Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hakeslepp:

et.jpg

Han er søt ja,på ein sær måte :Hehe:

Myona: Korleis har det gått på eksamen?

Endret av Daybreak
Videoannonse
Annonse
Gjest Swarovski
Skrevet

swarowski: går smykkesalget bra?

Overhodet ikke. :ler: Hvis det skulle gått bra så måtte jeg nok eksponert meg mye mye mer enn jeg gjør, og jeg måttet ha laget noe nytt, og ikke hatt null inspirasjon de siste 6-12 mnd ;)

Swarovski: Viss du skulle drepe en kjendis hvem ville det være?

Ehhhh.... :vetikke:

Åjo, jeg vil drepe Aksel Hennie, sånn at noen andre skuespillere kan få noen roller :gjeiper:

Vil du være vennen min? Kjenner jeg begynne å like deg mer og mer for hver ting du forteller om deg selv! :lillesky:

:hug: Selvsagt vil jeg være vennen din. Vi kan sladre om bling, kjoler og ebay :rodmer:

Swarovski: Hvor gikk din siste ferie?

Bodø.

Jeg mistet mammaen min for noen få måneder siden. Jeg angrer forferdelig mye på at jeg ba de på sykehuset ta i mot en beskjed i stedet for å snakke med henne selv. Trodde liksom at alt kom til å gå fint. Og nå fikk jeg ikke sjansen til å ha en siste god samtale med henne, for jeg var irritert på henne den forrige gangen vi snakket. :(

Å huff. Kondolerer :klem:

Sakone, når jeg tar over verden og har utryddet så godt som alle i verden som har ananas på pizza, ville du vært villig til være eneste igjen som spiser dette, men at jeg satt deg i en dyre park hvor folk kunne komme og se på deg spise pizza med ananas, og være sjokert over å se noe slikt som ikke finens lengre, kanskje kapuzi kunne være der også, så har du selvskap!

Jeg spiser også ananas på pizza'en så ofte jeg kan. Kan jeg og holde Sakone med selskap?

#sober#: Hva synes du om de foreldrene som har kalt datteren sin for Hashtag?

alkasil: Hver gang jeg ser navnet ditt så tenker jeg på alkohol og vvinlaging. Så; har du et hjemmebrent apparat i kjelleren? ;)

Drue: Får jeg lov til å gjenbruke noen av spørsmålene i den lange lista mi som folk ikke har svart på, hvis jeg er tom for spørsmål en gang?

Skrevet

:hug: Selvsagt vil jeg være vennen din. Vi kan sladre om bling, kjoler og ebay :rodmer:

Hurra, jeg har fått en venn! :bolledeig:

Gjest Swarovski
Skrevet

Hurra, jeg har fått en venn! :bolledeig:

Yay, jeg også. :danse:

Nå som vi er venner må vi jo sladre litt. :fnise: Sååå.. har du truffet Sakone, og er det kjærlighet i lufta jeg lukter? :nigo:

Skrevet

Overhodet ikke. :ler: Hvis det skulle gått bra så måtte jeg nok eksponert meg mye mye mer enn jeg gjør, og jeg måttet ha laget noe nytt, og ikke hatt null inspirasjon de siste 6-12 mnd ;)

Ehhhh.... :vetikke:

Åjo, jeg vil drepe Aksel Hennie, sånn at noen andre skuespillere kan få noen roller :gjeiper:

Bodø.

Å huff. Kondolerer :klem:

Jeg spiser også ananas på pizza'en så ofte jeg kan. Kan jeg og holde Sakone med selskap?

alkasil: Hver gang jeg ser navnet ditt så tenker jeg på alkohol og vvinlaging. Så; har du et hjemmebrent apparat i kjelleren? ;)

Nei, det har jeg ikke.. Men jeg vet at jeg var veldig mye ute på byen akkurat da jeg laga nicket, og tenkte på alkohol selv :P

Adele: Hvor i Norge bor du?

