Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cuddelgirl: Har du en venn med fordeler? (for du er singel, sant? )

Jeg er singel ja :) Og nei, det har jeg ikke.

Cuddlegirl: Hva ser du mest frem til nå?

Til å flytte i ny leilighet!

Bandit: Hva har dagen i dag gått til?

Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

Lydia: Hva er drømmeferien din?

Dra til et fremmed land hvor det ikke er så mange folk, ligge i en bungalow hele dagen ved krystallklart vann og bli servert mat, samt ha treningsmuligheter og flotte restauranter å gå til om kvelden.

Jeg er absolutt ikke noe festjente, kan ikke danse, men liker å være med folk, da.

synes ikke jeg har stilt deg så mange spørsmål men.. jeg er vel bare nyskjerrig på det, har lagt merke til at du skriver så tråkige ting i andre tråder på snik-snakk, og når man siterer det du skriver, og skriver noe tilbake til deg, så svarer du jo aldri på det..

Beklager det. Det kan hende at jeg ikke alltid får med meg at noen siterer meg (sjekker ikke varsler), men setter veldig pris på at folk bryr seg om meg. I dag har jeg faktisk hatt en ganske grei dag, fikk en helt ny bok av mamma og hun hadde attpåtil kjøpt masse nye klær til meg.

jeg må også få benytte denne anledningen til å si at jeg synes du har fine og kreative spørsmål i denne tråden.

Tusen takk!

BM2: Hva slags hobbyer har du?

Havbris: Har du noen uvaner?

HedvigR: Hvem er det største forbildet ditt?

Aldrisur, nå kommer et spørsmål til søte deg også!

Hva er det fineste komplimentet du har fått?

Endret av Lydia
Skrevet

BM2: Hva slags hobbyer har du?

Uh... Skal vi se... KååååGeeee... Og... Hmf. Klatrer litt av og til sånn en gang i måneden? Og så trener jeg jevnlig, uten at det synes. Og såeeeeh... Vet jeg ikke? Har vel ingen faktiske hobbyer. Men sløser vekk livet med det som faller meg inn i muet.

Havbris: Varer ærlighet alltid lengst? Hva er din høyst personlgie betraktning rudt dette tema?

Gjest Vampen
Skrevet (endret)

Vampen: Beste gittarsolo?

Hmh, jeg føler meg forpliktet til å si November Rain, da det uten tvil er den gitarsoloen jeg har flest morsomme minner til. :nigo:

Vampen: Hvordan oppfatter medmennesker deg i hverdagssituasjoner?

Det vet nok medmenneskene bedre enn meg. ;) Men jeg har inntrykk av at det varierer mye. Det å høre hvor mange forskjellige inntrykk folk har er faktisk god underholdning. Litt sånn fra helvetes biatch, til pliktoppfyllende snillis, og alt i mellom.

(Gæææææd, helvetes regler..)

Cathrine88: hvilke filmer fikk deg til å gråte når du var barn?

BM2: hvordan er du som kjæreste?

Endret av Vampen
Skrevet

yes2yes: Hvis du kunne vært usynlig, hvor ville du gått og hva ville du gjort?

Dette var ikke et enkelt spørsmål å gi svar på, men jeg kan prøve etter beste evne. Altså, de aller fleste steder jeg virkelig vil se og de fleste ting jeg vil gjøre kan jeg gjøre i synlig tilstand, om så jeg måtte trenge lenger levetid og bedre økonomi. Skulle jeg ønske jeg kunne gjort noe som jeg ikke direkte kan gjøre nå, skulle jeg i en drømmende verden kunne dra med meg eller aller helst hjelpe og veilede alle uskyldige dyr og mennesker ut av et liv i vold, uutholdelige levevilkår og undertrykkelse. Om du tenker mer for underholdning, skulle jeg nok gjerne likt å snike meg inn hos verdens mest annerkjente kokker og ta en gratis smaksprøve av det meste, eller få full innsikt i NASAs arkiver.

Aldrisur: Hva var det siste du kan huske å ha 'hoppet' i fryd av?

alexanderw: Hvilke tema synes du er mest givende og spennende å diskutere?

Skrevet

Fineste komplimentet jeg har fått Noz?

Åh, det er vanskelig, for man kan jo få komplimenter for så mye forskjellig! Men kanskje det var når mannen i mitt liv, som tross alt kjenner meg best av alle, sa: "Du er det snilleste og mest rause menneske jeg kjenner. Jeg er glad for at du valgte meg."

yes2yes:

Nå måtte jeg tenke skikkelig hardt. Å hoppe av fryd, gjør jeg bare her på KG :hoppendeglad: , men den samme følelsen i det virkelige liv, vil jeg sammenligne med "et fossefall av lykke" - det var nok når den søteste lille treåring i verden ringte meg mens jeg var på langferie i Malaysia og sa "Mojmoj, jeg har funnet en kjempefin stein til deg som du skal få nåj du kommej hjem". :rodmer:

Hoppetaujenta: Hva er ditt lykkeligste minne fra ungdomstiden?

Aaleyah: Hvor i all verden har det blitt av deg?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hva har dagen i dag gått til?

Dagen i dag har vært veldig lat. Vi spiste sen frokost, spilte litt Fifa12 sammen, før vi gikk opp for å handle sammen. En fin gåtur. Deretter var det en tur ut på fotballbanen, før det var middag. Så hadde poden besøk av noen nabounger, før vi avsluttet med Odd - VIF på TV'n.

I morgen skal vi bake sammen, så jeg ser for meg at jeg må rengjøre hele kjøkkenet... :ler:

yes2yes: Hva får deg forbannet?

Gjest Gjest20
Skrevet

Fineste komplimentet jeg har fått Noz?

Stilte NozMonster det spørsmålet før meg? unsure.png

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Stilte NozMonster det spørsmålet før meg? unsure.png

(nei, aldrisur tok bare feil- det var du som stilte det spm :) )

og aldrisur- aaleyah er utestengt, så hun får ikke svart deg..

Skrevet

(Lydia: I din alder, så er det vedig vanlig å ikke helt vite selv hvilken fil man vil kjøre.. eller ihvertfall få tanker og fantasier om det samme kjønn som en selv (ihverfall som jente)

njaaa, jeg gjør det vel ja... mye mer enn det jeg egentlig burde og det jeg har råd til...

må prøve å overbevise meg selv om jeg ikke blir lykkeligere av å shoppe på de dagene som er tråkige......

Lydia: Kjenner du hun som kalte seg Aaleyah her? Hvor i landet bor du?

Kaffemor: Hva er planene dine fra høsten? var det du som kom inn som masterstudent mon tro?

Ja, det var meg :) Så planen er å starte på master og være veldig flink til å lese mye :)

Aldrisur: Vil du fortsatt ikke si brukernavnet på datteren din her? :sjenert:

Skrevet

Å Lydia, søte deg! Jeg leser hvis litt for fort noen ganger - ser nå at det var du som stilte spørmålet, så svaret er jo til deg selvfølgelig. :klem1: Dumme meg. :klaske:

Gjest Gjest20
Skrevet

Jeg vet hvem det er. :D

Yme: Liker du å danse?

Karpuzi: Hvor viktig er giftemål for deg?

Skrevet

Ja, det var meg :) Så planen er å starte på master og være veldig flink til å lese mye :)

Nei du fine kaffemor - det vil jeg ikke :smilyblomst: Men du skal få en blomst for din iherdighet.

Skrevet

Lydia: Er du datteren til Aldrisur? :fnise:

Skrevet

Nei du fine kaffemor - det vil jeg ikke :smilyblomst: Men du skal få en blomst for din iherdighet.

Haha okeeei. Jeg får bare temme nysgjerrigheten min jeg da :(

• Liker 1
Skrevet

Guybrush: Jeg innbiller meg at du studerer psykologi eller noe annet i relasjonell/emosjonell-kategorien utfra de få innleggene jeg har lest av deg.

Er det riktig?

Oi, av en eller annen grunn klarte jeg å søke opp mitt eget brukernavn og oppdaget at jeg faktisk hadde et spørsmål av alle ting?! Weee :)

Nei jeg må nok skuffe deg der. Min innsikt i, eller mangel på - skyldes vel mest oppvekst og diverse jeg har opplevd oppigjennom livet. Liker vel å tro at jeg leser folk ganske godt, og har en viss interesse av temaet - det må jeg innrømme. Utdannelsesmessig er jeg en eklektisk blanding av tekniske og kreative fag.

Har dog et par bøker fra psykologistudiet ved NTNU i hylla som jeg fikk av en kammerat som studerte der.

Gjest Gjest20
Skrevet

Lydia: Er du datteren til Aldrisur? :fnise:

Nei. :)

Vampen: Hvordan vil du beskrive deg selv?

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur: Har du det bra? :)

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur: Har du det bra? :)

:fnise: Har det veldig bra FruN! (Spørsmålet ditt får meg til å tenke at det ikke virker som om jeg har det bra?)

FruN: Hva hadde du gjort dersom du vant 3 mill. i lotto? :hoppe:

Skrevet

BM2: hvordan er du som kjæreste?

Lidenskapelig, trofast, oppmerksom, kosete, kåt, kjærlig, oppmuntrende, lydhør og stort sett det en kan slenge på av superlativer. Men tingene må vel omtales i fortid. Har gått på så mange smeller at jeg merker at jeg automatisk stenger av alt dette om jeg er i nærheten av å like noen på den måten. Ønsker ikke å bli utnyttet igjen.

Ellers så har jeg samme negative egenskaper som mange andre. Vrang og urimelig når jeg er syk, sulten, trøtt eller har vondt i hodet.

Cuddlegirl: Er du ei som bare til kose?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...