Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #741 Skrevet 2. juli 2012 Yes, i mange år. Du kjenner meg godt fra timesvis med ordleker. Merket at det ble så tomt på kg uten deg Aldrisur: har det vært en fin ferie? Og er det litt godt å være hjemme? Hmm Ja, vet du den ferien var bare helt fantastisk! Men jeg lar meg lett skjemme bort, og det var virkelig luksus hele turen. Det beste med å komme hjem igjen er den reine lufta, å kunne drikke vann rett fra springen, og at resten av de jeg er så glad i nå er i nærheten. Men koselig å bli savnet da lille hekkegris eller hvem du nå er. Da må jeg vel stille et spørsmål til en annen? Noteturnoman (litt usikker på stavingen her): Har du slettet deg? Hvorfor?
Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2012 #742 Skrevet 2. juli 2012 Noz: hva synes du er verst, å angre på noe du har gjort, eller noe du ikke har gjort? av erfaring så må jegsvare å angre på noe jeg har gjort! hedgepig: kan du ikke si hva du kalte deg før?
Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2012 #744 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Noz: du er etter eget utsagn veldig impulsiv. Ditt dyreste impulskjøp? Var det en bra eller dårlig handel? jeg har det med å impulsshoppe ja.. det dyreste jeg kommer på akkuratt nå uten å tenke meg noe særlig om er en gave jeg kjøpe til min daværende kjæreste. Han hadde ønska seg en bassgitar lenge og prøvde etter beste evne å spare opp til den. En dag da jeg var i oslo, så gikk jeg forbi en musikkbutikk og fikk tilfeldigvis øye på en bassgitar som var skikkelig stilig. omtrent 1 minutt senere gikk jeg ut av butikken med en bassgitar på ryggen Den kostet 5000 kr. Min daværende kjæreste prater om denne gitargaven den dag idag når vi treffes;) Kaffemor: hvilke del av kroppen din er du mest fornøyd med? Endret 2. juli 2012 av NozMonster
Xaphan Skrevet 2. juli 2012 #745 Skrevet 2. juli 2012 Xaphan: Hva hadde du til middag i dag? Mammas hjemmelagde blomkålsuppe. Å være hjemme på sommerferie er ikke så ille altså Xaphan: Hvor ofte tar du smertestillende? Kun når jeg er skikkelig dårlig. Ganske sjeldent, med andre ord. Yme: Er det rart for deg at moren din er på KG og kan lese alt du skriver? Har dere et åpent forhold, siden du blant annet skriver om seksualiteten din her, og hun har mulighet til å lese om det?
Gjest hedgepig Skrevet 2. juli 2012 #746 Skrevet 2. juli 2012 (endret) hedgepig: Liker du Metallica og råe biler? Mmm, jeg liker bilene WT elsker å hate;) Når det gjelder musikk så liker jeg alt fra Vreid til listepop. Gunvald: hvorfor byttet du nick? Endret 2. juli 2012 av hedgepig 1
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juli 2012 #747 Skrevet 2. juli 2012 Mmm, jeg liker bilene WT elsker å hate;) Når det gjelder musikk så liker jeg alt fra Vreid til listepop. Gunvald: hvorfor byttet du nick? Som jeg har nevnt før, jeg kom litt på kanten med "han fyren" som opprinnelig fikk det kallenavnet. Jeg har levd det og hørt det i mange år, og det finnes faktisk mennesker i Bergen som jeg treffer nå og da - som ikke kjenner etternavn og/eller fornavn, men vet godt hvem jeg er ut fra kallenavn. Jeg er langt ifra flau over det og den veien jeg fikk navnet, igjen er det en historie fra en brutal og rar verden jeg ikke skal kjede dere med - men det er ikke lengre forenelig med mitt mål om å bli en litt mer sedvanlig og kjedelig fyr. Kall det et sjefsvalg for å bli mer Mild enn Wild. Aldrisur: Sett at de skulle lage film om en hendelse/opplevelse i ditt liv, hva hadde den filmen handlet om? Hvem hadde spilt hovedrollen som deg? 1
pinar Skrevet 2. juli 2012 #748 Skrevet 2. juli 2012 Karpuzi; Noen grunn til at du har valgt akkurat det nicket? Selve ordet Karpuzi bringer frem gode minner Ikke noen spesiell grunn egentlig utover det. Karpuzi: Hadde du et annet nick før? Ja, men jeg ønsker egentlig ikke å knyttes opp til det nicket. Karpuzi: Hva hadde du gjort, om jeg hadde en nøkkelring til deg her? (skriver på mobilen, så jeg får ikke "bolda" teksten) Å da hadde jeg bedt deg pent en gang til om du kunne være så snill og skaffe meg en :D Nerdmedsverd Har du mange planer denne uken?
pinar Skrevet 2. juli 2012 #750 Skrevet 2. juli 2012 Karpuzi: hvilken farge har du på håret nå? Jeg har kjedelig brunt hår. (Men jeg har lyserosa extension hår til å piffe opp med, se på instagram, jeg har sånn hår som på bildene der). Kråkefjas Er du fra Oslo? Og isåfall, fra hvor?
Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #751 Skrevet 2. juli 2012 Som jeg har nevnt før, jeg kom litt på kanten med "han fyren" som opprinnelig fikk det kallenavnet. Jeg har levd det og hørt det i mange år, og det finnes faktisk mennesker i Bergen som jeg treffer nå og da - som ikke kjenner etternavn og/eller fornavn, men vet godt hvem jeg er ut fra kallenavn. Jeg er langt ifra flau over det og den veien jeg fikk navnet, igjen er det en historie fra en brutal og rar verden jeg ikke skal kjede dere med - men det er ikke lengre forenelig med mitt mål om å bli en litt mer sedvanlig og kjedelig fyr. Kall det et sjefsvalg for å bli mer Mild enn Wild. Aldrisur: Sett at de skulle lage film om en hendelse/opplevelse i ditt liv, hva hadde den filmen handlet om? Hvem hadde spilt hovedrollen som deg? Gud så bra spørsmål! Da ville jeg at de skulle lage en film om barndoms- og ungdomstiden min. Det å vokse opp i en drabantby i Oslo med de gleder og ikke minst de utfordringer det førte med seg. Jeg vet ikke helt hvem som skulle spilt den rollen, men hun måtte være lyshåra og bustete, langbeint og til tider litt møkkete under neglene. En tøff, men veldig empatisk rolle ville det ha vært. Gunvald: Hvis du møtte en fe som sa du kunne velge deg et ønske i livet som helt sikkert ville bli oppfylt. Hva ville du valgt da?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juli 2012 #752 Skrevet 2. juli 2012 Gunvald: Hvis du møtte en fe som sa du kunne velge deg et ønske i livet som helt sikkert ville bli oppfylt. Hva ville du valgt da? Da ville jeg reist tilbake i tid, ca mars i år, og vært tilstede hos min ex den kvelden hun virkelig ikke skulle vært alene. Karpuzi: den virkelig dårligste sjekkelinjen du har hørt? 3
kaffemor Skrevet 2. juli 2012 #753 Skrevet 2. juli 2012 Kaffemor: hvilke del av kroppen din er du mest fornøyd med? Hm, det må bli beina Hva med deg? Aldrisur: Er du blondine eller brunette?
kråkefjas Skrevet 2. juli 2012 #754 Skrevet 2. juli 2012 Kråkefjas Er du fra Oslo? Og isåfall, fra hvor? Er vel strengt tatt innflytter. Men bodd her så lenge jeg kan huske, og uten å oute meg for mye så er det ikke så langt ifra Røa. Hva med deg, karpuzi?
Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #755 Skrevet 2. juli 2012 Hm, det må bli beina Hva med deg? Aldrisur: Er du blondine eller brunette? Brun Blondine
Aldrisur Skrevet 2. juli 2012 #756 Skrevet 2. juli 2012 Å nei, nå glemte jeg den nye regelen igjen! kråkefjas: Hvis du skulle ta en oppsummering av livet ditt, hva vil du fremheve som din lykkeligste periode/episode?
Sweet77 Skrevet 2. juli 2012 #757 Skrevet 2. juli 2012 Flair - Hva er det beste og det verste med sommer? Det beste må være at jeg kan sove så lenge jeg vil og gjøre det jeg vil i hele 4 uker i strekk. Og da gjør vi alt mulig fint Det værste er vepsen. Hverken mer eller mindre. I hate veps. Eller egentlig, jeg hater ikke veps, jeg hater at jeg er så redd for dem. Men det har jeg så langt ikke greid å gjøre noe med. Bond: Var du rampete som barn? BM2: Hvis du skal veskrive den ultimate drømmen din - hvordan ser den ut?
kråkefjas Skrevet 2. juli 2012 #758 Skrevet 2. juli 2012 kråkefjas: Hvis du skulle ta en oppsummering av livet ditt, hva vil du fremheve som din lykkeligste periode/episode? Litt vanskelig å plukke ut noe da det svinger som et helvete, og jeg gjerne kan gå fra dødsønske til ekstase på noen minutter. Men 2011 var et ganske greit år.
pinar Skrevet 2. juli 2012 #759 Skrevet 2. juli 2012 Er vel strengt tatt innflytter. Men bodd her så lenge jeg kan huske, og uten å oute meg for mye så er det ikke så langt ifra Røa. Hva med deg, karpuzi? Oslo ja, oppvokst rundt Gamlebyen/Grunerløkka.. Rumle Smil eller center?
Yme Skrevet 2. juli 2012 #760 Skrevet 2. juli 2012 Yme: Er det rart for deg at moren din er på KG og kan lese alt du skriver? Har dere et åpent forhold, siden du blant annet skriver om seksualiteten din her, og hun har mulighet til å lese om det? Jeg forstår ikke hvorfor det skulle vært et problem, og uansett er nesten alt jeg skriver her inne, bare løgn og piss, så jeg tror ikke hu er så redd for å finne noen skumle hemmeligheter. HunterLady: Kan du lage noe digge pestogreier til meg, i februar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå