Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

JackCrews: Beste ferie du har vært på?

Jeg husker ikke. Jeg har ikke hatt ferie på 9 år elns. True story.

Arabella: nevn to gode ting om jens stoltenberg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

jeg er veldig gammeldags på dette her jeg.... men alikevel så mener jeg at det er mitt ansvar å holde huset rent, mens jeg forventer at mannen min henger opp hyller og polerer bilen min. Det kunne aldri falle meg inn å spørre om han kan støvsuge, eller enda verre, tørke støv!

KG-brannfakkel det der....

gorgonzola: kan du nevne en sak som du har et veldig annerledes syn på enn "alle" andre, gjerne en sak som du blir møtt med motstand/skepsis/tvil om du ytrer dine meninger?

Jeg er egentlig en ganske vanlig fyr som i lett liberal blå-grønn forvirring kjører storslalåm mellom ønsket om individuell valgfrihet og behovet for styring og sytemer sånn at vi virker best mulig sammen.

Jeg har derfor ingen sak der jeg ser veldig annerledes på noe enn "alle andre", det er jo gjerne definert som ekstreme meninger/holdninger i vår samfunn p.t., som desverre rygger altfor raskt baklengs inn i en frykt-kultur som etter mitt skjønn er forstemmende.

Men - jeg er altså mot likestilling, i den grad det er kontroversielt. Argumenter og motivasjon om hvorfor passer best i en egen tråd om emnet men bottom line handler det mye om: Respekt for likhet er ingen prestasjon. Likeverd, som betyr å respektere og håndtere ulikhet, er mye mer krevende. Det betyr at alle mennesker er like mye verdt, selv om de er forskjellige.

Arabella: Gjentar et spørsmål jeg stilte deg i denne tråden for en evighet siden og plusser på ett til:

1.Har du, i et svakt øyeblikk, spekulert i åssen det ville vært å ha sex med meg, sånn helt ærlig?

2.Har du hatt et annet nick på KG tidligere, som begynte med det ditt nåværende slutter med?

Skrevet

Calavi: hadde du barbert hodet ditt for 320 000 kr?

Nei, det ville jeg ikke gjort. Jeg er så overfladisk og "opptatt av håret mitt at jeg tror jeg hadde blitt deprimert av det. Det er ikke verdt å bli deppa for 320 000...

Jeg er nok såpass ung at jeg var 10 når det skjedde, så det husker jeg faktisk ikke.

Har bruker der og ja ;) Og iom at jeg ikke jobber noe spesielt med å "holde meg anonym" kan jeg opplyse at der er brukernavnet så avansert som KristineS

JackCrews: Beste ferie du har vært på?

Calavi: Favorittserie for øyeblikket?

Oi, den var litt vanskelig. Jeg følger som regel med på serier, men lenge siden jeg har oppdatert meg på de forskjellige... Jeg har akkurat startet på Mad men nå, og synes den er ganske kul, så må nok bli den for øyeblikket :) Ellers er jeg veldig glad i Dexter og Greys..

JackCrews: Hytte på fjellet eller ved sjøen? Begrunn!

Steve Cook: Britney Spears eller Christina Aguilera?

Noz: Hva slags andre navn vurderte foreldrene dine til deg? Er du glad/bitter for at du ikke ble hetende det?

Kristines1990: Hvilken sjokolade i twistposen synes du er best?

Skrevet

JackCrews: Hytte på fjellet eller ved sjøen? Begrunn!

Fjellet. Soleklart. Jeg elsker lange turer på sommerhalvåret og gjerne utover høsten, gjerne sammen med en setter. Grille selvplukket rype på vidden om kvelden og nyte omgivelsene - sånt er avslapning for meg.

På tross av at jeg er nordlending så er båtliv totalt ukjent for meg. Det fenger rett og slett ikke.

Nozmånster: energidrikk. hva synes du om varianten Monster?

Gjest Steve Cook
Skrevet

Steve Cook: Britney Spears eller Christina Aguilera?

Det må nok bli Britney. Både musikk og utseende. Christina er litt for trashy.

NozMonster: når var sist det kriblet av en god følelse i magen din?

Skrevet

Kristines1990: Hvilken sjokolade i twistposen synes du er best?

Banansjokoladen! Så du kan tro jeg var glad når den kom tilbake. Ellers er den med flytende karamell i en god nummer to.

Lillesiren: Favoritt jente- og guttenavn?

Skrevet (endret)

Banansjokoladen! Så du kan tro jeg var glad når den kom tilbake. Ellers er den med flytende karamell i en god nummer to.

Lillesiren: Favoritt jente- og guttenavn?

Åå, er så godt vi er forskjellige. Disse to sammen med aprikosen er alltid de som ligger igjen hos meg :fnise:

Edit: Glemte jo spørsmål da....

Gorgonzola: Hvis du skulle vært en annet sted i verden akkurat nå, hvor ville du vært og hva ville du drevet med?

Endret av Calavi
Skrevet (endret)

Åå, er så godt vi er forskjellige. Disse to sammen med aprikosen er alltid de som ligger igjen hos meg :fnise:

Hehe. Aprikosen er den som tar tredjeplassen her om jeg skulle nevnt flere :gjeiper:

Endret av kristines1990
Skrevet

Hehe. Aprikosen er den som tar tredjeplassen her om jeg skulle nevnt flere :gjeiper:

Ja, da er vi perfekte til å dele en pose twist i alle fall :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Klassisk eksempel på hvordan tråden ikke skal være, jenter.

Silfen: pleier du å snu deg etter kjekke mannfolk?

• Liker 1
Skrevet

Klassisk eksempel på hvordan tråden ikke skal være, jenter.

Silfen: pleier du å snu deg etter kjekke mannfolk?

Tilgi meg, Drue :blomst: Sporet litt av der..

Et spm til deg: Har du noen tradisjoner lille julaften?

Skrevet (endret)

Tilgi meg, Drue :blomst: Sporet litt av der..

Et spm til deg: Har du noen tradisjoner lille julaften?

Det går bra, vennen :nigo:

Neeei, du veit, jeg feirer ikke engang julaften, så det skjer naturligvis ikke så mye hos meg på lille julaften heller.

lillesiren: hvilke matblogger leser du? (topp 5 norske?)

Endret av Drue
Skrevet

Paradise eller Hellstrøm rydder opp.

Goggen: hva slags sko bruker du nå som det har begynt å bli kaldt?

Jeg har flere typer halvhøye forete som er gode både mot kulden og i snø.

Calavi: Ferie på fjellet eller ved havet?

Skrevet

Loren: Er du glad i skrekkfilmer? Er det evt en skrekkfilm som har gjort spesielt intrykk?

Jeg har et elsk-hat forhold til skrekkfilmer, jeg liker å se dem der og da, men som tidligere nevnt er jeg kjempehusredd, så om jeg ser en skrekkfilm får jeg halvangst for å snu meg vekk fra vinduer og til snu meg vekk fra mørke rom i lang tid etterpå. Jeg kan ikke se Åndenes Makt alene en gang :fnise:

Den som heter "Et ubesvart anrop" er nok den som har satt mest inntrykk, synes den var guffen, i tillegg la eksen min inn ringetonen derfra som ringetone på telefonen min, og jeg holdt helt seriøst på å dø på meg da den ringte et par timer etter kinoen :fnise:

Gunfreak: Tror du på noe? (Kristendom, andre religioner, overnaturlige ting?)

Drue: Hva gleder du deg til akkurat nå?

Skrevet

ikke-eksisterende :P

Goggen: har du hatt andre nick her tidligere?

Nei, men jeg er nok en av de eldste medlemene her (over 10 år), selv om jeg ikke har titusenvis av innlegg.

name='adele.bethune' timestamp='1354225422' post='11885062']

Goggen: Hvem av Istid-filmene er din favoritt? :fnise:

Jeg synes den første muligens var best, men de siste har jo blitt et riktig fryd for øyet og detaljrikdommen er helt fantastisk. Digger Istid filmene.

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Hva slags andre navn vurderte foreldrene dine til deg? Er du glad/bitter for at du ikke ble hetende det?

Stine, Nina og Anne Marte.. Storebroren min fikk til slutt valget mellom 2 stykk, så mamma spurte han om han vill at søstra hans skulle hete Nina eller Noz, og da sa han "NOOOOOZ :strix: " , så da ble det det.

Jeg er verken glad eller bitter egentlig..Noz er et helt ok navn, men jeg har egentlig alltid likt navnet Stine også.

Mortem: Planer for helgen? :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozmånster: energidrikk. hva synes du om varianten Monster?

Den har jeg aldri smakt og kommer heller ikke til å gjøre det, så jeg får nok

aldri vite hva jeg synes om den :P

NozMonster: når var sist det kriblet av en god følelse i magen din?

hmm... tja, si det? :klo:

At jeg ikke husker det sier vel sitt...

Steve Cook: hva er din sivilstatus?

Jack: Liker du å høre på radio? isåfall hvilken kanal/programmer hører du på?

Gorgonzola: Synes du AB-funksjonen skal være her, eller bli fjernet? (begrunn gjerne)

Dreamdrops: hva rare ting synes du lukter skikkelig godt?

Lillesiren: Fant du rød clutch?

Maya: Er du tilbake i tråden her nå som du har kommet hjem fra Kenya?

Skrevet

Den har jeg aldri smakt og kommer heller ikke til å gjøre det, så jeg får nok

aldri vite hva jeg synes om den :P

hmm... tja, si det? :klo:

At jeg ikke husker det sier vel sitt...

Steve Cook: hva er din sivilstatus?

Jack: Liker du å høre på radio? isåfall hvilken kanal/programmer hører du på?

Gorgonzola: Synes du AB-funksjonen skal være her, eller bli fjernet? (begrunn gjerne)

Dreamdrops: hva rare ting synes du lukter skikkelig godt?

Lillesiren: Fant du rød clutch?

Maya: Er du tilbake i tråden her nå som du har kommet hjem fra Kenya?

Jeg blir egentlig fort lei radio siden musikken stort sett er den samme hele tiden. Feks radio Norge, spiller de zappa så er det alltid sangen Bobby Brown. Her snakker vi om en artist med rekordmange album, og masse gode hits.

Men hører mye nyheter og er svak for NRK alltid klassisk

Adele: beste norske skuespiller?

Skrevet

Jeg har flere typer halvhøye forete som er gode både mot kulden og i snø.

Calavi: Ferie på fjellet eller ved havet?

Jeg er verken glad i å drive med skisport eller å være så veldig mye ute, så det frister ikke å si fjellet uansett, men nå på vinteren må det vel bli det.. Koseligere å sitte inne i en hytte på fjellet med masse snø, enn i en hytte ved vannet tror jeg... :fnise:

Er det snakk om på sommeren foretrekker jeg soleklart ferie ved havet. Finnes ikke noe bedre enn norsk sommer på sitt beste, ved sjøen med bølgeskvulp, båt, vin og venner. Ahh, savner sommeren. Ha

JackCrews: Hva slags shampoo bruker du?

Skrevet

Sakone myke eller harde pakker?

Nå blir jeg glad for alt ^^ Så ikke så farlig om den er myk eller hard.

Men som liten så var vel myke pakker en skuffelse^^

Calavi: Kjøper du fyrverkeri på nyttårsaften?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...