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.. Men jeg vet at jeg var veldig mye ute på byen akkurat da jeg laga nicket, og tenkte på alkohol selv :P

Adele: Hvor i Norge bor du?

Jeg bor på grensa mellom Hedmark og Oppland ;)

Alkasil: Hvorfor tenker jeg på Harry Potter-filmene når jeg ser brukernavnet ditt?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Drømmedrops: fortell om ditt dårligste kjøp i musikkhyllene

Har egentlig alltid vært veldig heldig med kjøp av CD'er/LP'er. Kjøper ikke en CD om jeg ikke vet den er bra egentlig :) Så har egentlig ikke noe dårlig kjøp.

Dreamdrops: Hvilke tre underforum her på kg synes du er mest interessante?

Interessante og interessante; ville nok heller brukt underholdende :fnise:

Er nok mest innom samliv og relasjoner, generell debatt og seksualitet. Titter innom karriere og utdanning, snikk snakk (så klart), aktuelle saker, skråblikk og generaliseringer & språk også, men de tre førstnevnte er nok topp tre.

JackCrews: Ditt dårligste bilkjøp?

Guybrush: Liker du lakris?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: ja eller nei til norsk ulv?

ja!

ikke drep ulven! :kjefte:

solsenga: hadde du en fin bursdag i går?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tatt med kamera, batterier og kniv.

Kamera fordi det ville vært spennende med alle bildene der ute i jungelen. Batterier fordi kameraet sikkert ville blitt utladet etter en stund. Og kniv fordi - ja, man må jo ha mat (og siden jeg bare spiser kylling, ville jeg nok fort sultet i hjel :fnise: )

Ja. Har vunnet litt av hvert, faktisk :) Den første tingen jeg husker at jeg vant, var en Lambi-bamse, noe ala dette

406103-10-1257801832449.jpg

Så husker jeg at jeg vant noe techno-lego fra Popit.no - ble så overrasket, da jeg visste at jeg hadde svart på alle spørsmålene :fnise:

Også vant jeg en veldig dyr parfyme fra et blad (husker ikke hvilket det var, men var enten [MAG], Det Nye eller noen av de bladene), da jeg ga de inspirasjon i et leserinnlegg til deres tema i bladet - det å ta vare på seg selv. :)

Ellers har jeg vunnet noen småkonkurranser i lotterier osv. Noen interiørting her og der, julepynt, bamser.

Det er iallefall det jeg kommer på nå! :)

Cindi: Favorittparfymen? (Hehe, jeg ble inspirert av meg selv akkurat nå ;) )

Akkurat nå er det Valentina av Valentino. Jeg er veldig glad i parfymer, og har mange jeg bytter på, og bruker til forskjellige anledninger.

Adele: Har du noengang sluttet med en favorittparfyme pga noen andre?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Dreamdrops: gull eller sølv?

Hadde du spurt meg før, hadde jeg klart svart sølv. Men i det siste har jeg fått mer øynene opp for gull også, så jeg må faktisk si; ja takk, begge deler!

Dreamdrops: Hva ser du på som det største problemet i dagen samfunn?

Vel, nå er det ikke akkurat bare en ting. Men med tanke på hvor mange år jeg har gått på skole, er nok skolesystemet ganske langt oppe på lista.

Både med tanke på lærere; altfor mange lærere er ikke lærere, for å si det sånn. De vet ikke hvordan man skal lære bort (til f. eks elever som ikke snapper opp alt med en gang), mange mangler engasjement og "det lille ekstra", for å nevne noe.

Men også med tanke på læreplanene. Mye av det man lærer,- i spesielt videregående- er bortkastet tid. Mye man lærer er selvsagt bra, og er veldig greit å ha med videre, men mye er også tullball.

(Dette er snikk-snakk, så setter en strek her :) )

Arabella: Har du alltid velstelte negler?

Cindi: Fortell om den sureste butikkekspeditøren du har vært borti.

Natta alle, tidlig opp i morgen :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå er det Valentina av Valentino. Jeg er veldig glad i parfymer, og har mange jeg bytter på, og bruker til forskjellige anledninger.

