Gjest Sakone Skrevet 1. desember 2012 #9861 Skrevet 1. desember 2012 Sakone: Driver du med noen form for sport? Nei for tiden driver jeg ikke med noen sport. Har spilt aktivt fotball da jeg var yngre, spilt aktivt biljard noen år tilbake, og Kendo da jeg bodde i Japan. Men nå er det nok ingen sport som utøves ^^ HunterLady: Har du kort eller lang lunte?
Gjest Lillesiren Skrevet 1. desember 2012 #9862 Skrevet 1. desember 2012 Lillesiren er prinsesse Vil-Ikke idag angående sin eksamenslesning, så derfor dytter hun litt på denne tråden: Hunterlady: Hva er det mest sjarmerende barnet ditt kan finne på? Dreamdrops: Trives du i den nye jobben din? Kråkefjas: Hva jobber du med/studerer? Sakone: Hva er din mest feminine side(sånn bortsett fra jentefilmer)? Gunfreak: Hva spiser du aller helst en fredagskveld? Swarovski: Hvis noen hadde gitt deg 50 000 kr til shopping som måtte brukes på en dag, hva hadde du kjøpt? Stjerner og Planeter: Hvilke trekk må en mann ha for å sjarmere deg i senk? JackCrews: Hva er det aller beste med Bergen by?(å kom igjen nå, legg godviljen til;)) Solsenga: Har du en vane som du selv irriterer deg over, og isåfall hva? Goggen: Hvilke underforum holder du deg mest i? adele.bethune: Hva er det dårligste sjekketrikset du er blitt utsatt for? Guybrush: Hvis jobben gir deg 50 000 i julebonus, hva planlegger du å bruke den til:)? loren: Hva gir Semper deg oftest komplement for? Drue: Hvordan pleier du å feire nyttårsaften?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2012 #9863 Skrevet 1. desember 2012 JackCrews: Hva er det aller beste med Bergen by?(å kom igjen nå, legg godviljen til;)) håhå, jeg liker når du lokker på godviljen min! det beste med Bergen... hm... jeg tror faktisk jeg vil si Arboretet på Hjellestad. Flott å gå tur der! lillesiren: blir du med på tur? Drue: hvilke tråder finner du mest underholdning i?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. desember 2012 #9864 Skrevet 1. desember 2012 Stjerner og Planeter: Hvilke trekk må en mann ha for å sjarmere deg i senk? Mørkt hår, feitt på kroppen, gjerne mage (!), skjegg/bart og reine tenner. Kråke: Kor gamal er du? Goggen: Kaffe eller te? Dreamdrops/adele.bethune/lillesiren/Swarskofi: Kor mykje brukar du på skjønnheit i mnd? Gunfreak? Kva åt du sist?
Gjest Sakone Skrevet 1. desember 2012 #9865 Skrevet 1. desember 2012 Sakone: Hva er din mest feminine side(sånn bortsett fra jentefilmer)? Jeg er veldig glad i å snakke ^^ Gjerne om følelser og slike ting ^^ Gunfreak: Fått skaffet deg julebordhatten enda? JackCrews: Hvilket språk skulle du ønsket at du kunne? Lillesiren: Koser du deg med litt snop mens du leser til eksamen i helga?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. desember 2012 #9866 Skrevet 1. desember 2012 Gunfreak: Hva spiser du aller helst en fredagskveld? Fredag er fast pizza dag! Gunfreak? Kva åt du sist? Frukt talerken(ananas, eple, banan og druer) Stjerner: så du liker "bjørner" Adele: kan menn med hvit hår være sexy? Lillesiren: liker du pingviner?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. desember 2012 #9867 Skrevet 1. desember 2012 Gunfreak: Fått skaffet deg julebordhatten enda? Nope, får penger på mandag, da blir det hatt, og sko til julebordet!
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2012 #9868 Skrevet 1. desember 2012 JackCrews: Hvilket språk skulle du ønsket at du kunne? skulle veldig gjerne kunne lese japansk, sånn at jeg faktisk kunne forstå dashbordet i bilen min men sånn rent ellers så tenker jeg støtt og stadig på å lære meg russisk bedre enn jeg mestrer idag. Gunfreak: hva ønsker du deg til jul?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. desember 2012 #9869 Skrevet 1. desember 2012 Stjerner: så du liker "bjørner" om menn? Sakky: Mest mannlege side? Hunterlady: Kva jaktar du på? JackCrews: det mest fasinerande med bilar?
Gjest Sakone Skrevet 1. desember 2012 #9870 Skrevet 1. desember 2012 skulle veldig gjerne kunne lese japansk, sånn at jeg faktisk kunne forstå dashbordet i bilen min men sånn rent ellers så tenker jeg støtt og stadig på å lære meg russisk bedre enn jeg mestrer idag. Bare å ta bilde av dashbordet så skal jeg oversette! ^^ Sakky: Mest mannlege side? Jeg er kåt som faen. Men hmm, vet ikke. Jeg tror ikke jeg har noen erketypiske mandige sider. Liker ikke biler, sport, pumper ikke jern, slåss ikke, osv osv. Men jeg liker å godt å spandere. Jeg liker godt å passe på at kjæresten min har det bra osv. Men det er vel kanskje kvaliteter som er kjønnsnøytrale. Så ja i bunn og grunn er jeg vel ikke drømmenmannen for damer som ser etter en mann pumpet full av testosteron ^^ Dreamdrops: Gleder du deg til Gangster Squad?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2012 #9871 Skrevet 1. desember 2012 JackCrews: det mest fasinerande med bilar? Det er så mye. Jeg elsker å restaurere gamle biler som andre har gitt opp. følelsen av å vri tenningen og få svar fra en bil som har levd flere år ute uten TLC er enorm. det å få bilen til å skinne som en perle igjen etter mye arbeid, og tilegne seg ny kunnskap om akkurat den bilens oppbygging - stort. Det er nesten like stort som gleden av å oppleve en ny (for meg) modell som imponerer med sine funksjoner og adferd på vei/bane. Det å prøve biler man har drømt om eller ventet på. Lyden, lukten, fysikken og råskapen fra en godt bygget motor med rette bilen stroppet til den er enorm. Så er det eventyret, da. Å legge avgårde med bilen mot hvorsomhelst. Gjerne med godt selskap. Bilen er en av få plasser hvor jeg slapper av. Det er mye her i verden som er viktigere enn biler. Men bilen er et forbasket godt krydder allikevel. Hunterfrøken: du får en boks med en bryter på. trykker du bryteren så får du ti millioner kroner, men en fremmed person - du får aldri vite hvem - vil dø om du velger å gjøre dette. hva blir det til?
Gjest Lillesiren Skrevet 1. desember 2012 #9872 Skrevet 1. desember 2012 håhå, jeg liker når du lokker på godviljen min! det beste med Bergen... hm... jeg tror faktisk jeg vil si Arboretet på Hjellestad. Flott å gå tur der! lillesiren: blir du med på tur? Hvor går turen? Drue: hvilke tråder finner du mest underholdning i? Mørkt hår, feitt på kroppen, gjerne mage (!), skjegg/bart og reine tenner. Kråke: Kor gamal er du? Goggen: Kaffe eller te? Dreamdrops/adele.bethune/lillesiren/Swarskofi: Kor mykje brukar du på skjønnheit i mnd? Gunfreak? Kva åt du sist? Jeg har på ingen måte oversikt over min økonomi(annet enn at det går i null), så aner ikke! Kjøper ikke særlig med sminke da det meste varer i en halv evighet, men går nok noen kroner i hudpleie. Jeg er veldig glad i å snakke ^^ Gjerne om følelser og slike ting ^^ Gunfreak: Fått skaffet deg julebordhatten enda? JackCrews: Hvilket språk skulle du ønsket at du kunne? Lillesiren: Koser du deg med litt snop mens du leser til eksamen i helga? Nei, faktisk ikke, det har jeg ikke kommet på å handle inn! Trykket i meg nesten et kilo pepperkakedeig forrige uke, så kvoten er brukt opp for en stund;) Fredag er fast pizza dag! Frukt talerken(ananas, eple, banan og druer) Stjerner: så du liker "bjørner" Adele: kan menn med hvit hår være sexy? Lillesiren: liker du pingviner? Ja, søte er de:) Daybreak: Har du planer for kvelden?
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2012 #9873 Skrevet 1. desember 2012 Hvor går turen? arboretet vel!
Daybreak Skrevet 1. desember 2012 #9874 Skrevet 1. desember 2012 ... Daybreak: Har du planer for kvelden? Ja,eg skal på mitt julebord nr.2 for helga så gler meg skikkeleg Sakone: Er det nokon grunn til du er redd hundar? Hunter: Kva foretrekk du; å møte ei krokodille åleine i jungelen eller ri rodeo på ein okse? Drue: Kva var di siste skikklege skade?
Noorgie Skrevet 1. desember 2012 #9875 Skrevet 1. desember 2012 Goggen: Hvilke underforum holder du deg mest i? Det er nok seksualitet og aktuelle saker Goggen: Kaffe eller te? For tiden drikker jeg kun te fordi jeg får halsbrann av kaffe, men er veldig glad i kaffe. Holder en knapp på grønn te. Gunfreak: Er du glad i våpen?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. desember 2012 #9876 Skrevet 1. desember 2012 Gunfreak: hva ønsker du deg til jul? Kjedelig, ønsker meg egentlig penger, kanskje en whisky, Er kronisk tom for penger om dagen, og må ha litt ektra etter jul for julebordet og julehandel i sverige. om menn? Jepp menn. Gunfreak: Er du glad i våpen? Ja, jeg er en viss interesse for de, langt fra så mye som før, men jeg husker jo alt jeg viste om dem fra da jeg var veldig intersert, har også en noe makaber intersse for det medisinke som skjer ved skyte skader og hvordan kuler og slikt fungere på kroppen. Ellers det historiske rundt det. Men har ikke studert våpen på mange mange år, dette er bare info jeg har i hode enda. Alt dette er noe rart, da jeg er ektremt pasefistisk av meg. Sakone: har du fin dress du bruker på julebord og fester og slik, som er finere enn vanlige "jobb dresser" Jack: Hva syns du om Skyline GTI
TheHairyToothfairy Skrevet 1. desember 2012 #9877 Skrevet 1. desember 2012 Jack: Hva syns du om Skyline GTI antar du mener GT-R jeg har sans for den nye. den er ikke pen. men den gjør jobben godt. jeg ville dog ikke hatt den, (nå er jeg jævlig frempå og antar og påstår, siden jeg aldri har kjørt bilen) for den virker å mangle den ene tingen jeg MÅ ha for at jeg skal være interessert i en bil: glede og personlighet. den fremstår for meg som alt for teknisk ren og laboratorie-formet. selvfølgelig er slikt gøy også, men da vil jeg MYE heller ha en lexus LFA (som riktignok koster en mildt astmatisk formue i forhold) de forrige generasjonene er helt klart mer mekanisk (og for all del elektronisk) eventyr, og burde ha personlighet. men de skylines jeg har tøffet med, er rett og slett ikke imponerende i det hele tatt. JA, det går fort og alt er gøy - men jeg fatter ikke den overdrevne fascinasjonen og legendegjøringen som disse bilene opplever. gi meg heller supra, rx7, eller enda bedre - noe amerikansk. eller best: cosmoen min. jelly: drømmebiken?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. desember 2012 #9878 Skrevet 1. desember 2012 Jepp menn. Ja.Eg likar menn som er menn. GroveGjerne store med mage og skjegg. Fløtepuser er ikkje noko for Stjerner og planeter Gunny: Brunt eller lyst brennevin?
Gjest Gunfreak Skrevet 1. desember 2012 #9879 Skrevet 1. desember 2012 Gunny: Brunt eller lyst brennevin? Helt klart brunt, holder meg unne vodka, tequila osv. Rom, brandy og da spesielt whisky er langt å foretrekke, eneste lyse jeg drikker er Gin og da med tonic. Stjerner : Øl, vin, eller brennevin? Nozzy: løve eller tiger
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. desember 2012 #9880 Skrevet 1. desember 2012 Helt klart brunt, holder meg unne vodka, tequila osv. Rom, brandy og da spesielt whisky er langt å foretrekke, eneste lyse jeg drikker er Gin og da med tonic. Stjerner : Øl, vin, eller brennevin? Nozzy: løve eller tiger vin, raudvin. men drikk øl og. Jack: kva er best? laurdag eller søndag? Gunny: vil du ha born i framtida?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå