Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minya: Babar som i elefanten fra barneTV eller er det en laiv-karakter som er Babar også?

:skratte: :skratte:

Les svaret mitt igjen så ser du at det står baRbar. XD

Minya: har du vært med på mange laiv?

En fem-seks stykker tenker jeg.

Minst en hver sommer i noen år, men nå er det dessverre en del år siden sist.

Mynona; Hva syntes du om Babar, elefantenes konge? :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en utrolig bra sang da :) Klarer du de høye tonene, altså? Imponerende, i så fall.

Det beste med å studere på Blindern er å kunne sove til halv ni hver dag, før man drar og mater hjernen sin med informasjon og møter hyggelige mennesker.

Evilposelos: stalker du mye på facebook? Hvis ja, hvem stalker du? (altså, hvilken relasjon har du til vedkommende)

Nei, ikke mye. Som regel de jeg krangler med. Venninner av diverse slag.

Gjest Aphrodite
Skrevet

Jeg finner jenter som er dårlig på å kommunisere, forferdelig irriterende. Jeg liker jenter som er åpne og kan fortelle meg om det er noe som er galt, eller hva de tenker.

Men det gjelder jo begge kjønn, men jeg synes hvertfall det er mange jenter som er dårlig på det også, hvertfall etter min erfaring.

Ellers er det ikke noe jeg kommer på i farten :)

Aphrodite: Hva er den viktigste kvaliteten i en kjæreste for deg?

At han er ærlig med meg. Også er det viktig at han tåler å få juling innimellom :fnise: (høhøhøhø)

Vil jeg heller bli voldtat av hest elller en gorilla?

Huff for et valg, vel burger king har litt bedre pomfritt så jeg antar jeg velger BK.

Afromangirl: Hva er den beste måten å forføre deg på?

Jeg blir ikke forført, jeg forfører.

Men likevel, si at jeg er flott og fin. Og at du ville gjerne vært kjæresten min så blir jeg autmatisk litt glad i deg, og da tror jeg ikke det er lange veien.

Kosemose: er det noen tråder du har moderert som du har begynt å le i, over hvor latterlig diskusjonen ble? :laugh:

Mynona: Syntes du det er deilig å stå opp tidlig i helga?

Gia: vil du helst se true blood eller vampire diaries med meg? :fnise:

Skrevet

Gia: vil du helst se true blood eller vampire diaries med meg? :fnise:

Hvis vi kan ha pysjamas på, og spise is, vil jeg gjerne gjøre begge deler, så vi forlenger nydelsen.

Du er flott og fin, og jeg vil gjerne være kjæresten din.

Evilposelos: Har du noe forhold til hjulvisper?

Skrevet

det kan skje allerede før julen, det. korer du da? ^^

Mynona: kan du spille tamburin?

Pusurjenta: ditt forhold til katten Garfield?

Ikke så mye, er vel lasagne han liker best???

Katyperry: ble det fin på vin igår??

Skrevet

Kosemose: er det noen tråder du har moderert som du har begynt å le i, over hvor latterlig diskusjonen ble? :laugh:

Det hender jeg fniser og ler over ting jeg leser på KG, men da er det de underfundige, kule, sprø, uventede og ekstremt treffende kommentarene. Latterlige diskusjoner er jo sjeldent aldri morsomme, (ironisk nok, hehe)

Gia: Hva ser du aller mest fram til i uken som kommer?

Gjest Badabing
Skrevet

Badabing: sier du "halla"? hvis ikke, hvorfor ikke?

Halla? Kunne ikke falt meg inn. Kanskje jeg gjorde det da jeg var 18, men nå føltes det bare helt kunstig.

Drue: jobber du i en bestemt kanal?

Sakone: hva syntes du om de japanske karaokebarene? :P

Gjest NozMonster
Skrevet

Hva, jeg ville ha vært med :grine:

neste gang Gunfreak :)

Jeg hadde for 5 minutter siden, men ikke nå lenger.....

virkelig!?! :sjokkert: hva skjedde Sakone!?

Noz: Trener du mye? Jeg så kroppen din i det post bilde av hva du har på deg! Du er fin :D

nei, jeg trenger ingenting nå desverre :(

Noz: jeg må nesten spørre, siden Agent Bandit insisterer på at du greier fikse karosseriskaden fra historien i Syndikatet - hva er det mest avanserte du har reparert på et kjøretøy?

heheeee.... jeg må tvinge meg selv til å lese denne syndikatet-historien deres!

og jeg må nok innrømme at jeg ikke er særlig bilfikser-flink, så det mest avanserte jeg har klart å fikse, er å få frontlysene til å lyse igjen og vindusviskere til å slutte å lage ekle lyder når de egentlig skal visske bort vannet på vinduet...Jeg har vært med å fiksa mer kompliserte ting, men det jeg nevnte først er bare de tingene jeg klarer helt selv.

Badebing: hva har du drevet med i det siste? er litt lenge siden jeg har sett ditt bilde brukernavn her..

Mynona: har du noen gang opperert? isåfall hva? (ikke svar om det er private ting da)

kosemose: kan du nevne noen brukere som du pleier å fnise i skjegget av her inne?

cuddlegirl: hvor er det rareste stedet du har tisset når du har vært full?

sakone: er du en sosial type, med mange kompiser og farting stadig vekk?

Skrevet

Halla? Kunne ikke falt meg inn. Kanskje jeg gjorde det da jeg var 18, men nå føltes det bare helt kunstig.

Drue: jobber du i en bestemt kanal?

Nei, ikke enda. Det jeg skrev om å jobbe i radio, er et mål jeg har. Eller altså, jeg har faktisk en liten jobb i P2 nå, men det innebærer ikke at jeg er på radioen (og det er det som er målet mitt). Aller helst vil jeg jobbe i P1 eller P2. Jeg er altfor gammel for P3 :)

Nyx: hvordan er kjæresten din med tanke på sjalusi, og hva synes du om dette?

Skrevet (endret)

Det er å være partner i et av de store revisjonsselskapene, så jeg er jo på vei... bare en litt lang vei igjen hehe.

Mynona: Hva er ditt drømmeyrke?

Da sees vi kanskje en gang i arbeidslivet :lur:

Jeg vil veldig gjerne ha jobben til Ian Wright. Han som drar verden rundt og lager reportasjer for Lonley Planet.

:skratte: :skratte:

Les svaret mitt igjen så ser du at det står baRbar. XD

Mynona; Hva syntes du om Babar, elefantenes konge? :fnise:

:skratte: Jeg får litt dysleksi etter et par glass vin :ler: Synes det var litt rart med en elefant på laiv :ler:

Jeg husker at jeg synes Babar var veldig stas når jeg var liten hvertfall!

Mynona: Syntes du det er deilig å stå opp tidlig i helga?

Det er aldri deilig å stå opp tidlig!! :opplyser: Jeg har stått opp tidlig i dag. 11.00. Skulle gjerne ligget lenger.

Mynona: har du noen gang opperert? isåfall hva? (ikke svar om det er private ting da)

Ja, det har jeg.

Giacamo: Hvem hadde best hamburgere av McDonalds og BurgerKing? Det er ikke lov å svare ingen!

Endret av Mynona
Skrevet

De var veldig ålreite! Man kunne bestille drikke og mat som ble servert inn på rommet, det var fine designede rom, osv. MEN, jeg synger så fælt at jeg helst bare sitter og spiser og drikker, og hører på de andre ^^

Mynona: Hvilken sang putter deg i godt humør?

Skrevet

sakone: er du en sosial type, med mange kompiser og farting stadig vekk?

Både og, jeg er utadvent, men også introvert. Altså jeg er glad i å være med venner og gjøre litt ting, men har også behov for å lade opp hjemme med å ta rolige helger og slappe av med alt og ingenting.

Men totalt sett er jeg vel litt mer der hvor jeg har noen få gode venner, men alltid på utkikk etter nye gode venner da :)

Hva med deg?

Stjerner og planeter: Hva ser du på som et lykkelig liv?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Stjerner og planeter: Hva ser du på som et lykkelig liv?

Eit lykkelig liv for meg er god helse, gode vener, gode familiebånd, unger med sjølvrespekt og sjølvtillit, latter, drite i andre og gjera akkurat det er vil. også oppleva nokre dårlege ting slik at du innser kor godt du eigentleg har det.

Drue: Korleis ser det ut rundt deg no?

Sakone: Lagar du japansk mat sjølv?

Skrevet (endret)

Mynona: Hvilken sang putter deg i godt humør?

Det er mange! Men akkurat for øyeblikket er det denne jeg setter på når jeg skal gire meg opp:

Hmm.. den dukker ikke opp... Det er hvertfall Walk the Moon med Ana Sun.

Guybrush: Hva er dine 3 beste kvaliteter?

Endret av Mynona
Skrevet

Sakone: Lagar du japansk mat sjølv?

Eneste jeg har laget hjemme er japansk curry rice, for de curryplatene får jeg kjøpt her i Oslo ^^

Ellers skulle jeg ønske jeg var flinkere til å lage mat, men det er heller ikke så lett å få laget japansk mat, da mye av de grønnsakene og ingrediensene som er vanlig ikke er så lett tilgjenglig.

Når det gjelder japansk mat, så anbefaler jeg Sato's dining, i Frognerveien 10 i Oslo. De har både sushi og annen japansk mat. Og det er norges eneste restaurant som drives av en Japansk sushikokk :D

Gunfreak: Hva er drømmedaten med drømmedama di?

Skrevet

Eneste jeg har laget hjemme er japansk curry rice, for de curryplatene får jeg kjøpt her i Oslo ^^

Ellers skulle jeg ønske jeg var flinkere til å lage mat, men det er heller ikke så lett å få laget japansk mat, da mye av de grønnsakene og ingrediensene som er vanlig ikke er så lett tilgjenglig.

Når det gjelder japansk mat, så anbefaler jeg Sato's dining, i Frognerveien 10 i Oslo. De har både sushi og annen japansk mat. Og det er norges eneste restaurant som drives av en Japansk sushikokk :D

yak, det er jo kveist ute og går!

Skrevet (endret)

Guybrush: hvilken sang beskriver ditt humør i kveld?

Happy happy joy joy ! :P

http://www.youtube.com/watch?v=ZkiSYmn74os

Guybrush: Hvilket av monkey island spillene liker du best?

1'ern har jo en spesiell plass i hjertet mitt naturlig nok, 2'ern er kanskje mer gjennomført :)

Guybrush: Den barnsligste siden ved deg selv nå?

Ehhh jeg er generelt veldig barnslig på den måten at jeg gleder meg stort over småting. Finner jeg en hundrings i sofaen, eller som da de kræsja en palle med smågodt på jobb og det ikke kunne selges. Da spratt jeg rundt som en 5'åring på julaften med søppelsekk og fikk ta med meg alt jeg kunne bære :P

Guybrush: Hvilken film skal jeg se nå?

Life of Brian!!

guybrush: fortell oss om en rampete ting du har gjort i voksen alder..

Ehhhh, festa en sånn "morrosak" på eksosanlegget til en kammerat og glemt det. Hørte 1 måned etterpå at han hadde hatt bilen på verksted 2 ganger :P Blitt jaga av en kompis i pysj ut på gata og over veien etter at jeg brukte en slik "gummistrikkhånd" til å smekke ham rett på nesa fra motsatt side av rommet. Plassert et bord over senga til en kammerat og ropt så han våkna og smelte huet rett i bordet :P

The list goes on ;)

Guybrush: Jeg er kjeempe fornøyd med min nye Toy Story-yoyo :danse: Hva er den barnsligste tingen du har i huset som er din og ikke gutten sin?

Min gigantiske kosebamsegiraff kjent som Jaques Giraff aka "Raffen" :P

Guybrush: planer for helga?

Skulle spille fifa og drikke pils med folk igår men det ble pizza, øl og en tur på Circus med noen andre folk istedet :)

Guybrush: hva skal du gjøre i jula i år?

I år vet jeg faktisk ikke. Har ikke guttungen for første gang, og tidligere tradisjoner med å samle folk hos besteforeldrene mine ble slutt da bestefar dessverre døde :(

Guybrush: hvor handler du klær? Er det noen steder du prinsipielt ikke handler klær?

Tja si det. Jeg har en favorittbutikk men den er nettbasert og ligger i statene (www.swell.com) hvor de stort sett fører vans, volcom, billabong, reef, quicksilver, roxy, element, etc og i den stilen. Noe som passer meg ypperlig siden det er hva jeg liker best. Finner svært lite av det i Norge og det koster sykt mye mer her til lands. Siden jeg kjenner størrelsene mine og har kjøpt mye av det før handler jeg endel der. Ellers blir det litt imulsshopping innimellom på butikker som kan vise seg å ha denslags. Men har også havnet på Jack & Jones/Carlings fra og til. Handler mye om servicen på betjeningen også (som dessverre er svært laber her i Norge ofte).

Prinsippielt ikke handler klær? Hmmm, det blir vel heller butikker som retter seg mot et helt annet publikum enn meg :)

Guybrush: Den mest jentete serien du ser på?

Jentete? Hmmm kan noen sies å egentlig være det da. Jeg har tidligere blitt lurt til å se serier som The OC og One Tree Hill men kan ikke si jeg ser så mye jenteaktige serier nå for tida. How i met your mother og Bones?

Guybrush: Kva nettlesar brukar du og kvifor?

Opera!!! Har benyttet den siden 2002 og den har alltid vært strømlinjeformet, hatt de funksjonene jeg liker og trenger ikke masse tillegg fra andre leverandører. Har prøvd mye forskjellig men havner tilbake til Opera igjen og igjen. Husker da jeg lærte meg Mouse Gestures for mange år siden da det ble introdusert. Går aldri tilbake :)

Mynona: tør du se skikkelig skumle grøssere helt alene midt på natta?

Lillesiren: hvordan vil du beskrive kollegene dine?

Stjerner og planeter: er det situasjoner du havner i som får deg til å angre på yrkesvalget du har tatt? og isåfall - hva får deg til å bli glad og glemme det igjen etterpå ?

Dreamdrops: hva har du fylt helga med hittill?

Wednesday: er det noen serie du tror jeg i utgangspunktet hadde nekta å se, som du liker - og som du tror du kunne fått meg til å like?

Drue: var du umiddelbart interessert i madammen da dere møttes? eller var det noe som utviklet seg etterhvert?

Swarovski: har du noen gang opplevd fysisk trakasering/beføling/bli forfulgt ute på kvelden eller tilsvarende?

Sakone: hvilke observasjoner gjorde du deg med tanke på forskjellen norske kontra japanske jenter?

Puserjenta: Blir du lett skuffet over andre mennesker eller takler du slikt veldig godt?

Solsenga: Er det noe ved din egen personlighet du skulle ønske du kunne endre? Som flauhet, forlegenhet, selvtillitt, stahet etc ?

Noz: hvilken type humor er "deg"? Gi eksempler

Gunfreak: har du hatt en gruppe venner du har delt interessene dine med i ungdommen, elller har dette vært noe du har syslet mest med på egenhånd?

Endret av Guybrush
Skrevet (endret)

Sakone: hvilke observasjoner gjorde du deg med tanke på forskjellen norske kontra japanske jenter?

Hm... Japanske jenter er nok dårligere på å kommunisere hva de egentlig tenker. Dette er noe som syrer japanske mennesker generelt. Vi har noe som heter Honne og Tatemae: https://en.wikipedia...nne_and_tatemae som beskriver det de egentlig føler/tenker, og det som er forventet at de føler og tenker. Og selv etter du blir godt kjent med ei jente, og selvom du er kjæreste, så kan det være veldig vanskelig å finne ut hva hun egentlig mener og tenker. Noe som for en nordmann som gjerne er mer åpen om dette(generelt), kan være veldig vanskelig å takle.

Bortsett fra dette, tror jeg ikke det er så veldig mye forskjeller egentlig.

Raindrops: Hva er favorittknuten din?

Endret av Sakone
Skrevet

Stjerner og planeter: er det situasjoner du havner i som får deg til å angre på yrkesvalget du har tatt? og isåfall - hva får deg til å bli glad og glemme det igjen etterpå ?

Det er veldig sjeldan eg angrar på yrket mitt, men eg likar ikkje papirarbeidet. Den tida eg brukar på papirarbeidet kunne eg brukt på elevane mine. Eg mislikar folk som seier "har du ferie no igjen? lærare ferierar mykje". Sånne folk har inga aning om korleis avtaleverket vårt er, ei heller korleis kvardagen vår er. Om det er så fantastisk så kan dei no for svarte gå på skule for å verta lærare!

Eg gløymer det rimelig fort når ein elev seier" No skjønte eg korleis me reknar med minus." "Eg skjønte det!" eller "Du er verdas beste lærar"...*smelt*

Puserjenta: Kva er det beste du veit?

Noz: Kva detalj kan gjera dagen din heilt ræva?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Jeg er 28, blir 29 neste måned! Så alle sammen, husk det! :D

Hvor gammel er du? :)

Lillesiren: Har du hatt en fin helg?

Det har jeg:D

hardingfele, munnharpe, trekkspill, gitar, piano, trommer, mandolin, slurva

Lillesiren: blitt noe oktoberfest på deg?

Dårlig med det gitt!

Hehe, nei det er nok Cate Blanchett. Hun er nok en god del vakrere og eldre enn meg

Lillesiren: Om du måtte konvertere til en annen religion minus kristendommen, hvilken hadde det blitt da?

Hm...

Hm, er ikke sikker jeg :klo: Jeg tror jeg sier hang mest, men kan hende jeg noen ganger sier hengte..

Hverken bil eller lappen

Har flere ganger prøvd å se på sport, forskjellige sports typer, men bir altid lei.

Eneste sporten jeg liker å utøve er basket, men er elendig i det.

Loren: hvor har de best kafe i Oslo?

Dreamdrops: du sier du ikke liker mannlige strippere, men stripper du noen gang for typen?

Svampelura: Liker du raske biler?

Lilesiren: pynter du deg ofte, liker du å ha litt flotte klær på deg i hverdagen?

Pynter meg litt ja, litt i opprør mot miljøet jeg vanker i, med høy sokker i sandal faktor;)

Bocca. Jeg har lyst å ta ham meg på Inside, men jeg er litt usikker på hvor lurt dette er mtp kulturkollisjon.

Men jeg tror han hadde elsket burgerne der.

Lillesiren: hvor har du feriert mest? Innenfor den norske grensen eller utenfor?

Innenfor. Barndommen var stappet med bilferier landet rundt, med medbrakte kaffepølser(grillpølser på kaffetermos...klarte ikke spise pølser uten å brekke meg før jeg var 16), lunken saft og en masete storebror. Good times!

Guybrush: Har du lagt noen spennende planer for neste ferie?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...