KristineS Skrevet 29. november 2012 #9781 Skrevet 29. november 2012 kristines1990; liker du 80talls pop musikk? Om jeg skal svare enkelt må nok svaret bli ja. Er selvfølgelig en del jeg ikke liker, men det meste faller i smak. Sier kanskje sitt at første "singstar"-spillet jeg kjøpte selv var "80's" kristines1990: Jobber du eller studerer du? For øyeblikket er jeg fulltidsstudent med deltidsjobb på siden. Holder på med en bachelorgrad i nordisk språk og litteratur med fordypning i språk, og jeg har religionsvitenskap som støttefag i graden. I tillegg har jeg fått forlenga studieretten min med ett år for å få blanda inn et årsstudium i latin bare fordi jeg har lyst til det Ved siden av studiene jobber jeg deltid på en besøksgård. Her holder jeg i hovedsak på med hestekurs for barn og kjøring med hest og vogn på diverse arrangement. I tillegg har jeg ansvar for fjøset enkelte kvelder/helger i måneden. kristines1990: Hvor gammel var du da du fikk ditt første kyss? Dette høres nok ut som ei klisjehistorie, men mitt første kyss fikk jeg natt til 17. mai for fem og et halvt år siden. Da var jeg 16 og det var med min første kjæresten. Det var også hans første kjæreste og vi er fortsatt sammen Gunfreak: Har du noen peiling på punerkrigene? (Leser om 2. punerkrig i latin nå og må si det virker interessant så langt) 1
Gjest Skrevet 29. november 2012 #9782 Skrevet 29. november 2012 Good morgen folkens Sakone: Hva er planene for dagen? Dreamdrops: Planene for helgen? adele.bethune: Hva foretrekker du av øredober, armbånd og smykker? Og har du en favoritt av et av slagene du ofte går med?
Gjest Lillesiren Skrevet 29. november 2012 #9783 Skrevet 29. november 2012 lillesiren: ditt beste ferieminne? Hm..tror det må være ferien jeg hadde mens jeg selv bodde i Sør-øst Asia. Ferien startet på Phi Phi Don i Thailand, øya med krystallklart turkist vann, puddersand, ingen biler og frodig natur. Vi leide oss en long-tail båt med sjåfør for en dag, og surfet rundt på thailandsk hav akkurat som det passet oss. Vi tok pauser underveis, hvor vi hev oss uti den oppvarmede sjøen og snorklet rundt i noe som kunne minne om akvarium og tok også turen inno Phi Phi Leh, øye der The Beach ble spilt inn. Helt nydelig! Videre gikk turen til Malaysia, der vi leide oss skutere, suset rundt, spiste oss mette(feite) på helt legendarisk god mat, shoppet i timesvis i Kuala Lumpur, før vi reiste videre til Singapore. Siste stopp var Indonesia, hvor vi egentlig bare randomly valgte oss en øy å besøke. Øye var totalt fremmed for turister, så jeg ble nesten glodd i hel, der jeg kom spradende i singlett og knelangt skjørt Likevel, den beste, mest innholdsrike og varierte ferien i mitt liv!! et lite sneakpeak: Alkasil: Gleder du deg til jul? 1
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2012 #9784 Skrevet 29. november 2012 Noz: Beste matrett? noe av det enkleste som er mulig å få tak i, nemlig cæsarsalat NozMonster: Hva foretrekker du av litteratur? jeg har desverre lest så altfor altfor lite.. har gått på skole stort sett hele livet mitt, og har mer enn nok med å klare å komme meg igjennom pensumlitteraturen da Det er ingen spesiell sjanger jeg foretrekker fremfor noen andre, men jeg velger heller bøkene ut fra forfatterne.. Desuten så har jeg en sterk interesse for litteraturhistorie og hva som har pregen den og hvordan den er utviklet fra 1850 (ja, jeg er vel litt snodig) Liker noen bøker av Paulo Coelho, Karin Fossum, Erlend Loe og sikkert noen fler som jeg ikke kommer på for øyeblikket NozMonster: Hva tenker du om alt gnålet rundt kjønnsroller, hurra for hjemmemødre og han der Farmen kisen sine meninger om hvem som bør være hva? jeg er veldig gammeldags på dette her jeg..men det skal sies at han derre farmen-karen bare kan gå å legge seg men alikevell så mener jeg at det er mitt ansvar å holde huset rent, mens jeg forventer at mannen min henger opp hyller og polerer bilen min. Det kunne aldri falle meg inn å spørre om han kan støvsuge, eller enda verre, tørke støv! om det er hurra for hjemmemødre eller ei kommer ann på hans utdannelse og diverse. Man må jo klare seg økonomisk, men drømmen hadde jo vært at mannen tjener såpass greit at vi klarer oss om jeg jobber pluss, minus 60%. Arabella: hvilke kulturelle tilbud benytter du deg oftest av? gorgonzola: kan du nevne en sak som du har et veldig annerledes syn på enn "alle" andre, gjerne en sak som du blir møtt med motstand/skepsis/tvil om du ytrer dine meninger?
