TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8121 Skrevet 14. oktober 2012 Preacher: Hva var best på barne-tv? FRAGGLENE! Og Thomas The Tankengine. Drømmedrops: James Bond eller Jason Bourne?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8122 Skrevet 14. oktober 2012 Rachmaninov(klassisk komponist) Hans Zimmer(filmkomponist) Katie Melua Oda Kazumasa(Japansk artist) Spitz(Japansk band) Nakajima Miyuki(Japansk artist) The Beach Boys Kings of Convenience Vangelis Leonard Cohen Fortell hvorfor Bandit: Hva skal du lage til middag/har lagd?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8123 Skrevet 14. oktober 2012 ThePreacher: Din mening om Fleetwood Mac? Tell Me Lies burde være tittelmelodien min for tiden, det siste året er det jo stot sett dette kvinner har gjort ovenfor meg. Jeg liker musikken deres. Fin kjøremusikk! Sakone: hvorfor er du singel?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8124 Skrevet 14. oktober 2012 Drømmedrops: James Bond eller Jason Bourne? Lett! Jason Bourne. Jeg har ikke sett en eneste James Bond-film. (Jeg venter herved på overraskelser og flåing) Dai: Noe du aldri har smakt, men som du vet med sikkerhet du aldri vil smake?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8125 Skrevet 14. oktober 2012 Lett! Jason Bourne. Jeg har ikke sett en eneste James Bond-film. (Jeg venter herved på overraskelser og flåing) Dreamdrops: hva type stein har du levd under de siste åren?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8126 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Fortell hvorfor Jeg er veldig glad i 60-talls musikk, min far er veldig interessert i musikk fra 60-70 tallet og har spilt utrolig mye musikk for meg opp gjennom årene. Så Beach Boys var et eksempel. Et annet er albumet Peace Album/Past imperfect av The Flowerpot Men! Det er bare fantastisk. Men er jo så sykt mange band fra 60-tallet som er bra så kan ikke nevne alle. Men når det gjelder Beach Boys så synes jeg faktisk at Brian Wilson er et utrolig musikalsk geni, jeg elsket Smile-albumet hans også. Utrolig synd at han ble psykisk knekt da Beatles kom ut med sitt album rett før han skulle komme med sitt. For meg er faktisk Beach Boys > Beatles ^^ Dreamdrops: Jeg vil gjerne ha en 10-artisters liste tilbake! :D Dai: Er du en romantiker? Endret 14. oktober 2012 av Sakone
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8127 Skrevet 14. oktober 2012 Sting Ray Takk! Sjå det søte ansiktet. Ikkje guten, altså!
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8128 Skrevet 14. oktober 2012 Sakone: hvorfor er du singel? Fordi min eks, avsluttet forholdet med meg i går. Ønsker ikke helt å snakke for mye om det her på åpent forum Gia: Heinz eller idun-ketchup på pølser i brød?
Gjest loren Skrevet 14. oktober 2012 #8129 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) ThePreacher: Hvor mange instrumenter spiller du? Sakone: Hvor gammel er du? Loren: Kunne du tenke deg å flytte ut av landet? Ja, veldig gjerne. Men pga delt omsorg for barn er det langt fram i tid før det kan bli en realitet. Thepreacher: hva får deg sinna? Endret 14. oktober 2012 av loren
Gjest loren Skrevet 14. oktober 2012 #8130 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Loren: om du skal møte noen venninner- hva pleier dere å finne på da? ...bare tenker på siden du ikke liker/pleier å henge på kafeer.. Ofte møtes vi hjemme hos hverandre, har funnet ut at det ofte er enklest med barn under fem år Ellers tar jeg gjerne en kopp kakao eller ute altså, jeg er bare alt for dårlig til å faktisk gjøre det Når det er sagt synes jeg det er veldig koselig å få besøk også Sakone: du har garantert svart før,men jeg orker ikke lete ;p hva betyr nicket ditt? Endret 14. oktober 2012 av loren
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8131 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Fordi min eks, avsluttet forholdet med meg i går. Ønsker ikke helt å snakke for mye om det her på åpent forum Loren: Er du euforisk? (sorry, du har sikkert fått det spm før ) Endret 14. oktober 2012 av Mynona
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8132 Skrevet 14. oktober 2012 Ja, veldig gjerne. Men pga delt omsorg for barn er det langt fram i tid før det kan bli en realitet. Thepreacher: hva får deg sinna? Urettferdighet. Undertrykkelse. Maktmisbruk. Vold. Mennesker som ikke evner å ta hensyn til barn og deres behov. Bevisst misbruk av fakta for å fremheve egne personlige ønsker og behov. Sånn på det mer personlige planet så blir jeg noe irritert på mennesker som bruker tiden min uten god grunn, som om jeg skulle ha uendelig med den. Mennesker som dømmer meg ut fra materielle verdier. Mennesker som oppfatter meg som så dum at de kan være kreative med sannheten når de snakker med meg. Råkjørere, strebere og politikere som skal detaljstyre menneskers ønsker og behov. Mennesker som må være musikkpoliti ovenfor andres musikkvaner. Mennesker som forhelliger kjemiske substanser til rekreasjonelt bruk. Lillesiren: hva er det fineste noen har sagt til deg?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8133 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg er veldig glad i 60-talls musikk, min far er veldig interessert i musikk fra 60-70 tallet og har spilt utrolig mye musikk for meg opp gjennom årene. Så Beach Boys var et eksempel. Et annet er albumet Peace Album/Past imperfect av The Flowerpot Men! Det er bare fantastisk. Men er jo så sykt mange band fra 60-tallet som er bra så kan ikke nevne alle. Men når det gjelder Beach Boys så synes jeg faktisk at Brian Wilson er et utrolig musikalsk geni, jeg elsket Smile-albumet hans også. Utrolig synd at han ble psykisk knekt da Beatles kom ut med sitt album rett før han skulle komme med sitt. For meg er faktisk Beach Boys > Beatles ^^ Dreamdrops: Jeg vil gjerne ha en 10-artisters liste tilbake! :D Wuhuu! Høres ut som meg Min pappa er interessert i musikk fra 50-70tallet og jeg har også fått spilt mye av dette helt siden jeg var liten. Ble ikke ordentlig The Beach Boys-fan før jeg var 12, men siden da har det gått i ett! Skrev en skoleoppgave om dem i 8. klasse og var og så Brian Wilson på Norwegian Wood i 07. Og helt enig i at han er et musikalsk geni! Han er jo helt rå, så ja; synd han ble psykisk knekt. Han slet jo en del i oppveksten med en ganske gal far også. Oog nå skal slutte å prate nå, men ja.. Blir jo helt oppspilt her! 1. The Beach Boys selvsagt. For meg er de 10 ganger større enn The Beatles. 2. Roy Orbison. 3. Buddy Holly. 4. Supertramp. 5. Simon & Garfunkel. 6. Dean Martin. 7. Periphery. (Må innrømme jeg ikke har hørt fantastisk mye på dem, men de er ekstremt gode teknisk). 8. Elton John. 9. Elvis Presley. 10. Roget Whittaker. 11. Johnny Cash. (søren ble 11, håper jeg er tilgitt). To spørsmål til deg Sakone: 1. Var du på The Beach Boys-konserten 31. juli i spektrum? 2. Topp 3 Beach Boys sanger? Loren: Synes om filmen American Psycho? (Om du har sett den da).
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8134 Skrevet 14. oktober 2012 Wuhuu! Høres ut som meg Min pappa er interessert i musikk fra 50-70tallet og jeg har også fått spilt mye av dette helt siden jeg var liten. Ble ikke ordentlig The Beach Boys-fan før jeg var 12, men siden da har det gått i ett! Skrev en skoleoppgave om dem i 8. klasse og var og så Brian Wilson på Norwegian Wood i 07. Og helt enig i at han er et musikalsk geni! Han er jo helt rå, så ja; synd han ble psykisk knekt. Han slet jo en del i oppveksten med en ganske gal far også. Oog nå skal slutte å prate nå, men ja.. Blir jo helt oppspilt her! 1. The Beach Boys selvsagt. For meg er de 10 ganger større enn The Beatles. 2. Roy Orbison. 3. Buddy Holly. 4. Supertramp. 5. Simon & Garfunkel. 6. Dean Martin. 7. Periphery. (Må innrømme jeg ikke har hørt fantastisk mye på dem, men de er ekstremt gode teknisk). 8. Elton John. 9. Elvis Presley. 10. Roget Whittaker. 11. Johnny Cash. (søren ble 11, håper jeg er tilgitt). To spørsmål til deg Sakone: 1. Var du på The Beach Boys-konserten 31. juli i spektrum? 2. Topp 3 Beach Boys sanger? Du er så klart tilgitt!! Det at du også synes The Beach Boys er bedre en Beatles gjør deg allerede til en herlig person :D 1. Fikk desverre ikke gått på den konserten Skulle veldig gjerne ønsket jeg hadde mulighet til det. Synes det siste albumet de ga ut er knall også! 2. Når det gjelder beste sanger av The Beach Boys, så må jeg nesten komme tilbake til deg på det. For nå skal jeg høre gjennom og finne ut de absolutte beste perlene :D Gjør meg en tjeneste og finn dobbeltalbumet Peace Album/Past imperfect av The Flowerpot Men, enten torrent eller youtube eller hva du vil, og hør hele fra start til slutt og gi meg tilbakemelding! Lillesiren: Hva er du mest redd for i verden?
Gjest loren Skrevet 14. oktober 2012 #8135 Skrevet 14. oktober 2012 Loren: Er du euforisk? (sorry, du har sikkert fått det spm før ) Det er jeg :-) det anbefales :-D (jeg regner med du mener som i (ny)forelska, og ikke som det brukes i psykiatrien;) ) Wuhuu! Høres ut som meg Min pappa er interessert i musikk fra 50-70tallet og jeg har også fått spilt mye av dette helt siden jeg var liten. Ble ikke ordentlig The Beach Boys-fan før jeg var 12, men siden da har det gått i ett! Skrev en skoleoppgave om dem i 8. klasse og var og så Brian Wilson på Norwegian Wood i 07. Og helt enig i at han er et musikalsk geni! Han er jo helt rå, så ja; synd han ble psykisk knekt. Han slet jo en del i oppveksten med en ganske gal far også. Oog nå skal slutte å prate nå, men ja.. Blir jo helt oppspilt her! 1. The Beach Boys selvsagt. For meg er de 10 ganger større enn The Beatles. 2. Roy Orbison. 3. Buddy Holly. 4. Supertramp. 5. Simon & Garfunkel. 6. Dean Martin. 7. Periphery. (Må innrømme jeg ikke har hørt fantastisk mye på dem, men de er ekstremt gode teknisk). 8. Elton John. 9. Elvis Presley. 10. Roget Whittaker. 11. Johnny Cash. (søren ble 11, håper jeg er tilgitt). To spørsmål til deg Sakone: 1. Var du på The Beach Boys-konserten 31. juli i spektrum? 2. Topp 3 Beach Boys sanger? Loren: Synes om filmen American Psycho? (Om du har sett den da). Den har jeg ikke sett, men den står på liste over filmer jeg har lyst til å se, er veldig interessert i filmer som spiller litt på det psykologiske også. Mynona: hva er ditt drømmereisemål? Dreamdrops: hva er den verste musikken du hører? Lillesiren: hva slags filmer ser du helst? (altså sjanger)
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8136 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Mynona: hva er ditt drømmereisemål? Åhh, må jeg velge bare ett?? Jeg har jo en liste med 10 punkter på reiser jeg skal gjøre før jeg er 40! Hmm.. Men jeg får nesten velge det jeg drømmer om til neste år da.. Da har jeg veldig lyst til å reise til Afrika og jobbe som frivillig i en institusjon som rehabiliterer skadde dyr og får de ut i naturen igjen. ThePreacher: Hadde du valgt en gordon setter over en dame? Endret 14. oktober 2012 av Mynona
Gjest Lillesiren Skrevet 14. oktober 2012 #8137 Skrevet 14. oktober 2012 Lillesiren: hvordan vil du beskrive kollegene dine? Vel, de er jo forskjellige alle sammen egentlig men som fellesfaktor er det mange som "brenner for faget sitt". Nerdefaktoren er ikke så ille som kan kanskje skulle tro faktisk(minus sokker-i-sandal fenomenet som allerede nevnt), stortrives der jeg hvertfall:) Lillesiren: Er det en skuespiller du har sett alle filmene til (uansett bra eller dårlig), fordi han er så kjekk? Ikke alle filmene til, men husker jeg en stund hadde en greie for Hugh Grant, så har pløyd igjennom relativt mange filmer med han i:P Lillesiren: Hvilken film ser du om og om igjen? Hitch! Fantastisk jentefilm, som faktisk ER morsom:) Dum og dummere har jeg heller ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett. Over til en helt annen sjanger, så er Lucky number sleven en film jeg ikke går lei av:) Lillesiren: Dersom noen er slem med deg, klarer du å legge det fra deg med en gang etterpå, eller gnager det deg i lang tid etterpå? Hm, kan liksom ikke huske sist noen var "slem" mot meg, men er ikke av den langsinte typen nei. Jeg har nok veldig behov for å rydde opp i slike ting, liker ikke at ting bare ligger og ulmer.. Lillesiren: Norges fineste fylke? Sogn og fjordane! Tilbrakte store deler av ferier der som liten(slekt der oppe), og hadde helt glemt hvor nyydelig det er der oppe før jeg fikk frisket opp minnet nå i sommer. Norsk natur på sitt aller, aller beste! Lillesiren: Brukar du gulvvaskefiller fleire gonger? Hm..Stort sett ikke, men har skjedd, i krisetilfeller. ThePreacher: Hvordan ser drømmekvinnen ut? Aphrodite: driver du med noen form for fritidsaktivitet? Fotball, svømming, dansing etc? Mynona: Hva studerer du/jobber du med?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8138 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) 2. Topp 3 Beach Boys sanger? Fant 3 som jeg synes er veldig bra nå! Men jeg kan ikke gå god for at dette er de absolutt 3 favorittene! For det er jo så sykt mye bra! Men en foreløpig topp 3 liste er 1. Good Vibrations, 2. Surf's up 3. Child is father of the man Men jeg må innrømme at jeg elsker de feel-good sangen som Surfing USA, Heroes and Villains og alt sånt også. Og If God only knew, er jo en lekker låt også :D Dreamdrops: Hadde du en fin oppvekst? Endret 14. oktober 2012 av Sakone
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8139 Skrevet 14. oktober 2012 Du er så klart tilgitt!! Det at du også synes The Beach Boys er bedre en Beatles gjør deg allerede til en herlig person :D 1. Fikk desverre ikke gått på den konserten Skulle veldig gjerne ønsket jeg hadde mulighet til det. Synes det siste albumet de ga ut er knall også! 2. Når det gjelder beste sanger av The Beach Boys, så må jeg nesten komme tilbake til deg på det. For nå skal jeg høre gjennom og finne ut de absolutte beste perlene :D Gjør meg en tjeneste og finn dobbeltalbumet Peace Album/Past imperfect av The Flowerpot Men, enten torrent eller youtube eller hva du vil, og hør hele fra start til slutt og gi meg tilbakemelding! Den konserten var fantastisk! Beste bursdagsgaven jeg kunne få Og de beste 2 timene i mitt liv. Gleder meg til perlene :D De skal jeg høre når jeg har gamet litt Kingdom Hearts! De var ikke på Spoitfy så jeg, så da blir det å søke opp alle sammen Guybrush: Hvilke tegneserier er de beste?
Gjest Lillesiren Skrevet 14. oktober 2012 #8140 Skrevet 14. oktober 2012 Lillesiren: hva er det fineste noen har sagt til deg? Jeg datet en eldre fyr for et par år siden, og husker han sa noe om at jeg var den mest reflekterte personen vedkommende noensinne har møtt. Vet ikke om det egentlig sier mest om meg, eller hans omgangskrets, men husker det komplementet brente seg godt fast hvertfall;) Lillesiren: Hva er du mest redd for i verden? Jeg kan til tider bli redd for sykdom(spesielt kreft) da jeg daglig passerer/møter på folk med akkurat dette, men det er (heldigvis) ikke noe jeg går og tenker på til daglig:) Lillesiren: hva slags filmer ser du helst? (altså sjanger) Alltid likt disse lettfornøydelige jentefilmene med happy ending, men har gått mer over til thriller etterhvert, da jeg merker det egentlig er hakket mer å bryne seg på loren: Hvor lenge har du og SemperFi vært sammen:)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå