. Tror det er en av få matretter jeg ikke klarer gå lei av. Kjekt som student, da taco av en pakke lefser og en pakke kjøttdeig holder til flere dagers middag :P

Når jeg var yngre gikk det i "kløft" som var omtrent ikkeeksisterende :P Nå er det heller beina som får kjørt seg da de begynner å bli en av de delene av kroppen jeg føler meg fornøyd med.

Lillesiren: Hva er det mest behagelige klesplagget du har i skapet?

Endret av kristines1990
Gjest Lillesiren
Skrevet

Woho! Jeg tar deg på ordet altså! :)

Jeg er veldig glad i krim/thrillere. Så det står nok øverst :) Ellers så må jeg innrømme at jeg har sett alle romantiske filmer med Ryan Gosling, og at den sjangeren ikke er særlig verst. Kanskje på grunn av han da... Men de er i alle fall likt!

Hvis en komedie er morsom, er det også å foretrekke.

Lillesiren: Dine 3 yndlingsfilmer?

Sakone: Dine 3 yndlingsskuespillere og skuespillerinner?

Gunfreak: En sang du aldri blir lei av?

Hehe, ja det må du bare gjøre, jeg har akkurat fått en flatskjerm i hus også:D

Lucky number sleven, Hitch og The butterfly effect. Det var disse tre som poppet opp umiddelbart hvertfall:)

Gepardieu: Hvilket inntrykk har du av de som henger på snikk-snakk?

Skrevet

Jeg blir fort flaut om folk viser total mangel på selvinnsikt. F.eks jeg har studert musikk, og har hatt hørelære osv, så jeg hører veldig lett at folk ikke synger rent f.eks. Så f.eks idol når jeg så det de første sesongene, med folk som tror de kan synge, men synger så ille at jeg får lyst å slå hue i veggen, da blir jeg flau. Ellers hadde jeg vel blitt flau om jeg prompet i en stor forsamling.

adele.bethune: Hva gjør deg fort flau?

Dreamdrops: Har du stor familie?

Calavi: Er du glad i å sitte oppe om natta?

Skrevet

Sånn slaskete jobbebukse stil.... Det er så sykt mange som går rundt i det hele tiden.... Det er så stygt.

Link?

Gepardieu: Du fant ikke et brukernavn det var vanskeligere å stave? :fnise:

Lillesiren: Hvilke serier følger du med på for tiden?

Skrevet

Jeg spiser nesten aldri frokost. Trenger noen timer på meg før jeg kan spise ordentlig.. Da heter det vel heller lunch :fnise: Jeg orker i hvertfall ikke noe veldig voldsomt.. Hjemmebakt brød er digg, da kun med smør... mmm.. Også gjerne en fruktsalat etterpå.

adele: Hva er en perfekt søndag for deg?

En helt sløv søndag er digg! Ikke ha noe mål eller mening med dagen :)

Det kommer an på. Har hun fine pupper, så har jeg ikke noe imot at de er pent fremstilt. Har hun pene bein, har jeg ikke noe imot å se de! Så kommer veldig an på kvinnen, og hvilket plagg hun har på seg.

Det bør uansett ikke bli vulgært.

adele.bethune: Hva bør en mann ikke ha på seg?

Borat-kostyme! Seriøst. Please. Synes jeg ser bilder av menn (og kvinner, vel og merke) overalt nå med slike kostymer!! :sjokkert:

Gepardieu: Liljer eller roser?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: En sang du aldri blir lei av?

Hm den er vansklig, Det er veldig få sanger jeg ikke blir lei av, etter en stund, ender jeg vel nesten altid opp med å skippe dem når de kommer opp. Hmmm, det nærmeste jeg kan komme er vel For what it's worth av Buffalo springfield

Gunfreak/Sakone: Nevn en klesstil på kvinner som plager deg?

hmm, veldig pynta kjoler, sånne kjoler med duppeditter og dinger, ting som får kjolene til å virke som fiskekjell.

Adele: har du noen videoer av disse konsertene dine?

Dreamdrops: Er Østfold norges beste fylke?

kristines: når du har studert alle disse religionene, er det en du kunne ønske deg å følge eller en gud du ville ha trodd på.

Skrevet

Jeg blir fort flaut om folk viser total mangel på selvinnsikt. F.eks jeg har studert musikk, og har hatt hørelære osv, så jeg hører veldig lett at folk ikke synger rent f.eks. Så f.eks idol når jeg så det de første sesongene, med folk som tror de kan synge, men synger så ille at jeg får lyst å slå hue i veggen, da blir jeg flau. Ellers hadde jeg vel blitt flau om jeg prompet i en stor forsamling.

Jeg sier ofte det som faller meg inn. Noen ganger snakker jeg før jeg tenker. Også tenker jeg noen ganger høyt. Det er litt flaut.

Gunfreak: Puma eller tiger?

Skrevet

Hm den er vansklig, Det er veldig få sanger jeg ikke blir lei av, etter en stund, ender jeg vel nesten altid opp med å skippe dem når de kommer opp. Hmmm, det nærmeste jeg kan komme er vel For what it's worth av Buffalo springfield

hmm, veldig pynta kjoler, sånne kjoler med duppeditter og dinger, ting som får kjolene til å virke som fiskekjell.

Adele: har du noen videoer av disse konsertene dine?

kristines: når du har studert alle disse religionene, er det en du kunne ønske deg å følge eller en gud du ville ha trodd på.

Hehe, de foregår under vann. Så har dessverre ingen videoer av dette..

Lillesiren: Hva synes du om tegneserien Pusur?

Skrevet (endret)

Ikke veldig stor, men ikke en liten familie heller. Mamma har 4 søsken, og de har 2 barn hver. (bortsett fra tante som har en sønn). Så blir det besteforeldre på begge sider.

Edit: I tillegg til mamma, pappa og søster.

Kristines1990: Hva gjør deg mest sjalu?

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Link?

Folk som går ala det her ute: Foto0567Gggg.jpg

JackCrews: Spiller du lotto?

Skrevet

Nei ;)

Adele: Når pynter du juletreet?

Skrevet

Kristines1990: Hva gjør deg mest sjalu?

Jeg er egentlig en veldig lite sjalu person, men en ting som "frustrerer" meg litt er at lillesøstra mi kan spise omtrent det hun vil og fortsatt være slank som bare det, mens jeg legger på omtrent bare av å se på en sjokolade :P

Er nok ikke det. Merker at jo mer jeg studerer religioner jo mindre fristende synes livet som religiøs. Men på tross av dette vil jeg ikke betegne meg selv som ateist. Heller som agnostiker. Da jeg godt tror det finnes mer enn oss i verden, men hva og hvor og om det er noe/noen å tilbe tar jeg ikke stilling til.

Tror det er en grunn til at jeg studerer komparativ religionsvitenskap framfor teologi ;)

adele: Favorittdessert?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Ja, jeg er alt for glad i å sitte oppe.. Er skikkelig b-menneske, elsker natten, hater morgninger. Kamp mot vekkerklokken hver eneste dag..

Adele: Kan du beskrive drømmemannen?

Skrevet

Folk som går ala det her ute: Foto0567Gggg.jpg

JackCrews: Spiller du lotto?

Det hender. Jeg hadde våte drømmer om 200 millioner buckasoids.

Dreamdrops; hva sang bør jeg synge om jeg skal forsøke sjarmere deg i senk?

Skrevet

Nei ;)

Adele: Når pynter du juletreet?

Jeg har ikke barn, så har sjeldent juletre her hjemme.

Men tradisjonen tro, skal det gjøres lille juleaften.

Skrevet

Jeg er egentlig en veldig lite sjalu person, men en ting som "frustrerer" meg litt er at lillesøstra mi kan spise omtrent det hun vil og fortsatt være slank som bare det, mens jeg legger på omtrent bare av å se på en sjokolade :P

Er nok ikke det. Merker at jo mer jeg studerer religioner jo mindre fristende synes livet som religiøs. Men på tross av dette vil jeg ikke betegne meg selv som ateist. Heller som agnostiker. Da jeg godt tror det finnes mer enn oss i verden, men hva og hvor og om det er noe/noen å tilbe tar jeg ikke stilling til.

Tror det er en grunn til at jeg studerer komparativ religionsvitenskap framfor teologi ;)

adele: Favorittdessert?

Jeg elsker masse typer desserter - iskrem, riskrem, panna cotta.....

Ja, jeg er alt for glad i å sitte oppe.. Er skikkelig b-menneske, elsker natten, hater morgninger. Kamp mot vekkerklokken hver eneste dag..

Adele: Kan du beskrive drømmemannen?

Mørkhåret. 3 dagers skjegg. Litt hår så jeg kan rufse/ta tak. Snill. Omtenksom. Også må det være et emne for videre liv sammen.

Calavi: Beste pålegg til brødskiva?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg sier ofte det som faller meg inn. Noen ganger snakker jeg før jeg tenker. Også tenker jeg noen ganger høyt. Det er litt flaut.

Gunfreak: Puma eller tiger?

Puma er ganske kjedelige dyr, kjedelig brun pels, ikke så pene i ansiktet, de skal ha litt pluss for at de spiser amerikanske jegere nå og da. Tigere derimot er flotte vakre dyr, men desverre alt for få av dem igjen, så det blir nok tiger.

Calavi: Pizza eller taco?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...