Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Fasting Drue
Skrevet (endret)

Yvonne: les retningslinjene i tråden :nei: :gjeiper:

Not bad!

Bomma på haien jeg og. + en til jeg ikke husker hva var.

Fasting drue: Hva skal du i dag?

I dag har jeg ingen planer. Lage og spise god mat, bare :)

Tekola: hvilken solfaktor bruker du?

Endret av Fasting Drue
Skrevet

Tonje: Ditt hyggeligste minne som har med dyr å gjøre?

Jeg tror det må være den gangen jeg fikk låne med meg golden retriever-hannen jeg pleide å gå turer med til hytta for en helg. Jeg var vel omkring 11-12 år tror jeg, så det var ganske tillitsfullt av eierne å sende med seg hunden sin på den måten. Hadde en super helg med verdens flotteste hund :) Var utrolig glad i ham, gikk tur med ham fra jeg var 9 år til han døde da jeg var omkring 16.

Tonje: Blir du kåt på festival?

Har kun vært en liten tur innom Oslo Live én gang, så det vet jeg ikke. Men tviler på at jeg ville merket noen store endringer.

Yvonne: Liker du småslem og skarp humor?

Skrevet

Kråkefjas: Når gråt du sist? Og hvorfor?

29.09.09 Her kom det en tåre.

Løp også på en glassdør og knuste en tann(og døra) i de påfølgende tumultene.

Tonje: Du er så lite her for tiden. Har du fått deg et liv?

• Liker 1
Skrevet

Kråkefjas: Når gråt du sist? Og hvorfor?

Cuddlegirl:Hvor bor du og hvor gammel er du?

Yes2yes: Har du kjæreste?

Rofl:Er du redd for edderkopper og krypdyr?

Vil ikke røpe alderen min enda, men kan si at jeg bor på Vestlandet. I Bergen! ;)

Noz: Hva var det siste som gjorde deg glad?

• Liker 2
Skrevet

Cuddlegirl: Hvorfor gidder du bo i bergen? Det er jo langt unna

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozze: Hva er det skumleste du har gjort som involverte noe form for bevegelse?

Nå har jeg tenkt og grubla lenge, og det eneste jeg kommer på er at jeg var ute på tur aleine med hunden min. Målet var å nå en fjelltopp.

Da vi var omtrentlig fremme på toppet, så begynte fjellveggen som var rett ved siden av meg å falle fra hverandre :sjokkert:

Store steinblokker løsna fra fjellveggen og dundra i bakken så det rista og bråka fælt!

jeg snudde brått da, og løp nedover heeeeele veien ned igjen, og var litt engstlig for at steinblokkene ville mose hunden min, siden de rulla nedover fjellet samme vei som vi løp!

:bond:

Noz: Hva var det siste som gjorde deg glad?

Nå for 10 minutter siden!

Jeg fikk beskjed av en supergod venninne at hun blir med meg på tur til helgen for å treffe barndomsbestissen min som også har blitt en god venninne av henne selv! hun kunne egentlig ikke være med, men hun sa at hun er litt for glad i meg til å la være å bli med! Hun ditcha faktisk kjæresten og en festival for det...

Rofl: hvilken matbutikk handler du på? begrunn svaret.

Skrevet

Cuddlegirl: Hvorfor gidder du bo i bergen? Det er jo langt unna

Fordi det er en fin by, og heller ikke så langt fra slektinger og familie. Også er det her jeg studerer.

Kråkefjas: Hvor holder du til?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva er ditt favorittblad?

Mvh Yvonne :heiajente:

kamille, illustrert vitenskap... liker å lese KK i blant også faktisk!

Yvonne: håper det ikke er frekt av meg å spørre, men planlegger mannen din og du barn nå som dere er gift og ferdig med bryllupsreisen deres? :)

Skrevet

Yes2yes: Har du kjæreste?

Nei du, det har jeg ei.

HunterLady: Hvilke aspekter ved dette forum synes du man burde holde videre på, og hvilke aspekter synes du med fordel kunne blitt endret til det bedre? Aspekter kan inkludere alt fra regler til brukernes helhetlige oppførsel.

maya76: Hvilket reisemål er etter dine erfaringer den mest spennende og givene destinasjon? Eventuelt, kan du forklare hvorfor?

Skrevet

Nå har jeg tenkt og grubla lenge, og det eneste jeg kommer på er at jeg var ute på tur aleine med hunden min. Målet var å nå en fjelltopp.

Da vi var omtrentlig fremme på toppet, så begynte fjellveggen som var rett ved siden av meg å falle fra hverandre :sjokkert:

Store steinblokker løsna fra fjellveggen og dundra i bakken så det rista og bråka fælt!

jeg snudde brått da, og løp nedover heeeeele veien ned igjen, og var litt engstlig for at steinblokkene ville mose hunden min, siden de rulla nedover fjellet samme vei som vi løp!

:bond:

Nå for 10 minutter siden!

Jeg fikk beskjed av en supergod venninne at hun blir med meg på tur til helgen for å treffe barndomsbestissen min som også har blitt en god venninne av henne selv! hun kunne egentlig ikke være med, men hun sa at hun er litt for glad i meg til å la være å bli med! Hun ditcha faktisk kjæresten og en festival for det...

Rofl: hvilken matbutikk handler du på? begrunn svaret.

SKUMMELT!!! Bra det gikk bra med deg og spaghettien :jepp:

Hmm, rema 1k, meny eller Lerøy. Syntes disse butikkene har best utvalg og er billigst på de tingene jeg skal ha. Det at jeg kan gå til 2 av de hjelper jo veldig på også :)

Cuddlegirl: Ooo du bor jo i byen min! Det beste med Bergen utenom familie/venner?

Nozze: Har du noen gang blitt stoppet i tollen med for mye av noen du ikke hadde lov til?

Skrevet (endret)

Tonje: Du er så lite her for tiden. Har du fått deg et liv?

Haha. Ja, det er jo sommer! Har noen dager hjemme nå før jeg drar av gårde igjen.

Honnikorn: Hvor gammel er du?

(Glemmer hele tiden at man må stille nye spørsmål. Kjedelig! Føler jeg bare spyr ut intetsigende og uinteressante spørsmål.)

Endret av Tonje!
Skrevet

yes2yes: Har du møtt Herren Jesus Kristus?

Skrevet

Cuddlegirl: Ooo du bor jo i byen min! Det beste med Bergen utenom familie/venner?

Jaa! :biggrin:

Hmm, det beste må kanskje være hvordan Bergen ser ut på sommeren. Helt nyydelig! Også liker jeg å shoppe, så kanskje butikkene de har der! ;)

Yes2Yes: Går du ofte i kirken?

Gjest Tekola
Skrevet

Tekola: hvilken solfaktor bruker du?

Siden jeg har rødt hår og hus som hører det til bruker jeg faktor 30 i Norge og enda høyere i sydligere strøk.

Rumle: Hvordan vinner man ditt hjerte?

Skrevet

Fresi: Er kjempenysgjerrig på hvorfor du har det nicket!

Skrevet

Siden jeg har rødt hår og hus som hører det til bruker

Gingerbread-hus da eller?

Gjest Tekola
Skrevet

Gingerbread-hus da eller?

Hud skulle det stå. Men det var kanskje veldig vanskelig å forstå ut fra sammenhengen?

Skrevet

Fordi det er en fin by, og heller ikke så langt fra slektinger og familie. Også er det her jeg studerer.

Kråkefjas: Hvor holder du til?

På andre siden av Jotunheimen

Skrevet

Hud skulle det stå. Men det var kanskje veldig vanskelig å forstå ut fra sammenhengen?

Typisk gingere å ikke ha humor

• Liker 2
Gjest Tekola
Skrevet

Typisk gingere å ikke ha humor

Typisk troll å hakke på gingere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...