Adele: Har du noengang sluttet med en favorittparfyme pga noen andre?

Nei, jeg bruker den jeg vil bruke. Enkelt og greit :)

Men, jeg er som deg - bytter på etter anledning. Ikke alltid det passer seg med den som er min all time favoritt ;)

Noz: Beste matrett?

Skrevet (endret)

.

Endret av adele.bethune
Skrevet

Jeg bor på grensa mellom Hedmark og Oppland ;)

Alkasil: Hvorfor tenker jeg på Harry Potter-filmene når jeg ser brukernavnet ditt?

DET vet jeg ikke, haha! Jeg liker Harry Potter, men jeg kan ikke si hva det er som gjør det.

Solsenga: Har du begynt på julegavene?

Skrevet

JackCrews: Ditt dårligste bilkjøp?

faktisk et godt spørsmål. jeg har hatt mye dårlige biler.

jeg tror jeg deler den posisjonen med audi s4 og merc s-bajs. audien kostet ekstreme mengder penger å holde i stand, ekstreme mengder banneord når den ikke funket og ekstrem glede når den endelig ble solgt.

s-klassen var bare idiotisk.

men den var pen. pent innpakket drit er dog fremdeles drit.

_DSC7144.JPG

swarovski: hvor mange biler kan egentlig en mann ha før det er nok?

solseng: beste filmen med richard gere?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Hadde du spurt meg før, hadde jeg klart svart sølv. Men i det siste har jeg fått mer øynene opp for gull også, så jeg må faktisk si; ja takk, begge deler!

Vel, nå er det ikke akkurat bare en ting. Men med tanke på hvor mange år jeg har gått på skole, er nok skolesystemet ganske langt oppe på lista.

Både med tanke på lærere; altfor mange lærere er ikke lærere, for å si det sånn. De vet ikke hvordan man skal lære bort (til f. eks elever som ikke snapper opp alt med en gang), mange mangler engasjement og "det lille ekstra", for å nevne noe.

Men også med tanke på læreplanene. Mye av det man lærer,- i spesielt videregående- er bortkastet tid. Mye man lærer er selvsagt bra, og er veldig greit å ha med videre, men mye er også tullball.

(Dette er snikk-snakk, så setter en strek her :) )

Arabella: Har du alltid velstelte negler?

Cindi: Fortell om den sureste butikkekspeditøren du har vært borti.

Natta alle, tidlig opp i morgen :blomst:

Det har jeg stort sett. Jeg steller pent med dem, og med hendene generelt. En helt automatisk vane jeg har, det første jeg gjør etter å ha lagt meg for natten, er å bruke en god håndkrem og (for tiden) Solar oil på neglene :). Akkurat nå er neglene ulakkerte, men jeg bruker neglelakk som oftest, i forskjellige farger. Jeg tar en skikkelig manikyr ukentlig.

NozMonster: Hva foretrekker du av litteratur?

Endret av Arabella
Gjest Swarovski
Skrevet

Swarovski: hvor mange biler kan egentlig en mann ha før det er nok?

En normal mann: 2 stk.

Du, eller tilsvarende bilgale menn: Uendelig mange. Kun lommebok og plass som er avgjørende da.

Loren: Hvor miljømessig og grønt lever du? (altså, kildesorterer, slår av unødvendige lys, osv osv )

JackCrews: Har du noengang lest en bok, eller sett en film, som har forandret deg på en eller annen måte?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Gorgonzola: Lenge siden jeg har sett noe til deg nå- hva har du drevet med i den siste tiden?

Tjolahopptjolahei ;)

Jepp, årsaker:

1. Myyye jobb, som innbefatter mye reising og lange dager - sliiiten.

2. Lav motivasjon og lite energi i forhold til å bidra på KG for tiden.

Sånn er det, kommer kanskje sterkere tilbake, skjønt det er neppe alle som gleder seg til det eventuelt skjer :erter:

NozMonster: Hva tenker du om alt gnålet rundt kjønnsroller, hurra for hjemmemødre og han der Farmen kisen sine meninger om hvem som bør være hva?

Skrevet

JackCrews: Har du noengang lest en bok, eller sett en film, som har forandret deg på en eller annen måte?

det er få filmer som har forandret meg. filmer blir for lett avslørt av meg som det eventyret det er. men de finnes. "mitt liv som hus" var fantastisk, og fikk meg til å begynne tenke over hva jeg egentlig bedriver med i denne verden. at tiden min egentlig er ganske kort og at jeg kanskje burde begynne nyte litt mer.

bøker som har gjort dype inntrykk er det fler av. vi kan begynne med den simpleste av dem, high fidelity. en enkel historie, men den fikk meg til å skjønne litt mer om dette med forhold. menn og kvinner og våre forskjeller - og dermed våre kollisjoner i forhold. og hvor tåpelige disse faktisk er, at man bare trenger snakke sammen. jeg satt midt oppi et forferdelig rotete forhold da jeg så denne filmen, og prøvde å bare snakke. si det slik jeg følte uten å dele skyld. og det funket.

deretter er det to herrer ved navn hamsun og wilde som har gitt meg noen impuls-søkende pekepinner. hamsun lærte meg å søke til det nordnorske jeg savnet inni meg. det fortalte riktignok om et gammelt og utdatert samfunn - men allikevel om et folkelynne og en aksept for naturen rundt som jeg "kjente igjen".

wilde med sine beskrivelser om detaljer, lærte meg å søke detaljer. nyte detaljer. og lage detaljer selv.

og så må vi kanskje nevne alle de pokkers fagbøkene.

lillesiren: ditt beste ferieminne?

Gjest Lillesiren
Skrevet (endret)

Jeg maler 6-15 stykker om gangen, og bruker da gjerne en dag/kveld på å male dem, med mini avbrekk for å henge på nettet.

Alt for sent! :grine:

Ca. 5 år nå.

Tviler egentlig, er små hypokonder og har ikke så lyst til å dø i en alder av 35 pga. dårlig renslighet og mangel på antibiotika, Heller ikke begeistra for sjangsene for å få tuberkulose, kopper osv.

Platoon,

Guy: du glemte å svare Hvilken action sene her film historiens beste?

Swarovski: Viss du skulle drepe en kjendis hvem ville det være?

siren: Hatt på menn, hot or not? :fnise:

kristines1990; liker du 80talls pop musikk?

Hm..tja, det kommer helt an på hatten og personen som bærer den. Det kan absolutt se bra ut på de riktige personene. Du kler det veldig godt, feks:)

Guybrush: Fikk du med deg at kubegutten fra nerdemiljøet mitt nesten kom seg videre til semifinalen? Not bad, ey;)?

Endret av Lillesiren
Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Gorgonzola: Blir du noen gang oppgitt over alle de rare problemene folk har på KG, eller blir du mest lattermild? Og hvilken tråd har du ledd mest av?

Først: Imponerende spørsmålsrekke du hadde i opprinnelig post - kudos!

Oppgitt over å lese på KG? Øh, er jorda rund? Både oppgitt,lattermild, sjokkert, overrasket og forbannet. Helt klart. Det er faen meg mange snåle kvins i (KG)verden. Og nei, det er ikke bare et par dusin outrerte snålinger her. Med snart 48.000 registrerte brukere er det soleklart at forumet tidvis kan inneha validitet for hva/hvordan (unge?) kvinner tenker og mener.

Får mest bekreftelser da, på at dere faktisk "er sånn". (rekk opp hånda alle som ble sinte/provoserte nå).

Hvilken tråd jeg har ledd mest av? Det er flere, greier ikke å erindre en spesiell akkurat nå gitt. En dag du har god tid ligger det mange linker i tråden "ting jeg har lært av kvinneguiden".

Zaphireh: Sol og sand eller snø og kakao?

Endret av Gorgonzola

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...