Gjest Sakone Skrevet 29. november 2012 #9785 Skrevet 29. november 2012 Sakone: Hva er planene for dagen? Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, har hatt en eksamen i regnskapsanalyse og verdivurderinger. Så får jeg bare krysse fingrene for at det ikke blir altfor dårlig resultat. I kveld har vi julebord med klassen, så da er først litt vors halv 5, og så middag og slikt rundt halv 8. Så håper det blir moro Hva med deg Calavi? HunterLady: Hvilken farge kler du best?
Adele Skrevet 29. november 2012 #9786 Skrevet 29. november 2012 Good morgen folkens Sakone: Hva er planene for dagen? Dreamdrops: Planene for helgen? adele.bethune: Hva foretrekker du av øredober, armbånd og smykker? Og har du en favoritt av et av slagene du ofte går med? Armbånd er jeg litt så som så med. Blir det for løst, takler jeg ikke å ha det på armen. Jeg sliter litt med kløe i øret om det er juggel, og øreflippene mine blir røde om de er tunge dessverre. Sånn sett er vel halskjeder det jeg bruker mest av Men jeg er veldig glad i å pynte meg til hverdags altså! Jeg er bare litt kresen på hvordan det skal være Alle: Har dere hatt en fin dag?
Gjest Gunfreak Skrevet 29. november 2012 #9787 Skrevet 29. november 2012 Gunfreak: Har du noen peiling på punerkrigene? (Leser om 2. punerkrig i latin nå og må si det virker interessant så langt) Ja kan noe om andre punerkrigen. Alle: Har dere hatt en fin dag? Jepp! Adele: Hva med deg? kristines1990: Er det en spesiel bok på latin du leser?
Adele Skrevet 29. november 2012 #9788 Skrevet 29. november 2012 Ja kan noe om andre punerkrigen. Jepp! Adele: Hva med deg? kristines1990: Er det en spesiel bok på latin du leser? Det har ikke vært verdens beste dag, for å være ærlig.. Fått meg selv opp i en økonomisk krise, masse varer fra ebay som ikke har dukket opp (good thing at mange av de lover refund om det går mer enn 31 dager - nå er vi oppe i 35 dager på mye!). Også må jeg finne ut av en julegave til min gudmor innen i dag, siden jeg reiser vekk i helgen, og møter henne på søndag. Calavi: Sjømat eller fjærkre?
KristineS Skrevet 29. november 2012 #9789 Skrevet 29. november 2012 Ja kan noe om andre punerkrigen. kristines1990: Er det en spesiel bok på latin du leser? Akkurat nå er det "War with hannibal" eller Eutropius' Brevarium ab urbe condita, Liber tertius som den egentlig heter. Den som er eksamensteksten i innføringsemnet i latin som jeg har i høst.
Noorgie Skrevet 29. november 2012 #9790 Skrevet 29. november 2012 Jeg stiller meg positiv! Det gjør jeg også til ironi, sarkasme, og lignende ^^ Dreamdrops: Hva bruker du dagen på idag? Goggen: Har du noen rosa plagg? Nei NozMonster Hva er ditt forhold til Nazguler? Sakone myke eller harde pakker?
Noorgie Skrevet 29. november 2012 #9791 Skrevet 29. november 2012 ThePreacher: Hvilke hverdagslige ting irriterer deg mest? Sakone: Hvordan stiller du deg til galgenhumor? Goggen: Hva synes du om Nytt På Nytt? Liker programmet og humoren og ser gjerne på hvis jeg husker det Bandit Kjører du amerikaner?
Gjest loren Skrevet 29. november 2012 #9792 Skrevet 29. november 2012 Loren: Hvor miljømessig og grønt lever du? (altså, kildesorterer, slår av unødvendige lys, osv osv ) Jeg tror jeg er så där, hverken mye bedre eller dårligere enn andre. Jeg kildesorterer så godt kommunen legger til rette for. Min hjemkommune er ikke av de beste, så vi sorterer ut papp/papir, that's it. Ellers kjører jeg ikke så mye bil om jeg ikke må, selv om jeg elsker å kjøre bil. Kan f.eks gjerne gå til butikken om jeg ikke skal ha mye, men bare om det ikke regner/snør osv I ft lys er det nesten litt flaut, men jeg er så sykt husredd (har alltid vært det), at jeg tør ikke å skru av lyset for så å snu ryggen til mørkt rom og/eller vindu. Derfor står det alltid noe lys på her (av typen bordlamper osv.) om jeg er alene eller om det bare er meg og mini her, og det er det jo som regel. Dreamdrops: Hvor lenge har du kjent til beste venn/venninne? adele.bethune: Har du oppnådd noe du er ordentlig stolt av som du vil fortelle oss om? Swarovski: Hvem ser du opp til, og hvorfor? Drue: Hvilket realityprogram ville du vært med på om du måtte velge et?
Gjest Drue Skrevet 29. november 2012 #9793 Skrevet 29. november 2012 Drue: Hvilket realityprogram ville du vært med på om du måtte velge et? Paradise eller Hellstrøm rydder opp. Goggen: hva slags sko bruker du nå som det har begynt å bli kaldt?
