Rofl Skrevet 5. juli 2012 #821 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Rofl: Hvor mange ganger har du flyttet? 5-6 ganger. Spørs om militæret teller eller ikke. HL Har du noen gang dykket med tank på ryggen? Frun Har du lyst å reise til verdensrommet? Endret 5. juli 2012 av Rofl
Gjest Eurodice Skrevet 5. juli 2012 #822 Skrevet 5. juli 2012 Arabella: Har du søvnproblemer? Og hvis du har, hva gjør du for å prøve å bli bedre? Nei, ikke egentlig. Jeg sovner ganske fort når jeg først legger meg. Men det er bare det at jeg er ekstremt C-menneske, hvis det er noe som kalles det. Jeg er gjerne oppe til langt på natt og sover naturligvis tilsvarende lenger utover formiddagen når jeg kan . Når biorytmene mine møtes, blir døgnrytmen mer normal, så lenge det varer. Yme: Har du et fast galleri eller annet utstillingslokale hvor du viser maleriene og tegningene dine?
FruN Skrevet 5. juli 2012 #823 Skrevet 5. juli 2012 (endret) Frun Har du lyst å reise til verdensrommet? Nei, egentlig ikke. På en måte hadde det vært gøy, f.eks. å se jorda fra utsiden. Men på den andre siden, synes jeg verdensrommet er litt for skremmende.... Tekola: Hvilken festival ville du helst vært på? Endret 5. juli 2012 av FruN
Gjest Tekola Skrevet 6. juli 2012 #824 Skrevet 6. juli 2012 Tekola: Hvilken festival ville du helst vært på? Akkurat nå må jeg nesten si middelalderfestivalen i Tønsberg. Men Woodstock hadde vært kult å få med seg. Jeg hører på svært få band som fortsatt holder på, så jeg ser ikke så mye poeng i å dra på festival uten tidsmaskin Minya: Hvilken sang kan du høre på om og om igjen uten å bli lei?
Minya Skrevet 6. juli 2012 #825 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Minya: Hvilken sang kan du høre på om og om igjen uten å bli lei? Jeg har veldig mange sanger jeg kan høre på uten å bli lei, egentlig. Har en hel spilleliste som er et par år gammel som jeg setter på når jeg gamer. Noen eksempler; Hotel California (Eagles), Over the hills and far away (Nightwish 2002-versjon), Einherjermarsien (Einherjer), Ramund hin unge (Týr) Og denne; Tekola; Samme spørsmål tilbake; hvilke/n sang/er kan du høre på uten å bli lei? Endret 6. juli 2012 av Minya
Mynona Skrevet 6. juli 2012 #826 Skrevet 6. juli 2012 Mynona:Har du kjæreste? hvis ja, hva er det beste med han og hva er det du misliker? Nei, jeg har ikke hatt kjærste på flere år. Vet egentlig ikke om jeg er helt klar for å få det heller. Arabella: Går/sykler du til jobb?
Gjest Eurodice Skrevet 6. juli 2012 #827 Skrevet 6. juli 2012 Arabella: Går/sykler du til jobb? Jeg har ikke noe arbeid for tiden. I mitt tidligere arbeidsforhold gikk jeg ofte. Det var en strekning på omkring 2 kilometer, akkurat passe trim og frisk luft . Men var været dårlig, mye regn eller sprengkaldt, tok jeg bilen. Jeg kan sykle, men føler meg utrygg, så det gjør jeg helst ikke. NozMonster: Har du noen gang tenkt på at du kunne samle alle dine morsomme, kreative, nyskapende ord og utgi dem i en humorbok?
SemperFi Skrevet 6. juli 2012 #828 Skrevet 6. juli 2012 Min største fobi er for slanger! :omg: :bond: :bond: :bond: Bare folk snakker for mye om de krypene, kjennes det ut som øregangene vriiir seg! Bokstavelig talt! Hjelper det hvis jeg sier at jeg har eid en av disse? Og Minya. Hva irriterer deg mest av syklister eller bilister? Begrunn! Arabella. Hva er en av dine største uvaner?
kaffemor Skrevet 6. juli 2012 #829 Skrevet 6. juli 2012 Åh fy faen. Nå kastet jeg dataen i gulvet fordi jeg skvatt sånn av de slangene. Begynner alltid å gråte hvis jeg ser bilder av slanger, jeg blir så redd.. Dumming Hunterlady: Hvis du kunne levd livet om igjen, hva ville du gjort annerledes? 2
Gjest NozMonster Skrevet 6. juli 2012 #830 Skrevet 6. juli 2012 (endret) NozMonster: Har du noen gang tenkt på at du kunne samle alle dine morsomme, kreative, nyskapende ord og utgi dem i en humorbok? jøss- så hyggelig at du tydeligvis liker dem da Arabella Synes jeg stort sett bare får refs for dem her inne jeg.. Jeg har vel aldri tenkt på å samle dem sammen i en morrobok, kanskje rett og slett fordi jeg ikke tenker på at de er noe morsomme- de "rare" ordene faller meg bare helt naturlig inn å skrive,- på disse 4 eksamene jeg hadde nå til sommeren hadde jeg vanvittig dårlig tid og måtte skrive fortere synet mitt og hånda mi klarte å følge, så jeg er svært så nyskjerrig på hvor mange merkelige ord og uttrykk jeg klarte å overse at jeg skrev ... hehee.. meeenneeh- nei, jeg har altså aldri tenkt over saken, men kanskje jeg burde gjøre det? BM2: Har du noengang ekstremsportisert? isåfall hvilke grener? Endret 6. juli 2012 av NozMonster
Gjest Eurodice Skrevet 6. juli 2012 #831 Skrevet 6. juli 2012 (endret) Hjelper det hvis jeg sier at jeg har eid en av disse? Og Arabella. Hva er en av dine største uvaner? Disse dyrene var ordentlig fine, spesielt øglen. Hva heter de? (Mener ikke døpenavn, da ) Jeg har i hvert fall én uvane som jeg har nevnt før. Jeg har det med å komme i siste liten ofte når jeg skal noe sted, uansett hvor god tid jeg synes jeg beregner på forhånd . Bandit: Liker du Black Sabbath og hardrock i sin alminnelighet? Endret 6. juli 2012 av Arabella
Gjest Bandit Skrevet 6. juli 2012 #833 Skrevet 6. juli 2012 Bandit: Liker du Black Sabbath og hardrock i sin alminnelighet? Jeg heller nok mer til Led Zeppelin enn Black Sabbath, og kan godt nyte noe harde riff i ny og ne, men noen real headbanger er jeg ikke. Alt til sin tid, vil jeg nå si. Noen ganger er jeg bare i det humøret, og da skal det være hardt. NozMonster: Hva synes du om Bambus Sushi? Bud: Når syklet du sist?
Gjest BM2 Skrevet 6. juli 2012 #834 Skrevet 6. juli 2012 BM2: Har du noengang ekstremsportisert? isåfall hvilke grener? Njaaaaa... Har raftet i Sjoa, type turist. Og har hengt litt i innendørs klattrevegger siste halvår. Ikke noe mer ekstremt en det. Ludovie: Åge eller DDE?
Gjest Bud Skrevet 6. juli 2012 #835 Skrevet 6. juli 2012 Jeg heller nok mer til Led Zeppelin enn Black Sabbath, og kan godt nyte noe harde riff i ny og ne, men noen real headbanger er jeg ikke. Alt til sin tid, vil jeg nå si. Noen ganger er jeg bare i det humøret, og da skal det være hardt. NozMonster: Hva synes du om Bambus Sushi? Bud: Når syklet du sist? I dag! Det artige er at hver gang jeg sykler så tenker jeg på historien du fortalte om sønnen din Vampen: Hvordan oppfatter medmennesker deg i hverdagssituasjoner?
SemperFi Skrevet 7. juli 2012 #836 Skrevet 7. juli 2012 Åh fy faen. Nå kastet jeg dataen i gulvet fordi jeg skvatt sånn av de slangene. Begynner alltid å gråte hvis jeg ser bilder av slanger, jeg blir så redd.. Dumming Beklager, det var ikke meningen. Disse dyrene var ordentlig fine, spesielt øglen. Hva heter de? (Mener ikke døpenavn, da ) Slangen er av typen Grønn trepython og kameleonen er av arten panterkameleon. Fantastiske skapninger og fine dyr å ha i hjemmet!
Yme Skrevet 7. juli 2012 #837 Skrevet 7. juli 2012 Yme: Har du noen dyr? Hvilke? Jeg har ingen dyr. Yme: Om du kunne gitt 100.000 til en av brukerne her inne, hvem ville du valgt? Mysan. Yme: Har du et fast galleri eller annet utstillingslokale hvor du viser maleriene og tegningene dine? Jeg stiller aldri ut det jeg lager. Fasting Drue: Hvilken smily liker du best?
Minya Skrevet 7. juli 2012 #838 Skrevet 7. juli 2012 Minya. Hva irriterer deg mest av syklister eller bilister? Begrunn! Får jeg lov å svare ingen av dem? Jeg aner ærlig talt ikke. Jeg kjører ikke bil selv, og sykler omtrent bare til jobben, på småveier utenfor vanlige kjøreveier, så jeg blir liksom ikke irritert på noen av dem. Noz: Når kommer du og henter raffen? :gjeiper:
Gjest NozMonster Skrevet 7. juli 2012 #839 Skrevet 7. juli 2012 NozMonster: Hva synes du om Bambus Sushi? Njaaa, Njooo...De har fine lokaler ihvertfall Mer vet jeg vel egentlig ikke så mye om. Mysan. heheee- godt svart Yme! Noz: Når kommer du og henter raffen? :gjeiper: Den dagen jeg skaffer meg en bil! neida- jeg tenker ofte på den og vil vil vil vil henter den nååå, men det er bare litt tiltak Bandit: Var det noen grunn til at du spurte meg om akkuratt Bambus Sushi? Liker du det stedet spesielt godt eller noe?
Gjest Bandit Skrevet 7. juli 2012 #840 Skrevet 7. juli 2012 Njaaa, Njooo...De har fine lokaler ihvertfall Mer vet jeg vel egentlig ikke så mye om. Bandit: Var det noen grunn til at du spurte meg om akkuratt Bambus Sushi? Liker du det stedet spesielt godt eller noe? Nei, i stedet for å bare spørre om du likte sushi, så tenkte jeg å gjøre det litt mer spennende. Hadde sushi vært din greie, så hadde du definitivt tatt turen inn der, tenkte jeg... Jeg synes de hadde veldig god sushi der. Nesten like god som den lokale. Stoppet der for å spise etter å ha kjøpt fotballutstyr til poden. Han spiste selvsagt noe annet... Arabella: Hva skal til for å få sokkene dine til å skjelve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå