Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ikke vært her på ca. 200 sider så vet ikke hvem som er her annet enn på den siste siden, så da spør jeg

Sakone: hva betyr nicket ditt? (det høres så kjent ut)

Endret av Mynona
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner og planeter: Hva har vært din beste utenlandsopplevelse?

Det må bli då eg budde hjå ein mayaindianerfamilie i fjella i Guatemala.

Sakone: Di beste utenalndsoppleving?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Drue: Hvem er Are??

Skrevet

Sakone: hva betyr nicket ditt? (det høres så kjent ut)

Det har ingen betydning faktisk, bare japansk kligende, i samsvar med det jeg skrev i noen innlegg over:)

Hva med ditt nick?

Mynona: Hva er det mest interessante som har skjedd denne uka for deg?

Skrevet

Minya: Du blir bedt på maskerade; hva kler du deg ut som?

Kommer helt an på maskeraden.

Er det sånn gammeldags maskeradeball, måtte det blitt Nattens Dronning eller Draculas bedre halvdel eller noe sånt.

Men på et godt gammeldags kostymeparty går jeg gjerne som barbar. Har fortsatt utstyret liggende etter at jeg spilte barbar på laiv for noen år siden. :fnise:

Anoia; Hva ville du kledt deg ut som på maskerade?

Skrevet

Hva med ditt nick?

Mynona: Hva er det mest interessante som har skjedd denne uka for deg?

Det er anonym baklengs ;)

Tror det mest interresante som har skjedd denne uken må være at jeg nettopp har spist middag med NozMonster, Giacamo_P og ThePreacher. :jepp:

Loren: Du sitter på i bilen til en god venn og ser at h*n kjørte 10km for fort. Dere kjører på en mann som ender på sykehus i koma og svever mellom liv og død. Ville du sagt under avhør at vennen din kjørte 10 km for fort eller ikke? Begrunn svaret.

Skrevet

Minya: Babar som i elefanten fra barneTV eller er det en laiv-karakter som er Babar også?

Skrevet

Loren: hvor har de best kafe i Oslo?

Jeg drikker ikke kaffe, og er særdeles sjelden på kafe i Oslo... Men, jeg fikk en helt sinnsyk kakao på waynes på solli plass (allefall tror jeg det var der vi var, jeg er så lite kjent I "utelivsoslo" at det er litt flaut ;p)

Mynona: hva er den siste boka du leste?

Anoia: hva liker du best av øl og vin?

SemperFi: er du fornøyd med helga di så langt?

Skrevet

Mynona: hva er den siste boka du leste?

Untatt pensum; Fasanjegerne av Jussi Adler Oslen (eller Nilsen) i sommer. Spennende :jepp:

Kosemose: er du en kosemoser på privaten?

Skrevet

3språklig er alltid bra! Mis padres no estan en la casa, hint hint ^^

Favorittseriene mine er Game of Thrones, Suits og Grey's Anatomy, av det som går nå på tv. Ellers ser jeg egentlig aldri på tv da, bare serier som jeg laster ned. Hva med deg?

Puserjenta: Hvor mange land har du vært i?

Sverige, Danmark, Tyskland, kjørt gjennom Nederland, Belgia, Spania(Mallorca), Tyrkia, Gambia, Thailand, Irland, England, Skottland. Dvs 11,5. Altfor få :(

Mynona: er du god på håndarbeid??

Skrevet

Loren: Du sitter på i bilen til en god venn og ser at h*n kjørte 10km for fort. Dere kjører på en mann som ender på sykehus i koma og svever mellom liv og død. Ville du sagt under avhør at vennen din kjørte 10 km for fort eller ikke? Begrunn svaret.

Oi, denne var tøff, jeg liker å tro jeg ville sagt det, fordi det er det rette å gjøre, samtidig må jeg innrømme at det hadde vært vanskelig å skulle si det. Tror jeg ville følt på en sagt tystefølelse.. Er det lov å si jeg håper jeg hadde sagt fra før det smalt så vennen min ikke kjørte fortere enn grensa?

Minya: har du vært med på mange laiv?

Skrevet

Det er anonym baklengs ;)

Nå ble jeg regelrett flau....

• Liker 2
Skrevet (endret)

Mynona: er du god på håndarbeid??

God og god fru blom... Jeg kan strikke. Men ikke sy. Er bedre i sløyd, men strikking fikser jeg bra.

Oi, denne var tøff, jeg liker å tro jeg ville sagt det, fordi det er det rette å gjøre, samtidig må jeg innrømme at det hadde vært vanskelig å skulle si det. Tror jeg ville følt på en sagt tystefølelse.. Er det lov å si jeg håper jeg hadde sagt fra før det smalt så vennen min ikke kjørte fortere enn grensa?

Interresant svar :jepp: Må innrømme at dette er et spm vi har diskutert i forelesning, og kan konkludere med at du er som nordmenn flest (deontologist) :ler: Sånn veldig generalisert.

Preacher: Når skal du spille på Rockefeller?

Endret av Mynona
Skrevet

Nå ble jeg regelrett flau....

:ler:

Skrevet

Preacher: Når skal du spille på Rockefeller?

det kan skje allerede før julen, det. korer du da? ^^

Mynona: kan du spille tamburin?

Pusurjenta: ditt forhold til katten Garfield?

Skrevet

Interresant svar :jepp: Må innrømme at dette er et spm vi har diskutert i forelesning, og kan konkludere med at du er som nordmenn flest (deontologist) :ler: Sånn veldig generalisert.

Tviler ikke ;)

Vi har diskutert noe lignende i mine forelesninger, derfor lurer jeg på hva du studerer? Om du vil si det da?

Skrevet

det kan skje allerede før julen, det. korer du da? ^^

Mynona: kan du spille tamburin?

Vet ikke helt om koringen min blir vel mottatt altså! Men jeg kan servere lunsj under generalprøven?

Tamburin?? *googler* JA! Sånn kan jeg spille. Tror jeg.

Tviler ikke ;)

Vi har diskutert noe lignende i mine forelesninger, derfor lurer jeg på hva du studerer? Om du vil si det da?

Jeg studerer økonomi :ler: Men det faget vi har diskutert dette i er om etikk og (business)kultur i forskjellige deler av verden.

Loren; hva studerer du?

• Liker 1
Skrevet

Jeg studerer økonomi :ler: Men det faget vi har diskutert dette i er om etikk og (business)kultur i forskjellige deler av verden.

Loren; hva studerer du?

Hehe, da er det mer ulike studium enn jeg trodde, jeg studerer Sosialt Arbeid (sosionom), vi har (naturlig nok) myyyye etikk! :)

ThePreacher: vil du betegne deg som en handyman?

Skrevet

Nei :P Burde jeg?

Kosemose: Beskriv dagsformen din med en Winnerbäcksang

Hm...

;)

Loren: Blir du med på konsert neste år? :)

Skrevet

ThePreacher: vil du betegne deg som en handyman?

I høyeste grad. Jeg skrur bil, bygger på hus, skrur rør og legger nye elektriske kretser. Det eneste jeg virkelig suger på er å klippe plen. Er noe med prokastinering og giddalaushet kombinert.

loren: kan du rense en vaskemaskin?

Stjerneplaneten: det beste området å bo i, i Bergen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...