Adele Skrevet 29. november 2012 #9794 Skrevet 29. november 2012 Jeg tror jeg er så där, hverken mye bedre eller dårligere enn andre. Jeg kildesorterer så godt kommunen legger til rette for. Min hjemkommune er ikke av de beste, så vi sorterer ut papp/papir, that's it. Ellers kjører jeg ikke så mye bil om jeg ikke må, selv om jeg elsker å kjøre bil. Kan f.eks gjerne gå til butikken om jeg ikke skal ha mye, men bare om det ikke regner/snør osv I ft lys er det nesten litt flaut, men jeg er så sykt husredd (har alltid vært det), at jeg tør ikke å skru av lyset for så å snu ryggen til mørkt rom og/eller vindu. Derfor står det alltid noe lys på her (av typen bordlamper osv.) om jeg er alene eller om det bare er meg og mini her, og det er det jo som regel. Dreamdrops: Hvor lenge har du kjent til beste venn/venninne? adele.bethune: Har du oppnådd noe du er ordentlig stolt av som du vil fortelle oss om? Swarovski: Hvem ser du opp til, og hvorfor? Drue: Hvilket realityprogram ville du vært med på om du måtte velge et? Jeg har fått fagbrevet, som jeg er veldig stolt over! Og at jeg har klart meg hittil uten å bli en ung mor Føler snart at jeg er eneste av min alder fra gamlebygda mi uten barn. Også er jeg stolt over at jeg har klart å møte min største frykt i hvitøyet - angsten. Føler at jeg har kontroll over den. At jeg har vunnet på en måte. Selv om den prøver å slå et slag tilbake nå og da. Goggen: Hvem av Istid-filmene er din favoritt?
Gjest Skrevet 29. november 2012 #9795 Skrevet 29. november 2012 Nå har jeg akkurat kommet meg hjem, har hatt en eksamen i regnskapsanalyse og verdivurderinger. Så får jeg bare krysse fingrene for at det ikke blir altfor dårlig resultat. I kveld har vi julebord med klassen, så da er først litt vors halv 5, og så middag og slikt rundt halv 8. Så håper det blir moro Hva med deg Calavi? HunterLady: Hvilken farge kler du best? Jeg har nettopp vært dårlig, så jeg har kun slappet av hjemme og lest... Ikke så fryktelig spennende... Calavi: Sjømat eller fjærkre? Må nok si kylling da. Jeg er egentlig veldig glad i fisk, men jeg har helt angst for å få bein.. Får jeg det ødelegger dette automatisk hele matopplevelsen og jeg takler ikke ta en bit til med fisk... Du kan også banne på at om det er bein i noens fisk, ja da er det min... Skalldyr har jeg egentlig aldri spist ør nå nylig. Jeg fikk beskjed da jeg var yngre at jeg hadde skalldyrallergi, men med noen allergipiller fikk jeg grønt lys til å prøve av legen. Det gikk helt fint, men jeg hadde nok litt høye forventinger tror jeg. Konsistensen var helt merkelig og veldig uvant.. Blir nok bedre med tiden tenker jeg :-) Loren: Er du glad i skrekkfilmer? Er det evt en skrekkfilm som har gjort spesielt intrykk? Gunfreak: Hvilke idol-artist gjennom tidene har du mest-og minst sansen for? Tenker da på norske. Kristines1990: Hva gjorde du 11 september 2001?
Gjest NozMonster Skrevet 29. november 2012 #9796 Skrevet 29. november 2012 Nei NozMonster Hva er ditt forhold til Nazguler? ikke-eksisterende Goggen: har du hatt andre nick her tidligere?
Gjest Steve Cook Skrevet 29. november 2012 #9797 Skrevet 29. november 2012 Calavi: hadde du barbert hodet ditt for 320 000 kr?
Singha Skrevet 29. november 2012 #9798 Skrevet 29. november 2012 Singha: Favoritt av Singha og Chang? Drikker ikke spesielt mye av noen av dem. Singha: Vurderer du å legge ut et kunstnerisk bilde av deg for å se om du får napp? Tviler på det vil øke mine sjanser, snarere det motsatte. kristines1990: Har du bruker på diskusjon.no med omtrent samme brukernavn? JackCrews: Har du en bruker på diskusjon.no?
TheHairyToothfairy Skrevet 29. november 2012 #9799 Skrevet 29. november 2012 JackCrews: Har du en bruker på diskusjon.no? nei, henger bare her, milforum, vccn, bilforumet og offroad.no + noe amcargreier jeg besøker to ganger pr skuddår. Singha: beste bond-filmen? Dreamdrops: beste beck-filmen?
KristineS Skrevet 29. november 2012 #9800 Skrevet 29. november 2012 Kristines1990: Hva gjorde du 11 september 2001? Jeg er nok såpass ung at jeg var 10 når det skjedde, så det husker jeg faktisk ikke. kristines1990: Har du bruker på diskusjon.no med omtrent samme brukernavn? Har bruker der og ja Og iom at jeg ikke jobber noe spesielt med å "holde meg anonym" kan jeg opplyse at der er brukernavnet så avansert som KristineS JackCrews: Beste ferie du har vært på? Calavi: Favorittserie for øyeblikket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå