Gjest Fasting Drue Skrevet 9. juli 2012 #881 Skrevet 9. juli 2012 Jeg må bare si: Jeg elsker gingere! Cuddlegirl: Hva studerer du? Si den generelle retninga, hvis du ikke vil gå i detalj
Anglofil Skrevet 9. juli 2012 #882 Skrevet 9. juli 2012 Yvonne: Liker du småslem og skarp humor? Oh yes, jeg kan være ganske slem av meg rent vitsemessig. Jeg har i tillegg ganske grov humor. Yvonne: håper det ikke er frekt av meg å spørre, men planlegger mannen din og du barn nå som dere er gift og ferdig med bryllupsreisen deres? Helt i orden. Nei, tror ingen av oss er klare enda. Dessuten er det en fordel å bo sammen når man skal ha barn. Ellers vil jeg også bli ferdig med studiene og flytte tilbake til østlandet (helst Oslo). Tonje: Hvis du måtte lese en bok resten av livet, hvilken skulle det ha vært? Noz: Er du et monster, eller er du egentlig et bløtt lite kosedyr? Cuddlegirl: Er du kosete av deg? Mvh Yvonne
Cuddlegirl Skrevet 9. juli 2012 #883 Skrevet 9. juli 2012 Cuddlegirl: Hva studerer du? Si den generelle retninga, hvis du ikke vil gå i detalj Har gått på litt forskjellig, men endte til slutt med å gå helsesekretærlinjen. Så da blir det helsesekretær av meg! Cuddlegirl: Er du kosete av deg? Mvh Yvonne Jaa, det er jeg! Kråkefjas: Hva jobber du med?
yes2yes Skrevet 10. juli 2012 #884 Skrevet 10. juli 2012 yes2yes: Har du møtt Herren Jesus Kristus? Profeten Jesus er ikke Herren, og nei, jeg har (dessverre?) ikke møtt han noe mer enn jeg har møtt andre skikkelser i forhistorien. Yes2Yes: Går du ofte i kirken? Nei du, jeg går ikke regelmessig i noe gudshus lenger, noe på grunn av avstanden men mye på grunn av tid og nødvendighet. Allikevel ber jeg bønner en og annen gang om dagen, gjerne før kveldstid, og sånn sett så har jeg jo gjort noen av det man gjør i gudshusene. Cuddlegirl: Hva er det du ser fram til i de resterende månedene av året 2012? Og så langt, har året vært bedre enn det forrige året 2011? Kråkefjas: Hvilke idrettsgrener interesserer du deg mest for, og hvilke er du fysisk og av teknikk mest talentfull i selv? Lydia: Hva er det tidligste barndomsminnet du kan huske selv, og er din barndoms hjemby den samme som den by du bor i per i dag?
Arlea Skrevet 10. juli 2012 #885 Skrevet 10. juli 2012 Katten: Har du noen gang dumpet en jente/kvinne, og hva var grunnen?
Gjest NozMonster Skrevet 10. juli 2012 #886 Skrevet 10. juli 2012 Nozze: Har du noen gang blitt stoppet i tollen med for mye av noen du ikke hadde lov til? nei, jeg har hatt veldig flaks der faktisk! kan bare huske å ha blitt stoppa i tollen 1 gang faktisk... og da tok jeg nattbussen fra københavn til oslo, midt i sommerferien... sov på bussen, og våkna opp i en hangar og skjønte ikke dritten! heeeeelt utrolig nok så var det ingen på bussen som smugla en shit Noz: Er du et monster, eller er du egentlig et bløtt lite kosedyr? Mvh Yvonne litt både og tror jeg.. eller, jeg er absolutt ikke en bløy, kosete tøffel ! Jeg er nok heller et monster da ja... men det er det ikke alle som vet, så det er nok litt teit å skrive det her Yvonne: Har du, eller for så vet alle dere moderatorer, noen innvirkning på hvordan forumet er mht design, funksjoner og diverse?
SemperFi Skrevet 10. juli 2012 #887 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Flair. Har du høydeskrekk? Endret 10. juli 2012 av SemperFi
kråkefjas Skrevet 10. juli 2012 #888 Skrevet 10. juli 2012 Kråkefjas: Hva jobber du med? Det er top secret, men kan opplyse om at jeg har jobbet over 25 timer allerede denne uka, og det er tirsdag! Kråkefjas: Hvilke idrettsgrener interesserer du deg mest for, og hvilke er du fysisk og av teknikk mest talentfull i selv? Fotball stort sett, og litt vintersport. Det er vel bare fotballen jeg kan sies å være god i. Er/var en ganske habil spiss, men ikke god nok til å satse profesjonelt. Langrenn og sykkel har jeg også drevet litt med, men aldri vært noe tess.. Tonje: Er du ginger?
Cuddlegirl Skrevet 10. juli 2012 #889 Skrevet 10. juli 2012 Cuddlegirl: Hva er det du ser fram til i de resterende månedene av året 2012? Og så langt, har året vært bedre enn det forrige året 2011? Hmm, jeg ser frem til å flytte til en ny leilighet med Musekatt. Blir forsatt boende i Bergen, men i en annen leilighet. Vi har ingen planer om hvor enda men(tips mottas med takk). Også å få besøk av noen fra Trondheim! Tja, er faktisk ikke helt sikker, men jeg tror jeg sier ja - at det har det. SemperFi: Har du ei jente i kikkerten?
Anglofil Skrevet 10. juli 2012 #890 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Yvonne: Har du, eller for så vet alle dere moderatorer, noen innvirkning på hvordan forumet er mht design, funksjoner og diverse? Nei, det har vi ikke. Men vi rapporterer, akkurat som vanlige brukere, hvis vi merker bugs eller ting som kan rettes på. Semperfi: Hva slags farge har dynetrekket ditt? Mvh Yvonne Endret 10. juli 2012 av Yvonne
Gjest Eurodice Skrevet 10. juli 2012 #891 Skrevet 10. juli 2012 Det er top secret, men kan opplyse om at jeg har jobbet over 25 timer allerede denne uka, og det er tirsdag! Jeg tenker du er IT-spesialist hos politiet eller forsvaret . 1
Sweet77 Skrevet 10. juli 2012 #892 Skrevet 10. juli 2012 Flair. Har du høydeskrekk? Hmm, ja. Så nettopp derfor klatrer jeg gjerne i stillaser om jeg får sjans, gjør jævlige ting på tivoli etc Høyeste jeg har vært er 15 etasjer ca, men strikkhopp har jeg ikke turt enda... SemperFi: Rundreise på Island eller relaxing i "Syden"? Norah: Hva likte du å lese da du var liten?
SemperFi Skrevet 10. juli 2012 #893 Skrevet 10. juli 2012 (endret) SemperFi: Har du ei jente i kikkerten? Jeg har sluttet med det, jeg er lei hjertestikk. Semperfi: Hva slags farge har dynetrekket ditt? Mvh Yvonne Rødt og blått, rutefarget. Det er ikke mitt, men foreldrene mine sitt da jeg bor "hjemme" i sommer pga avstand til sommerjobben. SemperFi: Rundreise på Island eller relaxing i "Syden"? Da blir det rundreise på Island! Ligge å slikke sol kan man gjøre når man er "gammel". Cuddlegirl. Får du fort dårlig samvittighet? Endret 10. juli 2012 av SemperFi
kråkefjas Skrevet 10. juli 2012 #894 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Til Keiseren av KG: Hvor er siste innlegg på forumframsiden? Forumet er jo helt ubrukelig uten. Å ta bort den beste featuren kan vel ikke kalles en oppdatering Endret 10. juli 2012 av kråkefjas 1
Cuddlegirl Skrevet 10. juli 2012 #895 Skrevet 10. juli 2012 Cuddlegirl. Får du fort dårlig samvittighet? Njaa, jo.. Jeg er ganske sta, så er det noe jeg har gjort som var dumt så pleier jeg som regel ikke ville innrømme det, selvom jeg alltid tenker på det i ettertid og vet det var dumt. Så ja, jeg vil si at jeg får det innerst inne. Kaffemor: Hva har gledet deg i dag?
kaffemor Skrevet 10. juli 2012 #896 Skrevet 10. juli 2012 (endret) Njaa, jo.. Jeg er ganske sta, så er det noe jeg har gjort som var dumt så pleier jeg som regel ikke ville innrømme det, selvom jeg alltid tenker på det i ettertid og vet det var dumt. Så ja, jeg vil si at jeg får det innerst inne. Kaffemor: Hva har gledet deg i dag? Jeg hadde en veldig fin dag på jobben i dag, så fin at jeg egentlig ikke ville gå hjem da jeg sluttet Så jobben min har gledet meg i dag Kråkefjas: Hvordan er drømmedama? (Forresten: De nye innleggene du pratet om på forsiden skal visst komme tilbake. De jobber med saken ) Endret 10. juli 2012 av kaffemor
Gjest Ludovie Skrevet 10. juli 2012 #897 Skrevet 10. juli 2012 Ludovie: Hva gjør du og jentene når dere skal ut på by'n? Litt sjedelig, er jeg redd: Spise noe godt (f.eks. blåskjell, skinke og ost, eller lignende), drikke masse vin, og høre på musikk. : Ludovie: Åge eller DDE? Neeei, INGEN av dem! Men hvis jeg må velge av pest eller kolera, blir det selvfølgelig Åge. Norah: Hvor gammel er du? (Det er selvfølgelig helt lov å ikke svare. )
Gjest Gjest20 Skrevet 10. juli 2012 #898 Skrevet 10. juli 2012 Har jeg fått spørsmål? Lydia: Hvilken is spiser du mest av i sommer? Det må være kroneis. Lydia: Hva er det tidligste barndomsminnet du kan huske selv, og er din barndoms hjemby den samme som den by du bor i per i dag? Nei, du, det husker jeg ikke. Jeg er fremdeles ung, men de ti første årene av livet mitt husker jeg faktisk ingenting av. Jeg vet endog ikke hvilken by jeg er født i, ei heller hvem mine biologiske foreldre er. Fasting Drue: Hva foretrekker du, gi eller få ting?
Gjest norah Skrevet 11. juli 2012 #899 Skrevet 11. juli 2012 Norah: Hva likte du å lese da du var liten? Veldig liten: norske folkeeventyr(ville bli lest for helst) Ganske liten: Roald Dahl(spesielt heksene), Mio min Mio Tenår(tidlig til sent): norske klassikere(Hamsun/Amalie Skram/Sigrid Undset), Jens Bjørneboe og sånt Norah: Hvor gammel er du? (Det er selvfølgelig helt lov å ikke svare. ) Haha....jeg er 31 og noen måneder. Altså alt for gammel til å gå på byen, og gå med kjoler som går over knærne iflg KG (PS: jeg synder på begge) Ludovie: Driver du med nå, eller har du drevet med frivillige aktiviteter på fritiden? Hvis ja, hvilke da sånn ish? Blomsten: Hvis du kunne gjort èn enkelt betydningfull ting for noen(kjente eller ukjente, entall eller flertall - eventuelt deg selv): Hva hadde du gjort og hvorfor?
Gjest Bandit Skrevet 11. juli 2012 #900 Skrevet 11. juli 2012 Litt sjedelig, er jeg redd: Spise noe godt (f.eks. blåskjell, skinke og ost, eller lignende), drikke masse vin, og høre på musikk. : Aldri kjedelig med god mat og drikke sammen med gode venner. Det kan ikke slå feil det. Flair: Hvem er du i vennegjengen? Den morsomme, den som er selve limet, den snakksalige, den stille, eller du kan bruke en egen beskrivelse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå