Adele Skrevet 3. desember 2012 #10021 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er 168. Ikke akkurat ofte jeg møter noen lavere enn meg. Men er faktisk en i klassen min som er lavere! adele.bethune: Hva er mest hedmarsk med deg? Lillesiren: Flaueste du har opplevd? JackCrews: Hvor gammel var du da du fikk bilinteresse? Dreamdrops: Er du glad i matematikk? Gunfreak: Synes du ostepop lukter godt? Takk for at du avslører min identitet. Trodde jeg kunne stole på deg..... Er det bare jeg som tenker på en jævla stein fyr når jeg ser den smileyen? Ooh, likte scooteren da. Faste følgesvenner det der! Bare at jeg solgte min i våres.. For å ha råd til russetiden.. Jaja, til mitt forsvar brukte jeg den ikke så mye på den tiden! Swarovski: Selger du smykkene du lager? Jeg kunne aldri solgt min Yamaha. Også har jeg egentlig lovt å aldri gjøre det heller Til en random fyr i Elverum. Don't ask me why. Gunfreak: Hva lo du av sist?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10022 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er 168. Ikke akkurat ofte jeg møter noen lavere enn meg. Men er faktisk en i klassen min som er lavere! Dreamdrops: Er du glad i matematikk? Ah, av en eller annen grunn hadde jeg på følelsen av at du var rundt 170 høy. Nei, ikke spesielt. Jeg bruker selvsagt matematikk når jeg regner sammen ting jeg kjøper, regner ut rabatter før jeg handler, osv, men ting som funksjoner og modellering? Kommer alltid til å irritere meg hvor mye av livet mitt jeg brukte på slikt bull. Jeg har ikke sett Ringenes herre i det hele tatt, så deler nok ikke din iver der;) Du .. sa.. hva? Greit om jeg kommer til deg en helg med digg og brus, og har en maraton? Drua: Hvilken sjokolade liker du ikke?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10023 Skrevet 3. desember 2012 (endret) kristines1990: har du noen fobier? Edderkopper. Får totalt noia av dem. Både døde, levende og bilder. Husker jeg bare måtte bla fort forbi om det kom edderkoppbilder i f.eks. illustrert vitenskap. Klarte ikke engang ta på arket om det var bilde av en edderkopp. Har "heldigvis" ikke fått ordentlig panikkanfall pga. det mer enn et par ganger, men det er ikke noe jeg har lyst å oppleve igjen. (Egentlig omfatter dette det meste av "kravlekryp" med mange bein. Som krabber, tusenbein og skorpioner. Men edderkopper er verst.) Dreamdrops: Hva er bakgrunnen for brukernavnet? Endret 3. desember 2012 av kristines1990
Gjest Lillesiren Skrevet 3. desember 2012 #10024 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er 168. Ikke akkurat ofte jeg møter noen lavere enn meg. Men er faktisk en i klassen min som er lavere! adele.bethune: Hva er mest hedmarsk med deg? Lillesiren: Flaueste du har opplevd? JackCrews: Hvor gammel var du da du fikk bilinteresse? Dreamdrops: Er du glad i matematikk? Gunfreak: Synes du ostepop lukter godt? Da jeg som 13-åring satt på flybussen på vei hjem igjen fra Bergen, og jeg plutselig hører en velkjent, skjærende, skarp og særdeles høylytt Sognedialekt fra bussens høytalere: Eg finne tje dottor mi, ho skulle ta flyet heimatt og har tje mobil sin pao. Er ho pao bussen din??? A*** og K**** *(min bror og et søskenbarn), ti no still, eg er i telefonen!!" "Kan du leite etter ho, ho e trettan aor gammadle, bruka bridle og me brunt haor!" Busssjåføren ble etterhvert bare irritert, og folk begynte å murre rundt meg: Herremin, hun må da roe seg.. DET var definitivt mitt flaueste øyeblikk ever. kristines1990: Hva står på planen imorgen? 1
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10025 Skrevet 3. desember 2012 Når vi snakker på dette med å fordele på spørsmål... Det spørs når Dreamdrops angriper deg også nå Morsomt! Gunfreak er nok litt flinkere enn deg, så han skal få slippe Guybrush: En rett du virkelig lager bra?
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10026 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er brukbar flink. Drevet en del med programmering også Jeg synes verdensrommet er spennende, og liker å se programmer om det på tv, men ikke noe særlig utover det. Jeg har aldri hatt noe problem med det høyden min i forhold til kjærlighetslivet mitt. Jeg tror ikke det kommer til å bli et problem heller. Jeg ser det også som lite sannsynlig at jeg ville blitt fysisk tiltrukket av en dame på 190 også så. adele.bethune: Hva er det lengste du har kjørt med scooteren din? kristines1990: har du noen fobier? På en tur? Det er vel rundt 33.7 km. Det tok ca. en time. Ufattelig kjedelig. Dreamdrops: Hva skal du i morgen?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. desember 2012 #10027 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er 168. Ikke akkurat ofte jeg møter noen lavere enn meg. Men er faktisk en i klassen min som er lavere! adele.bethune: Hva er mest hedmarsk med deg? Lillesiren: Flaueste du har opplevd? JackCrews: Hvor gammel var du da du fikk bilinteresse? Dreamdrops: Er du glad i matematikk? Gunfreak: Synes du ostepop lukter godt? Født i en bilfamilie. Vokst opp med to onkler som begge har drevet stort med bil. Jeg lekte rundt biler, i biler og med biler. Min far kjørte lastebil, men hans innflytelse er lav siden jeg ikke kjente ham før jeg var tenåring. Skrudd på biler siden jeg var liten snørrunge. Jeg var to år gammel og min mor var noe oppgitt over sønnen som satt og pekte på bilene og fortalte nøyaktig hvilke bilmerker de var. Min første bil fikk jeg femten år gammel, min bestefars gamle Ford som hadde tilbragt mange år utendørs, hensatt. Jeg husker enda gleden av brølet når faenskapet startet etter dager med skruing og kos. Jeg har alltid elsket biler, og jeg legger stor ære i å forstå dem og beherske dem. Skummelt nok er jeg veldig lik min far når det gjelder kjøring, det føles så naturlig uansett hvor vanskelig forholdene måtte være. Første gang jeg satt på med ham var jeg 25 år gammel, så jeg har ikke lært av ham. Noz: blir du veldig glad om jeg kommer meg ned til den 4.?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10028 Skrevet 3. desember 2012 kristines1990: Hva står på planen imorgen? I morgen går nok størsteparten av dagen med på lesing til første eksamen som er på tirsdag. "Innføring i kristendommen". Ergo kjempeemne med alt for mange pensumbøker. Gunfreak: Holde en tarantell i hånda eller slange over skuldrene?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10029 Skrevet 3. desember 2012 Dreamdrops: Hva er bakgrunnen for brukernavnet? Jeg vet ikke. Synes Drops (uttalt på engelsk), var et ord jeg likte Men så ville jeg ha noe foran eller bak som gjorde at det klang bedre. Og siden jeg liker drømmer, drømmer mye selv og mener de ofte betyr noe, ble det det! Kristines1990: Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen? (Om du har en). Sakone: Gleder du deg til Gangster Squad?
Gjest Gunfreak Skrevet 3. desember 2012 #10030 Skrevet 3. desember 2012 Gunfreak: Hva lo du av sist? I går når jeg skypet med dama, hun gjør noen festlige ansitksutrykk når hun skriver, søte og morsome. Dreamdrops: Har du en fast sang du synger i dusjen? 1
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10031 Skrevet 3. desember 2012 Kristines1990: Hvor lenge har du og kjæresten din vært sammen? (Om du har en). Fem og et halvt år nå i november =) Og da har vi bodd sammen omtrent tre av de til nå. Ekstra "godt gjort" med tanke på at det er første forholdet til begge to. adele: Hvilken linje gikk du på vgs?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10032 Skrevet 3. desember 2012 Dreamdrops: Hva skal du i morgen? I morgen skal jeg på politistasjonen og melde fra om at førerkortet mitt er stjålet. Så må jeg få ordnet nytt togkort (alt lå jo i den jævl* lommeboka ). Så skal jeg møte en venninne og ikke drikke kaffe fordi jeg ikke har penger ( ), så skal jeg på jobb fra 16-21. Deretter drar jeg til kjæresten. Der har du hele dagen min! Hva med deg? Sakone: De jobbene du kan få etter endt utdanning relatert til studiet ditt; går man ta med dress, pensko og minikoffert (i svart) på jobb?
Gjest Lillesiren Skrevet 3. desember 2012 #10033 Skrevet 3. desember 2012 Lillesiren: Om du fikk 10 000 kr, ville du farget håret ditt i en crazy farge? Feks lilla? Nope, håret mitt er hellig;) Siren: Kjekk norsk mann, eller sexy italiener? Kjekk norsk mann. Sleesy italienere er ikke min greie;) Ah, av en eller annen grunn hadde jeg på følelsen av at du var rundt 170 høy. Nei, ikke spesielt. Jeg bruker selvsagt matematikk når jeg regner sammen ting jeg kjøper, regner ut rabatter før jeg handler, osv, men ting som funksjoner og modellering? Kommer alltid til å irritere meg hvor mye av livet mitt jeg brukte på slikt bull. Du .. sa.. hva? Greit om jeg kommer til deg en helg med digg og brus, og har en maraton? Drua: Hvilken sjokolade liker du ikke? Gjerne Dreamdrops: Hvilken filmsjanger foretrekker du?
Gjest Gunfreak Skrevet 3. desember 2012 #10034 Skrevet 3. desember 2012 I morgen går nok størsteparten av dagen med på lesing til første eksamen som er på tirsdag. "Innføring i kristendommen". Ergo kjempeemne med alt for mange pensumbøker. Gunfreak: Holde en tarantell i hånda eller slange over skuldrene? Enkelt, har ikke noe frykt for slanger/reptiler, selv om jeg ikke liker tanken på å bli bitt av en giftig en, har selv holdt slanger uten problemer, edderkopper derimot liker jeg ikke, ikke en gang små norske, ikke nødvengivis en fobi eller redd, gjør meg bare noe ubehaglig. Jeg kan fint se på en tarrantel på en monter eller noe. kristines: Hvilken religion liker du best å lese/lære om?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10035 Skrevet 3. desember 2012 Dreamdrops: Har du en fast sang du synger i dusjen? Nei Pleier som oftest å plugge minihøyttaleren min i ipoden og trykke på "miks sanger" på julen 2012-spillelisten min! Adele: Kan du synge?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10036 Skrevet 3. desember 2012 kristines: Hvilken religion liker du best å lese/lære om? I likhet med språk må jeg si det er gamle religioner som fenger mest. Storkoste meg med et emne jeg hadde i vår som het "fortidens religioner". Der var det norrøn religion, gresk/romersk, egyptisk og mesopotamisk religion/mytologi som var i fokus. Av "ikkeutdødde" religioner synes jeg flere asiatiske religioner er spennende. Lillesiren: Skumleste filmen du har sett?
Gjest Skrevet 3. desember 2012 #10037 Skrevet 3. desember 2012 Gjerne Dreamdrops: Hvilken filmsjanger foretrekker du? Woho! Jeg tar deg på ordet altså! Jeg er veldig glad i krim/thrillere. Så det står nok øverst Ellers så må jeg innrømme at jeg har sett alle romantiske filmer med Ryan Gosling, og at den sjangeren ikke er særlig verst. Kanskje på grunn av han da... Men de er i alle fall likt! Hvis en komedie er morsom, er det også å foretrekke. Lillesiren: Dine 3 yndlingsfilmer? Sakone: Dine 3 yndlingsskuespillere og skuespillerinner? Gunfreak: En sang du aldri blir lei av?
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10038 Skrevet 3. desember 2012 Fem og et halvt år nå i november =) Og da har vi bodd sammen omtrent tre av de til nå. Ekstra "godt gjort" med tanke på at det er første forholdet til begge to. adele: Hvilken linje gikk du på vgs? VG1 Service og samferdsel Så begynte jeg på VG2 Reiseliv før jeg fant ut at jeg heller ville skifte over tilbake til gamleskolen, så byttet til VG2 Salg, service og sikkerhet. Så tok jeg VG3 Lærling i kontor- og administrasjonsfag Og til slutt ble det VG4 Halvårig påbygning til generell studiekompetanse Kristine: Hva slags pc-merke har du?
Adele Skrevet 3. desember 2012 #10039 Skrevet 3. desember 2012 Nei Pleier som oftest å plugge minihøyttaleren min i ipoden og trykke på "miks sanger" på julen 2012-spillelisten min! Adele: Kan du synge? Jeg har konsert annenhver dag i dusjen. Det låter helt fantastisk! Spesielt på lyse toner. Gunfreak/Sakone: Nevn en klesstil på kvinner som plager deg?
KristineS Skrevet 3. desember 2012 #10040 Skrevet 3. desember 2012 Kristine: Hva slags pc-merke har du? Jeg har en bærbar acer, også har jeg en stasjonærpc som kjæresten min har bygd for meg. Så den er litt vanskelig å sette noe definert merke på. Sakone: Ei dame har pynta seg og skal ut. Hva foretrekker du å se mest av? Pupper eller bein? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå