Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jack: kva er best? laurdag eller søndag?

vet ikke. før var det søndag, for lørdag jobbet jeg. nå er jo alt blitt så mye bedre :) jeg tror jeg sier lørdag, da kan jeg tross alt gjøre hva jeg vil så lenge jeg vil. søndag er jo blitt dagen før jobb.

mynona: tre mindre praktiske ting du alltid har med deg på reise?

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Har du klar kjole til KG-julebordet eller? :)

Nei, nei, nei!! :) Absolutt ikke og jeg tenker ikke et sekund på det! Jeg vet at jeg har plenty av fine kjoler jeg kan bruke og jeg vet at jeg har masse butikker tilgjengelige i nærheten dersom jeg skulle skifte mening noen dager før. Slike ting bestemmer jeg med aldri for før noen få dager til den aktuelle festen. Jeg skal f.eks ut på byen neste helg, og kommer ikke til å avgjøre antrekk før på fredagen. Er veldig impulsiv sånnsett! :)

Enn du da? Og ennå viktigere: Skotøy?

Sakone: Er du lei singellivet eller er du sjeleglad for å ikke ha en partner å forholde deg til?

Mynona: Hva jobber du med?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Hvis du skulle vært en annet sted i verden akkurat nå, hvor ville du vært og hva ville du drevet med?

Akkurat nå? Jeg kunne tenkt meg å vært helt sør i Brasil, mot grensen til Paraguay, leid en kåk og vært der til april og begynt på den boka jeg lenge har drømt om å skrive......

Mann42: Pros and cons når det kommer til demokratiet, minst fem av hver (om du i det hele tatt leser denne tråden)

Skrevet

Sakone: Er det nokon grunn til du er redd hundar?

Egentlig er det vel ikke det. Jeg synes bare de er litt skumle. De bjeffer, lukter vondt og sikler.

Noen er søte og se på da, på avstand.

Sakone: har du fin dress du bruker på julebord og fester og slik, som er finere enn vanlige "jobb dresser"

Nei, nå har jeg ikke mange dresser. Er jo ikke i jobb heller enda. Men når jeg begynner i full jobb etter studier da skal jeg øke dresskolleksjonen min ganske kraftig!

Sakone: Er du lei singellivet eller er du sjeleglad for å ikke ha en partner å forholde deg til?

Jeg har aldri likt singellivet noe sånn spesielt, men har heller ikke noe imot det. Det er deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten å måtte forholde meg til noen, men jeg vil heller gjerne ha en kjæreste å dele tiden min med :) Så håper det dukker opp ei i ikke for fjern fremtid :)

Tjuagutten: Hvis du kunne velge mellom å være helt normalt kjekk, og du fikk av og til litt oppmerksomhet fra damene, eller du kan være så kjekk at SAMTLIGE damer i hele verden synes du var kjekk og konstant ga deg oppmerksomhet, hva ville du valgt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Synes du AB-funksjonen skal være her, eller bli fjernet? (begrunn gjerne)

Sånn umiddelbart mener jeg at den funksjonen burde vært fjernet. Ved litt nærmere ettertanke tror jeg det kan være lurt at den finnes. Det er neppe en hemmelighet at enkelte brukere fort blir "kjent" for hvem de er/hva de står får som kan ha behov for å blottlegge noe de ikke nødvendigvis, eller innledningsvis vil bli konfrontert/forbundet med. Om det, skal vi kalle det skvære, behovet for anonymitet oppveier for alt mølet som kommer fra AB er jeg ikke helt sikker på.

Guybrush: Tror du det finnes menn på KG som har registrert her for primært å kapre fitte?

Skrevet

Drue: Kva er det første du vaskar i dusjen?

Det er selvfølgelig selveste staken, det viktigste jeg har på kroppen.

Drue: Hvordan pleier du å feire nyttårsaften?

Det har variert veldig de siste åra, men sånn jevnt over så er det som regel en middag med venner inni bildet. Synes det er fryktelig ut å slenge dritt om nyttårsaften. Litt sånn "det blir aldri noe kult, du har så høye forventinger" etc. Herregud, det blir jo hva du gjør det til selv.

Drue: Kva var di siste skikklege skade?

Etter en ankelskade i forbindelse med fotball i februar, så har jeg problemer med å gå/stå i lengre tid uten å få vondt. Det er en skade som kan ta flere år å bli kvitt :(

Sakone: favorittdisiplin i pool?

Skrevet

Sakone: favorittdisiplin i pool?

9-ball, uten tvil! Har faktisk en 3.plass i turnering fra 9.ball! ^^

Men ja etter min mening er 9.ball disiplinen det kreves mest taktisk og utførelse, med hvor du plasserer hvitekula etter hvert støt.

loren: Hva kunne du gjerne tenke deg å drive med, men som du ikke har tid eller anledning til å drive med?

Skrevet

jelly: drømmebiken?

En av disse 2 for ulike årsaker,vanskelig/umulig å plukke den ene

over den andre,,,

iceman20ii.jpg

bobberstyle2.jpg

Den øverste av Marcus Walz,er vel estetisk sett en av de vakreste jeg har

sett sånn rent nyere generasjons/moderne motorsykkelbyggings - stilmessig.

(legg merke til den enkeltsidige svingarmen på sykkelen)

Den nederste derimot er vel kanskje den som ligger ett hårstrå nærmere

hjertet mitt,pga. den uslåelige oldschool - sjarmen med en bobber,

springerfronten på den regner jeg for å være den peneste fronten på sykkel

overhodet forresten,aller helst skulle den hatt apehangers også,for å få

den rette 'looken'.....samt at den på bildet er en shovelhead,samme motor-

type som jeg har på sykkelen min...:)

JackCrews: Høyeste farten du har vært oppe i bak rattet?

Skrevet

En av disse 2 for ulike årsaker,vanskelig/umulig å plukke den ene

over den andre,,,

iceman20ii.jpg

bobberstyle2.jpg

Den øverste av Marcus Walz,er vel estetisk sett en av de vakreste jeg har

sett sånn rent nyere generasjons/moderne motorsykkelbyggings - stilmessig.

(legg merke til den enkeltsidige svingarmen på sykkelen)

Den nederste derimot er vel kanskje den som ligger ett hårstrå nærmere

hjertet mitt,pga. den uslåelige oldschool - sjarmen med en bobber,

springerfronten på den regner jeg for å være den peneste fronten på sykkel

overhodet forresten,aller helst skulle den hatt apehangers også,for å få

den rette 'looken'.....samt at den på bildet er en shovelhead,samme motor-

type som jeg har på sykkelen min... :)

JackCrews: Høyeste farten du har vært oppe i bak rattet?

den siste der var lekker, gotta love oldschool.

raskeste jeg har vært oppi er egentlig litt uvisst, jeg var litt for opptatt til å glane på speedoen. langt over 260 iaffal, og nei - det foregikk IKKE på noe norsk veg. jeg er heller ikke tilhenger over å bedrive slikt på offentlig veg.

jelly: noe oversikt på hvor mye du har brukt på din sykkel?

noz: hvis du kunne velge mellom disse to superkreftene, hva ville det bli - spytte etsende sulfat-klyser eller gjøre alle materialer om til vaffelrøre ved berøring av lillefingeren?

Skrevet

hmm jeg er glad i romantiske komedier^^

så vet ikke helt hva du definerer som jentefilm.

loren: Og hva er dine?

Jeg liker egentlig Dirty Dancing aller best, og de to Greasefilmene, går de inn under jentefilmer selv om de er gamle? ;)

loren: Hva gir Semper deg oftest komplement for?

Han er flink til å gi meg komplimenter for de tingene jeg oppnår i ft jobb og skole. Det er de jeg setter mest pris på iallefall.

loren: Hva kunne du gjerne tenke deg å drive med, men som du ikke har tid eller anledning til å drive med?

Teater. Spilte teater fra jeg var 9 til jeg var 16, men har ikke tid, mulighet og overskudd til det for tiden.

Lillesiren:Hvilken årstid setter du mest pris på?

Sakone: Hvilken bok har du planer om å lese etter eksamensperioden?

Mynona: Hvilken film var den siste du så på kino?

Skrevet

Sakone: Hvilken bok har du planer om å lese etter eksamensperioden?

Akkurat nå har jeg ingen bok jeg planlegger å lese, men jeg kunne kanskje tenkte meg å lese de bøkene som Game of Thrones er basert på. Ellers har jeg også planer om å lese Harry Potter 2 på Japansk igjen^^ må holde det ved like^^

Stjerner: Hva skulle du gjerne klart deg foruten i livet ditt?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner: Hva skulle du gjerne klart deg foruten i livet ditt?

.

Gunny: pizza eller taco?

Endret av Stjerner og planeter
Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunny: vil du ha born i framtida?

Ja, håper jeg kommer til et sted i livet hvor økonomien og kjærligheten er slik at jeg kan få et planlagt barn.

Gunny: pizza eller taco?

Pizza, da jeg ikke liker dressing eller grønnsaker er mine tacoer ektemt kjedelige.

Stjerner: Hvilke rødviner er best.

Sakone: Hustler du pool? går på en pool hall og lurer folk for penger? Er det slik du tjener penger til studiene?

LadyHunter: Har du satt Sakone som "bytte" for julebordet?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: løve eller tiger

Løven trekker nok det lengste strået.. de er så majestetiske og vakre!

noz: hvis du kunne velge mellom disse to superkreftene, hva ville det bli - spytte etsende sulfat-klyser eller gjøre alle materialer om til vaffelrøre ved berøring av lillefingeren?

vaffelrøre! det hadde vært så utrolig tøft å lage vafler av komoder, skap, bøker og gamle filler :danse:

HUnterlady: siden Yme ikke er her for tiden ( :( ) og du skal bo hos han under oslo-oppholdet, så spør jeg deg: blir han med på julebordet?

Gjest HunterLady
Skrevet

LadyHunter: Har du satt Sakone som "bytte" for julebordet?

Nei, det har jeg ikke gjort.

HUnterlady: siden Yme ikke er her for tiden ( :( ) og du skal bo hos han under oslo-oppholdet, så spør jeg deg: blir han med på julebordet?

Det er planen ja.. :)

Skrevet (endret)

Sakone: Hustler du pool? går på en pool hall og lurer folk for penger? Er det slik du tjener penger til studiene?

Er desverre ikke så god lenger. Men jeg tror nok i mine glansdager at jeg kunne slått de fleste pubspillere, med mindre det var noen skjulte klubbspillere der^^

Nei, det har jeg ikke gjort.

Skuffet! Neida ^^ Men jeg gleder meg til å hilse på deg:)

Arabella: Hvor har du din språk/gramatikk-interesse fra?

Endret av Sakone
Skrevet

hmm... du sier du IKKE drikker pils, men jeg trodde at det meste som ble drukket her var pils jeg.

jeg synes alle bruker øl og pils om hverandre, så jeg vet ikke helt hvilken kategori jeg har smakt og ikke smakt jeg :P

Cindi: bor du i bærum? du vet det er en garnbutikk på eiksmarka? og så er det garnstua i asker :)

(jeg har forøvrig bare møtt kjempekoselige ansatte på rett og vrang jeg, men kanskje jeg har hatt flaks)

Ja, det gjør jeg. Ikke bodd her mer enn et år da, så er ikke lommekjent enda. Skal sjekke ut den på eiksmarka.

Noz: Bor du også i Bærum?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner: Hvilke rødviner er best.

er veldig glad i J.P Chenet

også gler eg meg til denne kjem:

:bolledeig::hoppe::strix:

Drue: Favorittfilm?

Sakko/Gunny: Siste sett film?

Skrevet

har leilighet/hytte i kristiansand allerede. men jeg liker musikkmiljøet i trondheim, har mye venner der også. trondheim er også kjent for et aktivt amcar-miljø, blant annet har ACCN hovedsete der. stolt medlem.

så mye mulig at trondheim hadde blitt førstevalget, gitt.

cindi: fortell om din minst sjarmerende side

Vel... Jeg er nordlending. Så det er nok mange ting enkelte finner særdeles usjarmerende, som andre finner forfriskende. Jeg tror nok ærligheten min er en av de tingene. Jeg legger sjelden noe i mellom, og jeg har en mening om det meste.

Noz: hva slags håndtarbeid driver du med?

Skrevet

Vel... Jeg er nordlending. Så det er nok mange ting enkelte finner særdeles usjarmerende, som andre finner forfriskende. Jeg tror nok ærligheten min er en av de tingene. Jeg legger sjelden noe i mellom, og jeg har en mening om det meste.

Noz: hva slags håndtarbeid driver du med?

katti i hælvete blei det usjarmerands å vær nordfra??!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...