Gjest Gunfreak Skrevet 2. desember 2012 #9921 Skrevet 2. desember 2012 Sakko/Gunny: Siste sett film? On her majesty's secret service Gunfreak: Om du var en bowlingkjegle, hvor på banen ville du stått og hvorfor? Den foreste så jeg kunne møte "døden" med ære! Siren: Hvilket land lager beste rødvin? Stjerner: samme spørsmål til deg Jack: noen gang vært redd når du har kjørt(bil eller motorsykkel) Adele: Var du god i gym på skolen? Dreamdrops: svenske handel eller synden tur? Calavi: viss du var en bowling kjedelig, hvor ville du stått? Sakone: Disco eller danseband? Cindi: linger du på avataren din? Nozzy: høyete fell eller dypeste avgrop?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. desember 2012 #9922 Skrevet 2. desember 2012 Stjerner: samme spørsmål til deg eg sleit meg gjennom ein film i går "om mennesker og Gud", trur eg den hette. Dørgande kjedeleg... Cindi: Kor gamal er du? Dreamdrops: Din verste eigenskap? Calavi: Favorittt pålegg?
Daybreak Skrevet 2. desember 2012 #9923 Skrevet 2. desember 2012 .... Daybreak: har du noen gang blitt sparket av hest? Ikkje sparka nei,men har blitt både bitt og trakka på. ... Alle: Er det normalt å kjenne seg deprimert når man har mistet lommeboka si? Cause I do.. Daybreak: Den dårligste filmen du har sett? Eg ville nok kjent meg deprimert då ja.. Eg har sett fleire filmar som er lite bra, men hugsar ikkje namnet på dei.. Dog så er Skream-filmane direkte keisame og dårleg i mine augo då det er berre for langdrygt. Minya: Kva var den siste filmen du såg, og var den bra?
Rainbow Skrevet 2. desember 2012 #9924 Skrevet 2. desember 2012 jeg tok ikke tiden! ^^ men la oss ikke rippe opp i dette, skal vi? rainbow: planer om å se ylvis-showet som begynner turnere etter nyttår? Jeg så det i november i fjor her i Oslo, men det er jo fryktelig lenge siden, og det hadde korta ned ventetida på neste tv-sesong å se det igjen, så hvis de kommer til et sted det er relativt greit å reise til har jeg veldig lyst! Jack: Skal du? Stjerner og planeter: Hvordan ser din nyttårsaften vanligvis ut?
Minya Skrevet 2. desember 2012 #9925 Skrevet 2. desember 2012 Minya: verste jobben du har hatt? Øhm... jeg mener jeg har svart på dette før en gang, eller noe lignende, da kom vel spørsmålet fra Noz. Jeg har igrunnen ikke hatt noen helt jævlige jobber, har vært relativt heldig med folka jeg har jobbet med i de ymse yrkene, men jeg hadde det ikke så bra da jeg jobbet i min første Rema. Sjefen der var helt forjævlig, så jeg kan kanskje si at det var den verste jobben? Var nesten utbrent etter to år der, fikk ny jobb i en annen Rema og arbeidsgleden steig med femti hakk. Og så har du jo tiden som bartender, som i og for seg er et helt ok yrke, sett bort i fra alle de fulle gifte mannfolka som sutrer om kona si. Minya: Kva var den siste filmen du såg, og var den bra? Brave, Disney Pixar. Den var dritgod med masse herlig humor! :D Stjerner og Planeter; Hvordan var dagen din den forrige gangen du tenkte "Dette var en bra dag!"
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9926 Skrevet 2. desember 2012 Jack: noen gang vært redd når du har kjørt(bil eller motorsykkel) mange ganger. har seilt nedover korgfjellet med stive hjul og bremsen i bunnen på 45 tonn vogntog. det finnes ikke kult noen sted. dreamdrops: beste sang fra 50-tallet?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9927 Skrevet 2. desember 2012 Jack: Skal du? but of course. opptil flere ganger. Swarovski: har du ide om et veldig bra hundenavn? ja, på en gutt, såklart! 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. desember 2012 #9928 Skrevet 2. desember 2012 Stjerner og planeter: Hvordan ser din nyttårsaften vanligvis ut? Veldig stille og roleg. Eg er litt imot krampeaktig "no skal me feste"-morro... I år er mini hos meg så me skal kosa oss med mat, spel og rakettar Stjerner og Planeter; Hvordan var dagen din den forrige gangen du tenkte "Dette var en bra dag!" fredag. då fekk eg meir peng inn på konto, shoppa litt og endte opp med fantastisk kjekk kveld med tre veninner. Spontanfylla funkar alltid. mange ganger. har seilt nedover korgfjellet med stive hjul og bremsen i bunnen på 45 tonn vogntog. det finnes ikke kult noen sted. Fysj, der har eg og vore livredd nokre gongar. Jack: verste og beste vegstrekning på E6 mellom Trondheim og der du bur no? Daybreak: Kor i landet sit du? Har du alltid skrive nynorsk? Gunfreaky: Fått solgt menna dine?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9929 Skrevet 2. desember 2012 Jack: verste og beste vegstrekning på E6 mellom Trondheim og der du bur no? jeg HATER hamarøya om vinteren! det er et sant helvete, med vind, snø, is og fjellklatring. jeg ELSKER hamarøya om sommeren! det er rett og slett villeste naturen i hele landet, og så forbasket vakkert. Gunny: ti viktigste gadgets under et zombie-angrep?
Daybreak Skrevet 2. desember 2012 #9930 Skrevet 2. desember 2012 ... Daybreak: Kor i landet sit du? Har du alltid skrive nynorsk? Eg bur i det såkalla Nynorskland,også kjend som Volda. Eg har alltid skrive nynorsk, og kjem nok alltid til å gjere det også Jack: Har du fleire eigne songar å dele med oss,enn den eine som du sende linken til meg for ei stund sidan?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9931 Skrevet 2. desember 2012 Jack: Har du fleire eigne songar å dele med oss,enn den eine som du sende linken til meg for ei stund sidan? hm. ja, faktisk. skal se om jeg ikke finner noe skøy i løpet av kvelden. ikke si at du likte det SÅ godt? jellybean: drømmebilen?
Daybreak Skrevet 2. desember 2012 #9932 Skrevet 2. desember 2012 (endret) hm. ja, faktisk. skal se om jeg ikke finner noe skøy i løpet av kvelden. ikke si at du likte det SÅ godt? ... Jo,faktisk,du er utruleg flink Jelly: I ein skala på 1-10, kor artig tykkjer du det er å plage meg? Endret 2. desember 2012 av Daybreak
Cindi Skrevet 2. desember 2012 #9933 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Cindi: linger du på avataren din? Ikke så veldig. Men er vel den "kjendisen" jeg har lignet mest på tidligere. Før jeg ble grå mus. Legger ved et bilde, så kan du se selv. Cindi: Kor gamal er du? Jeg er 27 år. cindi: kor i nord e du fra? Jeg er fra Senja. Men har bodd mer i Tromsø. JackCrews: Hvor er du fra? Endret 2. desember 2012 av Cindi
TheHairyToothfairy Skrevet 2. desember 2012 #9934 Skrevet 2. desember 2012 JackCrews: Hvor er du fra? æ bor nu i sælve narvik loren: hvis du måtte flytte ut av norge, hvilket land ville du bosatt deg i? (bergen er ikke godkjent svar)
Jellybean78 Skrevet 2. desember 2012 #9935 Skrevet 2. desember 2012 jelly: noe oversikt på hvor mye du har brukt på din sykkel? Tjaa.....med verkstedutgifter, (er ikke flink til å skru desverre) og heftig ombygging, rundt 300K om jeg ikke tar helt feil.... jellybean: drømmebilen? .....alltid vært drømmen, blir ikke barskere enn dette Jelly: I ein skala på 1-10, kor artig tykkjer du det er å plage meg? 11 - 12 kanskje Du slår meg som en veldig plagetrengende person da Day! (meeen,jeg vet du liker det).... Siren: Alder? Jack: Savner du jobben som dørvakt? Gjort deg noen tanker om det?
Gjest Lillesiren Skrevet 2. desember 2012 #9936 Skrevet 2. desember 2012 Siren: Hvilket land lager beste rødvin? Den eneste rødvinen jeg liker er hvertfall italiensk:) Lillesiren: Hva liker du best å ha i julestrømpa? Hehe, har aldri hatt en julestrømpe, men hvis jeg kunne hatt en, ville jeg gjerne hatt et par pakker mørk sjokolade m/pekannøtter og havsalt, tyrkis pepper og klementiner=) Lillesiren: Har du noe spesielt du gjør/har gjort nå når vi er inne i adventstida? Nope, jeg liker å tro at jeg bruker all min energi på eksamenslesning;) Siren: Alder? 25:) Jellybean78: Hvor bor du? Nozmonster: Hvilke småting i hverdagen gjør deg litt lykkeligere?
Gjest Skrevet 2. desember 2012 #9937 Skrevet 2. desember 2012 Sommer! Uten tvil!! Grilling på terrassen, late dager på svaberget, båtturer, sol & varme..Ok, nå glamoriserer jeg, er jo år og dag siden været har tillatt slike somrer, men sommer er hvertfall årstiden med størst potensiale:) Calavi: Hvis du skulle hatt et kjæledyr, hva ville du hatt? Hund. Er vokst opp med hund og selv om jeg synes katter også er skjønne så er og forblir jeg et hundemenneske. On her majesty's secret service Den foreste så jeg kunne møte "døden" med ære! Siren: Hvilket land lager beste rødvin? Stjerner: samme spørsmål til deg Jack: noen gang vært redd når du har kjørt(bil eller motorsykkel) Adele: Var du god i gym på skolen? Dreamdrops: svenske handel eller synden tur? Calavi: viss du var en bowling kjedelig, hvor ville du stått? Sakone: Disco eller danseband? Cindi: linger du på avataren din? Nozzy: høyete fell eller dypeste avgrop? Jeg ville stått bakerst på høyre side, jeg. Innbiller meg at det er kjeglen flest bommer på... eg sleit meg gjennom ein film i går "om mennesker og Gud", trur eg den hette. Dørgande kjedeleg... Cindi: Kor gamal er du? Dreamdrops: Din verste eigenskap? Calavi: Favorittt pålegg? Nja, jeg har ikke noe favorittpålegg ene og alene, i hvertfall ikke som jeg kommer på nå. Men er veldig glad i harkokt egg med tomat eller ost og skinke. Lillesiren: Har du noen uvaner som irriterer venner/familie? Drue: Noen norske komikere du ler godt av?
Gjest loren Skrevet 2. desember 2012 #9938 Skrevet 2. desember 2012 æ bor nu i sælve narvik loren: hvis du måtte flytte ut av norge, hvilket land ville du bosatt deg i? (bergen er ikke godkjent svar) Ville ikke bodd i Bergen om jeg fikk betalt for det, så det hadde ikke vært et alternativ ^^ Jeg har falt litt for Irland, så jeg tror faktisk det ville vært førstevalget mitt. Lillesiren: Hvit eller rød vin?
Gjest Gorgonzola Skrevet 2. desember 2012 #9939 Skrevet 2. desember 2012 Gorgonzola: Den mest overvurderte filmen? Independence day. I utgangspunktet en ok story, et spennende plot, første halvtimen er dirrende spennende. Den siste drøye timen er så svulstig-hollywoodsk-navlebeskuende-proteksjonistisk og latterlig patetisk at den eneste grunnen til at jeg ble sittende i salen var at jeg måtte ha hele filmen innabords for å kunne argumentere redelig overfor venner og kjente etterpå når jeg slaktet makkverket. Djeezez, det var dårlig. Badabing: Er du engasjert i noen verv (politisk eller organisatorisk) på fritida?
Gjest Lillesiren Skrevet 2. desember 2012 #9940 Skrevet 2. desember 2012 Hund. Er vokst opp med hund og selv om jeg synes katter også er skjønne så er og forblir jeg et hundemenneske. Jeg ville stått bakerst på høyre side, jeg. Innbiller meg at det er kjeglen flest bommer på... Nja, jeg har ikke noe favorittpålegg ene og alene, i hvertfall ikke som jeg kommer på nå. Men er veldig glad i harkokt egg med tomat eller ost og skinke. Lillesiren: Har du noen uvaner som irriterer venner/familie? Drue: Noen norske komikere du ler godt av? Jeg tygger høylytt med tyggis Den ene venninna jeg bodde meg tidligere, pleide bokstavelig talt kaste meg ut døra dersom jeg hadde tyggis. "Du får sitte på trappa og tygge den effings tyggisen din" Ville ikke bodd i Bergen om jeg fikk betalt for det, så det hadde ikke vært et alternativ ^^ Jeg har falt litt for Irland, så jeg tror faktisk det ville vært førstevalget mitt. Lillesiren: Hvit eller rød vin? Hvit:) Niennas: Hatt en fin helg=)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå