Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mynona: Abonnerer du på noen blader? Evt hvilke?

Ja, jeg abonnerer på Ferie&Reiser :) Farlig blad.

NerdMedSverd: Hvor gammel er du? Sånn cirka?

Videoannonse
Annonse
Gjest Koala Lompa
Skrevet

Koala Lompa: Hvilke historisk epoke er du mest fascinert av?

Hmmm...har tenkt litt på denne idag..Er litt fascinert over den tidlige middelalderen. Samtidig så har jeg alltid vært fascinert over 60årene (dette kan vel ikke kalles en epoke dog)

Men så slår det meg at tiden vi lever i nå også er fascinerende.

Så,et utrolig dårlig svar på et konkret spørsmål :gjeiper:

Giacomo_P; Under hvilke omstendigheter føler du lykke? (Du trenger ikke svare da jeg egentlig tolker det slik at du ikke vil bli værende i denne tråden)

Noz; Du får muligheten til å endre et menneske, hvem velger du?

Skrevet

For real?? :sjokkert:

Helt sant! Vil du se? Vi kan godt byttelåne :jepp:

Yme: vet du ikke at du ikke er 27 og et halvt før 2.septemer? :ler:

Jeg tror jeg veit dette litt bedre enn deg... Jeg er tross alt eldre enn deg, og dermed mye smartere! Og selv om kanskje det var sånn det året du blei født, fungerte månedene annerledes i 85, tenk.

Yme Hva syns du om Milano?

Det er fint der, men det er ikke sånn veldig spesielt i forhold til andre byer. Kunne heller tenke meg å dra til Roma, eller Firenze. Spander tur på meg!

Bandit: Hvilken smak er best, når du skal drikke saft?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz; Du får muligheten til å endre et menneske, hvem velger du?

Jeg velger den derre ABB- jævelen!!

jeg vil gjøre han til et "bedre"menneske.. til et menneske som forstår konsekvenser for sine egne handlinger.. han skal våken opp i morgen og plutselig innse hva han har gjort og han skal angre noe inni granskogen mye hver eneste dag, hver time og hvert jævla sekund resten av det lange lange livet han har igjen! han kommer til å få fortjente psykiske problemer og sterke søvnproblemer pga dette! :nigo:

FruN: Jeg likte blad-spørsmålet ditt, og lurer derfor hvilket/ hvilke blader du liker best/ pleier å lese?

• Liker 1
Gjest Badabing
Skrevet (endret)

badabing: Frekkeste retten du kan diske opp når du får middagsbesøk?

Også frekkeste? Haha.. Aner ikke, men jeg har bestemt meg for å servere det vi lagde i går til de neste ihuga kjøtteterne vi får på besøk i sommer. Marinerte grønnsaker på spyd, grillet halloumi og asparges med hjemmelaget pesto og så klart noe godt øl til. Nam! Jeg har ingen spesialitet, jeg lager nye ting hele tiden. Og jeg husker aldri hva jeg har laget og synes er godt. :gjeiper: Jeg begynte først å lage mat for ett år siden, men nå kan jeg gjerne stå i tre timer for å lage mat på en hverdag. Men jeg kan ikke kalle meg spesielt flink, jeg har mine anonyme innlegg i kjøkkentabbe-tråden..

Badebing: du sier at du var utsatt for en ulykke. samtidig som det er veldig trist å høre, så blir jeg veldig nyskjerrig på hva som hendte og om dette preger deg idag. vil du skrive litt om det her? om du ikke vil det, så er det absolutt helt ok det også!

Det er absolutt ikke noe hemmelig. :) Jeg ble påkjørt av en bil i høy fart, men jeg var veldig heldig. Et par arr, en brukket nese og en alvorlig hjernerystelse. Men jeg lå en stund på sykehuset fordi jeg var så forslått, og mistet en måned på skolen pga vedvarende hodepine som jeg slet med i et par år etterpå. I etterkant preger det meg i grunnen ingenting, annet enn at jeg setter mer pris på livet og er takknemlig for at jeg hadde så flaks/englevakt/gode hjelpere eller hva det nå var. (Og jeg går ikke i sånn fin shorts som du har pga et stygt arr på benet) For sett ut fra fart og sånn, burde jeg vel egentlig ikke vært i live.

Noz: har du valgt utdanning ut fra noe du har opplevd selv, eller hva tror du ev. har ført til at du valgte den utdanningen?

Mynona: vil du ha barn (eller kanskje du har barn)? Litt vanskelig å formulere dette spørsmålet, men får si det på den måten at jeg er glad i å reise og synes barn virker som en hindring sånn sett. Har du lignende tanker? Eller har du barna med deg?

NerdMedSverd: drar du på festivaler? Hvilken foretrekker du/ville du reist på?

PS til Gunvald: enig i at menn & kvinner bør ha samme krav. Men selv har jeg og andre jeg kjenner opplevd at vi blir testet på andre måter. F.eks får oppgaven med å bære sambandet på 11 kg ekstra hele veien.. ;)

Endret av Badabing
Skrevet

Jeg har ikke fått noe spørsmål her inne, men jeg sniker meg inn med et spørsmål selv.

Giacomo;

Hvis jeg inviterte deg til å være med på en aften i operaen, med full pingvindress og ballkjole-mundur, hvilken opera ville du ønsket å se?

Skrevet

Jeg har ikke fått noe spørsmål her inne, men jeg sniker meg inn med et spørsmål selv.

Giacomo;

Hvis jeg inviterte deg til å være med på en aften i operaen, med full pingvindress og ballkjole-mundur, hvilken opera ville du ønsket å se?

La Gioconda av Amilcare Ponchielli, selvsagt!

Havbris: Wagner eller Mozart?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hvilken smak er best, når du skal drikke saft?

Jeg har ikke noe særlig valg, da det er poden som står for valg av saft. Da blir det Lerums orginale husholdningssaft. Det er en blanding av flere smaker.

Minya: Hva legger du helst på grillen?

Yme: Hvilken potet er den beste?

Skrevet

Mynona: vil du ha barn (eller kanskje du har barn)? Litt vanskelig å formulere dette spørsmålet, men får si det på den måten at jeg er glad i å reise og synes barn virker som en hindring sånn sett. Har du lignende tanker? Eller har du barna med deg?

Jeg har ikke barn. Og har ikke bestemt meg helt for om jeg vil ha det heller. Er ikke så begeistret for barn :sjenert: men ender sikkert opp med et etterhvert. Og da får barnet (og mannen) værsegod å bli med på tur. Også må jeg ha noen jenteturer med venninner i tillegg :)

Minya (i fet skrift): hva er du misfornøyd med i den tilværelse?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: har du valgt utdanning ut fra noe du har opplevd selv, eller hva tror du ev. har ført til at du valgte den utdanningen?

Jeg har nok valgt utdanningen fordi jeg har litt personlig erfaring ja- på flere måter egentlig... har tatt barne og ungdomsarbeider nå og skal over på vernepleie fra høsten av. Vil jobbe med ungdom, rus og kriminalitet. eller noe i den dur`n... på et ungdomshjem eller noe!

Mynona: Har du glemt å reise rundtomkring i Norge, eller er ikke det av interesse? Hvor i norge har du vært?

Skrevet

Mynona: Har du glemt å reise rundtomkring i Norge, eller er ikke det av interesse? Hvor i norge har du vært?

Jepp, det har jeg glemt. Med vilje. Synes det er for dyrt å reise på ferie i Norge. Hvis jeg først skal bruke haugevis av penger på ferie, vil jeg oppleve noe helt annet. Jeg pleier å være hjemme i sommerferien da, men nå er jeg så lei av drittværet - derfor blir det to uker til sydligere strøk selv om jeg ikke opplever noe helt anderledes der. Annet enn sola :gjeiper:

Når jeg var barn var vi mye på ferie i Norge, men jeg husker ikke noe særlig. Så der jeg har reist på egenhånd i Norge er Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Halden (en heeel dag), Hvaler, og masse rundt kysten på østlandet pga båtferier, Tjøme, Fredrikstad, Risør, Tromøy, Valdres, Utøya.. Ja.. kommer ikke på mer. Men stort sett på øst/sørlandet.

Badabing: Hvilken blomst liker du best?

Skrevet

Mynona ... Du aner ikke hva du har gått glipp av! :opplyser:

Mvh HarSettHeleNorge

Skrevet

Mynona ... Du aner ikke hva du har gått glipp av! :opplyser:

Mvh HarSettHeleNorge

Har tenkt at jeg må ta en roadtrip i NordNorge da. Men jeg er ikke noe glad i dårlig vær - så jeg flykter sørover i steden...

Gjest NozMonster
Skrevet

fasting drue: hva er planene dine for helgen?

Skrevet

Mynona Kan du putte meg i sekken din når du skal til Vietnam? Jeg tar liten plass og veier ikke så mye.

• Liker 1
Skrevet

Mynona Kan du putte meg i sekken din når du skal til Vietnam? Jeg tar liten plass og veier ikke så mye.

Hehe... Jeg kan prøve. Men har bare 70 liters sekk, og jeg er ikke noe flink til å pakke lett. Får du plass i siderommet tror du?

Bandit: Hva slags sko hadde du på deg på jobb i dag?

Skrevet

Du kan putte meg i håndbaggasjen :)

Gjest NerdMedSverd
Skrevet

NerdMedSverd: Hvor gammel er du? Sånn cirka?

Hm, født rundt 89-91

NerdMedSverd: drar du på festivaler? Hvilken foretrekker du/ville du reist på?

Jeg har vært på noen "større" festivaler tidligere der man sover i telt osv, men kjenner at jeg ikke er så gira på det lenger. Foretrekker mindre og mer intime scener, helst inne. Skal se Fennesz på øyanatt i år og neste ordentlige festival blir Nidrosian Black Mass IV.

Hva med deg?

Aldrisur: Når var du sist på fest og gjorde du noen crazy sprell?

Gjest Bandit
Skrevet

Bandit: Hva slags sko hadde du på deg på jobb i dag?

Var ikke på jobb, men hadde en flott treningsrunde med poden i disse:

BM2: Har du grønne fingre?

Bud: Hvem fikk du sist tekstmelding fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...