Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en mørk og stormfull aften.

*klipp*

Det var en flott historie, min gode mann! Sånne ting som det der, kan jeg aldri få oppleve, så jeg setter pris på å lese om det når folk greier å beskrive det såpass bra.

:klappe: :klappe:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nica.: Hvilken istetype liker du best?

Liker best Nestea fersken.

Nica: Hva er din favorittfilm?

Mange filmer jeg liker, men tror favoritten må være Forrest Gump. Er også veldig glad i skandinavisk film.

Yme: Hvem synes du er den heiteste i regjeringa?

Skrevet

Badit: Har du en sånn bart som på avataren?

Nei, det har jeg ikke. Synes du jeg burde?

Bandit: Hvis du måtte leve i et annet århundre - hvilket ville du valgt? (1900-tallet er ikke lov :P)

Jeg er litt spent på hva som vil skje på 2200-tallet.

Bandit: hva er det vakreste du noen gang har sett ? beskriv øyeblikket.

Den første gang poden smilte med hele ansiktet. Jeg hadde tullet litt med leketoget hans mens han lå på gulvet og tittet nysgjerrig på meg. Det bildet har fryst seg fast i meg.

Bandit: fornøyd med laget vårt i dag ?

Kjempefornøyd. Var noe grums fremdeles, men det ser utvilsomt lovende ut nå. :danse: :danse:

maya76: Dersom vi skulle tatt dansekurs sammen, hva ville vi danset?

Skrevet

HedvigR: Hva drikker du på fest?

Jeg har egentlig ikke noe veldig fast jeg pleier å drikke, men det kan gå litt i perioder. Starter gjerne med en flaske vin, og så har jeg med meg litt av noe sterkere og som jeg tar utover kvelden. Begynner ofte med Falling Feather, den synes jeg er god.

HedvigR: Morsomste Disneyfilmen?

Å, jeg elsker jo Disney, så det er veldig vanskelig å velge! Samler faktisk på Disney-klassikerene!

Mine tre favoritter er Lion King, Aladdin og Tangled, og hvis jeg bare tenker på hvem som er artigst av de når det kommer til humor så lander jeg nok på Tangled. For noen år siden hadde jeg aldri trodd jeg ville valgt en såpass ny film! Synes den på så mange måter klarer å fange den orginale Disney-sjarmen og varmen, samtidig som den bringer inn noe nytt og moderne.

Kvist: Hva var din siste kulturopplevelse, og hvordan vil du beskrive/rangere den?

Skrevet

Her blir man fort glemt gitt! :P

Giacomo_P: Jeg så du hadde lagt ut bilde, men jeg fikk det ikke med meg... Er det inne til vurdering å legge ut på nytt? *dådyrøyne*

HedvigR: Gråt(er) du til Kamilla og tyven?

Yme: Hva er det heiteste du ser? (Bortsett fra lakris!)

WildThing: Hva var favorittfilmen som barn?

Nica: Hva synes du om risengrynsgrøt? Hvor ofte spiser du det?

Alkasil: Har du grønne fingre? Er vinduskarmene fulle av blomster?

Swarovski: Laget noe mer fint i det siste? Holder du må mens du ser på tv?

Drue: Hva kjennetegner mat fra Iran?

Dreamdrops: Er du romantisk? Og hva legger du i ordet?

EryMax: Bruker du ofte plastposer på hodet? :fnise:

BusteMartePinn: Hvordan går det nå etter daten? Har det blitt flere? ;)

Error Sapiens: Hva kaller du jenter du er sammen med? (Typ jenta mi/ pus/ babe osv)

Guybrush: Det beste med høsten?

Skrevet

Yme: hva gjør du helst på en søndag?

Jeg veit ikke.

Yme: Hvem synes du er den heiteste i regjeringa?

Jeg veit bare om Jensemann, Siv og Karl, og siden jeg ikke er homofil, kan jeg jo ikke velge noen av dem.

Yme: Hva er det heiteste du ser? (Bortsett fra lakris!)

Damer som er attraktive.

Bandit: Har du noen gang hatt bart? (dvs. bare bart, uten noe skjeggvekst i det hele tatt)

Skrevet

WildThing: Hva var favorittfilmen som barn?

Top Gun. Still is.

Wednesday: når kidsa blir ca 12-14, hvor stor er faren for at vi kommer til å henge på NorwayCup? Og, hva svarte er offside?

Skrevet

Top Gun. Still is.

Wednesday: når kidsa blir ca 12-14, hvor stor er faren for at vi kommer til å henge på NorwayCup? Og, hva svarte er offside?

Jeg gleder meg til å følge barna på Norway Cup!!! er redd for at dem kommer til å bli flau av mamman sin da ja :fnise:

hmm offside...jeg er elendig til å forklare, men jeg gjør et forsøk:

En spiller på det angripende laget kan ikke løpe forbi forsvaret før ballen er "spilt". Altså - det laget som angriper kan ikke ha en spiller lengre oppe på banen enn motstandernes forsvarsspillere i det ballen blir spilt. ..Se for deg at bakerste mann i forsvaret laget en usynlig linje tvers over banen - denne linjen kan ikke spillerne på det angripende laget krysse før ballen forlater foten til den som spiller pasningen.

makes sense?

du kan ikke være i offside på egen banehalvdel, du går heller ikke i offside ved innkast, utspark fra mål eller corner. ;p

(og nei, jeg skjønte nesten ikke selv min egen forklaring ;P )

ThePreacher: ble du noe klokere ? :klo:

Drue: hva samlet du på når du var liten ? og samler du på noe i dag?

Skrevet

Jeg gleder meg til å følge barna på Norway Cup!!! er redd for at dem kommer til å bli flau av mamman sin da ja :fnise:

hmm offside...jeg er elendig til å forklare, men jeg gjør et forsøk:

En spiller på det angripende laget kan ikke løpe forbi forsvaret før ballen er "spilt". Altså - det laget som angriper kan ikke ha en spiller lengre oppe på banen enn motstandernes forsvarsspillere i det ballen blir spilt. ..Se for deg at bakerste mann i forsvaret laget en usynlig linje tvers over banen - denne linjen kan ikke spillerne på det angripende laget krysse før ballen forlater foten til den som spiller pasningen.

makes sense?

du kan ikke være i offside på egen banehalvdel, du går heller ikke i offside ved innkast, utspark fra mål eller corner. ;p

(og nei, jeg skjønte nesten ikke selv min egen forklaring ;P )

ThePreacher: ble du noe klokere ? :klo:

Drue: hva samlet du på når du var liten ? og samler du på noe i dag?

Eeermh, nei. Dette får du forklare når jeg kommer innom din banehalvdel.

anyone: hen får man bra scampi i Oslo?

Skrevet

Nica: Hva synes du om risengrynsgrøt? Hvor ofte spiser du det?

Jeg synes det er ganske godt, men lager ikke det så ofte. Vet ikke helt hvorfor...

Wednesday: Favorittfag på skolen?

Skrevet

Wednesday: Favorittfag på skolen?

på barne- og ungdomsskolen var det matte. På vgs ble det fysikk.. jeg synes logikken og forutsigbarheten i fysikkens verden er logisk og behagelig å forholde seg til :)

hva med deg da Nica?

og det var et så godt spørsmål at jeg spør det videre;

Yme: hva var ditt favorittfag på skolen ?

Skrevet

Operert vet jeg ikke om jeg kan kalle det? Men iallefall måtte jeg på sykehuset da jeg kappa av meg (den hang i en skinnrest) fingertuppen 8 år gammel i døra. Dæggern som jeg blødde og muttern freaka ut helt.

Alkasil: er det et filosofisk spørsmål som fascinerer og interesserer deg? Isåfall hvilket?

Jeg tror faktisk ikke det! Jeg er veldig realistisk.

Her blir man fort glemt gitt! :P

Alkasil: Har du grønne fingre? Er vinduskarmene fulle av blomster?

Overhodet ikke! Jeg har drept tre orkideer, så nå har vi en grønn kvast i vinduet, for å ha noe :P Men jeg liker godt vaseblomster :)

HedvigR: Dette er andre gangen på 15 min jeg leser om Tangled på internett, kan du gi et kort resymé?

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

anyone: hen får man bra scampi i Oslo?

Dinner ! :spise:

Szechuan-fyrrig spise. Er de fremdeles like gode så kan de fremdeles anbefales nærmest ild-varmt.

Edit: Å pokker ! Må spørre noen om noe også nå da.....

Tekola: Hva er det hyggeligste du gjør på en lørdagskveld i oktober ?

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Syns du det er mye pelsstell på hunderasen din?

nei, absolutt ikke... vi tar henne med til en hundefrisør hver 6. uke som klipper henne...

siden jeg ikke bruker hunden min som en grusom utstillingsdokke, så er det ikke mye nei!

jeg børster henne 2 ganger i uka, og bader henne dagen før klippedagen da...

thats it :)

svampelura: har du også hund? (hvordan hund isåfall)

solsenga: hvilke nettsider er du innom jevnlig?

Skrevet (endret)

solsenga: hvilke nettsider er du innom jevnlig?

Diverse nettaviser, finn, pinterest, arkitektnytt, facebook, kåge, youtube, gmail og noen blogger :)

NozMonster: Er det generelt penest med blondt, brunt eller rødt hår?

Wednesday: Skal du følge med på Farmen?

Endret av Solsenga
Skrevet

Wednesday: Skal du følge med på Farmen?

jeg skal gjøre et halvhjertet forsøk. Skal du?

noz: jobber du ved siden av studiene ?

Skrevet

på barne- og ungdomsskolen var det matte. På vgs ble det fysikk.. jeg synes logikken og forutsigbarheten i fysikkens verden er logisk og behagelig å forholde seg til :)

Matte er kun et verktøy for fysikken. Så om man virkelig liker matte så er fysikk et naturlig steg videre.

Snakker vi Matte 1, 2, 3 eller 4?

Liker du UNFYS 1/2 eller kvantefysikk?

Solsenga. Beste leskedrikk på en varm sommerdag når man soler seg på en solseng?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Er det generelt penest med blondt, brunt eller rødt hår?

tja....si det... jeg er veldig glad i rødt hår. Både farget og gingers!

snakker vi om gutter, så er definitivt brunt finest!

men på jenter så synes jeg muligens at blondt er fint om sommeren og brunt på vinteren

(men enkli så er de jo ganske så kjipe begge de fargene- blondt og brunt altså)

noz: jobber du ved siden av studiene ?

nei, det begynner å bli noe år siden det nå.

maya: følger du med på asbjørn brekke show?

solsenga: hva er den merkeligste/unyttige duppeditten du har på kjøkkenet?

wednesday: hvilket realityprogram hadde det vært mest interesangt å deltatt på synes du?

for din egen del altså

Skrevet

wednesday: hvilket realityprogram hadde det vært mest interesangt å deltatt på synes du?

for din egen del altså

det måtte blitt 71 grader nord eller amazing race :) hva med deg da?

Guybrush: har du hatt hull i tennene mange ganger ?

Gjest NozMonster
Skrevet

det måtte blitt 71 grader nord eller amazing race :) hva med deg da?

paradise hotel og big brother!!!

neida- det var en veldig spøk! Farmen hadde jeg "villet" vært med på...

Drue: vi er åpenbart like glad i radio- liker du misjonen på P4?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...