TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2012 #7541 Skrevet 9. oktober 2012 ThePreacher: Bestemt deg for nick nå? Og har du en pipe hjemme? Hvordan ser den ut? jeg lover å ikke skifte før jul. jeg har pipe, ja. helt normal murpuss-pipe, hvitmallt. utvendige delen består av svartmalt metall. Nozzzz: hva er den beste prutingen du har gjort?
Guybrush Skrevet 9. oktober 2012 #7542 Skrevet 9. oktober 2012 Guybrush: Mobilen din blir ødelagt og du har rett og slett ikke en reserve. Ikke har du råd til å kjøpe en ny heller. En venninne tilbyr seg å låne bort sin gamle. Det er bare et problem: Mobilen er knæsj ROSA. Låner du den eller klarer du deg da fint uten mobil? Haha, herregud jeg er da sikker nok på meg sjæl til det. jeg er jo til og med i besittelse av en delvis rosa skjorte i skapet Guybrush: har du hatt hull i tennene mange ganger ? 1 gang, det var gruuuusomt. Preventivt utav en annen verden. Nå skal det sies at jeg hater å bli pirka i tennene med den der "greia" tannleggene bruker også. Tannleger er satans sendebud - overbevist! Guybrush: Det beste med høsten? Å sitte inne med noe varmt å drikke, høre regnet tromme på ruta, vite at man slipper å gå ut og ligge under et pledd med godt selskap Guybrush: Har du for vane å ikkje svara på spm? Whaat?! har jeg gått glipp av noe? Vennligst spør igjen Viernes: har du blitt redd noen gang når du har gått hjem en sein kveld/på natta? Sånn at du bare måtte ta opp telefonen og ringe noen andre? Wednesday: siden du har vært så interessert i tannebissene mine og blant annet spurte on tannbleking ne gang tidligere. Hvor mye mindre hvite måtte dine blitt før du vurderte bleiking ? Stjerner og Planeter: hvilket armlende på kinoen er "ditt"? Dreamdrops:: vanskeligste spørsmålet du kan få på jobbintervju ?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. oktober 2012 #7543 Skrevet 9. oktober 2012 Film tenker du på? Vel må være Mamma Mia, teit film, men digger den! Maria_marihøne, flytta du dit mannen din bodde eller flytta han til deg? Etter ca 6 mnd flytta jeg til han. Så flytta vi tilbake til min hjemby. Og nå bor vi på "hans" kant av landet igjen Swarovski: Hvilken realityserie/konkurranse tror du at du kunne vunnet?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7544 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Guybrush: Er det deg på profilbiletet og kor i landet kjem du frå? høgresida er "mi".... wednesday: di beste bok og fiøm? Endret 9. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7545 Skrevet 9. oktober 2012 Dreamdrops: Har du begynt å glede deg til jul? Jaa! Sa det til mamma senest i sta Jeg bare elsker jul! Hva med deg? Haha, herregud jeg er da sikker nok på meg sjæl til det. jeg er jo til og med i besittelse av en delvis rosa skjorte i skapet Dreamdrops:: vanskeligste spørsmålet du kan få på jobbintervju ? Litt forskjell på en delvis rosa skjorte og en knæsj rosa mobil da Rosa skjorte på menn kan faktisk være ganske stilig! Hm.. Synes alle spørmål er delvis vanskelige jeg Hva er det vanskeligste spørsmålet du kunne stilt meg? Stjerner og planeter: Et sminkeprodukt du ikke klarer deg uten?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 9. oktober 2012 #7546 Skrevet 9. oktober 2012 Jaa! Sa det til mamma senest i sta Jeg bare elsker jul! Hva med deg? Oh yes! Jeg er veldig glad i julen. Og i år blir den jo ekstra spesiell ThePreacher: Hva er det viktigste du kan lære barna dine?
Guybrush Skrevet 9. oktober 2012 #7547 Skrevet 9. oktober 2012 Guybrush: Er det deg på profilbiletet og kor i landet kjem du frå? Ganske sikker på at jeg svarte på denne Jepp det er meg og jeg bor i barteland Hm.. Synes alle spørmål er delvis vanskelige jeg Hva er det vanskeligste spørsmålet du kunne stilt meg? Er alltid gøy å be folk fortelle om sine negative sider Eller gien arbeidssituasjon hvor begge løsninger er "feil" og be søkeren fortelle hvordan den ville håndtert det. Tvillingjenta: noen gang deltatt på "nøtt eller sannhet" evt "jeg har aldri" på fest? Og isåfall, hva er det flaueste du måtte gjøre eller innrømme ? Puserjenta: har du noen gang datet eller vært delvis interessert i en fyr og backet ut pga utseendet (her må man være ærlig)
Viernes Skrevet 9. oktober 2012 #7548 Skrevet 9. oktober 2012 Viernes: har du blitt redd noen gang når du har gått hjem en sein kveld/på natta? Sånn at du bare måtte ta opp telefonen og ringe noen andre? Nei, det tror jeg ikke. Kan hvertfall ikke huske et sånt tilfelle. Stjerner og Planeter: Hva gjør du hvis begge armlenene på kinoen er opptatt? Sier du noe hvis en av sidepersonene bruker begge armlenene?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2012 #7549 Skrevet 9. oktober 2012 Oh yes! Jeg er veldig glad i julen. Og i år blir den jo ekstra spesiell ThePreacher: Hva er det viktigste du kan lære barna dine? ydmykhet. ikke bare ovenfor andre, men også ovenfor seg selv. uansett hva galt (eller rett, for den saks skyld) et menneske har gjort, så er det fremdeles et menneske og skal behandles som et menneske. dette gjelder en selv også. dernest ærlighet. det hjelper ikke med all verdens rikdom og evner så lenge man ikke har integritet. mot til å stå for det man mener, ønsker og vil. og livsglede. og av de mer praktiske ting; skru og forstå en bil, vaske eget hjem og spille et instrument. til sist; jeg er meget fornøyd om de lærer seg at et hjem uten en hund ikke er et komplett hjem. Puserjenta: hvordan er det med din religiøse overbevisning?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7550 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Stjerner og Planeter: Hva gjør du hvis begge armlenene på kinoen er opptatt? Sier du noe hvis en av sidepersonene bruker begge armlenene? då snik eg armen min heilt bak på armlenet slik at vedkommenes arm sklir sakte av....eg seier ingenting. eg opererar i det stille :knis: Guybrush: Er det eg som har blinksa? Isåfall beklager eg Tvillingjenta: Er du tvilling eller født i tvillingteiknet? Endret 9. oktober 2012 av Stjerner og planeter
Wednesday Skrevet 9. oktober 2012 #7551 Skrevet 9. oktober 2012 wednesday: di beste bok og fiøm? Bok: The world according to Garp, av John Irving. Beste film; Catch me if you can/the pursuit of happiness/pulp fiction (klarer ikke velge) Wednesday: siden du har vært så interessert i tannebissene mine og blant annet spurte on tannbleking ne gang tidligere. Hvor mye mindre hvite måtte dine blitt før du vurderte bleiking ? jeg har brukt crest whitening strips en del, men det teller vel ikke som "bleking"? Jeg har heldigvis ganske hvite tenner fra naturens side. Hvis de var brune ville jeg nok bleket de ;p Viernes: hvilke serier følger du med på?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7552 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: Et sminkeprodukt du ikke klarer deg uten? Eg har ingen problem med å gå utan sminke, men brukar oftast maskara Dreamdrops: Kva jobbar du med?Studerar du?
BusteMartePinn Skrevet 9. oktober 2012 #7553 Skrevet 9. oktober 2012 Skulle så ønske det var mulig å highjacke spørsmål fra andre her. Imponerende at man fortsatt kommer på så morsomme spørsmål etter snart 400 sider. Dreamdrops: (Vet jeg resirkulerer mitt eget spørsmål fra 40 sider tilbake, men) hvilke 4 kjente personer, uansett tidsperiode, ville du invitert til middagsselskap?
Yme Skrevet 9. oktober 2012 #7554 Skrevet 9. oktober 2012 BusteMartePinn: Fikk du PMer etter du svarte i den andre tråden?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7555 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Eg har ingen problem med å gå utan sminke, men brukar oftast maskara Dreamdrops: Kva jobbar du med?Studerar du? Jeg driver og søker jobber nå faktisk. Skal studere fra høsten 2013 Hva med deg? Dreamdrops: (Vet jeg resirkulerer mitt eget spørsmål fra 40 sider tilbake, men) hvilke 4 kjente personer, uansett tidsperiode, ville du invitert til middagsselskap? Hoho, går helt fint! Gjort det samme selv Buddy Holly, Walt Disney, Jesus og Roger Hodgson. (Denne lista tok forbanna lang tid forresten! ) Er alltid gøy å be folk fortelle om sine negative sider Eller gien arbeidssituasjon hvor begge løsninger er "feil" og be søkeren fortelle hvordan den ville håndtert det. Ja, å fortelle om mine negative sider har jeg fått flere ganger Kan du gi meg et eksempel på det siste der? Viernes: Hvilket plagg som er "in" kunne du aldri i livet gått med og hvorfor? Endret 9. oktober 2012 av Dreamdrops
Gjest NozMonster Skrevet 9. oktober 2012 #7556 Skrevet 9. oktober 2012 Har lite benkeplass, så lite som står fremme/ oppe. Men den teite "metallsåpa" som skal fjerne lukt ligger ubrukt ved vasken! Hva med deg, Noz? jeg har minimaaalt med duppeditter- har nesten ingenting på kjøkkenet i det hele tatt! men det mest unyttige jeg har, er blenderen min! Nozmonster: Verdens deiligste mann? kurt cobain _ Nozzzz: hva er den beste prutingen du har gjort? det jeg kommer på for øyeblikket er da jeg fikk pruta ned 30 prosent på en kåpe som mamma prøvde i en butikk.... den var en veldig nyhet og stiv i prisen! selv butikkdamen synes den satt som et skudd, så jeg sa at mamma kjøper den om hun får 30 prosent... først fikk hun ikke det, men da mamma sa at hun desverre aldri kommer til å få råd til å kjøpe en så dyr kåpe, så ga damen etter av sympati...hihhiiiii.. dreamdrops: er du av typen som allerede er ferdig med julegavene? hva blir årets gaver`? bustemartepinn: hvordan går deg med deg og daten din!? presten: Hvordan ser din favoritt-lørdag ut? solsenga: har du noengang datet en fra KG ((eller dater nå såklart) ?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2012 #7557 Skrevet 9. oktober 2012 presten: Hvordan ser din favoritt-lørdag ut? Den begynner med oppvarming av stemme og stemming av gitar sånn utpå femtiden på kvelden. Seksish gjør man soundcheck før venuen fylles. Så slappe av mens man justerer de siste banaliteter før det er på tide å starte showet. Jeg har det fantastisk foran mikrofonen med en gitar hengende på meg, når jeg kan rive stemningen oppover mot taket sammen med bandet og rett ut herje meg tom for energi mens sangene mine får liv blant andre villt fremmede mennesker som smigrende nok betaler for å få se oss gjøre vår greie. Stemningen under showet, energien fra publikum og lyden som får oss til å ville gi mer og mer. Stemningen etterpå, trøtt og sliten - og happy - trust me, det er som sex. Bare med mindre griseri (stort sett). Dette vil jeg kun si en eneste gang, og ingen får sitere meg på dette; det er bedre enn all verdens sportsbiler på herlige veier. Men dette har jeg aldri sagt. bustemartefinn: mest spilt på mp3-spilleren din denne uken?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7558 Skrevet 9. oktober 2012 dreamdrops: er du av typen som allerede er ferdig med julegavene? hva blir årets gaver`? Nei, det er jeg ikke Jeg venter til 1. desember eller senere, siden det er da jeg virkelig får julestemning pga julepynten og julemusikken og rett og slett måneden Men skrevet en liste da! Hva med deg? Puserjenta: Masse ringer eller ingen?
_Tvillingjenta_ Skrevet 9. oktober 2012 #7559 Skrevet 9. oktober 2012 Tvillingjenta: noen gang deltatt på "nøtt eller sannhet" evt "jeg har aldri" på fest? Og isåfall, hva er det flaueste du måtte gjøre eller innrømme ? Jeg har vært med på nøtt eller sannhet, og kan si at det flaueste jeg har måtte gjøre (eller, det var jeg og en venninne sammen. Vi fant ut at det var morsomt om vi kunne utfordre to eller flere på en gang, og ikke bare en..) var å løpe fra min venninnes hus og over til butikken på andre siden av gata og banke på døra to ganger, i bare undertøyet mens venninnen min viftet med buksa si i den ene hånda. Butikken var jo stengt, så det var nå ikke så ille. Men på vei over måtte det jo selvfølgelig komme en bil, med en litt eldre mann i, som bråstoppet. Kan jo si at det glanet en stund på oss, der vi stod temmlig fastfrosset midt i veien i bare undertøyet. Må jo innrømme at jeg løp bakerst, og prøvde å gjemme meg så godt som mulig bak venninnnen min. Hjalp liksom ikke på at det var vinter og 20 spek ute.. Utenom det gikk det knirkefritt Tvillingjenta: Er du tvilling eller født i tvillingteiknet? Født i tvillingtegnet Nozz: Er du av typen som ordner julegaver i siste liten? Stjerner og planeter: Tror du på astrologi? Guybrush: Har du opplevd mindre heldige episoder/øyeblikk under leker som nøtt eller sannhet/jeg har aldri? ThePreacher: Har du vært med på noen sånne type leker som nøtt eller sannhet/jeg har aldri og fått en utfording du ikke likte, at all?
Puserjenta Skrevet 9. oktober 2012 #7560 Skrevet 9. oktober 2012 Puserjenta: har du noen gang datet eller vært delvis interessert i en fyr og backet ut pga utseendet (her må man være ærlig) Nei. Sorry for kjipt svar. ) Puserjenta: hvordan er det med din religiøse overbevisning? Jeg er ikke religiøs. Jeg tror vel egentlig at det er mer der ute enn vi vet, men foreløpig er det spøkelser og aliens for min del Tvillingjenta: hvor irriterende, på skala fra 1-10, er det å få samme spørsmålet flere ganger? Guybrush: har du sett heisspøken til Ylvisbrødrene? Og lo du?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå