Gjest Bandit Skrevet 10. oktober 2012 #7641 Skrevet 10. oktober 2012 Må nesten være uoppfinnsom å stille deg det samme spørsmålet, Bandit. Serien måtte ha vært Seinfeld. Figuren ville ha vært en litt mørk og perifer kompis av Kramer som begge ender med å dra på en legendarisk roadtrip sammen med Newman. Bandit: hva er din favoritt-frukt ? Druer. Tenk deg hvor mye glede en slik liten smaksbombe kan skape! Wednesday: Det frekkeste noen har gjort mot deg noensinne? Noz: Har du bedrevet noen form for sport?
Wednesday Skrevet 10. oktober 2012 #7642 Skrevet 10. oktober 2012 Serien måtte ha vært Seinfeld. Figuren ville ha vært en litt mørk og perifer kompis av Kramer som begge ender med å dra på en legendarisk roadtrip sammen med Newman. Wednesday: Det frekkeste noen har gjort mot deg noensinne? hahahah ser for meg deg og Newman på roadtrip i postbilen hans hmm frekkeste... tjaa kanskje ikke akkurat "frekt", men dansa med en fyr på byen en gang, også plutselig bare dro han til meg, helt plutselig needless to say, fyren fikk pryl ;p _Tvillingjenta_ : Hva er det drøyeste du har opplevd ute på byen?
TheHairyToothfairy Skrevet 10. oktober 2012 #7643 Skrevet 10. oktober 2012 ThePreacher: Pleier du å bruke voks i håret? Jeg er en greaser. Vi bruker brylkrem. Vel, ok, noen ganger bruker jeg voks, hvis håret er kort nok. tvillingkvinne: hva er egentlig meningen med livet?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7644 Skrevet 10. oktober 2012 (endret) NozMonster: Her er gullet mitt Tvillingjenta: Har du noen fobier, i så fall hvilke? Endret 10. oktober 2012 av Svampelura
Gjest Skrevet 10. oktober 2012 #7645 Skrevet 10. oktober 2012 Dreamdrops: bruker du linser/briller? Nei Tatt synstest og synes mitt er "perfekt" Hva med deg? Svampelura: En shampoo du aldri kjøper fordi den rett og slett lukter dritt?
_Tvillingjenta_ Skrevet 10. oktober 2012 #7646 Skrevet 10. oktober 2012 _Tvillingjenta_ : Hva er det drøyeste du har opplevd ute på byen? Det må være den gangen jeg gikk ut med flickorna og det plutselig kom en fyr bort til meg og spurte om vi skulle danse. Jeg svarte høflig nei, og han gikk. Var ute for å ta en røyk da han plutselig kom tilbake og begynte å legge an på meg. Jeg sa at det ikke ble aktuelt, og at jeg hadde type fra før. Da prøvde han å tvinge meg til å kysse med ham, samtidig som han begynte å beføle låret mitt. Han dro hjem med blåveis! tvillingkvinne: hva er egentlig meningen med livet? Meningen med livet er vel å formere seg og redde menneskeheten fra å dø ut (noe som ikke kommer til å skje med det første anyways). Meen, siden det antakelig ikke var det du ville høre må jeg nesten bare si; jeg vet ikke enda, for jeg har ikke funnet noe tilfredsstillende svar. Men la meg komme tilbake til deg når jeg gjør det Guybrush: Fornøyd med bildene? Dreamdrops: Hva er ditt største mareritt? Bandit: Hvilken Smokey and the Bandit film er din favoritt?
_Tvillingjenta_ Skrevet 10. oktober 2012 #7647 Skrevet 10. oktober 2012 Tvillingjenta: Har du noen fobier, i så fall hvilke? Nja.. Det eneste jeg kan komme på at freaker meg ut skikkelig er utstoppa dyr. Men dette er vel kanskje ikke en fobi? Søt hund, forresten Svampelura: Bakgrunn for nicket ditt?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7648 Skrevet 10. oktober 2012 Nei Tatt synstest og synes mitt er "perfekt" Hva med deg? Svampelura: En shampoo du aldri kjøper fordi den rett og slett lukter dritt? Jeg syns alle shampooene lukter godt, så kommer ikke på noen vonde. Bandit: Ha foretrekker du mest av skogen eller fjellet?
Wednesday Skrevet 10. oktober 2012 #7649 Skrevet 10. oktober 2012 Nei Tatt synstest og synes mitt er "perfekt" Hva med deg? jeg bruker linser.. dårlig syn ligger i familien dessverre Det må være den gangen jeg gikk ut med flickorna og det plutselig kom en fyr bort til meg og spurte om vi skulle danse. Jeg svarte høflig nei, og han gikk. Var ute for å ta en røyk da han plutselig kom tilbake og begynte å legge an på meg. Jeg sa at det ikke ble aktuelt, og at jeg hadde type fra før. Da prøvde han å tvinge meg til å kysse med ham, samtidig som han begynte å beføle låret mitt. Han dro hjem med blåveis! High five!!! Svampelura: hvilken brus foretrekker du? Puserjenta: er du glad i å campe ute i naturen? Guybrush: hvor mange par sko har du stående i gangen din?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7650 Skrevet 10. oktober 2012 Nja.. Det eneste jeg kan komme på at freaker meg ut skikkelig er utstoppa dyr. Men dette er vel kanskje ikke en fobi? Søt hund, forresten Svampelura: Bakgrunn for nicket ditt? Takk for det tvillingjenta Det var bare det første som falt meg inn da jeg skulle velge meg nick. Maja76: Hva har du gjort idag?
Gjest Bandit Skrevet 10. oktober 2012 #7651 Skrevet 10. oktober 2012 hahahah ser for meg deg og Newman på roadtrip i postbilen hans hmm frekkeste... tjaa kanskje ikke akkurat "frekt", men dansa med en fyr på byen en gang, også plutselig bare dro han til meg, helt plutselig needless to say, fyren fikk pryl ;p Ja, det håper jeg virkelig han fikk! Masse syke folk ute på by'n... Bandit: Hvilken Smokey and the Bandit film er din favoritt? Orginalen er best. Soleklart. Bandit: Ha foretrekker du mest av skogen eller fjellet? Jeg må nok si skogen. Kanskje fordi det er det jeg er mest vant til. Noen år siden jeg gikk på fjellet nå. Puserjenta: Hva gleder du deg mest til for tiden? Svampelura: Beste film?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7652 Skrevet 10. oktober 2012 jeg bruker linser.. dårlig syn ligger i familien dessverre High five!!! Svampelura: hvilken brus foretrekker du? Puserjenta: er du glad i å campe ute i naturen? Guybrush: hvor mange par sko har du stående i gangen din? Jeg liker nok best vanlig cola, men drikker også siesta Sender samme spørsmål tilbake til deg Wednesday
Puserjenta Skrevet 10. oktober 2012 #7653 Skrevet 10. oktober 2012 puserjenta: er du også vernepleier? hvis ikke- hvordan visste du at vernepleiere setter sprøyter? .... det er det nemlig ikke så altfor mange som vet føler jeg.. Jeg er ikke vernepleier, men har ei venninne som er vernepleier. Svampelura: hvilken brus foretrekker du? Puserjenta: er du glad i å campe ute i naturen? Guybrush: hvor mange par sko har du stående i gangen din? Nei. Jeg foretrekker hytte med innlagt vann og strøm. Puserjenta: Hva gleder du deg mest til for tiden? Svampelura: Beste film? Fluffy-stand up og gaga-konsert også er det snart juuuuul Svampelura: who lives in a pineapple under the sea?? Wednesday: favoritt neglelakk!??
Wednesday Skrevet 10. oktober 2012 #7654 Skrevet 10. oktober 2012 Jeg liker nok best vanlig cola, men drikker også siesta Sender samme spørsmål tilbake til deg Wednesday pepsi max Wednesday: favoritt neglelakk!?? OPI i fargen Cajun Shrimp!! du da? Bandit: hva er det slemmeste/frekkeste en jente noen gang har gjort mot deg ?
Cleopatra Skrevet 10. oktober 2012 #7655 Skrevet 10. oktober 2012 Ja, det håper jeg virkelig han fikk! Masse syke folk ute på by'n... Orginalen er best. Soleklart. Jeg må nok si skogen. Kanskje fordi det er det jeg er mest vant til. Noen år siden jeg gikk på fjellet nå. Puserjenta: Hva gleder du deg mest til for tiden? Svampelura: Beste film? Det må nok bli Return To Eden, er egentlig en miniserie i 3 deler, en av de beste jeg har sett i hele mitt liv. Puserjenta: Beste tvprogram hittil i år?
Gjest NozMonster Skrevet 10. oktober 2012 #7656 Skrevet 10. oktober 2012 Noz: hva er det laveste du har krøpet under? jeg tar ikke særlig stor høy plass om jeg legger meg ned å kryper bortover, så klarer fint å krype under et gjerde som ikke er så altfor langt fra bakken Noz: Har du bedrevet noen form for sport? ja, i mange år! har spilt både fotball, håndball og basket på jentelag, guttelag, 86-lag (er 86-modell selv), 85- lag oooog kretslag svampelura: kjempenydelig voffs du har! hva heter`n ? wednesday: hvem er dine KG-dater for helgen? dreamdrops kanskjeeeeem?
Gjest Bandit Skrevet 10. oktober 2012 #7657 Skrevet 10. oktober 2012 Bandit: hva er det slemmeste/frekkeste en jente noen gang har gjort mot deg ? Sjekket varene før hun i det hele tatt gjorde noen fremstøt. Da fikk hun jaggu høre det, og så forurettet hun ble etterpå, var det tydeligvis ikke en vanlig reaksjon blant gutta... Lillesiren: Hva står på menyen i helgen?
Wednesday Skrevet 10. oktober 2012 #7658 Skrevet 10. oktober 2012 wednesday: hvem er dine KG-dater for helgen? dreamdrops kanskjeeeeem? blant andre (og neeei, ikke noe romantisk date, bare friendshipping;p ) _Tvillingjenta_: favoritt -pålegg ?
Guybrush Skrevet 10. oktober 2012 #7659 Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Guybrush: Hvor mange spill har du? (type pc, ps3 osv) Maskiner? Ehhh PC, Xbox360, Xbox, PS1, PS2, PS3, Gamecube, Wii, DS, GBA, PSP. Holder det eller? Altså jeg var kategorisjef for denslags blant annet så jeg fikk slengt utstyr etter meg en periode for endel år siden Guybrush: Fornøyd med bildene? Spør du meg? Er vel du må evt må være fornøyd da men du har all grunn til å være fornøyd Guybrush: Hvilket monkey island spill er din favoritt? 1'ern, det første jeg spilte og det var så konge. Men 2'ern er også kanon Guybrush: hvordan forhold har du til klær og hva du har på deg? tar du bare på deg noe tilfeldig du finner ved første øyekast, planlegger du, eller korleis gjer du det? Hmmm, jeg er nok litt bevisst på hva jeg slenger på meg. Det skal jo liksom passe. Men nå kjører jeg mest casual stil med jeans, tskjorter, belte og no form for sneakers stort sett. Varierer med litt farger, mønster og gøyale trykk Matche sko og skjorte funker. Guybrush: Apple: hot or not?? Apple som i Apple Inc eller som frukten ? Jeg er ikke no apple-fanboy. Jeg liker mine dippedutter som jeg liker verden. Åpen og uten masse hindringer og forbud Svampelura: har du noen tvangstanker ? Dobbeltsjekke ting, ikke tråkke på kummlokk osv ? Puserjenta: har du noe fobier? Type redd for edderkopper, klovner eller denslags ? Dreamdrops: hvor mye penger hver gang måtte du ha for å jobbet på ei strippebule Stjerner og planeter: om du måtte velge et annet yrke, og du måtte velge realistisk - hva ville det vært? Drue: er du god i fifa? hva er sannsynligheten for at jeg kan slå deg ? Sukkerspinn: når du blir sjuk tenker du "faen jeg kommer til å kjede vettet av meg" eller "ahh digg, noen dager til å slaske inne og sove leeenge" ? Wednesday: av klesplagg/sko som du eier akkurat nå - hvilke ble du mest "awwww DE måååå jeg ha" etterfulgt av fråding rundt kjeften, stjerner i øynene og prislappblindhet Endret 10. oktober 2012 av Guybrush
_Tvillingjenta_ Skrevet 10. oktober 2012 #7660 Skrevet 10. oktober 2012 _Tvillingjenta_: favoritt -pålegg ? Ååå, det er mye godt pålegg! Men for tiden må jeg nok si potetsalat og roastbeef Dreamdrops: Gleder du deg til helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå