Gjest Ludovie Skrevet 11. juli 2012 #901 Skrevet 11. juli 2012 Ludovie: Driver du med nå, eller har du drevet med frivillige aktiviteter på fritiden? Hvis ja, hvilke da sånn ish? Hvis du med frivillige aktiviteter mener veldedig/idealistisk arbeid, må jeg nok svare nei, dessverre, selv om det ikke skorter på saker jeg kunne tenke meg å engasjere meg i. Men hvis du mener frivillig arbeid sånn generelt sett, så var jeg veldig aktiv i en studentorganisasjon i sin tid. Lydia: Har du hatt en annen bruker her tidligere?
SemperFi Skrevet 11. juli 2012 #902 Skrevet 11. juli 2012 Lydia: Har du hatt en annen bruker her tidligere? Du kan sjekke brukernes navnhistorikk nå inne på deres profil.
Gjest Gjest20 Skrevet 11. juli 2012 #903 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Lydia: Har du hatt en annen bruker her tidligere? Jeg har hatt én bruker tidligere, men den er ikke i bruk lenger. Var vel omtrent 80-100 innlegg. NozMonster: Når var første gangen du drakk alkohol, og hva skjedde? kråkefjas: Hvis du kunne forandret noe ved deg selv, hva ville det vært? Cuddlegirl: Hva ville du brukt 1 milliard kroner til? Yvonne: Hva er favorittordet ditt? Arabella: Har du noensinne vært utro? SemperFi: Er det noe du angrer på? kaffemor: Har du noen fobier? Ludovie: Hatt noen nær-døden opplevelser? norah: Hatt noen ONS? I så fall, hvor mange? Flair: Misliker du mange brukere på KG? Rofl: Hvorfor brukernavnet? Bandit: Beste ferie? Tekola: Går du ofte ut på byen? Endret 11. juli 2012 av Lydia
Sweet77 Skrevet 11. juli 2012 #904 Skrevet 11. juli 2012 Aldri kjedelig med god mat og drikke sammen med gode venner. Det kan ikke slå feil det. Flair: Hvem er du i vennegjengen? Den morsomme, den som er selve limet, den snakksalige, den stille, eller du kan bruke en egen beskrivelse? Mm, vanskelig å si, har ikke tenkt over det... men tror jeg er ganske "stødig" og rolig sånn generelt, og utover det så syns humøret mitt veldig godt - er det helt dritt så er jeg stille av hensyn til min sterkt forkortede lunte, er jeg i slaget blir det fest, yu-huu!! Og tror de alle vet at de har en plass i mitt hjerte. Enkelte kan irritere vettet av meg med personligheten sin, men menneskeligheten i dem og holdninger og meninger har jeg et stort rom for. Det tror jeg de sanser. Tilbake til deg, Bandit - hvem er du i venneflokken? Blomsten: Hva er favoritt-blomsten din?
Gjest norah Skrevet 11. juli 2012 #905 Skrevet 11. juli 2012 Guybrush: Jeg innbiller meg at du studerer psykologi eller noe annet i relasjonell/emosjonell-kategorien utfra de få innleggene jeg har lest av deg. Er det riktig?
Gjest norah Skrevet 11. juli 2012 #906 Skrevet 11. juli 2012 norah: Hatt noen ONS? I så fall, hvor mange? Sorry dobbeltinnlegg her, jeg ble litt forvirra et øyeblikk og så ikke svar blablabb. Skal vi se: Svaret er nei - ikke egentlig. Bare litt. Var på nære nippen en gang(jeg var rett og slett bare i humør for sex), men han ødela øyeblikket totalt ved å gjenta mange ganger om "kan jeg ikke få være med deg hjem pliiiiiis". Jeg var fortsatt ganske lysten på sex, men det ble bare for dumt. Straks etter det ble jeg håpløst forelsket i min nåværende mann, og snipp snapp snute så ble ONS uaktuelt. 1
Gjest Eurodice Skrevet 11. juli 2012 #907 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har hatt én bruker tidligere, men den er ikke i bruk lenger. Var vel omtrent 80-100 innlegg. NozMonster: Når var første gangen du drakk alkohol, og hva skjedde? kråkefjas: Hvis du kunne forandret noe ved deg selv, hva ville det vært? Cuddlegirl: Hva ville du brukt 1 milliard kroner til? Yvonne: Hva er favorittordet ditt? Arabella: Har du noensinne vært utro? SemperFi: Er det noe du angrer på? kaffemor: Har du noen fobier? Ludovie: Hatt noen nær-døden opplevelser? norah: Hatt noen ONS? I så fall, hvor mange? Flair: Misliker du mange brukere på KG? Rofl: Hvorfor brukernavnet? Bandit: Beste ferie? Tekola: Går du ofte ut på byen? Nei, det har jeg ikke. Bud: Driver du gårdsbruk?
Gjest Tekola Skrevet 11. juli 2012 #908 Skrevet 11. juli 2012 Tekola: Går du ofte ut på byen? Nei, veldig sjeldent. Når jeg er sosial med venner finner vi som oftest på noe hos noen, med te, kaffe eller slikt. Og om jeg først "går ut", så er det på koselige steder hvor man kan ta seg en øl og ha interessante diskusjoner, uten å bli døv. Rofl: Du kan invitere tre forfattere hjem på middag, hvem ville det vært? (Du trenger ikke ta hensyn til om de er levende eller døde)
Gjest Ludovie Skrevet 11. juli 2012 #909 Skrevet 11. juli 2012 Ludovie: Hatt noen nær-døden opplevelser? Nei, ikke slik man vanligvis forstår dette begrepet. Men jeg var veldig nær ved å dø en gang. Heldigvis (hvis man kan si noe sånt), var jeg så neddopet at jeg ikke har noen minner fra det. SemperFi: Behersker du persisk?
Cuddlegirl Skrevet 11. juli 2012 #910 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Cuddlegirl: Hva ville du brukt 1 milliard kroner til? Kjøpt meg et hus. Lydia: Har du kjæreste? Edit: Ops, ser nå at det står 1 milliard, isteden for 1 million, så legger til en bil, ett par sydenturer, shopping, gitt bort noe og resten til sparing! Endret 11. juli 2012 av Cuddlegirl
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2012 #911 Skrevet 11. juli 2012 NozMonster: Når var første gangen du drakk alkohol, og hva skjedde Jeg var 13 år, og 3 av oss hadde stjålet alkohol fra foreldrenes barskap. Vi hadde jo ikke peiling på så mye da, så vi tok det vi fant og miksa det. Blant jentene så var slankepresset så utrolig sterkt allerede, og min daværende beste venninne hadde kun spist 1 start-kjeks fordelt på 3 dager!Det sier seg selv at det ikke gikk bra da hun drakk en halv liter med martini, og nesten en halv liter av blandingen Gin, Cognac og sherry...Jeg for min del ble ganske full jeg også, men i det min beste venninne faly i koma, så følte jeg meg heldigvis plutselig så mye mer edru i det innstinket i meg ble vekka om at jeg måtte redde livet hennes! Jeg ante ikke hva jeg drev med, men handlet bare på innstinker og på impuls. Jeg fant frem en flaske med eddik og helte det i henne mens hun lå på ryggen. Aner ikke hvorfor jeg gjorde det, men i underbevistheten så tenkte jeg kanskje at hun kom til å spy. Det gjorde hun! Hun brakk seg i massevis, men det kom bare noe væske og magesyre opp. Ambulansefolka kom og henta henne, for å ta henne med til sykehuset for pumping, Dagen etterpå sa de at hun lå i koma til ettermidagen dagen etter, og om hun ikke hadde fått i seg denne eddiken for å spy, så hadde hun vært dø før ambulansefolka kom Lydia: Har du mange venner, noen få kjempenære venner eller hvordan er omgangskretsen din? Hunter: Hvordan står det til med han du er interessert i og deg? Cuddelgirl: Har du en venn med fordeler? (for du er singel, sant? )
kaffemor Skrevet 11. juli 2012 #912 Skrevet 11. juli 2012 Jeg har hatt én bruker tidligere, men den er ikke i bruk lenger. Var vel omtrent 80-100 innlegg. NozMonster: Når var første gangen du drakk alkohol, og hva skjedde? kråkefjas: Hvis du kunne forandret noe ved deg selv, hva ville det vært? Cuddlegirl: Hva ville du brukt 1 milliard kroner til? Yvonne: Hva er favorittordet ditt? Arabella: Har du noensinne vært utro? SemperFi: Er det noe du angrer på? kaffemor: Har du noen fobier? Ludovie: Hatt noen nær-døden opplevelser? norah: Hatt noen ONS? I så fall, hvor mange? Flair: Misliker du mange brukere på KG? Rofl: Hvorfor brukernavnet? Bandit: Beste ferie? Tekola: Går du ofte ut på byen? Ja, slanger. Er skikkelig ille også. Ellers har jeg også en greie for kjellere og søppelrom. Men er mest redd, vil ikke kalle det fobi. Noz: Handler du mye klær?
Gjest Gjest20 Skrevet 11. juli 2012 #913 Skrevet 11. juli 2012 (endret) Lydia: Har du kjæreste? Det har jeg dessverre ikke. Jeg trodde egentlig jeg var bifil, men har merket at jeg nesten utelukkende tiltrekkes av jenter. Kan ha noe med det å gjøre. Lydia: Har du mange venner, noen få kjempenære venner eller hvordan er omgangskretsen din? Jeg har ingen ekte venner, men snakker med noen få over nettet. Tonje!: Hvorfor er du så sykt pen? Neida. Er du en følsom person? Endret 11. juli 2012 av Lydia
Gjest Bandit Skrevet 11. juli 2012 #914 Skrevet 11. juli 2012 Bandit: Beste ferie? Min beste ferie har helt klart vært på en vingård i Toscana. Fantastisk, rett og slett. Kunne veldig godt tenkt meg tilbake en dag. Tilbake til deg, Bandit - hvem er du i venneflokken? Jeg er nok han som skaper litt liv og gjerne drar med meg resten. Jeg er også rådgiveren, rotehuet, og den som ser positivt på det meste. Lydia: Hva er drømmedaten for deg? Cuddlegirl: Hva ser du mest frem til nå?
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2012 #915 Skrevet 11. juli 2012 (endret) (Lydia: I din alder, så er det vedig vanlig å ikke helt vite selv hvilken fil man vil kjøre.. eller ihvertfall få tanker og fantasier om det samme kjønn som en selv (ihverfall som jente) Noz: Handler du mye klær? njaaa, jeg gjør det vel ja... mye mer enn det jeg egentlig burde og det jeg har råd til... må prøve å overbevise meg selv om jeg ikke blir lykkeligere av å shoppe på de dagene som er tråkige...... Lydia: Kjenner du hun som kalte seg Aaleyah her? Hvor i landet bor du? Kaffemor: Hva er planene dine fra høsten? var det du som kom inn som masterstudent mon tro? Endret 11. juli 2012 av NozMonster
Gjest Gjest20 Skrevet 11. juli 2012 #916 Skrevet 11. juli 2012 Lydia: Hva er drømmedaten for deg? Huff, hvorfor må du spørre en som aldri har vært på date før, om noe sånt? Kanskje ved solnedgang på stranda. Føler det blir et mye mer personlig preg på daten da enn om det f.eks. var på restaurant. Lydia: Kjenner du hun som kalte seg Aaleyah her? Hvor i landet bor du? Nei, har ingen kjennskap til henne. Jeg bor i utkanten av Oslo. NozMonster: Hvorfor gir du meg så mange spørsmål? :gjeiper: yes2yes: Hvis du kunne vært usynlig, hvor ville du gått og hva ville du gjort? Flair: Hva ville du funnet på som mann for én dag?
Sweet77 Skrevet 11. juli 2012 #917 Skrevet 11. juli 2012 Flair: Misliker du mange brukere på KG? Nei, jeg kommer ikke på noen i farta som jeg direkte misliker. Egentlig misliker jeg sjelden mennesker, men det hender, som jeg sa over, at noen har sider som trekker sterkt på tålmodigheten min. Og så hender det jo at jeg liker noen bedre enn andre, også her inne. Flair: Hva ville du funnet på som mann for én dag? Som mann? He he, jeg tror jeg måtte prøvd en influensa, bare for å finne ut om de virkelig har det værre enn alle andre når tempen passerer 37,5 Lydia: Hva er drømmeferien din? Katten: Den optimale julegaven?
Gjest HunterLady Skrevet 11. juli 2012 #918 Skrevet 11. juli 2012 HunterLady: Hvilke aspekter ved dette forum synes du man burde holde videre på, og hvilke aspekter synes du med fordel kunne blitt endret til det bedre? Aspekter kan inkludere alt fra regler til brukernes helhetlige oppførsel. Det eneste jeg ville endret dersom jeg kunne var å avslutte "anonymbruker-funksjonen", for uten om i spesifikke underforum. Jeg synes også det skulle vært lettere å sparke ut medlemmer som forårsaker unødvendig kvalme. Jeg synes det er greit med litt action, men noen er bare slemme. Hunter: Hvordan står det til med han du er interessert i og deg? Jeg er ikke interessert i han lengre..
Gjest NozMonster Skrevet 11. juli 2012 #919 Skrevet 11. juli 2012 NozMonster: Hvorfor gir du meg så mange spørsmål? :gjeiper: synes ikke jeg har stilt deg så mange spørsmål men.. jeg er vel bare nyskjerrig på det, har lagt merke til at du skriver så tråkige ting i andre tråder på snik-snakk, og når man siterer det du skriver, og skriver noe tilbake til deg, så svarer du jo aldri på det.. jeg må også få benytte denne anledningen til å si at jeg synes du har fine og kreative spørsmål i denne tråden. Jeg er ikke interessert i han lengre.. å!? ...nå ble jeg nyskjerrig.. vil du si litt om dette, eller er det for privat?
Yme Skrevet 11. juli 2012 #920 Skrevet 11. juli 2012 (endret) å!? ...nå ble jeg nyskjerrig.. vil du si litt om dette, eller er det for privat? Han var vist sånn "jeg var dame før, og nå er jeg mann", og det er jo ikke alle som syns det er så kult. Hadde nok mista interessen selv, om jeg hadde havna i en sånn situasjon. Edit: Eh... Det er greit at jeg forteller det, Hunterlady? Endret 11. juli 2012 av Yme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå