Puserjenta Skrevet 9. oktober 2012 #7561 Skrevet 9. oktober 2012 Puserjenta: Masse ringer eller ingen? Jeg syns det er skikkelig kult med masse ringer, men selv bruker jeg ingen eller bare på ringefingerene. Thepreacher: tine eller q-melk??
BusteMartePinn Skrevet 9. oktober 2012 #7562 Skrevet 9. oktober 2012 (endret) BusteMartePinn: Fikk du PMer etter du svarte i den andre tråden? Har ikke fått en eneste en. Regnet ikke med det heller, siden jeg har skrevet innlegg mye drøyere enn det som ikke har ført til en eneste PM. Har vel fått én eneste i innboksen som ikke var noen av de kjente brukerne her, og den inneholdt , og bare det. Lurer litt på hva han håpet å oppnå. bustemartepinn: hvordan går deg med deg og daten din!? Det går veldig bra Vi er ikke sammen sammen, men vi dater fast nå og det kunne vel egentig ikke falle meg inn å gjøre noe med en annen nå. Vet ikke hva man skal kalle det men jeg har det i alle fall veldig bra for tiden Yme: Favorittpotetgullet ditt? (Dårlig fantasi. Sorry) Endret 9. oktober 2012 av BusteMartePinn
BusteMartePinn Skrevet 9. oktober 2012 #7563 Skrevet 9. oktober 2012 bustemartefinn: mest spilt på mp3-spilleren din denne uken? Det er Notorious B.I.G. - Juicy. Er i en liten østkystperiode nå som det er veldig høst.
_Tvillingjenta_ Skrevet 9. oktober 2012 #7564 Skrevet 9. oktober 2012 Tvillingjenta: hvor irriterende, på skala fra 1-10, er det å få samme spørsmålet flere ganger? Nå er det vel på en sånn type 8, tenker jeg. Jeg har ikke allverdens lunte eller tålmodighet, men jeg roer meg relativt fort Så jeg kommer ikke til å irriterere meg noe mer over det, før jeg får spørsmålet igjen :-p Puserjenta: Har du god hukommelse?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7565 Skrevet 9. oktober 2012 Jeg driver og søker jobber nå faktisk. Skal studere fra høsten 2013 Hva med deg? eg jobbar i skulen. Dreamdrops: Veit du kva du skal studera/bli?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7566 Skrevet 9. oktober 2012 eg jobbar i skulen. Dreamdrops: Veit du kva du skal studera/bli? Ah, du er en form for lærer/rådgiver/rektor e.l.? Nei, nå sitter jeg her da Synes det er veldig vanskelig! Tenkt på noe innen ledelse eller kriminologi.. Jeg er veldig interessert i samfunnsfag, lov og rett, så blir i alle fall noe innen det! Håper jeg BusteMartePinn: Prøvd en hårfrisyre du absolutt ikke kledde? Hvordan cirka så den ut i så fall?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7567 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: Tror du på astrologi? Nei ThePreacher: Har eg forstått det rett i at du spelar/syng i band? Kor måtte eg gått om eg ville høyrt deg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7568 Skrevet 9. oktober 2012 Ah, du er en form for lærer/rådgiver/rektor e.l.? Ja, eg er lærar! og husk; jobbar du hardt kan du bli akkurat det du vil!
Puserjenta Skrevet 9. oktober 2012 #7569 Skrevet 9. oktober 2012 Nå er det vel på en sånn type 8, tenker jeg. Jeg har ikke allverdens lunte eller tålmodighet, men jeg roer meg relativt fort Så jeg kommer ikke til å irriterere meg noe mer over det, før jeg får spørsmålet igjen :-p Puserjenta: Har du god hukommelse? Sånn helt greit. Er ingen gullfisk med har heller ikke klisterhjerne. Tvillingjenta: synger du karaoke?!? Stjerner og planeter: beste tv-serie??
_Tvillingjenta_ Skrevet 9. oktober 2012 #7570 Skrevet 9. oktober 2012 Tvillingjenta: synger du karaoke?!? For å si det sånn, tror alle er best tjent med at jeg ikke gjør det Stjerner og planeter: Hva underviser du i?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7571 Skrevet 9. oktober 2012 Ja, eg er lærar! og husk; jobbar du hardt kan du bli akkurat det du vil! Så spennende Vil du dele hva du er lærer i og hvilken aldersgruppe? Ja det vet jeg Tusen takk for oppmuntring! Aller helst vil jeg bli politiadvokat, men jeg har ikke høyt nok snitt. Og skulle jeg tatt opp fag (da havner man jo i ord. kvote, slik at det er vanskeligere å komme inn mtp at man da har med poeng/fag som er tatt opp), måtte jeg tatt opp en del fag; til og med de jeg har fått 5 i, og det koster en del penger. Men oppstart vår har "bare" 4,9, så jeg kommer til å søke der. Kanskje er jeg megaheldig Uansett så finner jeg noe jeg trives med! Faktisk tenkt på lærer også Veldig utfordrende yrke, men virker spennende! Tvillingjenta: Hva ønsker du deg til jul?
BusteMartePinn Skrevet 9. oktober 2012 #7572 Skrevet 9. oktober 2012 BusteMartePinn: Prøvd en hårfrisyre du absolutt ikke kledde? Hvordan cirka så den ut i så fall? Faktisk ikke. Jeg (og mamma før jeg var stor nok til å være veldig bevisst) har vært ganske pysete siden håret mitt er som det er. Er ikke sååå lenge siden jeg endelig moste til og forsøkte med lugg. Det gikk helt ok, men når det er det mest elleville jeg har på lager bør jeg kanskje ikke si noe særlig Dreamdrops: Er frekk nok til å stille det samme tilbake?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7573 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: beste tv-serie? No spør du vanskeleg...Eg ser lite på tv, men trur eg har fått med meg samtlige av Friendsepisodane Puserjenta: Kvifor det nicket?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7574 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hva underviser du i? Eg underviser i matematikk, norsk og naturfag.
_Tvillingjenta_ Skrevet 9. oktober 2012 #7575 Skrevet 9. oktober 2012 Tvillingjenta: Hva ønsker du deg til jul? I år ønsker jeg meg egentlig bare gavekort på ikea, jysk, bohus eller skeidar. Eller, penger vil jo gjøre samme nytten Hva med deg Dreamdrops, noen spesielle ønsker til jul?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7576 Skrevet 9. oktober 2012 Faktisk ikke. Jeg (og mamma før jeg var stor nok til å være veldig bevisst) har vært ganske pysete siden håret mitt er som det er. Er ikke sååå lenge siden jeg endelig moste til og forsøkte med lugg. Det gikk helt ok, men når det er det mest elleville jeg har på lager bør jeg kanskje ikke si noe særlig Dreamdrops: Er frekk nok til å stille det samme tilbake? Ikke frekt! Jeg har aldri hatt en hårfrisyre jeg absolutt ikke har kledd, men kanskje kledd mindre. Synes pannelugg var greit, men liker best når ansiktet mitt synes Klippet den selv og tok laaang tid før jeg kunne ta håret bak ørene, så det angret jeg litt på. Men gjort var gjort, og det er en ganske lang stund siden nå. Ellers har jeg som oftest hatt langt hår og ikke gjort særlig mye drastisk Bortsett fra i fjor da jeg klipper 10-15 cm, tok etterveksten, farget og stripet. ThePreacher: Hvor mange barn har du?
Puserjenta Skrevet 9. oktober 2012 #7577 Skrevet 9. oktober 2012 No spør du vanskeleg...Eg ser lite på tv, men trur eg har fått med meg samtlige av Friendsepisodane Puserjenta: Kvifor det nicket? Samboeren min og jeg kaller hverandre innimellom for pus ( kliss,i know) også tror jeg vi akkurat hadde fått pusen vår. Stjerner og planeter: hvis du skrev et nynorsk brev til meg på jobben og jeg svarte på bokmål, hva ville konsekvensene av det blitt!? Maria m: er du god i nynorsk?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. oktober 2012 #7578 Skrevet 9. oktober 2012 I år ønsker jeg meg egentlig bare gavekort på ikea, jysk, bohus eller skeidar. Eller, penger vil jo gjøre samme nytten Hva med deg Dreamdrops, noen spesielle ønsker til jul? Ah, trenger nye ting til heimen? Eller? Egentlig ikke.. Ønsker meg penger! Ikke særlig spennende akkurat Men tenkte å kjøpe inn litt småting til jeg evt flytter ut til våren og da er det greit å slippe og kjøpe ALT da. Guybrush: Det barnsligsye sengetøyet du har? (Om du har et)-
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. oktober 2012 #7579 Skrevet 9. oktober 2012 Stjerner og planeter: hvis du skrev et nynorsk brev til meg på jobben og jeg svarte på bokmål, hva ville konsekvensene av det blitt!? Haha, det ville ikkje vorte nokre konsekvensar. Eg respekterar at me har to skriftspråk. Dei fleste bedrifter skriv på nynorsk for å treffe majoriteten. Men alle papirer eg får frå det offentlege er på nynorsk fordi eg har huka av for nynorsk. Puserjenta: Din største draum?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2012 #7580 Skrevet 9. oktober 2012 ThePreacher: Har du vært med på noen sånne type leker som nøtt eller sannhet/jeg har aldri og fått en utfording du ikke likte, at all? Jeg har et stort problem om morgenen. Det dukker opp når jeg skal ta på meg buksene. De svære ballene mine kommer ofte i veien, og dette gjør at jeg har litt store problemer med å takke nei til utfordringer også. Tidsvis slitsomt og svært underholdende for mine venner. Så nei, jeg kommer ikke på at jeg skal ha vært smart nok til å si nei. Tvert imot. Thepreacher: tine eller q-melk?? Tine, selvfølgelig. Der har jeg aksjer. ThePreacher: Har eg forstått det rett i at du spelar/syng i band? Kor måtte eg gått om eg ville høyrt deg? Det er helt korrekt, jeg satser på at jeg i løpet av neste år skal klare å plage vettet av deg på P4 og litt mindre popmusikk-relaterte programmer. Før det, kom på spillejobb på vestlandet! Stjerner og Planeter: hva musikk liker du slappe av til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå